0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
[...]Σήμερα που είχαμε μάθημα μου είπε ότι αύριο έχει τεστ, ενώ μου είχε πει ότι θα έγραφε στις 15. Δεν του έδειξα τίποτα μόνο του είπα ότι μου είχε πει για τις 15 και φυσικά το αρνήθηκε. Είχαμε 1 ώρα μάθημα, αλλά δεν είχε διαβάσει τιποτα - 4 κείμενα τους είχε βάλει. Μέσα σε αυτή τη 1 ώρα έπρεπε να κάνουμε τις μεταφράσεις, τους αρχικούς χρόνους και τα τις κλίσεις των ουσιαστικών. Του είπα ότι θα κάνουμε 30' παραπάνω και μου λέει ''αποκλείεται, 15' θα κάνουμε''. Του είπα ότι τις μεταφράσεις και τους αρχικούς έπρεπε να τους κάνει μόνος του πριν το μάθημα και να κάναμε μαζί ασκήσεις για να καλύψουμε κάποια κενά. Το 15' πέρασε, κάναμε τα μισά από αυτά που ήθελα και ύστερα από επιλογή δική του και μόλις του ζήτησα ν ακάνουμε ένα τελευταίο ουσιαστικό, νευρίασε, άρχισε να φυσάει και να ξεφυσάει και να λέει ''τι μ@@κίες είναι αυτά;''. Στο άκουσμα αυτού, εκνευρίστηκα τόσο πολύ που ήθελα να βάλω τα κλάματα. Χωρίς δεύετρη σκέψη μάζεψα τα πράγματα μου και πριν ανοίξω την πόρτα του δωματίου του λέω: ''Δε σου έχω φερθεί άσχημα, ούτε σου έχω μιλήσει άσχημα'' και μου λέει ''Ούτε εγώ σου έχω μιλήσει άσχημα''. "Η συμπεριφορά σου δεν ήταν καθόλου καλή'', του λέω και μου λέει ''Κάτσε να το κάνουμε''. ''Δε χρειάζεται'' του λέω. Με πήγε μέχρι την πόρτα, του ευχήθηκα καλή τύχη γαι το τεστ και έφυγα. Με ενόχλησε πάρα πολύ η συμπεριφορά του. Δεν ξέρω αν χειρίστηκα καλά το θέμα. Καλώς ή κακώς δεν μπορώ να υψώσω τη φωνή σε μαθητή, δεν το θεωρώ αποτελεσματικό, προτιμώ άλλα μέσα. Ποιά στάση θα ήταν καλύτερο να κρατήσω από εδώ και πέρα; Νόμιζα ότι είχα κερδίσει το σεβασμό του μιας και ήμουνα, όσο γίνεται και όσο νομίζω, κοντά του. Έχω λυπηθεί πολύ από το σημερινό συμβάν... Καλοδεχούμενη η οποιαδήποτε άποψη. Σας ευχαριστώ!
και 12,5 μπορείς να πεις να σου βγαίνει 25 το δύωρο
Παράθεση από: Ερση στις Μαρτίου 09, 2010, 12:03:12 pmκαι 12,5 μπορείς να πεις να σου βγαίνει 25 το δύωρο Σωστη........απλα το μισο ..μηπως χτυπαει λιγο καπως μωρε...?
Μπορείς να τους ζητήσεις 12, αλλά να τους τονίσεις ότι κάθε χρόνο η τιμή θα αυξάνεται, όπως γίνεται και με όλα τα φροντιστήρια άλλωστε. Δηλαδή του χρόνου να το κάνεις 15. Κάτι τέτοιο κάνω εγώ σε όσους κάνουν παζάρια για την τιμή. Ή μπορείς να τους ζητήσεις 15 και να τους πεις ότι θα κρατήσεις την τιμή ίδια σε όλο το Γυμνάσιο.Άντε να πω κι εγώ τον πόνο μου. Κάνω μάθημα σε ένα παιδάκι τρίτης Γυμνασίου δύο ώρες την εβδομάδα και του παίρνω 12 ευρώ την ώρα. Η τιμή είναι χαμηλή επειδή είναι δεύτερος ξάδερφός μου. Μου ζήτησε προχτές η θεία μου να τον αναλάβω και του χρόνου στα Αρχαία και στην Έκθεση και επιπλέον να αναλάβω στα φιλολογικά την αδερφή του που θα πάει Α Γυμνασίου. Τί να ζητήσω ρε παιδιά? Από τη μία σκέφτομαι ότι θα είναι πολλές οι ώρες για μια οικογένεια του χρόνου, είναι και συγγενείς, αλλά από την άλλη είναι και τα δύο πολύ δύσκολα παιδιά. Η μικρή μάλιστα έχει και κάποια μαθησιακά προβλήματα, μια-δυο φορές που κάτσαμε μαζί να μάθουμε ορθογραφία, κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό από το ζόρισμα....Αν ζητήσω 15 για τον νεαρό, δεδομένου ότι χρειάζομαι 5 ώρες (3 Αρχαία, 2 Έκθεση) τη βδομάδα, τους βγαίναι ένα 300άρι το μήνα. Χώρια η μικρή....Any ideas?