0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
εχω μια απορια για τους συλλογισμους. εμμεσος συλλογισμος ειναι αυτος που εχει 2 και πανω προκειμενες ενα αμεσος ειναι αυτος που εχει μια. σωστα?αρα ενας συλλογισμος μπορει να ειναι πχ κ επαγωγικος κ εμμεσος κ ως προς τη μορφη κατηγορικος?πχ. ο ανθρωπος ειναι θνητος ο σωκρατης ειναι ανθρωπος αρα ο σωκρατης ειναι θνητος.αν χαρακτηριζαμε αυτον τον συλλογισμο θα λεγαμε εμμεσος γιατι εχει 2 προκειμενες, κατηγορικος ως προς τη μορφη κ παραγωγικος ως προς τη συλλογιστικη πορεια αφου παει απο το γενικο στο ειδικο. σωστα?εχω μπερδευτει γιατι το βιβλιο της α λυκειου τους χωριζει σε: αμεσους, εμμεσους, παραγωγικους, αναλογικους κ επαγωγικους. αρα συμφωνα με το βιβλιο δε μπορει να ειναι ενας συλλογισμος κ αμεσος κ επαγωγικος.
Παιδιά να ρωτήσω κάτι,1. Εισηγητής του ηθογραφικού διηγήματος είναι ο ΒΙζυηνός και πρόδρομος του ο Βικέλας, σωστά;2. Σε ενδεχόμενη ερώτηση πόσες είναι οι μέθοδοι ανάπτυξης παραγράφου, θα υπολογίσουμε και το συνδυασμό και θα πούμε 8 ή υπολογίζονται 7 χωρίς να μετράμε το συνδυασμό μεθόδων;έχω κάτι απορίες τελευταία στιγμή!!!!!!
Παράθεση από: ΤΕΤΑ στις Δεκέμβριος 12, 2008, 06:09:08 μμΠαιδιά να ρωτήσω κάτι,1. Εισηγητής του ηθογραφικού διηγήματος είναι ο ΒΙζυηνός και πρόδρομος του ο Βικέλας, σωστά;2. Σε ενδεχόμενη ερώτηση πόσες είναι οι μέθοδοι ανάπτυξης παραγράφου, θα υπολογίσουμε και το συνδυασμό και θα πούμε 8 ή υπολογίζονται 7 χωρίς να μετράμε το συνδυασμό μεθόδων;έχω κάτι απορίες τελευταία στιγμή!!!!!! η πρωτη ερωτηση σου ειναι σωστη. εισηγητης βιζυηνος, προδρομος βικελας κ πατερας του ηθογραφικου παπαδιαμαντης. οσον αφορα στη δευτερη ερωτηση αποκλειω μια τετοια ερωτηση ή ακομη κ αν μας τη ρωτησουν δε θα βαλουν 7 ή 8. απο ενα βοηθημα παντως που εχω τις βγαζει 7.1. παραδειγματα2. συγκριση κ αντιθεση3. αιτιολογηση4. ορισμος5. ορισμος κ διαιρεση6. αναλογια7. αιτια κ αποτελεσματαδεν εχω ασχοληθει με γλωσσα ιδιαιτερα αλλα επιασα να κανω κατι ασκησεις σημερα κ εκανα παρα πολλα λαθη στο πώς αναπτυσσεται μια παραγραφος. δεν ξερω για σας αλλα εγω μπερδευομαι πολυ. οπως κ η ερωτηση του προηγουμενου ασεπ που κοιτουσα σημερα εβαλα οτι η παραγραφος αναπτυσσεται με αιτιολογηση ενω η σωστη ηταν με παραδειγμα πραγμα που ακομη δεν καταλαβαινω. παραδειγμα ειναι οτι του εκοψε τα μαλλια κ ετσι μισησε το σχολειο ή αιτιολογηση? τι να πω...
.....................δεν εχω ασχοληθει με γλωσσα ιδιαιτερα αλλα επιασα να κανω κατι ασκησεις σημερα κ εκανα παρα πολλα λαθη στο πώς αναπτυσσεται μια παραγραφος. δεν ξερω για σας αλλα εγω μπερδευομαι πολυ. οπως κ η ερωτηση του προηγουμενου ασεπ που κοιτουσα σημερα εβαλα οτι η παραγραφος αναπτυσσεται με αιτιολογηση ενω η σωστη ηταν με παραδειγμα πραγμα που ακομη δεν καταλαβαινω. παραδειγμα ειναι οτι του εκοψε τα μαλλια κ ετσι μισησε το σχολειο ή αιτιολογηση? τι να πω...
Παράθεση από: maryvas στις Δεκέμβριος 12, 2008, 06:20:08 μμ.....................δεν εχω ασχοληθει με γλωσσα ιδιαιτερα αλλα επιασα να κανω κατι ασκησεις σημερα κ εκανα παρα πολλα λαθη στο πώς αναπτυσσεται μια παραγραφος. δεν ξερω για σας αλλα εγω μπερδευομαι πολυ. οπως κ η ερωτηση του προηγουμενου ασεπ που κοιτουσα σημερα εβαλα οτι η παραγραφος αναπτυσσεται με αιτιολογηση ενω η σωστη ηταν με παραδειγμα πραγμα που ακομη δεν καταλαβαινω. παραδειγμα ειναι οτι του εκοψε τα μαλλια κ ετσι μισησε το σχολειο ή αιτιολογηση? τι να πω...Εγώ είχα βάλει ότι η παράγραφος αναπτύσσεται με παραδειγμα και έτσι το έπιασα.Πάντως είχα σκεφτεί να βάλω και το ότι αναπτύσσεται με αιτιολόγηση. Όταν την επομένη του διαγωνισμού είδα ότι τα περισσότερα φροντιστήρια είχαν δώσει ως σωστή απάντηση την ανάπτυξη με αιτιολόγηση , δεν το θεώρησα καθόλου παράξενο.Τελικά η απάντηση που έδωσε το ΑΣΕΠ με "δικαίωσε".Το βιβλίο της Β' Γυμνασίου αναφέρει κατά λέξη ότι "ένας βασικός τρόπος ανάπτυξης των λεπτομερειών μιας παραγράφου είναι η παρουσίαση στοιχείων-παραδειγμάτων από την Ιστορία ή και από τη σύγχρονη κοινωνική-καθημερινή ζωή."Μήπως η παράγραφος του περασμένου ΑΣΕΠ αναπτύσσεται με παράδειγμα , επειδή το στοιχείο που προσκομίζει ο αφηγητής προέρχεται από την κοινωνική-καθημερινή του ζωή;