*

Αποστολέας Θέμα: ποια φιλολογικά τμήματα έχουν διδαχτεί παιδαγωγικά και ειδική διδακτική;  (Αναγνώστηκε 17712 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elbono

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
πωπω ιστορια τεχνης με κωτιδη..τι μου θυμισατε τωρα...νομιζω ποτε δεν θα ξεχασω εκεινο το ξυλινο αλογακι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος scieda

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Σχετικά με το πανεπιστήμιο Κρήτης, ισχύει επίσης η ανεπάρκεια παιδαγωγικής κατάρτισης.

Μόλις ένα μάθημα παιδαγωγικής προβλέπει ο οδηγός σπουδών και όλοι διαλέγουν βέβαια, αυτό που θα περάσουν με τη μεγαλύτερη δυνατή ευκολία και θα πάρουν ένα καλό βαθμό.

Υπάρχει και η παιδαγωγική άσκηση, η οποία, τι να σας πω, μας καταυποχρέωσε... Παρακολουθούμε 10 ώρες στο γυμνάσιο και άλλες 8 ή 10 στο λύκειο και διδάσκουμε στο τέλος του εξαμήνου, μόλις μία ώρα σε κάθε ένα από τα δύο σχολεία.

Τότε, δεν είχα το μυαλό να εκμεταλλευτώ έστω και αυτό το λίγο που μου παρείχε το τμήμα μου. Σήμερα, χτυπάω το κεφάλι μου...

Αποσυνδεδεμένος minimaus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
 Δεν ξέρω αν συμφωνείτε, αλλά θα προτιμoύσα χίλιες φορές να συμπληρώσω μια ακόμη διετία στο πανεπιστήμιο παίρνοντας κατάρτιση εκπαιδευτικού, παρά να βγάζω ουσιαστικά ένα ακόμη "πτυχίο" διαβάζοντας για ΑΣΕΠ. 

Πόσο πολύ με εκφράζει αυτό!!!

Επίσης θα ήθελα να αναφέρω εδώ κάτι που μας είχε πει κάποτε ένας καθηγητής μας στο παν/μιο (τελείωσα
κλασική φιλολογία στα Ιωάννινα): "το παν/μιο μόνο αφορμές μπορεί να σας προσφέρει".Που πάει να πει:
εμείς σας δίνουμε το έναυσμα,την αφορμή και την τεχνική,τον τρόπο.Εσείς πρέπει να διεισδύσετε σε βάθος στο αντικείμενό σας.Και είχε απόλυτο δίκιο.Αυτή είναι μία ενασχόληση που παίρνει μια ζωή (σε χρόνο).
Και η ποίηση είναι σα ν΄ανεβαίνεις μία φανταστική σκάλα  για να κόψεις ένα ρόδο αληθινό. (Τάσος Λειβαδίτης)

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Παιδια στο τμημα που τελειωσα εγω, Φιλοσοφιας-Παιδαγωγικης στο ΑΠΘ, καναμε και τις 3 διδακτικες (Νεα, Ιστορια, Αρχαια) και επισης οποιος επιλεξει παιδαγωγικη κατευθυνση, αυτο εκανα κι εγω, υπαρχει  μεγαλη γκαμα ψυχοπαιδαγωγικων μαθηματων. Νομιζω οτι τα βιβλια που εχω απ' τη σχολη μου θα με βοηθησουν παρα πολυ γαι ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
εγω στο τμημα φιλιλογιας του ΑΠΘ απο τα 5 μαθηματα επιλογης διαλεξα 2 παιδαγωγικα.θα μπορουσα να μην επιλεξω κανενα και να επελεγα μονο ιστορια ή αρχαιολογια ή φιλισοφια....ειμαι ικανοποιημενη με την σχολη μου γιατι μου δωσε πολλα ιδιως εμενα που ποτε μου δεν εκανα σκονακι και μεσα απο την δυσκολια εγινα καλυτερη..πιστευω ομως πως δεν ειναι ολες οι σχολες ιδιες γιατι δεν διδασκομαστε τα ιδια μαθηματα απλουστατα...ο φιλολογος που τρωει στη μουρη αρχαια,λατινικα,λογοτεχνια λεγεται φιλολογος...ο ιστορικος που τρωει τις ιστοριες λεγεται ιστορικος και του φ.π λεγεται φιλοσοφος(το παιδαγωγος συγνωμη αλλα δεν το θεωρω αντικειμενο γνωστικο.βασικα θεωρω λιγο ανοητο το να διδασκεσαι πως θα διδαξεις ενω δεν ξερεις τι θα διδαξεις,ποτε και αν μπορεις.πιστευω πως λιγα παιδαγωγικα αρκουν και εφοσον περασεις στον ασεπ το κρατος να επιμορφωσει τους νεοδιοριστους τον τροπο διδασκαλιας.οπως και να χει δεν καταλαβαινω γιατι τα τοσα παιδαγωγικα στο φπ και λιγα γνωστικα. )...τωρα θα στεναχωρησω αρκετους αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου...το λαθος βεβαια στην ολη συγχυση δεν ειναι δικο μας...υπαιτιο ειναι τον υπεπθ που μας καλει να διαγωνιζομαστε ολοι ;) στ ιδια αντικειμενα...καλο ειναι να εχεις γενικες γνωσεις αλλα υπ αυτην την εννοια και ενας μαθηματικος δεν ειναι ασχημο να μην ξερει τον Σωκρατη??ή θα πρεπει να γινουν ολες οι σχολες ενα ή ο καθενας στο ειδος του...βεβαιως αν καταφερει ενας του φπ ή του ιστορικο ή της φιλολογιας να περασει στον ¨κοινο¨ θα πω εγω διαγωνισμο γιατι τον ορο ¨διαγωνισμος φιλολογων¨ειπαμε τον θεωρω λαθος,τοτε ναι να λεγεται εκπαιδειτικος θεωρητικων μαθηματων....αυτα με βαση οσα ισχυουν..

