*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 116199 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #490 στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 01:51:59 am »
Νομίζω πάντως παιδιά ότι στα αρχαία είναι πολύ πιο συντηρητικά τα πράγματα. Κάτι ψυχοκινητικά και συναισθηματικά συνήθως τα απορρίπτουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #491 στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 10:54:19 am »
καλημερα...

stato πως ειχες χρησιμοποιησει το βιντεο στα αρχαια? επειδη δεν μου ερχονται ιδεες κ εννοειται αν δεν σε πειραζει...
επισης εσυ ξερεις κατι για γενικο στοχο?

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #492 στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 11:55:06 am »
καλημερα...

stato πως ειχες χρησιμοποιησει το βιντεο στα αρχαια? επειδη δεν μου ερχονται ιδεες κ εννοειται αν δεν σε πειραζει...
επισης εσυ ξερεις κατι για γενικο στοχο?

Είχα γράψει ότι για εισαγωγική δραστηριότητα στην Οδύσσεια έπαιζα απόσπασμα από ταινία το οποίο περιλάμβανε και τα λίγο πριν από το απόσπασμα που μας είχε δοθεί. Έτσι κάλυπτα και τη σύνδεση με τα προηγούμενα. Τώρα όμως άκουσα ότι αυτό δεν είναι σωστό, να προβάλλεις δηλαδή απόσπασμα από ένα έργο γιατί οι μαθητές πρέπει να έχουν συνολική εικόνα του έργου και όχι αποσπασματική.
Όσον αφορά το γενικό στόχο, είχα βάλλει και γω ένα γενικό και επιμέρους ειδικούς. Ωστόσο όμως επειδή πήρα μετά το γραπτό μου, είδα ότι μου τους είχαν υπογραμμισμένους και με ένα ερωτηματικό δίπλα. Άρα πιστεύω ότι απλά παραθέτουμε στόχους, σε μια λογική σειρά, χωρίς διαχωρισμό.

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #493 στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 12:32:22 pm »
σε ευχαριστω παρα πολυ Στρατο. βοηθησες πολυ! καλη επιτυχια σου ευχομαι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #494 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 12:08:30 am »
Σε ότι αφορά τις δεξιότητες, έχω την εντύπωση ότι στα φιλολογικά μαθήματα νοούνται λίγο διαφορετικά, όχι δηλ.απαραίτητα σαν κάτι που κατασκευάζει κανείς με τα χέρια του:
 Για παράδειγμα, στην Ιστορία δεξιότητα μπορεί να είναι το να μπορούν οι μαθητές να καταλάβουν από την ανάγνωση μιας πηγής, αν ο συντάκτης της μεροληπτεί και, ενδεχομένως, να μπορούν να μαντέψουν την ιδιότητά του...στα Αρχαία, το να κάνουν μια χρονική αντικατάσταση ή να μπορούν να αναγνωρίσουν το είδος μιας μετοχής...στα Νέα, να μπορούν π.χ. να αναγνωρίσουν το είδος της ομοιοκαταληξίας σ΄ένα ποίημα κτλ.
Εγώ κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι (χωρίς να θέλω να πάρω κανέναν στο λαιμό μου!) Οτι δηλ. ο,τιδήποτε απαιτεί εφαρμογή στην πράξη των γνώσεων που κατακτήθηκαν μπορεί να θεωρηθεί δεξιότητα.

 

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #495 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 12:47:02 am »
Σε ότι αφορά τις δεξιότητες, έχω την εντύπωση ότι στα φιλολογικά μαθήματα νοούνται λίγο διαφορετικά, όχι δηλ.απαραίτητα σαν κάτι που κατασκευάζει κανείς με τα χέρια του:
 Για παράδειγμα, στην Ιστορία δεξιότητα μπορεί να είναι το να μπορούν οι μαθητές να καταλάβουν από την ανάγνωση μιας πηγής, αν ο συντάκτης της μεροληπτεί και, ενδεχομένως, να μπορούν να μαντέψουν την ιδιότητά του...στα Αρχαία, το να κάνουν μια χρονική αντικατάσταση ή να μπορούν να αναγνωρίσουν το είδος μιας μετοχής...στα Νέα, να μπορούν π.χ. να αναγνωρίσουν το είδος της ομοιοκαταληξίας σ΄ένα ποίημα κτλ.
Εγώ κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι (χωρίς να θέλω να πάρω κανέναν στο λαιμό μου!) Οτι δηλ. ο,τιδήποτε απαιτεί εφαρμογή στην πράξη των γνώσεων που κατακτήθηκαν μπορεί να θεωρηθεί δεξιότητα.

 

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #496 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 02:22:51 pm »
Να κάνω μια ερώτηση, λίγο κουφή μεν, αλλά όπως είναι τα νεύρα μας δικαιολογούμαι. Εκείνος ο χαρακτηρισμός "σύντομο" που χρησιμοποιεί η επιτροπή θεμάτων για το σχέδιο διδασκαλίας τι σημαίνει; Άκουσα εδώ υποψηφίους να γράφουν ότι το σχέδιο διδασκαλίας τους βγαίνει 8 σελίδες !!!!!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #497 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 05:28:23 pm »
Νομίζω ότι 8 σελίδες είναι πολύ μεγάλο, ουσιαστικά (από όσα έχω αντιληφθεί) δεν θέλουν να δούν πόσα ξέρεις αλλά το πώς θα τα παρουσιάσεις μέσα σε 40 λεπτά.. :-\
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #498 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 08:28:15 pm »
9 σελ έγραψα :o

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #499 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 08:37:17 pm »
Σε ποιό μάθημα και πόσο πήρες? ???
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #500 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 08:50:09 pm »
Αρχαία 78

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #501 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 08:52:28 pm »
μπραβο! πολυ καλος βαθμος. ειδικα για αρχαια αριστος!!!! εγω παντως ρε παιδια ξερω οτι πρεπει να ειναι 3,5 αντε 4 σελιδες. τι να πω?
μου φαινεται οτι θα παρω ενα ωραιοτατο 30 στην ειδικη.... :-\ :-\ :-\

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #502 στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 08:54:34 pm »
Έτυχε αλλά δε σημαίνει ότι κάθε φορά θα είναι του  Αι Γιαννιού

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182622
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 628
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.