*

Αποστολέας Θέμα: Βιολογία Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 53964 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος newseditor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #84 στις: Μάιος 23, 2012, 04:05:44 μμ »
Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (ΠΕΒ): Σχολιασμός Θεμάτων Βιολογίας
http://www.pde.gr/index.php?page=4664

Ενδεικτικές Απαντήσεις από την ΠΕΒ
http://www.pde.gr/index.php?page=4644

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:37:36 »

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #85 στις: Μάιος 23, 2012, 04:29:02 μμ »
Κατά τη γνώμη μου τα θέματα ήταν τα δυσκολότερα της τελευταίας δεκαετίας. Τα πολλαπλής επιλογής δεν ήταν τόσο εύκολα όσο άλλες φορές, το B1 ήταν συνδυαστικό αφού ήθελε και το εμβόλιο και τη δευτερογενή απόκριση, το Γ1 επίσης ήταν κρίσης-συνδυαστικό, όπως και το Γ2 (το οποίο είναι οριακά εντός ύλης αφού στο βιβλίο η ειδογένεση δεν αναλύεται) και το κερασάκι στην τούρτα ήταν το διάγραμμα του Δ1. Στο διάγραμμα αυτό θα έπρεπε οι καμπύλες να συνεχίζονται και να δείχνουν ότι σε μεγάλη απόσταση από το σημείο απόρριψης το οξυγόνο αυξάνεται ξανά και οι αποικοδομητές μειώνονται. Τώρα εύκολα κάποιος μαθητής θα μπορούσε να δώσει και την ανάποδη από την ζητούμενη απάντηση (περίπου το ίδιο γράφει στο σχολιασμό της και η ΠΕΒ).
Το γεγονός της αυξημένης δυσκολίας των θεμάτων συνδυαζόμενο με το ότι τα θέματα των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας ήταν βατά σίγουρα αποτελεί πλήγμα για το μέλλον του μαθήματος.

Αποσυνδεδεμένος Ψιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω το σκύλο μου!!!
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #86 στις: Μάιος 23, 2012, 06:10:03 μμ »
Για τα παιδιά μας αποτελεί πλήγμα που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και βγαίνουν από την τάξη κουρέλια.
Ντροπή τους.
Διαβάζω ότι οι απόψεις διίστανται.
Τι θα πει διίστανται?
Πόσες μπορεί να είναι οι επιστημονικά σωστές απαντήσεις δηλαδή?
Και όταν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί διίστανται, πως οι μαθητές θα βγάλουν άκρη?
Και πως θα βαθμολογηθούν?
Πως είναι δυνατόν αυτοί που βάζουν τα θέματα να μη ξέρουν αν είναι εντός ύλης ή όχι?

η 17η Ιούνη.....πλησιάζει.
Only a life lived for others is worth living
- Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #87 στις: Μάιος 23, 2012, 06:37:39 μμ »
Η καμπύλη Β που πέφτει θα έπρεπε να είναι των αποικοδομητών και η καμπύλη Α που ανεβαίνει το Ο2! Αλλιώς είναι σαν να λέμε ότι στο σημείο που πέφτουν τα απόβλητα το νερό είναι πλούσιο σε οξυγόνο και απαλλαγμένο από αποικοδομητές και τα πράγματα χειροτερεύουν όταν απομακρυνόμαστε από το σημείο που πέφτουν τα λύμματα.
Η ΚΕΕ έδωσε το ανάποδο. το φροντιστήριο που έχει δώσει τις απαντήσεις σε αυτή την ιστοσελίδα το λέει σωστά!
Τα παιδιά σήμερα στους φυσικώς αδυνάτους έδωσαν την απάντηση που δίνει και η επιτροπή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:37:36 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #88 στις: Μάιος 23, 2012, 07:03:21 μμ »
Νομίζω ότι ένα διάγραμμα με απόσταση στο Χ, θα είχε περισσότερο νόημα αν είχαμε θερμά νερά από εργοστάσια. όπως και πέρσι έτσι και φέτος η επιφανειακή αντιμετώπιση ενός θέματος θεωρείται η σωστή. Τώρα το επιχείρημα που είναι αναμενόμενο είναι ότι "αυτοί που προετοιμάστηκαν σωστά, μαθαίνοντας ορθά κοφτά μονοδιάστατα και κατα γράμμα  (με πολύ κόπο) το φαινόμενο του ευτροφισμού έγραψαν την αναμενόμενη, επικρατούσα ορθή άποψη. Όσοι σκέφτηκαν κάτι παραπάνω, προφανώς είναι μπερδεμένοι και άρα δεν διαβασαν τόσο καλά όσο οι άλλοι με τους οποίους ανταγωνίζονται"
Whatever ::)

Αποσυνδεδεμένος psaras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #89 στις: Μάιος 23, 2012, 07:27:17 μμ »
debio, αναφέρεις την ΚΕΕ. Η ΚΕΕ δίνει οδηγίες στους βαθμολογητές σε κάθε μάθημα ή αν προκύψει μπέρδεμα με κάποιο θέμα?

