*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 22438 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
(Χωρίς τίτλο)
« στις: Ιουνίου 01, 2008, 03:50:37 pm »
Καλησπέρα! Είμαι ωρομίσθια και θέλω να ρωτήσω πως υπολογίζεται ο ΜΟ των μαθημάτων. Για παράδειγμα έχω έναν μαθητή που στο Α τετράμηνο του έχω 10 στο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:38:52 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 01, 2008, 03:53:42 pm »
Γιατί διά 5????

Ο βαθμός βγαίνει ως εξής :
Πρώτα βρίσκεις το Μ.Ο. από τα 2 4μηνα. Εν προκειμένω είναι (10+12)/2=11
Και μετά βγάζεις το Μ.Ο. από το αποτελεσμα και το γραπτό.
Αν τελικά του βάλεις 5, θα βγει (11+5)/2 = 8.

Απ'οσο ξέρω το 9,5 αναφέρεται στο σύνολο των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 01, 2008, 03:57:34 pm »
...δηλαδή αυτό που με "καιει" το παιδί αυτό θα μείνει μεταξεταστέο στην Εκθεση το Σεπτέμβρη??
Ευχαριστώ για την απάντηση.

Αποσυνδεδεμένος vaios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 01, 2008, 04:05:14 pm »
Γιατί διά 5????

Ο βαθμός βγαίνει ως εξής :
Πρώτα βρίσκεις το Μ.Ο. από τα 2 4μηνα. Εν προκειμένω είναι (10+12)/2=11
Και μετά βγάζεις το Μ.Ο. από το αποτελεσμα και το γραπτό.
Αν τελικά του βάλεις 5, θα βγει (11+5)/2 = 8.

Απ'οσο ξέρω το 9,5 αναφέρεται στο σύνολο των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων.

Η συνάδελφος έχει δίκιο για το δια 5. Στο λύκειο οι τελικές εξετάσεις έχουν σαν άριστα το 100 και μετά ο καθηγητής το διαιρεί δια 5 για να το μετατρέψει στην 20 βαθμια κλίμακα, και αφού το κάνει αυτό βρίσκει τον τελικό βαθμό από τον μέσο όρο των τετραμήνων με τον γραπτό βαθμό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:38:52 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #4 στις: Ιουνίου 01, 2008, 04:18:58 pm »
Ναι αλλά το 27 το έβγαλε από το 10+12+5, δηλαδή από βαθμούς που ήδη είναι στην κλίμακα του 20.

Εκτός κι αν δεν κατάλαβα κάτι καλά.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 01, 2008, 06:27:39 pm »
...δηλαδή αυτό που με "καιει" το παιδί αυτό θα μείνει μεταξεταστέο στην Εκθεση το Σεπτέμβρη??
Ευχαριστώ για την απάντηση.


Αυτο εξαρτάται απο τον γενικό μέσο όρο (πανω απο 9.5) και οχι απο τον μέσο όρο στο συγκεκριμμένο μάθημα . Αρα εμείς δεν μπορούμε να ξέρουμε αν μένει .

Αποσυνδεδεμένος elytron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 01, 2008, 06:47:09 pm »
Επειδή τα προηγούμενα δύο χρόνια δούλευα σε λύκεια, ξέρω ότι ο Siobaras έχει δίκιο. Δηλαδή: Πρώτα βγάζεις το μέσο όρο από τους βαθμούς των δύο τετραμήνων. Μετά προσθέτεις στο μέσο όρο το γραπτό βαθμό και διαιρείς δια του 2. Με λίγα λόγια: αν έχεις γραπτούς βαθμούς τετραμήνων 10 και 12, πηγαίνει ως εξής: 10 + 12= 22, 22/2= 11. Κι αν ο συγκεκριμένος σου έγραψε 05, πηγαίνει ως εξής: 11 + 05= 16. 16/2= 08, άρα μένει για την ώρα (παραπέμπεται για το Σεπτέμβριο).

Δεν είναι λογικό να διαιρείς τους βαθμούς τριών αξιολογήσεων (α τετράμηνο, β τετράμηνο και γραπτό) δια του 5. Θα τους διαιρέσεις δια του 3.

Ναι, η βαθμολογική κλίμακα για τις γραπτές εξετάσεις του Ιουνίου θέτει ως άριστα το 100, αλλά ο βαθμός πρέπει να διαιρεθεί δια του 5 για να προσαρμοστεί στην κλίμακα του 20, κι αυτό το αποτέλεσμα λαμβάνεται υπόψη για την αξιολόγηση της επάρκειας του μαθητή. Και γι αυτό, αν το πηλίκο παρουσιάζει ένα κλάσμα μικρότερο του 0,50 στρογγυλοποιείται προς τα κάτω, ενώ αν το κλάσμα βγαίνει μεγαλύτερο του 0,50 στρογγυλοποιείται προς τα πάνω (αυτό που λέμε "υπέρ του μαθητή").

