*

Αποστολέας Θέμα: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 39020 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nmavro73

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 562
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Anastasiadesigns, κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #140 στις: Ιανουαρίου 12, 2009, 11:39:53 pm »
ευχαριστω τετα. πολυ κουφη μου φαινεται η απαντηση. ελπιζω να μη βαλουν τετοιες ερωτησεις στο φετινο διαγωνισμο. εγω απαντησα το β
καλησπερα συναδελφοι.τις εν λογω ερωτησεις σε ποια διευθυνση τις βρηκατε? :D

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=46&ct=37&artid=4496221&enthDate=12012009

ειναι οι ερωτησεις που εβαλε η εφημεριδα "τα νεα" σημερα. αυτες ειναι οι πρωτες 50. για να δεις τις υπολοιπες 100 (ειναι ανα 50νταδες) θα πατησεις πανω δεξια που λεει απαντησεις σε ενδεικτικα θεματα ή κατι τετοιο τελος παντων

H διαλέγεις απλά την έντυπη έκδοση, κατεβάζεις όλο το ένθετο και τυπώνεις τις σελίδες 6-11

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #141 στις: Ιανουαρίου 13, 2009, 12:32:49 am »
σε μια αλλη ερωτηση λεει: " η πνευματικη ανεπαρκεια του ατομου οφειλεται κυριως σε "
α-κληρονομικοτητα
β-περιβαλλον
γ-εκπαιδευση
δ-ασταθμητους παραγοντες
δινει ως σωστη την α, δλδ την κληρονομικοτητα. σας φαινεται σωστο? εμενα οχι κ πολυ. κ επειδη δεν εχω χρονο να ασχοληθω παραπανω με τα παιδαγωγικα κανω τεστς. αν ειναι μην τα μαθαινω λαθος

Προσωπικά έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης των ερωτήσεων στα παιδαγωγικά είναι η περίφημη μέθοδος του...Σερλοκ Χολμς : " αν απορρίψεις όλες τις άλλες πιθανές εκδοχές και μείνει μόνο μία, τότε ,όσο παράλογη κι αν φαντάζει αυτή, είναι η σωστή"!!

Στην προκειμένη περίπτωση με την "πνευματική ανεπάρκεια" εννοεί την νοητική υστέρηση.Δε μιλάει δηλ. για μαθησιακές δυσκολίες ή προβληματική συμπεριφορά, μιλά απλά για χαμηλό δείκτη νοημοσύνης, πράγμα που με όσους "πολιτικά ορθούς" όρους και να εκφράσει κανείς παραμένει, δυστυχώς, γενετικό πρόβλημα και συνεπώς σχετίζεται με την κληρονομικότητα...
Καταλαβαίνω ότι ξενίζει λιγάκι - ακριβώς γιατί με μια πρώτη ματιά φαίνεται να  αντιτίθεται σ΄αυτό που ονομάζουμε πολιτικά όρθο - αλλά αν το δεις ψυχρά και λογικά οι άλλες επιλογές δεν είναι και τόσο εύστοχες: το περιβάλλον και η εκπαίδευση σίγουρα μπορούν να επιδράσουν θετικά ή αρνητικά στην περίπτωση ενός ατόμου με νοητική υστέρηση, αλλά δεν είναι οι πρωταρχικοί παράγοντες ή, αν θέλεις, η αιτία εμφάνισης του προβλήματος. Όσο για την τελευταία επιλογή είναι πολύ γενική κι αόριστη και - επίσης έχω καταλήξει ότι - όταν στον ΑΣΕΠ  μια ερώτηση είναι τόσο γενική και αόριστη ποτέ δεν είναι η σωστή  ;D
Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι...


