*

Αποστολέας Θέμα: ποια φιλολογικά τμήματα έχουν διδαχτεί παιδαγωγικά και ειδική διδακτική;  (Αναγνώστηκε 19565 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
παιδια χαλαρωστε!
ψυχραιμια!
δε θα μετρησουμε τις φιλολογιες μας..
ενα απλο πραγματακι ηθελα να μάθω, αν διδασκομαστε παιδαγωγικα σε όλες τις σχολές...
τώρα όσον αφορά το θέμα που θίξατε έχω δει εγώ φιλολόγους του κλασικού φιλολογικού παντελώς άχρηστους για την εκπαίδευση... δε σε κάνει το εκάστοτε τμήμα φιλόλογο. μόνος σου γίνεσαι με προσωπική ενασχόληση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος elbono

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
sorry που δημιουργησα θεμα απο το τπτ.τον προβληματισμο μου εξεθεσα και απλα θα προτιμουσα να εξεταστω στην ιστορια κ να καλουμαι να διδαξω ιστορια αυτο ειναι ολο!διαφορετικα θα πηγαινα σε καποιο τμημα της φιλολογιας!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
καλημερα. δεν υπαρχει λογος να ζητας συγνωμη.εξαλλου και αλλοι πολυ πριν απο σενα μιλησαν για ποιος ειναι φιλολογος και ποιος οχι.
επειδη τελειωσες ιστορικο ή και επειδη σου αρεσει η ιστορια γιαυτο ο ασεπ σου λεει διαλεξτε ενα απο τα τρια αντικειμενα οποτε ο καθενας διαλεγει αυτο που θελει.
και τελος τι κι αν τελειωσες ιστορικο; οταν διοριστουμε θα διδαξουμε κι τα αλλα μαθηματα,δεν εχει δε θελω. γιαυτο εξεταζομαστε σε ολα στο γνωστικο.
σου ευχομαι καλη επιτυχια στην προσπαθεια σου.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
   Έχω τελειώσει ιστορικό-αρχαιολογικό θεσσαλονίκης. Το ένα υποχρεωτικό παιδαγωγικό που έπρεπε να παρακολουθήσω δε μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Αντίθετα μου έδωσε πολλές ιδέες ένα μάθημα διδακτικής το οποίο δεν ανήκε στον τομέα παιδαγωγικής της φιλοσοφικής, αλλά στον τομέα αρχαιολογίας και ιστορίας της τέχνης. Συγκεκριμένα, επρόκειτο για ένα μάθημα σεμιναριακό ("φροντστήριο"), στο οποίο καλούμασταν να υποβάλλουμε πρόταση μαθήματος για μια οποιαδήποτε ενότητα από τα φιλολογικά και ιστορικά μαθήματα που διδάσκονται στη μέση εκπαίδευση, χρησιμοποιώντας υλικό από την ιστορία της τέχνης (φωτογραφίες, πίνακες, ταινίες κτλ). Δε ξέρω αν ποτε θα βρεθώ σε τάξη για να μπορέσω να τα εφαρμόσω, είναι σίγουρο όμως ότι κατάλαβα πως το μάθημα στο σχολείο μπορεί να γίνει πιο ενδιαφέρον με 2-3 πινελιές και πάνω από όλα με όρεξη από τον διδάσκοντα.
   Συμπερασματικά θα έλεγα ότι δεν έχει σημασία πόσα μαθήματα έχει περάσει κανέις, αλλά η ουσία των μαθημάτων αυτών και το τι πήρε ο καθένας από όλα αυτά που άκουσε στη σχολή του. Π.χ. κι εγώ έχω περάσει πολλές ιστορίες, αλλά αν περίμενα από μερικούς ακατανόμαστους ιστορικούς του Α.Π.Θ. να μου μεταδώσουν ιστορικό προβληματισμό, θα την είχα πατήσει πολύ άσχημα! Ευτυχώς που έχω την όρεξη να μάθω μόνη μου. Αυτό που με λυπεί είναι ότι πολλοί βγαίνουν από το πανεπιστήμιο και θεωρούν ότι ξέρουν τα πάντα πάνω σε κάποιον τομέα, απλά επειδή πέτυχαν σε μερικές εξετάσεις. Κατά τη γνώμη μου το Πανεπιστήμιο οφείλει να σου μεταδώσει το ερευνητικό πνεύμα, προκειμένου να είσαι σε θέση να εμπλουτίζεις τις γνώσεις σου ανά πάσα ώρα και στιγμή. Στεναχωριέμαι π.χ. όταν βλέπω συναδέλφους να διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα απλά παπαγαλίζοντας ένα βοήθημα (ειδικά σε μαθήματα όπως τα νέα, η ιστορία και το γνωστό). Αυτό σημαίνει ότι όσα μαθήματα κι αν πέρασαν, όσο "καλοί" και "καταρτισμένοι" και αν θεωρούνται σε κάποιο αντικείμενο, δεν έχουν όρεξη για το καθηγητηλίκι. Κι αυτό περνάει στα παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
συμπερασμα= κανενα τμημα δεν ειναι "τελειο",η καταρτιση ερχεται με προσωπικη δουλεια και μερακι γιαυτο που κανεις.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος mellontiki_kathigitria

