0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα στην παρέα!Έχω μια μαθήτρια στη Β Λυκείου, στην οποία κάνω Λατινικά και Άγνωστο. Στα Λατινικά κάτι καταφέρνει, αλλά στο άγνωστο είναι .... άστα να πάνε.Κάνουμε μάθημα εδώ και ενάμιση μήνα, κι ακόμα παιδευόμαστε με την Α κλίση ουσιαστικών και την Ενεργητική Φωνή του "λύω"... Η κοπελιά όπως παραδέχτηκε δεν είχε διαβάσει ποτέ της Αρχαία στα προηγούμενα 4 χρόνια, αλλά παρ' όλα αυτά στα τρίμηνα είχε 17-18, οπότε θεώρησε ότι δε χρειάζεται να διαβάσει. Φυσικά τώρα ζορίζεται. Έκανα υπομονή ένα μήνα τώρα, αλλά βρε παιδιά πόσο καιρό να περιμένω να μάθει την Α κλίση? Οταν τη ρωτάω ποιό είναι ο πρόβλημα, μου λέει ότι δεν τα καταλαβαίνει. Τί να καταλάβει πια? Αφού έτσι κλίνεται, κάτσε και μάθε το. Στα ρήματα πάλι έκατσα πόσο καιρό και ασχολήθηκα με το πώς σχηματίζεται ο κάθε χρόνος στην Οριστική, σαν να κάνω μάθημα σε παιδί πρώτης Γυμνασίου.Χθες που της έβαλα μια Χρονική Αντικατάσταση (Οριστική Ενεστώτα ο τύπος έτσι?) δεν μου έγραψε ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ τύπο σωστα....Δε ξέρω τί να την κάνω... Μίλησα με τη μητέρα της και μου λέει "αφού μου είπε ότι διάβασε...." Άντε βγάλε άκρη...Αυτό που θα ήθελα πραγματικά να κάνω είναι να σταματήσω το μάθημα μαζί της. Δε με πειράζει να κουράζομαι, αλλά απαιτώ να κουράζεται κι εκείνη εξίσου. Επιπλέον, είναι μία ευθύνη την οποία δε θέλω να αναλάβω κάτω από αυτές τις συνθήκες.Μήπως είμαι παράλογη? Κακιά? Που θέλω να την αφήσω στη μέση της χρονιάς? Μήπως έχω "καλομάθει" με πιο φυσιολογικούς μαθητές και τώρα ζορίζομαι? Αλλά από την άλλη, στην κατεύθυνση είναι, θα έπρεπε να έχει συνειδητοποιήσει κάποια πράγματα ρε γαμώτο...Δε ξέρω τί να κάνω. Μάθημα πάντως δε γίνεται. Ούτε προχωράμε καθόλου. Μετά σκέφτομαι και τα χρήματα, που πραγματικά τα χρειάζομαι, αλλά από την άλλη.... θα με στείλει στο τρελοκομείο.Any ideas?
Έχεις διερευνήσει το ενδεχόμενο να είναι δεκτικοί οι γονείς σε εναλλακτικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις (π.χ. να την δέρνεις);