*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 22450 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1857
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουαρίου 17, 2020, 04:23:24 pm »
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 17, 2020, 04:33:10 pm από math22 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:26:33 »

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουαρίου 17, 2020, 04:29:00 pm »
Η ιδέα να συνδεθεί η πολυσυζητημένη αξιολόγηση με την τράπεζα θεμάτων, ίσως είναι μια καλή ιδέα.
Υπήρχε η πληροφορία ότι σκέφτονται να αξιολογούν την απόκλιση του προφορικού από τον γραπτό στο τέλος βαθμό.Και όχι φυσικά την απόδοση των μαθητών στο γραπτό.
Αυτή η μέθοδος ακούγεται ως πιο αντικειμενικά μετρήσιμη και απομακρύνει την επέμβαση των στελεχών που μαζεύουν χαρτάκια για την ατομική τους διάκριση.
Θεωρώ πως το να μην αξιολογεις σωστά τους μαθητές σου, είναι κάτι που δείχνει την ανάγκη πραγματικής επιμόρφωσης.
Ταυτόχρονα διορθώνεται και η πιο σημαντική ίσως στρέβλωση του εκπαιδευτικού συστήματος,που διαφθείρει όλη την κοινωνία: Η απουσία αξιολόγησης,η επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας,η δημιουργία ψευδαισθήσεων,ο λαϊκισμός κ.α.
Δεν είναι δυνατόν να πάει μπροστά μια κοινωνία που το 25% βαθμολογείται με άριστα πλασματικά, όπως φαίνεται και από τα αποτελέσματα των εξετάσεων.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1857
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουαρίου 17, 2020, 04:37:56 pm »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουαρίου 17, 2020, 05:15:54 pm »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:26:33 »

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1857
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουαρίου 17, 2020, 05:34:44 pm »

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουαρίου 17, 2020, 06:12:53 pm »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουαρίου 17, 2020, 06:24:19 pm »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3531
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουαρίου 18, 2020, 01:38:02 pm »
Όταν ήμουν μαθητής στο λύκειο ('95-'98) εκόντευα να μένω κάθε χρόνο στην ίδια τάξη. Λόγω αρχαίων θρησκευτικών κτλ. Με πέρναγε ο μέσος όρος. Είχα γενικά καλούς βαθμούς μαθηματικά φυσική χημεία. Γύρω στο δεκάξη. Αλλά κι εκεί δεν τα πήγαινα κι άριστα που λέμε καθώς ο καθηγητής έτρεχε να βγει η ύλη και προχώραγε λύνοντας μια σειρά σχολικών ασκήσεων τελοσπάντων για το κάθε κεφάλαιο και μετά πάμε παρακάτω. Επειδή εγώ δε γούσταρα αυτήν την τακτική (προχωρώ να βγάζω ύλη) άρχισα να παίρνω εξωσχολικά βιβλία και να μη φεύγω απ' το κεφάλαιο χωρίς να 'χω λύσει όλων των λογιώ τις ασκήσεις εμβαθύνοντας στο μέγιστο που μπορούσα τόσο θεωρία όσο και στα προβλήματα. Άμα έμπαινε κάνα τεστ απ' τον καθηγητή σε καινούργια ύλη που δεν είχα αρχίσει να επεξεργάζομαι; Κάτω απ' τη βάση εγώ. Στη δε τρίτη λυκείου σε θρησκευτικά ιστορία φιλοσοφία; Ούτε το εξώφυλλο του σχολικού δε γνώριζα. Δεν υπήρχαν τέτοιες χρονικές πολυτέλειες. Και δε μ' άρεσαν κιόλας. Είχα συμμαθητές, οι οποίοι ήσαν οι αγαπημένοι των καθηγητών. Άριστοι σ' όλα. Τα καλύτερα λόγια στους γονείς τους. Αλλά εγώ έβλεπα ότι η γνώση τους ήταν επιφανειακή. Έμενε στη σχολική αριστεία. Δηλαδή μηδέν. Οι δικοί μου με ρώταγαν μετά απ' την επίσκεψη στους καθηγητές άμα δε θέλω τελικά να σπουδάσω και να γίνω εργάτης. Εγώ απάνταγα μην ακούτε τι σας λένε. Καθηγητές είναι. Άρα ανίδεοι εξ ορισμού. Στις εισαγωγικές του '98 (προτελευταία χρονιά των δεσμών) έπιασα φυσική και χημεία 19 μαθηματικά 18 και έκθεση 13. 5532 μόρια για να θυμηθούν κι οι παλιοί εκείνης της εποχής τη μοριοδότηση. Έκθεση επίσης δεν άνοιγα βιβλίο. Πέρναγα στους Ηλεκτρολόγους του Μετσοβίου. Την πρώτη σχολή ζήτησης. Είχα δηλώσει φυσικό πρώτη επιλογή την άνοιξη με το μηχανογραφικό. Καθηγητής δε μου 'δωσε κανείς συγχαρητήρια. Πήξανε στο κλάμα οι μίζεροι. Μα ήσαν απασχολημένοι η αλήθεια είναι. Να παρηγορούν τους άριστους μαθητές σημαιοφόρους παραστάτες κτλ που είχαν όλοι περάσει σε ΤΕΙ. Τελοσπάντων εγώ στο πανεπιστήμιο, πλέον, και ιστορία μελέτησα από ωραία βιβλία (όχι τις σαχλαμάρες των σχολικών) και φιλοσοφία και χάρηκα και τ' ανθρωπιστικά με το δικό μου χρόνο και ρυθμό. Και καλλιέργησα πιότερο κι αυτές τις επιστήμες από κείνους με τα εικοσάρια της κυρίας στο σχολικό μάθημα. Τι απέγιναν οι αριστούχοι; Μετά το κλάμα και τις παρηγόριες δώσαν κάνα δυο φορές ακόμη και κατάφεραν με τα πολλά να μπουν σε μια καθηγητική σχολή (πολύ μικρότερες οι βάσεις στις φυσικομαθηματικές απ' ό,τι στις πολυτεχνικές, οι καθηγητικές σχολές ήταν πάντα για τους πολύ μέτριους μαθητές). Σήμερα στις σχολικές τάξεις αναπαράγουν τ' όμοιο.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουαρίου 18, 2020, 07:05:29 pm »
Πάντα με το καλό το λόγο. Και αγωνίστηκες να υπηρετήσεις αυτό το στρεβλό σύστημα!! Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.... πραγματικά!


