0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στη Νομική, υπάρχει η αναλογία νόμου. Αν υπάρχει κενό νόμου, μπορεί να εφαρμοστούν ρυθμίσεις που ισχύουν σε όμοιες περιπτώσεις. Νομικός δεν είμαι, αυτό έχω καταλάβει ότι εφαρμόζεται από την εμπειρία μου. Σίγουρα εφαρμόζεται για τη μείωση ωραρίου στη δευτεροβάθμια. Δεν υπάρχει ρύθμιση για τη δευτεροβάθμια, οπότε εφαρμόζεται αυτό που ισχύει για την πρωτοβάθμια και η μείωση ωραρίου γίνεται από την αρχή του έτους, αν συμπληρώνεται ο απαιτούμενος χρόνος μέχρι την 31η Δεκεμβρίου. Αυτά όμως καλό θα είναι να μας τα εξηγήσει καλύτερα ένας νομικός, γιατί υπάρχει πάντα η περίπτωση να έχω καταλάβει κάτι λάθος.
Σωστό αυτό που λες, αλλά εγώ δεν βλέπω κανένα κενό νόμου.Αν , κατ αναλογία με τις οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις, ισχύει το ίδιο με τις τοποθετήσεις στα λειτουργικά, η διαδικασία είναι έτσι ορισμένη από τον νόμο, ώστε, μετά το πέρας διαδοχικών φάσεων, κανείς να μην τοποθετείται χωρίς να δηλώσει, κανείς να μην τοποθετείται σε σχολείο που δεν έχει δηλώσει, και κανένα κενό να μην μένει αδιάθετο.
Δεν έχω δει κάπου να αναφέρονται διαδοχικές φάσεις. Από πού προκύπτει αυτό; Αντίθετα, γίνονται μια φορά συμπληρωματικές δηλώσεις και μετά τοποθέτηση στα αδιάθετα κενά που έχουν περισσέψει, ανεξάρτητα αν τα έχεις δηλώσει. Αυτό δεν ισχύει για την πρωτοβάθμια;
Πλέον βρισκόμαστε στο τελευταίο βήμα, έχουν τελειώσει οι διαδοχικές φάσεις.Που ακριβώς έχεις δει ότι κανείς δεν τοποθετείται σε σχολείο που δεν έχει δηλώσει?Σου έχουμε παραθέσει ακριβώς το αντίθετο...
Δεν έχεις παραθέσει το αντίθετο, για την
Το ξαναβάζω σε περίπτωση που δεν το διάβασες...Το ΠΔ 50/1996 έχει τροποποιηθεί με το ΠΔ 100/1997, όπου γράφει ρητάΆρθρο 1512. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς τοσυμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναιπερισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακώνυπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίουσύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β' της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένηςπεριοχής.https://diadikasies.gr/images/b/bf/Pd_100.pdfΔεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός Α/θμιας και
Διαβάζεις λάθος άρθρο.Το επικαιροποιημένο είναι αυτό.12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β` της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής. "Για τους εκπ/κούς Α/θμιας εκπ/σης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κοτατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεαης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης".
Επικαιροποιημένο που;
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/394200/p.d.-50-1996
Το ίδιο άρθρο παραθέτεις. Είναι η διόρθωση με το ΠΔ 100/1997.Πως ακριβώς βγάζεις το συμπέρασμα ότι "Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις" αφορούν μόνο την Αθμια???
Διαβάζεις λάθος άρθρο.Το επικαιροποιημένο-κωδικοποιημένο είναι αυτό.12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β` της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής. "Για τους εκπ/κούς Α/θμιας εκπ/σης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κοτατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεαης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης".https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/394200/p.d.-50-1996Σε περίπτωση προσφυγής στο δικαστήριο, φαντάζομαι θα κριθεί αν το συμφέρον της υπηρεσίας είναι να ξεμπερδεύουν οι διοικητικοί, ή αν είναι παιδαγωγικό.
Ειλικρινά πιστεύεις πως υπάρχει δικαστήριο που θα κρίνει ότι είναι παιδαγωγικό να υπάρχει κενό σε σχολείο, ενώ υπάρχει καθηγητής χωρίς θέση;