0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είναι η πρώτη φορά, αυτό συμβαίνει όλα τα τελευταία χρόνια που οι οργανικές είναι περισσότερες από τους διαθεσίτες.. στο μικρομέγαλο εφαρμόζονται τοπικοί πυσδεονόμοι
Στην εγκύκλιο που αναφέρεις γράφει αυτό: Επισημαίνεται ότι ο χρόνος που διανύεται στη θέση απόσπασης δεν υπολογίζεται για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, καθώς σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 42 του ν. 4722/2020 η εξαίρεση από την παραμονή στην περιοχή διορισμού για δύο (2) σχολικά έτη αφορά ρητώς στο δικαίωμα απόσπασης και όχι μετάθεσης Για τη σκλήρυνση ισχύει αυτό (παρ 8 αρθ. 1 του Ν.3194/2003):Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, αμέσως μετά τους υποψήφιους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις μεταθέσεων - αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών.
επομένως, η παράληψη του ν.3194/2003 στην εγκύκλιο 100239/Ε2/12-8-21 είναι από παράβλεψη των συντακτών??
Τώρα που το σκέφτομαι έχει μια λογική. Σου λέει, θα μείνουν που θα μείνουν κενές οργανικές, ας μείνουν 3 παραπάνω.Πολύ μπροστά το μικρομέγαλο. Όταν οι οργανικές είναι λιγότερες από τους διαθεσίτες κάνει ακόμα και αυτεπάγγελτες τοποθετήσεις, έτσι;
Υπάρχει περίπτωση να αυξήσουν τον αριθμό των τμημάτων σε όσα σχολεία υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες; Αυτό θα άλλαζε και τα λειτουργικά κενά για φέτος... Έχει ακούσει κάποιος κάτι σχετικό ; Διάβασα το παρακάτω.... Τι θα γίνει με τον αριθμό των μαθητών ανά τάξηΑναφερόμενος στον αριθμό των μαθητών ανά τάξη ο γ.γ. είπε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φτάνουν το ανώτερο επιτρεπτό όριο, αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει σε μια χρονιά.«Όπου είναι δυνατόν σπάμε τμήματα και διορίζουμε επιπλέον αναπληρωτές. Σε επικοινωνία με τους δήμους, όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος, τους αξιοποιούμε. Μέσω του προγράμματος Ανάκαμψης, έχουμε προγραμματίσει τη δημιουργία πολλών σχολικών μονάδων, οι οποίες όμως δεν γίνονται από την μία ημέρα στην άλλη, γι’ αυτό και αναλαμβάνουμε αυστηρά μέτρα», δήλωσε.https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/355886_anoigma-sholeion-plan-b-kai-plan-c-se-periptosi-poy-ayxithoyn-ta-kroysmata
Τελικά συνάδερφοι οι προσωρινές τοποθετήσεις γίνονται με την εγκύκλιο του Γεν Γραμματέα Κόπτση, με κοινωνικά κριτήρια όπως αναφέρει (Π.Δ.144/97) ή ειδικές κατηγορίες έχουν προτεραιότητα ; Το ρωτώ επειδή δίνει και ακριβείς οδηγίες και δεν αναφέρει πουθενά τις ειδικές κατηγορίες. Mπερδεύτηκα!!!
H σχετική νομοθεσία είναι δαιδαλώδης. Γι'αυτό συνήθως παραθέτουν απλά το αρχικό προεδρικό διάταγμα (50/1996). Είναι ωστόσο γνωστές οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις.
Οι ειδικές κατηγορίες έχουν προτεραιότητα, και συγκρίνονται μεταξύ τους βάσει κοινωνικών κριτηρίων. Μετά ολοι οι άλλοι.
Χάος. Μέχρι τώρα παντού έβλεπα πως οι πάσχοντες από σκλήρυνση θα πρέπει να είναι παραπληγικοί ή τετραπληγικοί ώστε να ενταχθούν σε ειδική κατηγορία. Πρώτη φορά βλέπω το συγκεκριμένο νόμο που εντάσσει μόνο με την πάθηση. Σε πολλές άλλες περιπτώσεις αρκεί ο σύζυγος ή το τέκνο να έχει την πάθηση και ο εκπαιδευτικός εντάσσεται σε ειδική κατηγορία. Γνωρίζουμε αν ισχύει και εδώ;
Γιατί δεν αναφέρεται στις οδηγίες για την προσωρινή τοποθέτηση; Και μη μου πεις αυτονόητο γιατί και τότε αυτονόητες θα ήταν οι οδηγίες ούτως ή άλλως!!!
Λοιπόν, οι ειδικές κατηγορίες είναι 3 όπως περιγράφονται στο αρθρο 13 του ΠΔ 50/1996:1) Οι εκπαιδευτικοί που έχουν παιδιά τα οποία χρειάζονται ειδικήθεραπευτική αγωγή ή εκπαίδευση και είναι τυφλά, κωφά ή βαρήκοα,αυτιστικά, σπαστικά πάσχουν από μεσογειακή αναιμία, που χρήζειμεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική ανεπάρκειασε στάδιο αιμοκάθαρσης, ΑΙDS, σύνδρομο DΟWΝ και σκλήρυνση κατάπλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε μεταστατικόστάδιο και νόσο του Crohn. Για την απόδειξη των λόγων αυτών απαιτείταιβεβαίωση