*

Αποστολέας Θέμα: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 38960 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #84 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 09:12:48 am »
ενα ειναι του πατακη με 650 ερωτησεις.
ενα αλλο (που το εχω) ειναι απο τις εκδ.σαββαλας (ειναι δωρεαν,αν πας απο κει)
και ενα τριτο που εχω ειναι απο τις εκδοσεις μπονια και λεγεται "τεστ αυτοαξιοληγησης του εκπαιδευτικου"
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #85 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 10:15:24 am »
Ποιο θεωρείς πιο αξιόλογο, Μάρκο; Δηλαδή, κατ΄ουσίαν ποιο συμφωνεί με το Ματσαγγούρα; Για παράδειγμα, έχω ένα βιβλίο του Αραβανή, που το δανείστηκα από τη σχολή και έχει τις ερωτήσεις προηγούμενων διαγωνισμών. Σε μια ερώτηση: Τι κάνετε ως διευθυντές αν υπάρξει διένεξη μεταξύ των καθηγητών, αυτός απαντά το παραπέμπουμε στο σύλλογο, ενώ ο Ματσαγγούρας λέει ότι τους αφήνουμε να το διευθετήσουν μόνοι τους.

Κάτι άλλο που ήθελα να ρωτήσω γενικά: Στην ερώτηση η εκδήλωση απείθειας στην εφηβική ηλικία πώς εξηγείται, θεωρείτε σωστή την απάντηση στην έλλειψη γνωστικής δομής. Εγώ θεωρούσα στην αδυναμία τήρησης ορίων και κανόνων. Κάνω λάθος; Ο Αραβανής δίνει ως σωστή την πρώτη απάντηση. Εγώ νομίζω όμως ότι είναι η δεύτερη.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #86 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 10:46:38 am »
πιστευω οτι αν μας αφησει ο δ/ντης να το διευθετησουμε μονοι μας, μαλλον θα πλακωθουμε,και συνεπως θα εχει και αλλα να λυσει ο δ/ντης (το βλεπω απ τη δουλεια μου)

πιστευω οτι ειναι ελλειψη γνωστικων δομων οπως το λεει ο Αραβανης.

και τα τρια τα θεωρω αξιολογα. ετσι τουλαχιστον φαινονται,γιατι δεν τα εχω πιασει ακομα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #87 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 10:59:44 am »
Κι όμως ο Ματσαγγούρας λέει να μας αφήνουν οι διευθυντές να το λύσουμε μόνοιι μας. Γιατί νομίζεις ότι οφείλεται σε μη γνωστική ωρίμανση;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #88 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 11:12:20 am »
γιατι αν δεν εχει γνωστικη ωριμανση τοτε τι κανονες να εφαρμοζει?

δεν ξερω τι λεει ο Ματσαγγουρας, αλλα εγω βλεπω απο τη δουλεια μου. οποτε πει ο δ/ντης βρειτε τα μονοι σας, οχι μονο δεν τα βρισκουμε αλλα κοβουμε και την καλημερα μεταξυ μας!!!!!(μπαχαλο δηλ) ο μεγαλος χαμος γινεται οταν πλακωνομαστε για την αδεια!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #89 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 11:38:34 am »
γιατι αν δεν εχει γνωστικη ωριμανση τοτε τι κανονες να εφαρμοζει?

δεν ξερω τι λεει ο Ματσαγγουρας, αλλα εγω βλεπω απο τη δουλεια μου. οποτε πει ο δ/ντης βρειτε τα μονοι σας, οχι μονο δεν τα βρισκουμε αλλα κοβουμε και την καλημερα μεταξυ μας!!!!!(μπαχαλο δηλ) ο μεγαλος χαμος γινεται οταν πλακωνομαστε για την αδεια!
;D ;D ;D. ;Άλλο η δουλεία. Στο σχολείο όλα είναι ιδανικά. Εμείς, οι εκπαιδευτικοί είμαστε ώριμοι άνθρωποι και μπορούμε να λύσουμε πολιτισμένα τις διαφορές μας!! Επίσης, οι μαθητές διαθέτουν μηχανισμούς αυτορρθμισης και ελάχιστα πρέπει να επεμβαίνουμε για να τους επαναφέρουμε στην τάξη. Εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε συνηθισμένοι σε ένα αυταρχικό μοντέλο και γι αυτό όλα βαίνουν στραβά στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και το υπουργείο ακολουθεί μακροπρόθεσμες πολιτικές εναρμονισμένες με τις διεθνείς εξελίξεις και λίγο ακόμη και θα γίνουμε Φιλανδία. Εσύ,συνάδελφε Μάρκο, που ζεις; Πώς είναι δυνατόν να μη μπορείς να λύσεις μια απλή διαφορά με τους συναδέλφους σου;