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
vania μου,συγνωμη αλλα δεν συμφωνω,μαλλον εισαι εντελως εξω. τελος παντων αυτος ο διαγωνισμος,τα εχουμε πει πολλες φορες στο παρελθον,να μην τα επαναλαμβανουμε, μας εχει κανει και τα βαζουμε με τα τμηματα, ποιος και γιατι και πως κλπ κλπ.
'Αλλα πραγματα αναδεικνυουν τον καλο εκπαιδευτικο, οχι το τμημα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
τι σημαινει οτι ειμαι εντελως εξω φιλε μου????σε διαβεβαιω πως ξερω καλα τι μου γινεται...κοιταξτε,για να μην παρεξηγηθω θελω να ξεκαθαρισω οτι δεν εχω κατι με κανενα τμημα.μαλιστα εχω αρκετους γνωστους απο φ.π και ιστορικο που τους θαυμαζω πραγματικα γιατι ειναι καταπληκτικοι σ αυτο που σπουδασαν,αλλα προς το παρον σ αυτο που σπουδασαν....οταν διοριστουν θα τους θαυμαζω για τν προσπαθεια τους και για την επιτυχια τους γιατι θα εχουν καταφερει να ανταπεξελθουν και σε αντικειμενα που καν δεν ειχαν ιδεα ή ειχαν ανεπαρκη γιατι δεν τα διδαχτηκαν στη σχολη τους οπως αρχαια και νεα π.χ.τι λεω λαθος?και γω δεν εκανα ιστορια στην σχολη μου.ειναι καλο οταν βγω να λεγομαι ιστορικος γιατι στον ασεπ που ΘΑ  δωσω θα δωσω και ιστορια???οχι ρα παιδια..δεν ειμαι καλη στην ιστορια αλλα θα γινω γιατι πρεπει.και οταν διοριστω ναι θα λεγομαι και ιστορικος και φιιλολογος και οτι θελετε.δεν σε καταλαβαινω.το τμημα δεν κανει τον καλο εκπαιδευτικο ναι,αλλα ονοματιζει το τι εισαι...ενας που εβγαλε μαθηματικο μαθηματικος,ενας που εβγαλε φυσικο φυσικος.θεωρω ασχημο και κομπλεξικο αν θες το να μην δεχομαστε τι σπουδασαμε,ασχετα του τι καλουμαστε στη συνεχεια να διαβασουμε για να πετυχουμε στον διαγωνισμο.

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
αλλα τελος παντων δεν θα μαλωσουμε τωρα γι αυτο....ηδη εχουν σπασει τα νευρα μου με το καταραμενο το διαβασμα....δεν αντεχνω αλλη συγχυση ;)ολοι στην ιδια μοιρα ειμαστε και ολοι προσπαθουμε και αυτο εχει σημασια ;)καλη επιτυχια σε ολους λοιπον :) :) :) :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
τωρα συμφωνησαμε. ολοι στην ιδια μοιρα ειμαστε,οπως το λες.
πραγματικα το διαβασμα μας εχει κανει τα νευρα μας κροσια.
να σου θυμησω ή ας το μαθουμε ολοι οτι η φιλοσοφικη οταν ηταν ενιαια (πριν απο το 1984) παλι ιδιες κατ/νσεις ειχε,οπως ειναι σημερα τα τμηματα,αλλα λογω της εξελιξης των επιστημων, λογω των επιδοτησεων και λογω της αυξησης των εισαγωμενων που ηταν επιταγη της κοινωνιας μας, χωριστηκε σε τμηματα. παντα λοιπον καθε φιλολογος ειχε διαλεξει καποια κατ/νση. ειναι "ανεντιμο" λοιπον μα μιλαμε σημερα για ποιος ειναι καλυτερος. οπως του φιλολογικου δεν ξερουν καλα ιστορια,ετσι και του ιστορικου δεν ξερουν "καλα" λατινικα. ε,και? στρωνομαστε και τα βγαζουμε περα μια χαρα ολοι μας.