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Φύλο: Γυναίκα
  • λατρεύω να διδάσκω
    • Προφίλ
Παιδια ,εγω ειμαι 3ο ετος στο Ιστορικο-Αρχαιολογικο Ρεθυμνου
και στο προγραμμα σπουδων στο τομεα που ειμαι(Νεοτερη Ιστορια)
εχω 5 παιδαγωγικα που επιλεγω εγω ποια θα ειναι αυτα και διδακτικη
ασκηση σε Γυμνασιο η Λυκειο.

Οσο για τα φιλολογικα μαθηματα ,τουλαχιστον στο δικο μου τμημα
δεν εχω παραπονο καθως καλουμαστε να επιλεξουμε εμεις τι θα διδαχτουμε
απο τα μαθηματα της Φιλολογιας!Συνολικα πρεπει να βγαλουμε 7 μαθηματα
απο κει..

PS Ειμαι καινουρια στη παρεα ,σορυ για τυχον λαθη! ;)
it's up to me babe ;)

Αποσυνδεδεμένος garfield-maria

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Καλησπέρα και από εμένα! Εγώ τελειώνω το ΦΠ του ΑΠΘ και έχω διδαχτεί διδακτική αρχαίων ελληνικών, νεοελληνικής και ιστορίας και βοήθησαν πολύ γιατί κάποια παλιά θέματα που είχα δει του ΑΣΕΠ για σχέδιο μαθήματος και τέτοια το έβγαλα κατευθείαν. Επίσης κάνουμε και κάποια παιδαγωγικά που επίσης βοηθάνε πολύ στο παιδαγωγικό κομμάτι.

Αποσυνδεδεμένος eva30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα παιδαγωγικά δεν ίναι κάτι στάσιμο. Απ' ό,τι κατάλαβα είναι ένα αντικείμενο εν εξελίξει. Στη φιλολογία Αθήνας είχαμε κάνει κάτι λίγα παιδαγωγικά που τα σνομπάραμε γιατί τα θεωρούσαμε υπερβολικά εύκολα και από διδακτική,μόνο σε ένα εξάμηνο κάτι επισκέψεις σε σχολεία για να δούμε κια να συζητήσουμε τον τρόπο υποδειγματικής διδασκαλίας, ο οποίος δεν είχε καμία σχέση με τη σχολική πραγματικότητα.Ήταν καλή εμπειρία αλλά παντελώς άχρηστη για τον ΑΣΕΠ. Από την άλλη όμως, αλίμονο αν το κάθε πανεπιστήμιο είχε στόχο να δημιουργήσει επιτυχόντες του ΑΣΕΠ

om

  • Επισκέπτης
   Έχω τελειώσει ιστορικό-αρχαιολογικό θεσσαλονίκης. Το ένα υποχρεωτικό παιδαγωγικό που έπρεπε να παρακολουθήσω δε μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Αντίθετα μου έδωσε πολλές ιδέες ένα μάθημα διδακτικής το οποίο δεν ανήκε στον τομέα παιδαγωγικής της φιλοσοφικής, αλλά στον τομέα αρχαιολογίας και ιστορίας της τέχνης. Συγκεκριμένα, επρόκειτο για ένα μάθημα σεμιναριακό ("φροντστήριο"), στο οποίο καλούμασταν να υποβάλλουμε πρόταση μαθήματος για μια οποιαδήποτε ενότητα από τα φιλολογικά και ιστορικά μαθήματα που διδάσκονται στη μέση εκπαίδευση, χρησιμοποιώντας υλικό από την ιστορία της τέχνης (φωτογραφίες, πίνακες, ταινίες κτλ). Δε ξέρω αν ποτε θα βρεθώ σε τάξη για να μπορέσω να τα εφαρμόσω, είναι σίγουρο όμως ότι κατάλαβα πως το μάθημα στο σχολείο μπορεί να γίνει πιο ενδιαφέρον με 2-3 πινελιές και πάνω από όλα με όρεξη από τον διδάσκοντα.
 