ΥΓ: όχι δεν κάνω πλάκα. Εγώ είχα άλλη άποψη για την εκπαίδευση, αλλά διαβάζοντας όλους αυτούς τους έγκριτους συγγραφείς τι να σας πω πείσθηκα. Είδα το λάθος μου, έκλαψα, πήγα για εξομολόγηση και άρχισα νηστεία μέχρι τον ΑΣΕΠ για να εξιλεωθώ για τις αρνητικές σκέψεις που έκανα για το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Επιτέλους κατάλαβα ότι πίσω από τα εργαστήρια που δεν είχα, το γυμναστήριο που δεν είχα, τις βρώμικες αίθουσες που είχα κρυβόταν η μακροπρόθεσμη πολιτική του υπουργείου. Τι ηλίθια, που θέλουν τα μούτρα μου να πάνε και σε δημόσιο σχολείο. Είμαι εγώ για δημόσιο σχολείο με την αυταρχική μου νοοτροπία. Νηστεία και μετάνοια μέχρι να εξιλεωθώ

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #90 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 01:03:02 pm »
πολυ ωραια και ιδανικα τα γραφουν τα βιβλια,συναδελφισσα, αλλα στην πραξη τι γινεται,εκει ειναι το θεμα. ξερω απο γνωστους μου συναδελφους μονιμους πως το τι κτυπηματα κατω απο τη ζωνη γινονται ,αλλο πραγμα.
οι ανθρωποι,δυστυχως,παντου ιδιοι ειναι (ασε που υποψιαζομαι οτι στην εκπ/ση ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα,και αυτη η υποψια μπορει να μου γινει βεβαιοτητα),γιατι εχουμε και τον αερα οτι και καλα κατι ειμαστε-δες το σχετικο θεμα στο φορουμ και θα καταλαβεις το πως σκεπτονται πολλοι απο μας-ευτυχως δεν ειμαστε ολοι ιδιοι σε αυτο τουλαχιστον)
απανταμε λοιπον σε ερωτησεις του τυπου"πως θα θελαμε να ειναι" και οχι πως ειναι......
για δες το και ετσι!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #91 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 01:05:51 pm »
Στις εξετάσεις πρέπει να γράψουμε αυτά που θέλουν να ακούσουν οι εξεταστές..Η πραγματικότητα δεν τους ενδιαφέρει.. :-\
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος zlapaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #92 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 01:10:40 pm »
γιατι αν δεν εχει γνωστικη ωριμανση τοτε τι κανονες να εφαρμοζει?

δεν ξερω τι λεει ο Ματσαγγουρας, αλλα εγω βλεπω απο τη δουλεια μου. οποτε πει ο δ/ντης βρειτε τα μονοι σας, οχι μονο δεν τα βρισκουμε αλλα κοβουμε και την καλημερα μεταξυ μας!!!!!(μπαχαλο δηλ) ο μεγαλος χαμος γινεται οταν πλακωνομαστε για την αδεια!
;D ;D ;D. ;Άλλο η δουλεία. Στο σχολείο όλα είναι ιδανικά. Εμείς, οι εκπαιδευτικοί είμαστε ώριμοι άνθρωποι και μπορούμε να λύσουμε πολιτισμένα τις διαφορές μας!! Επίσης, οι μαθητές διαθέτουν μηχανισμούς αυτορρθμισης και ελάχιστα πρέπει να επεμβαίνουμε για να τους επαναφέρουμε στην τάξη. Εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε συνηθισμένοι σε ένα αυταρχικό μοντέλο και γι αυτό όλα βαίνουν στραβά στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και το υπουργείο ακολουθεί μακροπρόθεσμες πολιτικές εναρμονισμένες με τις διεθνείς εξελίξεις και λίγο ακόμη και θα γίνουμε Φιλανδία. Εσύ,συνάδελφε Μάρκο, που ζεις; Πώς είναι δυνατόν να μη μπορείς να λύσεις μια απλή διαφορά με τους συναδέλφους σου;

ΥΓ: όχι δεν κάνω πλάκα. Εγώ είχα άλλη άποψη για την εκπαίδευση, αλλά διαβάζοντας όλους αυτούς τους έγκριτους συγγραφείς τι να σας πω πείσθηκα. Είδα το λάθος μου, έκλαψα, πήγα για εξομολόγηση και άρχισα νηστεία μέχρι τον ΑΣΕΠ για να εξιλεωθώ για τις αρνητικές σκέψεις που έκανα για το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Επιτέλους κατάλαβα ότι πίσω από τα εργαστήρια που δεν είχα, το γυμναστήριο που δεν είχα, τις βρώμικες αίθουσες που είχα κρυβόταν η μακροπρόθεσμη πολιτική του υπουργείου. Τι ηλίθια, που θέλουν τα μούτρα μου να πάνε και σε δημόσιο σχολείο. Είμαι εγώ για δημόσιο σχολείο με την αυταρχική μου νοοτροπία. Νηστεία και μετάνοια μέχρι να εξιλεωθώ

