0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το μητρώο φτιάχτηκε για να εκλείψει το επάγγελμα"εκπαιδευτές ΙΕΚ" εμείς που είχαμε μόρια μόνο από διδακτική εμπειρία, βρεθήκαμε άνεργοι.. ώστε να έχουν κάποιοι άλλοι δεύτερο κ τρίτο εισόδημα
Ε νομίζω υπερβάλεις! Σίγουρα έχει παρά πολλά προβλήματα και αδικήθηκαν πολλοί, παααρα πολλοί! Τα χουν γράψει παραπάνω οι συνάδελφοι, εγω στέκομαι ιδιαίτερα στην πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ που ενώ έπρεπε να είναι προαπαιτούμενο κατάντησε να δίνει 2 μοριάκια. Κατά τ´ αλλά σίγουρα η εκπαίδευση θα πρεπε να δίνει κι αλλά μόρια. Όμως διόρθωσε πολλά, να το πούμε κι αυτό. Από την άλλη όπως περιγράφεις εσυ, κάποιος άλλος θα σου απαντούσε μα στην επαγγελματική εκπαίδευση θες να διδαξεις χωρίς να έχεις επαγγελματική εμπειρία; Ελπίζω τα λάθη αυτά να διορθωθούν και να μην βρεθούμε μελλοντικα υπό την ομπρέλα της κάθε περιφέρειας.....
Τα προβλήματα θα λύνονταν αν υπήρχε κοινή γραμμή από όσους έκαναν τον έλεγχο στο τί αναγνωρίζεται και στο τί όχι. Δεν έγινε αυτό. Το αντίθετο: ίδια πράγματα αναγνωρίζονταν στον ένα και στον άλλο όχι. Επίσης δεν είναι όλες οι ειδικότητες τεχνικές για να χρειάζονται επαγγελματική εμπειρία. Υπάρχουν πολλά λάθη που θα παραμείνουν γιατί πολύ απλά κανείς δε θα τα ελέγξει. Να μην ξαναπω για την υποβάθμιση των προσόντων -(σε μη τεχνικές ειδικότητες, ποιον εξυπηρετούν); Η γραφειοκρατεία θα λέγαμε ότι λύθηκε αν ξέραμε ότι έγινε ο έλεγχος ορθά. Μια πλατφόρμα είναι που απλώς ρίξαμε μέσα αρχεία και σε άλλους τα δέχτηκαν ενώ σε άλλους όχι. Δυστυχώς έτσι είναι. Προσωπικά δεν είχα θέμα, αλλά έχω ακούσει απίστευτα πράγματα από φίλους. Τα άσχετα σεμινάρια που πέρασαν και η επαγγελματική προϋπηρεσία σοκάρουν!
Πάντα σε οποίες αλλαγές γίνονται υπάρχουν κάποιοι που την πληρώνουν...! Αλί σε αυτούς! Υπάρχουν παιδιά συνάδελφοι, με χιλιάδες ώρες διδακτικές, πτυχία αλλά ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία κι ενδεχομένως καμμία σχέση με τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς εργασίας και την σύνδεση της με την επαγγελματική εκπαίδευση. Αυτοί σήμερα ψάχνουν να δουν με τι θα βγάλουν το προστοζήν. Δίκη μου γνώμη και άποψη ωστόσο είναι ότι δεν μπορούμε να αναθεματίζουμε το νέο μητρώο (με τα όποια λάθη του-που ναι είναι πολλά), αγνοώντας επιδεικτικά το παλιό σύστημα σε οοοολη του την «σκοτεινή» διαδικασία (κατάθεση εγγράφων-έλεγχος-ανάθεση).
Μήπως κάποιος συνάδελφος γνωρίζει αν οι προσλήψεις των εκπαιδευτών στα ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας αναρτώνται στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ όπως γίνεται με τα ΙΕΚ του Ο.Α.Ε.Δ. ; Αν ναι πιο είναι το Link ;
Λογικό να μην δίνει πολλά μόρια στην εκπαίδευση, επειδή ο θεσμός των ΙΕΚ έχει να κάνει με την επαγγελματική κατάρτιση, επομένως όποιος είναι έμπειρος στην δουλειά του είναι και πιο περιζήτητος. Οι εκπαιδευτικοί των ΙΕΚ δεν είναι επαγγελματίες καθηγητές, αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που δεν υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτές ΙΕΚ. Το ζητούμενο λοιπόν δεν είναι η εκπαιδευτική εμπειρία σε οποιαδήποτε βαθμίδα, αλλά η καλή γνώση της ειδικότητάς σου, την οποία δεν την αποκτάς μέσα από τα βιβλία, αλλά στην δουλειά.Το αν κάποιος είναι καλός στην δουλειά και αν μπορεί να διδάξει αυτή την εμπειρία του, είναι άλλο θέμα. Αλλά αυτό ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μπορεί να έχουν χρόνια διδακτικής εμπειρίας, αλλά στην τάξη να μην μπορούν να μεταδώσουν στους εκπαιδευόμενους τίποτα.