Καλημέρα και καλό μήνα! Και εγώ αρχαιολογικό Α.Π.Θ. τελείωσα (2001). Πες μου σε παρακαλώ, γιατί θα σκάσω, ποιος χριστιανός έκανε φροντιστήριο διδακτικής στο αρχαιολογικό. Πώς αλλάζουν οι καιροί. Εμείς δεν είχαμε ξαναματακούσει τη λέξη διδακτική! Όσο για παιδαγωγική κατάρτιση, μια φιλοσοφία της αγωγής κι ένα δεύτερο παιδαγωγικό από Φ.Π., του οποίου δε θυμάμαι καν τον τίτλο.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Δεν ξέρω αν συμφωνείτε, αλλά θα προτιμύσα χίλιες φορές να συμπληρώσω μια ακόμη διετία στο πανεπιστήμιο παίρνοντας κατάρτιση εκπαιδευτικού, παρά να βγάζω ουσιαστικά ένα ακόμη "πτυχίο" διαβάζοντας για ΑΣΕΠ. 
μεγαλη κουβεντα ειπες... πιο πολυ κ απο δευτερο πτυχιο...

om

  • Επισκέπτης
 [/quote]
... πιο πολυ κ απο δευτερο πτυχιο...
[/quote]
σωστόοο!!
-Με εξατομικευμένο πρόγραμμα σπουδών - αναλόγως ειδικότητας και υποβάθρου του καθενός
-Ένα αδρά πληρωμένο πρόγραμμα σπουδών - πλουσιοπάροχα δίδακτρα σε φροντιστήρια, διαρκής εισροή κεφαλαίου στους εκδοτικούς (να κινείται και η αγορά)
-Ένα πρόγραμμα σπουδών με πολλές ευκαιρίες καριέρας - να μπω μόνο με ΑΣΕΠ, με ΑΣΕΠ και πίνακα, μην είμαι σαρανταμηνίτης, μην είμαι εικοσαμηνίτης, μην είμαι απλώς εξαμηνίτικο; και αν είμαι νέος και άπειρος κανένας φεγγίτης και για μένα, να μαζέψω κανα ψίχουλο δια της πλαγίας;
Τύφλα να 'χει το Harvard, φόρτσα ΑΣΕΠ
Συγγνώμη, ξέφυγα από το θέμα του τόπικ, δεν θα επαναληφθεί (αλλά πάλι το θέμα μας δεν είναι πόσο "επαρκείς" νιώθουμε με τα πτυχία μας για τον περί ου ο λόγος διαγωνισμό;) 

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
   Έχω τελειώσει ιστορικό-αρχαιολογικό θεσσαλονίκης. Το ένα υποχρεωτικό παιδαγωγικό που έπρεπε να παρακολουθήσω δε μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Αντίθετα μου έδωσε πολλές ιδέες ένα μάθημα διδακτικής το οποίο δεν ανήκε στον τομέα παιδαγωγικής της φιλοσοφικής, αλλά στον τομέα αρχαιολογίας και ιστορίας της τέχνης. Συγκεκριμένα, επρόκειτο για ένα μάθημα σεμιναριακό ("φροντστήριο"), στο οποίο καλούμασταν να υποβάλλουμε πρόταση μαθήματος για μια οποιαδήποτε ενότητα από τα φιλολογικά και ιστορικά μαθήματα που διδάσκονται στη μέση εκπαίδευση, χρησιμοποιώντας υλικό από την ιστορία της τέχνης (φωτογραφίες, πίνακες, ταινίες κτλ). Δε ξέρω αν ποτε θα βρεθώ σε τάξη για να μπορέσω να τα εφαρμόσω, είναι σίγουρο όμως ότι κατάλαβα πως το μάθημα στο σχολείο μπορεί να γίνει πιο ενδιαφέρον με 2-3 πινελιές και πάνω από όλα με όρεξη από τον διδάσκοντα.
 
Καλημέρα και καλό μήνα! Και εγώ αρχαιολογικό Α.Π.Θ. τελείωσα (2001). Πες μου σε παρακαλώ, γιατί θα σκάσω, ποιος χριστιανός έκανε φροντιστήριο διδακτικής στο αρχαιολογικό. Πώς αλλάζουν οι καιροί. Εμείς δεν είχαμε ξαναματακούσει τη λέξη διδακτική! Όσο για παιδαγωγική κατάρτιση, μια φιλοσοφία της αγωγής κι ένα δεύτερο παιδαγωγικό από Φ.Π., του οποίου δε θυμάμαι καν τον τίτλο.

om

  • Επισκέπτης
Χμ!, το υποψιαζόμουνα ότι θα ήταν από ιστορία τέχνης. Τα χαιρετίσματά μου στον 3ο όροφο του νέου κτιρίου της φιλοσοφικής.

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Δεν ξέρω αν συμφωνείτε, αλλά θα προτιμύσα χίλιες φορές να συμπληρώσω μια ακόμη διετία στο πανεπιστήμιο παίρνοντας κατάρτιση εκπαιδευτικού, παρά να βγάζω ουσιαστικά ένα ακόμη "πτυχίο" διαβάζοντας για ΑΣΕΠ. 
μεγαλη κουβεντα ειπες... πιο πολυ κ απο δευτερο πτυχιο...
συμφωνουμε...  :( >:( :-X

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182563
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 629
Σύνολο: 642

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.