Με λίγα λόγια, ο μαθητής σου μένει "μετεξεταστέος" για το Σεπτέμβρη. Η βάση που θα έπρεπε να πιάσει είναι το 09, 5. Θα έπρεπε να του βάλεις δηλαδή περίπου ένα 08 στο γραπτό για να περάσει. Το αξίζει όμως; Τα άλλα παιδιά που έγραψαν για 08 ή 09 και πέρασαν με το σπαθί τους τη βάση τι είναι; Δες το. Για να του έχεις βάλει αυτούς τους βαθμούς στα τετράμηνα, σημαίνει ότι είναι μέτριος προς κακός. Κι επειδή μιλάμε για μια κρίσιμη βαθμίδα, οι πρώτες τάξεις του Λυκείου θέλουν προσοχή. "Κόψε" τον αν πιστεύεις ότι χρειάζεται κι άλλη δουλειά. Γιατί αν δεν τον στεναχωρήσεις και αφυπνήσεις τώρα, θα φτάσει άσχετος στη Γ΄ Λυκείου, για να έχουμε και πάλι στατιστικές σαν τις φετινές, όπου σε ένα θέμα καρασοσάρα και με ασκήσεις λίγο πολύ "παλεύσιμες", το 30% να είναι κάτω από τη βάση. Φυσικά, αφού το 30% των υποψηφίων δε θα έπρεπε να βρίσκονται καν στη Γ΄ Λυκείου!

Και μη σε αγχώνει το φετινό σου επαγγελματικό καθεστώς της ωρομίσθιας. Έχεις το ίδιο πτυχίο με τους μόνιμους, κάνεις τα ίδια μαθήματα, και κατά συνέπεια σου ανήκει κάθε δικαίωμα να περνάς και να "κόβεις" κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 01, 2008, 07:11:16 pm »
Επειδή τα προηγούμενα δύο χρόνια δούλευα σε λύκεια, ξέρω ότι ο Siobaras έχει δίκιο. Δηλαδή: Πρώτα βγάζεις το μέσο όρο από τους βαθμούς των δύο τετραμήνων. Μετά προσθέτεις στο μέσο όρο το γραπτό βαθμό και διαιρείς δια του 2. Με λίγα λόγια: αν έχεις γραπτούς βαθμούς τετραμήνων 10 και 12, πηγαίνει ως εξής: 10 + 12= 22, 22/2= 11. Κι αν ο συγκεκριμένος σου έγραψε 05, πηγαίνει ως εξής: 11 + 05= 16. 16/2= 08, άρα μένει για την ώρα (παραπέμπεται για το Σεπτέμβριο).

 


Για τον ΜΟ πολύ σωστά τα λες . Ομως αν ο μαθητής βγάζει γενικό ΜΟ 9,5 στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα , απο όσο ξέρω ..... δεν μένει σε κανένα μάθημα . Κανω λάθος ?

Πριν 2 χρόνια βέβαια ήμουν σε λύκειο .

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 01, 2008, 07:17:28 pm »
και εγω εχω αγχωθει με αυτο το θεμα...εχω μαθητρια στην ιστορια...στο Ατετραμηνο της εβαλα 11..στο

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 01, 2008, 07:27:16 pm »
Σωστά , δε μένει με 9,5 . Όπως δε μένει και με 9,45   .
Στο Γυμνάσιο όμως τι γίνεται;
Αν ένας μαθητής έχει Α' Τρίμηνο: 10 ,  

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 01, 2008, 07:36:58 pm »
και εγω εχω αγχωθει με αυτο το θεμα...εχω μαθητρια στην ιστορια...στο Ατετραμηνο της εβαλα 11..στο

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #11 στις: Ιουνίου 01, 2008, 07:38:31 pm »
Σωστά , δε μένει με 9,5 . Όπως δε μένει και με 9,45   .
Στο Γυμνάσιο όμως τι γίνεται;
Αν ένας μαθητής έχει Α' Τρίμηνο: 10 ,  

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #12 στις: Ιουνίου 02, 2008, 01:41:06 am »
Δεν είναι λογικό να διαιρείς τους βαθμούς τριών αξιολογήσεων (α τετράμηνο, β τετράμηνο και γραπτό) δια του 5. Θα τους διαιρέσεις δια του 3.

Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 867
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #13 στις: Ιουνίου 02, 2008, 02:49:52 am »
kittoylini μην αγχώνεσαι. Στο κάτω κάτω για να γράψει 4 κι αυτό χαριστικά σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρεται για το μάθημα, σε γράφει και άλλα πολλά. Αμάν πιά μας έχουν φορτωθεί όλοι και μας αγχώνουν, γονείς, συνάδελφοι (πολλές φορές) διευθυντές, γνωστοί... είμαστε ο σάκος του μποξ για την δική τους ανικανότητα (των γονιών) να μάθουν στα παιδιά τους αν όχι να διαβάζουν τουλάχιστον να σέβονται τον καθηγητή τους που τους βοηθάει. Ο μαθητής που γράφει 4 στο τελικό διαγώνισμα δεν θα έπρεπε να είναι στη θέση που είναι.... αλλά γι'αυτό υπάρχουν πολλές ευθύνες. Τουλάχιστον ας μην τρελαθούμε εμείς

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182651
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 662
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 644
Σύνολο: 653

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.