δεν καλουμαστε να κανουμε επιδειξη γνωσων στην ταξη και στο μαθημα μπορει καποιος να ανταποκριθει ανετα.εγω ειχα καθηγητρια που τελειωσε το φπψ και ομως με εκανε και αγαπησα τα φιλολογικα μαθηματα αν και μεχρι τοτε ημουν αριστος στα μαθηματικα.
αλλα οπως ειπες και συ ας τα αφησουμε εδω και θα μας το μαθει πολυ καλα η ιδια η πραγματικοτητα με την διδασκαλια μας στην ταξη.

οσο για τον ασεπ που ειπες,δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα η ειδικη διδακτικη. αν νομιζεις οτι δεν θα τα πας καλα στην ιστορια διαλεξε αρχαια.εδω υποτιμουμε συναδελφους του φπψ οτι ταχα δεν εχουν κανει αρχαια,νεα ιστορια και ομως μια χαρα τα καταφερνουν και με μεγαλο ποσοστο επιτυχιας. αρα η κατ/νση δεν κανει τον φιλολογο.

καλη δυναμη και κουραγιο σε ολους μας,το εχουμε αναγκη με τοσο διαβασμα που μας περιμενει.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος eles

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
να καταθέσω την προσωπική μου άποψη. τελειωσα στα Γιαννενα, φιλολογικό. είχα φίλες που τελείωσαν αρχαιολογικο και φ.π.ψ. Από το φιλολογικό έπαιρναν μαθήματα μόνο τα δικά μας επιλογής, που ήταν ότι πιο γελοίο κυκλοφορούσε (στο να τα περάσεις). η σχολή τους  θεωρώ πως δεν τους έδωσε καμία κατάρτιση στα αρχαία΄, νέα και λατινικα, όπως και η δική μας στην ιστορία και τα παιδαγωγικά. Επίσης θέλω να αναφερθώ στο μέσο όρο των βαθμων πτυχίου αυτών των σχολών (που μοριοδοτείται στον ασεπ), ο οποίος ξεπερνά αρκετά τον αντίστοιχο της φιλολογίας (τουλαχιστον στα Γιαννενα). Για να μην τρελαθούμε τελείως! Τέλος ένώ περνούσα Φ.Π.Ψ. την πρώτη χρονιά, επέλεξα να ξαναδώσω γιατί  όλες οι καθηγήτριές μου είπαν πως αν ήθελα να ασχοληθώ με τη διδασκαλία θα είχα πρόβλημα. Αυτά!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
αν μου επιτρεπεις eles, μαλλον οι καθηγητριες σου δεν ηξεραν τι τους γινεται.
τελος παντων, αν οσοι πιστευουν οτι αυτοι που τελειωσαν το φιλολογικο ειναι και ΟΙ φιλολογοι, ειναι βαθια νυχτωμενοι για να μη πω κομπλεξικοι (και φυσικα δεν αναφερομαι στην/στον eles- αρκετοι μιλησαν διθυραμβικα για το τμημα τους,οπως και γω για το δικο μου)
και εν πασει περιπτωσει οσοι διαλεξαν τα "γελοια" μαθηματα σε αυτο δε φταιει το τμημα τους αλλα οι ιδιοι και που σιγουρα θα εχουν προβλημα με τη διδασκαλια.
εγω περνουσα φιλολογικο αλλα εβαλα φπψ (και περασα και 1ος) στην αθηνα επειδη το βρηκα πολυ πιο κοντα στην εκπαιδευση. επελεξα και εκανα 5 αρχαια, 2 λατινικα, 4 νεοελληνικη φιλολογια, βυζαντινα κλπ κλπ. και ολες τις ιστοριες. στα οποια εξεταζομαστε μαζι στα ιδια θεματα με τους του αντιστοιχου τμηματος (δεν ξερω τι γινονταν στα Γιαννενα).επισης επελεγα μαθηματα οπως "η διδασκαλια της Εκθεσης","θεωρια της λογοτεχνιας και διδακτικη πραξη","η διδασκαλια της γλωσσας" κλπ κλπ

