0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
καλημερα...stato πως ειχες χρησιμοποιησει το βιντεο στα αρχαια? επειδη δεν μου ερχονται ιδεες κ εννοειται αν δεν σε πειραζει...επισης εσυ ξερεις κατι για γενικο στοχο?
Σε ότι αφορά τις δεξιότητες, έχω την εντύπωση ότι στα φιλολογικά μαθήματα νοούνται λίγο διαφορετικά, όχι δηλ.απαραίτητα σαν κάτι που κατασκευάζει κανείς με τα χέρια του: Για παράδειγμα, στην Ιστορία δεξιότητα μπορεί να είναι το να μπορούν οι μαθητές να καταλάβουν από την ανάγνωση μιας πηγής, αν ο συντάκτης της μεροληπτεί και, ενδεχομένως, να μπορούν να μαντέψουν την ιδιότητά του...στα Αρχαία, το να κάνουν μια χρονική αντικατάσταση ή να μπορούν να αναγνωρίσουν το είδος μιας μετοχής...στα Νέα, να μπορούν π.χ. να αναγνωρίσουν το είδος της ομοιοκαταληξίας σ΄ένα ποίημα κτλ.Εγώ κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι (χωρίς να θέλω να πάρω κανέναν στο λαιμό μου!) Οτι δηλ. ο,τιδήποτε απαιτεί εφαρμογή στην πράξη των γνώσεων που κατακτήθηκαν μπορεί να θεωρηθεί δεξιότητα.
Αρχαία 78