Οι δικοί μου με ρώταγαν μετά απ' την επίσκεψη στους καθηγητές άμα δε θέλω τελικά να σπουδάσω και να γίνω εργάτης. Εγώ απάνταγα μην ακούτε τι σας λένε. Καθηγητές είναι. Άρα ανίδεοι εξ ορισμού. Στις εισαγωγικές του '98 (προτελευταία χρονιά των δεσμών) έπιασα φυσική και χημεία 19 μαθηματικά 18 και έκθεση 13. 5532 μόρια για να θυμηθούν κι οι παλιοί εκείνης της εποχής τη μοριοδότηση. Έκθεση επίσης δεν άνοιγα βιβλίο. Πέρναγα στους Ηλεκτρολόγους του Μετσοβίου. Την πρώτη σχολή ζήτησης. Είχα δηλώσει φυσικό πρώτη επιλογή την άνοιξη με το μηχανογραφικό. Καθηγητής δε μου 'δωσε κανείς συγχαρητήρια. Πήξανε στο κλάμα οι μίζεροι. Μα ήσαν απασχολημένοι η αλήθεια είναι. Να παρηγορούν τους άριστους μαθητές σημαιοφόρους παραστάτες κτλ που είχαν όλοι περάσει σε ΤΕΙ. ... .....................Σήμερα στις σχολικές τάξεις αναπαράγουν τ' όμοιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 18, 2020, 10:22:44 pm από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3531
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουαρίου 18, 2020, 07:34:12 pm »
Πάντα με το καλό το λόγο. Και αγωνίστηκες να υπηρετήσεις αυτό το στρεβλο σύστημα!! Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.... πραγματικά!
Πού θα πάει... Θα τ' αλλάξω τ' άτιμο!