επομενως ειναι θεμα προσωπικων επιλογων και πως το βλεπει ο καθενας.
"ο καθεις και τα όπλα του" ιδου η Ροδος ιδου και ο....ασεπ!!! να το αποδειξουν.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος eva30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
να καταθέσω την προσωπική μου άποψη. τελειωσα στα Γιαννενα, φιλολογικό. είχα φίλες που τελείωσαν αρχαιολογικο και φ.π.ψ. Από το φιλολογικό έπαιρναν μαθήματα μόνο τα δικά μας επιλογής, που ήταν ότι πιο γελοίο κυκλοφορούσε (στο να τα περάσεις). η σχολή τους  θεωρώ πως δεν τους έδωσε καμία κατάρτιση στα αρχαία΄, νέα και λατινικα, όπως και η δική μας στην ιστορία και τα παιδαγωγικά. Επίσης θέλω να αναφερθώ στο μέσο όρο των βαθμων πτυχίου αυτών των σχολών (που μοριοδοτείται στον ασεπ), ο οποίος ξεπερνά αρκετά τον αντίστοιχο της φιλολογίας (τουλαχιστον στα Γιαννενα). Για να μην τρελαθούμε τελείως! Τέλος ένώ περνούσα Φ.Π.Ψ. την πρώτη χρονιά, επέλεξα να ξαναδώσω γιατί  όλες οι καθηγήτριές μου είπαν πως αν ήθελα να ασχοληθώ με τη διδασκαλία θα είχα πρόβλημα. Αυτά!
εγω στο τμημα φιλιλογιας του ΑΠΘ απο τα 5 μαθηματα επιλογης διαλεξα 2 παιδαγωγικα.θα μπορουσα να μην επιλεξω κανενα και να επελεγα μονο ιστορια ή αρχαιολογια ή φιλισοφια....ειμαι ικανοποιημενη με την σχολη μου γιατι μου δωσε πολλα ιδιως εμενα που ποτε μου δεν εκανα σκονακι και μεσα απο την δυσκολια εγινα καλυτερη..πιστευω ομως πως δεν ειναι ολες οι σχολες ιδιες γιατι δεν διδασκομαστε τα ιδια μαθηματα απλουστατα...ο φιλολογος που τρωει στη μουρη αρχαια,λατινικα,λογοτεχνια λεγεται φιλολογος...ο ιστορικος που τρωει τις ιστοριες λεγεται ιστορικος και του φ.π λεγεται φιλοσοφος(το παιδαγωγος συγνωμη αλλα δεν το θεωρω αντικειμενο γνωστικο.βασικα θεωρω λιγο ανοητο το να διδασκεσαι πως θα διδαξεις ενω δεν ξερεις τι θα διδαξεις,ποτε και αν μπορεις.πιστευω πως λιγα παιδαγωγικα αρκουν και εφοσον περασεις στον ασεπ το κρατος να επιμορφωσει τους νεοδιοριστους τον τροπο διδασκαλιας.οπως και να χει δεν καταλαβαινω γιατι τα τοσα παιδαγωγικα στο φπ και λιγα γνωστικα. )...τωρα θα στεναχωρησω αρκετους αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου...το λαθος βεβαια στην ολη συγχυση δεν ειναι δικο μας...υπαιτιο ειναι τον υπεπθ που μας καλει να διαγωνιζομαστε ολοι ;) στ ιδια αντικειμενα...καλο ειναι να εχεις γενικες γνωσεις αλλα υπ αυτην την εννοια και ενας μαθηματικος δεν ειναι ασχημο να μην ξερει τον Σωκρατη??ή θα πρεπει να γινουν ολες οι σχολες ενα ή ο καθενας στο ειδος του...βεβαιως αν καταφερει ενας του φπ ή του ιστορικο ή της φιλολογιας να περασει στον ¨κοινο¨ θα πω εγω διαγωνισμο γιατι τον ορο ¨διαγωνισμος φιλολογων¨ειπαμε τον θεωρω λαθος,τοτε ναι να λεγεται εκπαιδειτικος θεωρητικων μαθηματων....αυτα με βαση οσα ισχυουν..