Aπαραδεκτη απαντηση αν εδωσε για την πνευματικη ανεπαρκεια (μαλλον εννοει χαμηλους δεικτες ευφυιας-νοητικη υστερηση) την κληρονομικοτητα μονο. Ειναι ασχετοι.
Διακρίνονται συνήθως τα αίτια της νοητικής υστέρησης σε δύο ομάδες. Η πρώτη ομάδα περιλαμβάνει τα οργανικά αίτια, που συνδέονται κυρίως με τις βαρύτερες μορφές νοητικής υστέρησης. Οι χρωμοσωμικές ανωμαλίες αποτελούν την πιο συνήθη γενετική αιτία νοητική υστέρησης. Η πιο γνωστή από αυτές τις ανωμαλίες είναι το σύνδρομο Down. Η δεύτερη ομάδα αφορά σε περιβαλλοντικούς παράγοντες και περιλαμβάνει τα πολιτισμικά-οικογενειακά αίτια, που συνδέονται κυρίως με την ήπια νοητική υστέρηση. Σε αυτή την ομάδα συγκαταλέγονται οι δυσμενείς οικογενειακές και κοινωνικές συνθήκες, που έχουν συχνά ως αποτέλεσμα την ελλιπή φροντίδα του παιδιού - τόσο σε επίπεδο σωματικής υγείας όσο και σε επίπεδο συναισθηματικής ασφάλειας - και καταλήγουν σε μειωμένη παροχή των απαραίτητων αναπτυξιακών ερεθισμάτων.

Διάφορα γεγονότα που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της κύησης, στον τοκετό ή αργότερα στην παιδική ηλικία μπορεί να προκαλέσουν νοητική υστέρηση. Για παράδειγμα, η φυσιολογική ανάπτυξη ενός μωρού ή ενός παιδιού μπορεί να επηρεαστούν από την ελλιπή διατροφή της μητέρας στη διάρκεια της κύησης, μία γενετική ανωμαλία, έλλειψη οξυγόνου στον τοκετό ή μηνιγγίτιδα στην παιδική ηλικία.
Σε πολλές περιπτώσεις, το αίτιο της νοητικής υστέρησης είναι άγνωστο και απλά περιγράφεται σαν ατύχημα κατά τον τοκετό.

Συμφωνα με την ιατρικη τα αιτια της νοητικης υστερησης χωριζονται:


A. Προγεννητικά αίτια:
1. Κληρονομικοί παράγοντες,
2. Χρωμοσωμικές ανωμαλίες (σύνδρομο Down, σύνδρομο Klinefelter, σύνδρομο Turner)
3. Ασθένειες της εγκύου (λοιμώξεις, ερυθρά, ιλαρά, κοκ.),
4. Ανωμαλίες μεταβολισμού (PKU)
5. Ασυμβατότητα του Rh του αίματος της μητέρας με αυτό του εμβρύου
6. Ανοξία
7. Τραυματισμοί της εγκύου
8. Κακή διατροφή
9. Δηλητηριάσεις από μόλυβδο.

B. Περιγεννητικά αίτια:
1. Ανοξία
2. Τραυματισμοί και αιμορραγία του εγκεφάλου
3. Πρόωρη γέννηση.

Γ. Μεταγεννητικά αίτια:
1. Μολυσματικές ασθένειες
2. Ατυχήματα
3. Υψηλός πυρετός
4. Μεταβολικές ανωμαλίες
5. Ψυχοκοινωνικοί παράγοντες (ιδρυματοποίηση, στερημένο εκπαιδευτικό περιβάλλον συναισθηματική αποστέρηση).

Αποσυνδεδεμένος zena0301

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, πε02
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #142 στις: Ιανουαρίου 13, 2009, 12:46:07 am »
ευχαριστω τετα. πολυ κουφη μου φαινεται η απαντηση. ελπιζω να μη βαλουν τετοιες ερωτησεις στο φετινο διαγωνισμο. εγω απαντησα το β
καλησπερα συναδελφοι.τις εν λογω ερωτησεις σε ποια διευθυνση τις βρηκατε? :D

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=46&ct=37&artid=4496221&enthDate=12012009

