*

Αποστολέας Θέμα: Ποια ήταν η χειρότερη συμπεριφορά που είχατε από μαθητή και πως αντιδράσατε?  (Αναγνώστηκε 19902 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος legend

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Φίλε ή φίλη legend, έχεις διδάξει Επιτάφιο σε τμήμα Γ.Π. της Γ' Λυκείου;

Και ενώ όσα λες ακούγονται ωραιότατα, έχω πολλές απορίες:
"αν ο καθηγητής το υποστηρίξει" --δηλαδή πώς ακριβώς να γίνει αυτό (συγκεκριμένα!)
"να μην περιχαρακωθεί το μάθημα στις οδηγίες του Π.Ι" -- ωραία, αλλά τότε σε τι πλαίσιο να γίνει το μάθημα;;;

Επίσης, εμένα μου κανει ολοένα και μεγαλύτερη έκπληξη ακριβώς το πόσα παιδιά ΔΕΝ ενδιαφέρονται - πολλές φορές "ούτε και λίγο" για όλα αυτά που περιγράφεις.

Επειδή το μάθημα φέτος με κουράζει περισσότερο και από μαθήματα κατεύθυνσης, και έχω λίγο αγανακτήσει να ψάχνω λύσεις, πραγματικά με ενδιαφέρουν πάρα πολύ οι συγκεκριμένες προτάσεις και εμπειρίες σου - δηλ. εάν όντως έκανες το μάθημα με τον τρόπο που περιγράφεις, σε τί πλαίσια κινήθηκες και εάν τελικά κατάφερες να προσελκύσεις το ενδιαφέρον των παιδιών.
+
επισης να προσθεσω και το οτι δεν εχεις 1,2,3 παιδια να "βρεις το κουμπι τους" αλλα περιπου 30!!!!! δεν κανουμε εξατομικευμενο μαθημα, δεν ειναι ιδιαιτερο. ουτε ηλεκτρολογος δεν θα εβρισκε να πατησει τοσα κουμπια... :-\
επιπλεον δεν μπορω να μπαινω να κανω μαθημα και να πρεπει να αποδεικνυω καθε φορα γιατι το κανουμε αυτο το μαθημα σε αυτο το πλαισιο και κυριως οταν κανενας φιλολογος δεν εχει πεισει ουτε τον εαυτο του.

υγ.1 με πονο ψυχης τα γραφω ολα αυτα, καθως ο επιταφιος ηταν και παραμενει για μενα Το κορυφαιο μαθημα. ειναι ομως μαθημα απαιτησεων, πως να το κανουμε τωρα...!
πραγματικα, πες μου πως να τους μυησω και να τους καταστησω συνομιλητες μου στο κειμενο που αγαπω τοσο πολυ; ειμαι προθυμη να ακουσω πραγματικες και συγκεκριμενες προτασεις διδασκαλιας του συγκεκριμενου μαθηματος 1 ωρας γενικης παιδειας.


Φέτος το διδάσκω, αλλά έχω μπει απλά στην ψυχολογία τους. Είναι παιδιά που αγωνιούν αν θα μπουν ή όχι στο πανεπιστήμιο και άλλα αν θα πάρουν ή όχι απολυτήριο ή αν θα βρουν μια δουλειά. Πνιγμένα στα μαθήματα από το πρωί ως το βράδυ, ζορισμένα και δεν έχουν καμμία όρεξη να ακούνε το φιλόλογό τους να υποστηρίζει ένα κείμενο γραμμένο χιλιάδες χρόνια πριν...
  Φέτος το διδάσκω πρώτη φορά κι εγώ. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το πώς το αντιμετωπίζουν ως τώρα. Το να τα βλέπω να προβληματίζονται, να σκέφτονται, να συγκρίνουν την πολιτική κατάσταση του τότε με του σήμερα...όλα αυτά είναι ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!
  Απλά δεν ακολουθώ τη στενή λογική της διδασκαλίας ενός αρχαιοελληνικού κειμένου. Ούτε ξεκινώ με τη λογική ότι είναι ένα υπέροχο κείμενο και πρέπει να το αντιμετωπίσουν όπως εγώ. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι! Θα κρίνουν μόνα τους αν είναι ή δεν είναι καλό το έργο...όλοι και όλα περνούν από τη βάσανο της κριτικής των παιδιών μας...
  Η δική μου επιλογή διδασκαλίας προσαρμόστηκε στη σύνθεση της τάξης μου. Ο καθένας γνωρίζει την τάξη του και προσπαθεί να κατανοήσει τι θα τους κινούσε ή όχι το ενδιαφέρον. Η βασική γραμμή που ακολουθώ είναι διάλογος μεταξύ μας πάνω στα θέματα που θίγει το κείμενο. Τα βάζω να πείσουν το ένα το άλλο για την άποψή τους. Είναι κάτι που τα χαλαρώνει...δεν έχουν συχνά την ευκαιρία να συζητήσουν, δυστυχώς.
  Τέλος πάντων κι εγώ κάποια χρονιά με μάθημα γενικής παιδείας στην γ λυκείου ζορίστηκα...δεν υπερασπίστηκα τον εξοβελισμό του, ζήτησα τη συμβουλή συναδέλφων μου και προσπάθησα να βρω τρόπους να το κάνω προσιτό στους μαθητές μου.
  Έτσι είναι η τάξη! Έχει 30 παιδιά κι είτε τα καταφέρνουμε είτε όχι πρέπει συνεχώς να προσπαθούμε να προσεγγίσουμε ΟΛΑ τα παιδιά! Αυτό είναι το μόνιμο άγχος μου...προσπαθώντας κάτι θα καταφέρουμε πιστεύω! Κι εμείς μαθαίνουμε...
 
Υ.Γ.Προσπάθησα να είμαι σύντομη, γιατί είναι άσχετο με το τόπικ. Αν θέλεις κάτι πιο συγκεκριμένο περιμένω προσωπικό μήνυμα.  :)
"όσο γνωρίζεις πιο καλά τόσο αγαπάς πιο πλέρια"

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159907
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 438
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.