Συμφωνώ απολύτως! Ίσως επειδή είμαι και εγώ του φιλολογικού. Τα ίδια που περιγράφετε γίνονταν και στην Αθήνα. Μάλλον ήρθε η ώρα να πάρουν οι ΦΠΨήδες την εκδίκησή τους!!
Το σοβαρό θέμα που τέθηκε εδώ είναι αυτό του διαχωρισμού των αντικειμένων. Θα πρέπει κάποια στιγμή να το απαιτήσουμε.

αν μου επιτρεπεις eles, μαλλον οι καθηγητριες σου δεν ηξεραν τι τους γινεται.
τελος παντων, αν οσοι πιστευουν οτι αυτοι που τελειωσαν το φιλολογικο ειναι και ΟΙ φιλολογοι, ειναι βαθια νυχτωμενοι για να μη πω κομπλεξικοι (και φυσικα δεν αναφερομαι στην/στον eles- αρκετοι μιλησαν διθυραμβικα για το τμημα τους,οπως και γω για το δικο μου)
και εν πασει περιπτωσει οσοι διαλεξαν τα "γελοια" μαθηματα σε αυτο δε φταιει το τμημα τους αλλα οι ιδιοι και που σιγουρα θα εχουν προβλημα με τη διδασκαλια.
εγω περνουσα φιλολογικο αλλα εβαλα φπψ (και περασα και 1ος) στην αθηνα επειδη το βρηκα πολυ πιο κοντα στην εκπαιδευση. επελεξα και εκανα 5 αρχαια, 2 λατινικα, 4 νεοελληνικη φιλολογια, βυζαντινα κλπ κλπ. και ολες τις ιστοριες. στα οποια εξεταζομαστε μαζι στα ιδια θεματα με τους του αντιστοιχου τμηματος (δεν ξερω τι γινονταν στα Γιαννενα).επισης επελεγα μαθηματα οπως "η διδασκαλια της Εκθεσης","θεωρια της λογοτεχνιας και διδακτικη πραξη","η διδασκαλια της γλωσσας" κλπ κλπ

επομενως ειναι θεμα προσωπικων επιλογων και πως το βλεπει ο καθενας.
"ο καθεις και τα όπλα του" ιδου η Ροδος ιδου και ο....ασεπ!!! να το αποδειξουν.

Ο ΑΣΕΠ δεν αποδεικνύει τίποτα απολύτως... Απλώς είναι άδικο ενώ εμείς έχουμε λιώσει σε αρχαία και λατινικά, να πρέπει στα καλά καθούμενα να διαβάζουμε όλες αυτές τις παιδαγωγικές αηδίες που σνομπάραμε στο Πανεπιστήμιο γιατί ήταν πανεύκολα. [Η ιστορία δε με ενοχλεί, γιατί τουλάχιστον σου δίνει ουσιαστικές γνώσεις]

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Ενω τα παιδαγωγικα δεν σου δινουν ουσιαστικες γνωσεις?
θα μας τρελανεις?
πανευκολα πανευκολα αλλα οι περισσοτεροι την παταμε στη Β'θεματικη ενοτητα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Λοιπόν έχω συναντήσει άπειρους απόφοιτους του φιλολογικού να είναι παντελώς ΆΣΧΕΤΟΙ με τα αντικείμενό τους. Η σχολή δεν καθορίζει και το επίπεδο των γνώσεών σου. Έχω τελειώσει ΦΠΨ με κατεύθυνση Φιλοσοφίας και νοιώθω πολύ καλύτερα καταρτισμένος στα Αρχαία από αρκετούς του κλασικού. Όσον αφορά τα Νέα, βρέθηκα σε τάξη με αρκετούς του Νεοελληνικού, τέθηκε ερώτηση για μέτρο (και δη για διασκελισμό) και δεν ξέρανε που παν τα 4.

Σχετικά με τα Παιδαγωγικά, οι απόψεις που διάβασα μου θυμίζουν Καθηγητές της δεκαετίας του '40. Ρε παιδιά είναι δυνατόν στην εποχή μας να υπάρχουν υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που να θεωρούν "πανεύκολα" τα παιδαγωγικά; Έλεος δηλαδή. Αρκετά έχει υποφέρει η παιδεία από τέτοιοες απόψεις!! Ρίξτε και μια ματιά στα βορειοευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα (που θεωρούνται και τα πιο επιτυχημένα) να δείτε που πέφτει το βάρος και ποιες είναι οι απαιτήσεις των καιρών μας! Στο κάτω κάτω η συσσώρευση των πληροφοριών είναι τόσο μεγάλη ώστε θα είναι ανθρωπίνως αδύνατο να λέγεται κάποιος ειδήμονας στο αντικείμενό του.

Sorry αν φάνηκα επιθετικός. Καλή συνέχεια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 560

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.161 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.