ειναι οι ερωτησεις που εβαλε η εφημεριδα "τα νεα" σημερα. αυτες ειναι οι πρωτες 50. για να δεις τις υπολοιπες 100 (ειναι ανα 50νταδες) θα πατησεις πανω δεξια που λεει απαντησεις σε ενδεικτικα θεματα ή κατι τετοιο τελος παντων

H διαλέγεις απλά την έντυπη έκδοση, κατεβάζεις όλο το ένθετο και τυπώνεις τις σελίδες 6-11

σας ευχαριστω πολυ. καλη δυναμη! ; :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #143 στις: Ιανουαρίου 13, 2009, 05:12:46 pm »
Εγώ πάντως σε όλα τα τεστ του ασεπ παιδαγωγικών που έχω κάνει έχω διαπιστώσει ότι στις 32 ερωτήσεις θα υπάρχει και 1-2 που θα είναι τελείωσ κουφές, με εξαίρεση ίσως τον τελευταίο διαγωνισμό. Νομίζω ότι σε αυτές χρειάζεται προσοχή στην εκφώνηση, όπωσ είπε πριν κι ένας άλλος συνάδελφος. τα πιο δύσκολα θέματα θεωρώ ότι έπεσαν το 2002.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #144 στις: Ιανουαρίου 13, 2009, 11:49:22 pm »
Δε σημαίνει βέβαια καθόλου ότι επειδή στον προηγούμενο διαγωνισμό τα θέματα των παιδαγωγικών ήταν εύκολα, επομένως θα είναι και σε αυτόν.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #145 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 12:04:02 am »
Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι ναι μεν τα παιδαγωγικά του 2007 ήταν τα πιο εύκολα, αλλά παράλληλα ήταν και αυτά που ανταποκρίνονται περισσότερο στην πραγματικότητα, όπως επίσης και αυτά που θα πλησίαζαν περισσότερο σε μια παιδαγωγικού και ψυχολογικού προφίλ ενός εκπαιδευτικού. Στόχος των παιδαγωγικών θα έπρεπε να είναι αποκλειστικά και μόνο αυτό. Καλές οι θεωρίες μάθησης και οι θεωρίες εν γένει, αλλά ποιο το νόημα να τις ξέρεις απέξω και ανακατωτά (που κι αυτό θα συμβεί για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα) όταν πρακτικά σε μια τάξη δεν μπορείς να σταθείς. Ας ελπίσουμε ότι οι ιθύνοντες με τα θέματα του 2007 είχαν στο μυαλό τους την πρακτική εφαρμογή του όλου θέματος, μια πιο ευρωπαϊκή προσέγγιση της εκπαίδευσης, και ότι αυτή θα είναι η γραμμή από τώρα και στο εξής (αν και το βλέπω λίγο χλωμό).

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #146 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 12:07:36 am »
Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι ναι μεν τα παιδαγωγικά του 2007 ήταν τα πιο εύκολα, αλλά παράλληλα ήταν και αυτά που ανταποκρίνονται περισσότερο στην πραγματικότητα, όπως επίσης και αυτά που θα πλησίαζαν περισσότερο σε μια αξιολόγηση του παιδαγωγικού και ψυχολογικού προφίλ ενός εκπαιδευτικού. Στόχος των παιδαγωγικών θα έπρεπε να είναι αποκλειστικά και μόνο αυτό. Καλές οι θεωρίες μάθησης και οι θεωρίες εν γένει, αλλά ποιο το νόημα να τις ξέρεις απέξω και ανακατωτά (που κι αυτό θα συμβεί για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα) όταν πρακτικά σε μια τάξη δεν μπορείς να σταθείς. Ας ελπίσουμε ότι οι ιθύνοντες με τα θέματα του 2007 είχαν στο μυαλό τους την πρακτική εφαρμογή του όλου θέματος, μια πιο ευρωπαϊκή προσέγγιση της εκπαίδευσης, και ότι αυτή θα είναι η γραμμή από τώρα και στο εξής (αν και το βλέπω λίγο χλωμό).