 :) :) :D :D :D ;D ;D ;D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! για την προσέγγιση του θέματος και μετά  :'( :'( :'( :'( :'( :'( ) για την πικρία της πραγματικότητας
Κι ενώ όλα τα θυμόμουνα κι είχα μυαλό ξουράφι
να μεγαλώσω ξέχασα κι έμεινα στο ράφι
έτσι για πάντα κράτησα την παιδική μου εικόνα
εκείνου του αλητάμπουρα που κράταγε σφεντόνα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #93 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 01:39:48 pm »
Πάντως πέρα από τη μιζέρια του υπουργείου, βάζουμε και εμείς το χεράκι μας για να την κάνουμε χειρότερη. Νομίζουμε ότι αυτή η γενιά, είναι γενιά ηλιθίων. Εγώ ταυτίζομαι με την άποψη του Bruner ότι μπορείς να διδάξεις οτιδήποτε αν το διδάξεις με το σωστό τρόπο. Θα προσθέσω και αν το ξέρεις καλά και αν το αγαπάς. Μερικοί από εμάς έτυχε να κάνουν, Μάρκο, αυτό το επάγγελμα και μερικοί δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό!! Εκεί είναι η διαφορά!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #94 στις: Νοεμβρίου 05, 2008, 01:53:49 pm »
ναι, για καποιους ετυχε,για καποιους αλλους οχι. παντως οτι συνανατα κανεις και τους δυο "τυπους" στο σχολειο,αυτο δεν αμφισβητειται απο κανεναν. αυτο ειναι που δημιουργει και τις καταστασεις,και δεν μπορει να μιλα κανεις για "ιδανικα" πραγματα στην εκπ/ση. Το ιδιο λεμε, louiza, συμφωνουμε.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #95 στις: Νοεμβρίου 07, 2008, 03:10:04 pm »
να μαι παλι με τα δικα μου ;Dλοιπον, δεν μπορω να καταλαβω τη διαφορα πορειας και μεθοδου...το μπλα μπλα το ξερω αλλα στην πραξη δεν καταλαβαινω τη διαφορα :'(και κατι ακομα που δεν καταλαβαινω ειναι η διαφορα μεσοπροθεσμου και εβδομαδιαιου προγραμματος...κατι εχω στο μυαλο μου αλλα απο εκει που τα διαβασα μπερδευτηκα περισσοτερο :'( :'(αχχχχχχχχ βοηθηστε με παρακαλωωωωω :-[ :-[

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #96 στις: Νοεμβρίου 07, 2008, 03:29:43 pm »
Vania μου, αυτο το "οσο ζω......διαβαζω" δεν ειναι παντα καλο!
εχεις διαβασει αρκετα και μαλλον δεν εχουν μπει σε ταξη στο μυαλο σου (βλ.γνωστικες δομες-γνωστικα σχηματα)
κοιτα, μεθοδος ειναι η μορφη διδασκαλιας που θα ακολουθησεις, π.χ. δασκαλοκεντρικη, ερμηνευτικη, κατευθυνομενος διαλογος, επικοινωνιακη κλπ.

πορεια ειναι ο τροπος που θα κανεις το μαθημα π.χ. ολο-μερη-ολο
στα ειπα οσο πιο απλα μπορουσα, ελπιζω να σε βοηθησα.αν κανω λαθος,ας με διορθωσει καποιος συναδελφος.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #97 στις: Νοεμβρίου 07, 2008, 03:56:29 pm »
μαρκο μου ευχαριστω για την βοηθεια.η αληθεια ειναι οτι οσοι διαβαζουμε πολλα πραγματα για πρωτη φορα μπερδευομαστε αλλα δεν μπορουμε να κανουμε κι αλλιως :-\λοιπον,αυτο που μου πες για την μεθοδο το γνωριζω (επισης συμπληρωνω στη μεθοδο και την απαγωγικη,αναλογικη και επαγωγικη)και για την πορεια γνωριζω αλλα καπου τις μπερδευω...δλδ απο ενα σημειο κι επειτα μου φαινεται οτι πανω κατω ειναι τα ιδια...επισης και την τεχνικη μπερδευω με την μεθοδο και την στρατηγικη διδασκαλιας που απο βλεπω πολλες φορες ταυτιζεται με την μαθοδο :-\απλα δεν μπορω να πω με σιγουρια σε τι διαφερουν ολα τα παρααπνω...γι αυτο αν γινεται πειτε μου μεσα σε δυο γραμμες πως το καταλαβατε εσεις αν γινεται γιατι θα σκασω....
 :'(αυτο με το ολο μερη ολο δεν το καταλαβα :'( :'( :'(

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182717
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.