0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
stroumfita πολύ καλό το''πάρτα και φυγε" πολύ μου άρεσε20 νομίζω ότι είναι οκ γιατί ο φιλολογος που του κανει αρχαία παίρνει 15 την ώρα και κανει μαθημα μαζι με δυο φιλους του δηλαδη τους παίρνει 45 την ωρα.η κοπελα που λες ειναι θεωρητικη?karxarias 29 έχεις απόλυτο δικιο με τους συγγενεις αλλα ειναι ενταξει οι συγκεκριμενοι παλαιοτερα αλλοι μου ειχαν πει ''τι ωραια που περασες ιωαννα μου φιλολογος ολα τζαμπα θα μαες τα κανεις'' αλλά τζαμπα ούτε ο θεός δεν δινει τίποτα πρέπει να έχεις μια άλφα διαγωγη. πόσο μάλλον έγω που ούτε θεός είμαι και η μόνη μου έργασία είναι τα ισιαίτερα
"Ξεθάβω" άλλη μια φορά αυτό το topic, ζητώντας και πάλι τα φώτα σας.Έχω μια κοπελίτσα στην έκθεση, δευτέρα λυκείου, θετική κατεύθυνση. Χθες μου είπε πως θέλει να αλλάξει κατεύθυνση του χρόνου και να πάει Θεωρητική. Ζήτησε να της κάνω μάθημα στα Αρχαία και στα Λατινικά.Στα Αρχαία ξέρω λίγο-πολύ πώς θα δουλέψω, αλλά για τα Λατινικά η αλήθεια είναι πως είμαι αρκετά άπειρη.Δε μου έχει ξανατύχει παρόμοια περίπτωση και φοβάμαι ότι δε θα προλάβω μέσα σε ένα καλοκαίρι (από το καλοκαίρι θέλει να ξεκινήσουμε) να της βγάλω όλη την ύλη της Β Λυκείου. Καταλαβαίνω ότι θα αφήσω τα κείμενα στην άκρη και ότι θα ασχοληθώ μόνο με τα γραμματικο-συντακτικά, αλλά θα προλάβουμε? Η κοπελιά είναι αρκετά καλή, αλλά λίγο τεμπέλα. Με πόσες ώρες τη βδομάδα πιστεύετε ότι μπορεί να βγει η ύλη χωρίς να εξαντλήσω το παιδί και χωρίς να το κάνω να σιχαθεί τα Λατινικά?
Αν θες τη γνώμη μου, να μην το κάνεις. Οι εργασίες του σχολείου είναι για τα παιδιά, και όχι για μας τους ιδιαιτεράδες. Μου έχουν τύχει περιπτώσεις να μου ζητάνε ανάλογα πράγματα και αρνήθηκα, εξηγώντας πως οι εκάστοτε εργασίες έχουν κάποιο παιδαγωγικό σκοπό για το παιδί. Φυσικά δεν έχω πρόβλημα να δώσω κατευθύνσεις στο μαθητή, ή να τον βοηθήσω όπου χρειάζεται.Βαλ'την τουλάχιστον μέσα στη βδομάδα να διαβάσει το βιβλίο και πήγαινε εξτρά 1-2 ώρες, έτσι ώστε να την κάνετε μαζί.Δε βρίσκω να έχει νόημα διαφορετικά.