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #90 στις: Μάιος 23, 2012, 07:51:54 μμ »
δεν γνωρίζω αν ζητήθηκαν διευκρινήσεις από κάποιο εξεταστικό, πάντων στις 10 η ώρα περίπου, και αφού είχαμε βγάλει μοριοδότηση από μόνοι μας, μας ήρθαν οι ενδεικτικές απαντήσεις, που τροποποίησαν τη δική μας απόφαση για το συγκεκριμένο θέμα.
Για να πω την αλήθεια, είχαμε αποφασίσει να δεχθούμε και τις δύο απαντήσεις, με την προϋπόθεση, ότι στην εξήγηση, θα δινόταν διαφορετική εξήγηση:
Στην περίπτωση που δεχόμαστε την απάντηση της ΚΕΕ, έπρεπε να το δικαιολογήσουν ότι στο σημείο που πέφτουν τα λύμματα και με την προϋπόθεση ότι παίρνουμε νερό αμέσως μετά, το σημείο εκείνο έχει αυξημένο μικροβιακὀ φορτίο σε σχέση με την πιο απομακρυσμένη περιοχή.

Αποσυνδεδεμένος oparin

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #91 στις: Μάιος 23, 2012, 09:11:47 μμ »
Επειδή συμμετείχα στην προφορική εξέταση φυσικώς αδυνάτων μαθητών, η πλειοψηφία των βιολόγων (και μένα του ιδίου) υποστήριξαν το αντίθετο από την απάντηση του υπουργείου για το θέμα Δ1. Το βαθμολογικό κέντρο ύστερα από επιμονή μας ζήτησε διευκρίνιση και το ΚΕΕ επέμεινε στην απάντησή του. Όλοι οι συνάδελφοι ανεξαρτήτως άποψης βαθμολόγησαν τελικά με βάση τις υποδείξεις του υπουργείου. Η ευθύνη ανήκει ολοκληρωτικά στην επιτροπή θεμάτων. Οσο για το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων θεωρώ οτι, πάντα πρέπει να είναι διαβαθμισμένα και απαιτητικά γιατι με τη γνώση δεν κάνεις δημόσιες σχέσεις. Όπως και πάντα πρέπει να είναι σαφή διατυπωμένα.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #92 στις: Μάιος 23, 2012, 09:41:28 μμ »
Σε εσάς απάντησε κανένας μαθητής το αντίθετο από το υπουργείο στο Δ1;Σε εμάς ούτε ένας! Όλα τα παιδιά απάντησαν όπως οι υποδείξεις της ΚΕΕ. Και φυσικά το δεχθήκαμε και εμείς!
Άραγε αυτός που έβαλε στο σχήμα τη λέξη απόσταση, τι να σκεφτόταν;

Αποσυνδεδεμένος oparin

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #93 στις: Μάιος 23, 2012, 09:51:55 μμ »
Απάντησε ένας μαθητής ο οποίος ήταν άριστος στην εξέταση!

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #94 στις: Μάιος 23, 2012, 10:01:14 μμ »
Το ίδιο πρόβλημα είχα πέρισυ σε γραπτό βιολογίας στο θέμα με την ανοσοβιολογική απόκριση. Ο μαθητής είχε δώσει μια απάντηση που επιστημονική ήταν σωστή, όχι όμως ταυτόσιμη με την άποψη του υπουργείου. Επειδή το γραπτό όμως ήταν άριστο, έδωσα τους μισούς βαθμούς του θέματος!

Αποσυνδεδεμένος SUNBIRD

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #95 στις: Μάιος 23, 2012, 10:01:31 μμ »
Σε εσάς απάντησε κανένας μαθητής το αντίθετο από το υπουργείο στο Δ1;Σε εμάς ούτε ένας! Όλα τα παιδιά απάντησαν όπως οι υποδείξεις της ΚΕΕ. Και φυσικά το δεχθήκαμε και εμείς!
Άραγε αυτός που έβαλε στο σχήμα τη λέξη απόσταση, τι να σκεφτόταν;

Και σε μας ούτε ένας .
Σκεφτόταν το  χρόνο εξέλιξης του φαινομένου ... , από τη χρονική στιγμή απόρριψης των αστικών λυμάτων !!!!

Αποσυνδεδεμένος SUNBIRD

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #96 στις: Μάιος 23, 2012, 10:26:43 μμ »
Σε μας τα περισσότερα παιδιά είχαν πρόβλημα με το Δ2 που δεν μπορούσαν να εξηγήσουν τις καμπύλες και η απάντησή τους ήταν αντίστροφη με αυτή του Υπουργείου .
Επίσης πολλά δε μπόρεσαν να διακρίνουν τις διαφορές μεταξύ της ερώτησης Γ1 και Γ2 και απαντούσαν το ίδιο και στις δύο ερωτήσεις .
Γενικό συμπέρασμα ότι στις ερωτήσεις κρίσεως , τα παιδιά της θεωρητικής , που είναι και ο μεγαλύτερος όγκος αυτών που επιλέγουν το μάθημα , συνάντησαν μεγάλες δυσκολίες .
Επίσης η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων θα έπρεπε να ήταν πιο σαφής στις απαντήσεις που έδωσε , για την πιο δίκαιη και ισότιμη αξιολόγηση .

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« Απάντηση #97 στις: Μάιος 24, 2012, 02:42:02 πμ »
Γεια σας,

Στα σημερινά θέματα Βιολογίας υπήρχε η ερώτηση Σ-Λ Α2: Τα λεμφοκύτταρα παράγονται ... με σωστή απάντηση δ. στον ερυθρό μυελό των οστών.

Μήπως μπορεί να μου πεί κάποιος που βρίσκεται η απάντηση στο σχολικό βιβλίο.

Συγνώμη για την ασχετοσύνη μου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159836
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 574
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 556
Σύνολο: 560

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.