Το νέο ΦΕΚ χτυπάει τους ανέργους ανελέητα και δίνει 2ο και 3ο μισθό σε δημόσιους υπαλλήλους και ιδιωτικούς με 20 και 30 χρόνια προϋπηρεσία. Αυτοί λοιπόν ας βγάζουν 2-3 χιλιάρικα το μήνα και οι άλλοι το μπ@@@@, αξιοκρατικότατο μπράβο στα τσακάλια του υπουγείου! Δεύτερον δεν ενδιαφέρει κανέναν τι ήταν τα ΙΕΚ πριν 20 χρόνια και αν αποτελούσαν μόνιμη εργασία για τους εκπαιδευτές, θυμηθείτε λίγο ότι εκείνη την εποχή ήταν στα τάρταρα τα ΙΕΚ και τα αντιμετώπιζαν σαν να ήταν επάλ, ύλη από επάλ, προγράμματα που έμοιαζαν με ΕΠΑΛ..τέτοια αγάπη για τα επάλ, πραγματικά ανεξήγητο φαινόμενο ή μάλλον εξηγείται...πελατάκια των κομμάτων οι επαλαζτήδες. Τα ΙΕΚ πρέπει να ανεξαρτητοποιηθούν από τα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΛ επιτέλους να αποκτήσουν χρήσιμο ρόλο ως λύκεια και όχι να κοροϊδεύουν τον κόσμο ότι γίνεται σοβαρή δουλειά στα τεχνικά λύκεια. Αν στη δευτεροβάθμια και στα γενικά λύκεια χρειάζεται αξιολόγηση στα ΕΠΑΛ θέλει ξερίζωμα και πάλι από την αρχή. Αξιολόγηση στα ΙΕΚ, εργαστηριακό εξοπλισμό στα ΙΕΚ και αλλαγή στα αντιεπιστημονικά κριτήρια αξιολόγησης που θυμίζουν λες και τα έβγαλε ο 5χρονος ανηψιός μου και εξηγούμαι: βάλε την επαγγελματική (με αποδεδειγμένη εργαστηριακή εμπειρία όπου χρειάζεται για να μην έρχονται μπλοκάκηδες και καλά με προϋπηρεσία και δε ξέρουν που πάνε τα 4 αποφεύγοντας τα εργαστήρια και διαλέγοντας μόνο θεωρίες οι πονηροί..) στα 15 με 1 μόριο το έτος, διαχώρισε σωστά τα πτυχία δηλαδή ανέβασε το διδακτορικό στα 11 μόρια και το μεταπτυχιακό στα 5, ανέβασε προϋπηρεσία στα Γβάθμια να πλαφονάρει στα 4 μόρια με 2 το έτος, 1 μόριο η δευτεροβάθμια / έτος και 0,5 η πρωτοβάθμια / έτος (ενήλικες εκπαιδεύεις, ξυπνήστε εκεί στο υπουργείο). Ξένες γλώσσες και EDCL να πλαφονάρουν στα 2 μόρια, αποφάσισε τι θα γίνει με τη πιστοποίηση δε μπορεί να τη μοριοδοτείς μόλις με 2 μόρια, το πιο σωστό βάλτην προϋπόθεση χωρίς μοριοδότηση. Τέλος αφαίρεσαι το δικαίωμα συμμετοχής σε συνταξιούχους και βγάλε οδηγία να προηγούνται οι άνεργοι, ούτως ή άλλως και αυτοί θα περάσουν απο αξιολόγηση στο τέλος του εξαμήνου. Βάλε ξανά τα σεμινάρια που έχουμε πληρώσει, αλλά να δίνουν 3 και όχι 6 μόρια. Τα ΙΕΚ δε χρειάζονται ευκαιριάκηδες για να βγάζουν χαρτζιλίκι αλλά άτομα που θα γουστάρουν αυτό που κάνουν.
Θα μας στείλουν μήνυμα στο μέιλ μας. Δηλ θα περιμένεις να σε ειδοποιήσουν. Αυτό μου είπε σήμερα μια κυρία σε ένα ιεκ που τηλέφωνησα. Ακομη δεν έχουν δοθεί όλες οι ώρες σε όλες τις ειδικότητες. Πολύ φοβάμαι ότι η όλη διαδικασία γίνεται μέσω γνωστών...