0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: jimmouras στις Φεβρουαρίου 17, 2012, 04:36:35 pmΚαλησπερα σ' ολους. Χρειαζομαι επιπλεον ασκησεις πανω στους Ομοιοπτωτους -Ετεροπτωτους Προσδιορισμους για Α γυμνασιου. Μπορει να βοηθησει κανεις με ιδεες που μπορω να βρω στο ιντερνετ;ΕυχαριστωΜπορει να με βοηθησει καποιος !!!!!
Καλησπερα σ' ολους. Χρειαζομαι επιπλεον ασκησεις πανω στους Ομοιοπτωτους -Ετεροπτωτους Προσδιορισμους για Α γυμνασιου. Μπορει να βοηθησει κανεις με ιδεες που μπορω να βρω στο ιντερνετ;Ευχαριστω
Παράθεση από: jimmouras στις Φεβρουαρίου 18, 2012, 05:52:19 pmΠαράθεση από: jimmouras στις Φεβρουαρίου 17, 2012, 04:36:35 pmΚαλησπερα σ' ολους. Χρειαζομαι επιπλεον ασκησεις πανω στους Ομοιοπτωτους -Ετεροπτωτους Προσδιορισμους για Α γυμνασιου. Μπορει να βοηθησει κανεις με ιδεες που μπορω να βρω στο ιντερνετ;ΕυχαριστωΜπορει να με βοηθησει καποιος !!!!!Δεν υπάρχουν πολλές ασκήσεις στο ίντερνετ πάνω στους προσδιορισμούς των νέων ελληνικών.Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα λίγα που βρήκα: Ετερόπτωτοιhttp://blogs.sch.gr/stratilio/archives/872Επιθετικοίhttp://blogs.sch.gr/stratilio/archives/871Επεξήγηση-Παράθεση-Ετερόπτωτοιhttp://www.frondistirio.gr/A%20GYMN.htmΕπίσης, αν δεν έχεις έμπνευση να φτιάξεις δικά σου παραδείγματα, θα μπορούσες να εμπνευστείς:-από σχετικές προτάσεις που θα απομονώσεις σε κείμενα στο διαδίκτυο-από ασκήσεις πάνω στους αρχαιοελληνικούς ομοιόπτωτους και ετερόπτωτους, που επίσης υπάρχουν στο διαδίκτυο.Άλλη λύση δεν βρίσκω.
Καλησπέρα σας. επειδή έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει αν τα παιδιά της α γυμνασίου γράφουν εκθέσεις ήδη απο την 1 ενότητα του σχολικού βιβλίου; Αν ναι, υπάρχει κάποιο βοήθημα ή γενικότερα γνωρίζει κάποιος έμπειρος φιλόλογος ποια τεχνική πρέπει να εφαρμοστεί για να περάσουμε ομαλά απο τον τρόπο γραφής στο δημοτικό στον τρόπο που πρέπει να γράφουμε εκθέσεις στο γυμνάσιο; ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δεν τα περιορίζουν σε 2-3 παραγράφους τα παιδιά στην Α' Γυμνασίου; Πολύ ωραίο και χρήσιμο μου φαίνεται στην αρχή για το παιδάκι να έχει ερωτήσεις που το καθοδηγούν!
Γενικά θα συμφωνήσω, αν όμως ζητάνε συγκεκριμένη δομή και αριθμό παραγράφων, τότε θα πρέπει να προσέξει για να μην πλατειάσει (ειδικά αν έχει και την τάση από φυσικού του να γράφει πολλά). Είναι μικράκια ακόμα στην Α', χρειάζονται αφενός από τη μια καθοδήγηση και να αρχίσουν να αναπτύσσουν λίγο παραπάνω το λόγο τους αλλά από την άλλη πρέπει να μάθουν να μένουν και εντός των ορίων και να ελέγχουν τις ιδέες τους.