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3590
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουαρίου 18, 2020, 08:56:54 pm »
Leon, πολύ ενδιαφέροντα όσα λες, αλλά συμφωνώ και με Anemos: γιατί έγινες καθηγητής τότε; Εγώ το ομολογώ: ανεργίας ένεκα. Επίσης να παρατηρήσω το εξαιρετικό και γλαφυρό ύφος σου, που δεν θα το ανέμενα από φυσικό.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουαρίου 18, 2020, 09:50:26 pm »
... Εγώ απάνταγα μην ακούτε τι σας λένε. Καθηγητές είναι. Άρα ανίδεοι εξ ορισμού. [...] Μετά το κλάμα και τις παρηγόριες δώσαν κάνα δυο φορές ακόμη και κατάφεραν με τα πολλά να μπουν σε μια καθηγητική σχολή (πολύ μικρότερες οι βάσεις στις φυσικομαθηματικές απ' ό,τι στις πολυτεχνικές, οι καθηγητικές σχολές ήταν πάντα για τους πολύ μέτριους μαθητές). Σήμερα στις σχολικές τάξεις αναπαράγουν τ' όμοιο.
[/quote] Τα προσωπικά κόμπλεξ του καθενός, τα απωθημένα του δεν αποτελούν ασφαλές έδαφος για κρίσεις. Ιδιαίτερα όταν υπάρχει η τάση για γενίκευση. Συγχαρητήρια για την προσωπική σου επιτυχία, αλλά η απαξίωση και ο κυνισμός που διαφαίνεται στο ύφος σου, αν υπήρχε από τα εφηβικά σου χρόνια, θα ήταν ο λόγος για την απομάκρυνση των καθηγητών από εσένα και όχι οι χαμηλοί βαθμοί σου. Θυμάμαι πολύ καλά ότι εκείνη την περίοδο εξάλλου όλοι στόχευαν στα μόρια των 4 μαθημάτων από την α λυκείου ήδη. Οι καθηγητές το γνώριζαν αυτό καλά. Λίγοι ζόριζαν τους μαθητές και τότε.
 Όπως και να χει το απολυτήριο πρέπει να προκύπτει και από τις επιδόσεις των μαθητών στις πανελλήνιες. Επιβεβαιώνει η ιστορία σου τη σημασία αυτής της θέσης. Επίσης, βασικές γνώσεις σε ιστορία, γλώσσα (και ξένη) μαθηματική λογική, πληροφορική θα έπρεπε να κατέχουν όλοι. Κι ας ελέγχονται στο τέλος του γυμνασίου αν όχι στο τέλος του λυκείου πανελλαδικά! Κάποτε πάντως. Αυτό που κατέχεις φαίνεται στο γραπτό.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2639
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουαρίου 18, 2020, 11:20:31 pm »
Η ιδέα να συνδεθεί η πολυσυζητημένη αξιολόγηση με την τράπεζα θεμάτων, ίσως είναι μια καλή ιδέα.
Υπήρχε η πληροφορία ότι σκέφτονται να αξιολογούν την απόκλιση του προφορικού από τον γραπτό στο τέλος βαθμό.Και όχι φυσικά την απόδοση των μαθητών στο γραπτό.
Αυτή η μέθοδος ακούγεται ως πιο αντικειμενικά μετρήσιμη και απομακρύνει την επέμβαση των στελεχών που μαζεύουν χαρτάκια για την ατομική τους διάκριση.
Θεωρώ πως το να μην αξιολογεις σωστά τους μαθητές σου, είναι κάτι που δείχνει την ανάγκη πραγματικής επιμόρφωσης.
Ταυτόχρονα διορθώνεται και η πιο σημαντική ίσως στρέβλωση του εκπαιδευτικού συστήματος,που διαφθείρει όλη την κοινωνία: Η απουσία αξιολόγησης,η επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας,η δημιουργία ψευδαισθήσεων,ο λαϊκισμός κ.α.
Δεν είναι δυνατόν να πάει μπροστά μια κοινωνία που το 25% βαθμολογείται με άριστα πλασματικά, όπως φαίνεται και από τα αποτελέσματα των εξετάσεων.

Στα Γυμνάσια και Λύκεια το  σχολικό έτος 2018-19 ένας στους 4 μαθητές  "κατέκτησε" Γενικό Μέσο Όρο  "Άριστα" :-\ .

πηγή: esos.gr

https://www.esos.gr/arthra/65384/terma-ta-10aria-foyskes-sta-dimotika-kai-ta-20aria-me-tsoyvali-sta-gymnasia-kai-lykeia

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουαρίου 19, 2020, 03:28:19 am »
@Leon21

Τα κόμπλεξ που βγάζεις φανερώνουν πως δεν έχεις πάρει μυρωδιά από ανθρωπιστικές επιστήμες.
Εντελώς φιλικά
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 19, 2020, 03:19:31 pm από rublev »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182654
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 662
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 663
Σύνολο: 672

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.