Παράλειψη : ....πλησίαζαν περισσότερο σε μια αξιολόγηση του παιδαγωγικού και ψυχολογικού...

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #147 στις: Ιανουαρίου 14, 2009, 12:42:28 am »
Yπαρχουν πολλα ερωτηματα καθε φορα που δε στεκουν επιστημονικα και για τα οποια υπαρχουν διαφορετικες απαντησεις απο επιστημονες.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #148 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:43:42 am »
Έχω δύο ερωτήσεις να κάνω, για όρους που τους βρήκα σε ένα τεστ.
1ον: τι σημαίνει αρχή αντίστροφης διάκρισης, που συντελεί στην άρση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων;
2ον: ποια η διαφορά μεταξύ της θεωρίας μελέτης του παιδιού, της θεωρίας κοινωνικής αποτελεσματικότητας και της θεωρίας κοινωνική αναδόμησης. Κάπου πάει το μυαλό μου και κάπου το έχω διαβάσει, αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρη

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #149 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:48:02 am »
Έχω δύο ερωτήσεις να κάνω, για όρους που τους βρήκα σε ένα τεστ.
1ον: τι σημαίνει αρχή αντίστροφης διάκρισης, που συντελεί στην άρση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων;
2ον: ποια η διαφορά μεταξύ της θεωρίας μελέτης του παιδιού, της θεωρίας κοινωνικής αποτελεσματικότητας και της θεωρίας κοινωνική αναδόμησης. Κάπου πάει το μυαλό μου και κάπου το έχω διαβάσει, αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρη
Για το πρώτο νομίζω ότι είναι τα αντισταθμιστικά προγράμματα αγωγής, που πρέπει να αρχίζουν από την προσχολιή ηλικία, για να έχουν επιτυχία. Για το δεύτερο δεν ξέρω κάτι με σιγουριά.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #150 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 09:51:18 am »
Ευχαριστώ για την απάντηση στο πρώτο. Αν ξέρει κανείς για το δεύτερο, ας μας πει.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #151 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 07:38:32 pm »
To μόνο που βρήκα για τη θεωρία μελέτης του παιδιού είναι πως "Σύμφωνα με αυτήν την θεωρία προτεραιότητα έχει το ίδιο το παιδί και η φυσική του εξέλιξη (Θεωρία της Μελέτης του παιδιού, Φλουρής 1992)".
Για τα άλλα δύο τίποτα.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #152 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 07:44:59 pm »
To μόνο που βρήκα για τη θεωρία μελέτης του παιδιού είναι πως "Σύμφωνα με αυτήν την θεωρία προτεραιότητα έχει το ίδιο το παιδί και η φυσική του εξέλιξη (Θεωρία της Μελέτης του παιδιού, Φλουρής 1992)".
Για τα άλλα δύο τίποτα.

Ευχαριστώ! Για τ' άλλα δύο έχω μια ιδέα. Νομίζω κοινωνική αποτελεσματικότητα σημαίνει έμφαση σε κοινωνικές δεξιότητες, ενώ κοινωνική αναμόρφωση σημαίνει διαμόρφωση μιας πιο δίκαιης κοινωνίας. Κάπου το είχα διαβάσει, αλλά δε θυμάμαι πού.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: γενικα παιδαγωγικα ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #153 στις: Ιανουαρίου 17, 2009, 08:14:36 pm »
Κοινωνική αναμόρφωση και κοινωνική αποτελεσματικότητα ποιανού;Αν τον είδες έτσι γενικά σαν όρο περισσότερο είναι από το χώρο της κοινωνιολογίας.
Αν έχουν σχέση με το σχολείο τότε είναι φανερό τί σημαίνουν από μόνες τους οι λέξεις.
Πάντως δεν το έχω συναντήσει σαν ιδιαίτερο και τόσο ξεχωριστό όρο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182736
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 637
Σύνολο: 653

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.