*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2251984 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος cdipis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11116 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 06:49:01 μμ »
Το μητρώο φτιάχτηκε για να εκλείψει το επάγγελμα"εκπαιδευτές ΙΕΚ" εμείς που είχαμε μόρια μόνο από διδακτική εμπειρία, βρεθήκαμε άνεργοι.. ώστε να έχουν κάποιοι άλλοι δεύτερο κ τρίτο εισόδημα
Ε νομίζω υπερβάλεις! Σίγουρα έχει παρά πολλά προβλήματα και αδικήθηκαν πολλοί, παααρα πολλοί! Τα χουν γράψει παραπάνω οι συνάδελφοι, εγω στέκομαι ιδιαίτερα στην πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ που ενώ έπρεπε να είναι προαπαιτούμενο κατάντησε να δίνει 2 μοριάκια. Κατά τ´ αλλά σίγουρα η εκπαίδευση θα πρεπε να δίνει κι αλλά μόρια. Όμως διόρθωσε πολλά, να το πούμε κι αυτό. Από την άλλη όπως περιγράφεις εσυ, κάποιος άλλος θα σου απαντούσε μα στην επαγγελματική εκπαίδευση θες να διδαξεις χωρίς να έχεις επαγγελματική εμπειρία; Ελπίζω τα λάθη αυτά να διορθωθούν και να μην βρεθούμε μελλοντικα υπό την ομπρέλα της κάθε περιφέρειας.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:04:55 »

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11117 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 08:44:49 μμ »
Ε νομίζω υπερβάλεις! Σίγουρα έχει παρά πολλά προβλήματα και αδικήθηκαν πολλοί, παααρα πολλοί! Τα χουν γράψει παραπάνω οι συνάδελφοι, εγω στέκομαι ιδιαίτερα στην πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ που ενώ έπρεπε να είναι προαπαιτούμενο κατάντησε να δίνει 2 μοριάκια. Κατά τ´ αλλά σίγουρα η εκπαίδευση θα πρεπε να δίνει κι αλλά μόρια. Όμως διόρθωσε πολλά, να το πούμε κι αυτό. Από την άλλη όπως περιγράφεις εσυ, κάποιος άλλος θα σου απαντούσε μα στην επαγγελματική εκπαίδευση θες να διδαξεις χωρίς να έχεις επαγγελματική εμπειρία; Ελπίζω τα λάθη αυτά να διορθωθούν και να μην βρεθούμε μελλοντικα υπό την ομπρέλα της κάθε περιφέρειας.....
Τα προβλήματα θα λύνονταν αν υπήρχε κοινή γραμμή από όσους έκαναν τον έλεγχο στο τί αναγνωρίζεται και στο τί όχι. Δεν έγινε αυτό. Το αντίθετο: ίδια πράγματα αναγνωρίζονταν στον ένα και στον άλλο όχι. Επίσης δεν είναι όλες οι ειδικότητες τεχνικές για να χρειάζονται επαγγελματική εμπειρία. Υπάρχουν πολλά λάθη που θα παραμείνουν γιατί πολύ απλά κανείς δε θα τα ελέγξει. Να μην ξαναπω για την υποβάθμιση των προσόντων -(σε μη τεχνικές ειδικότητες, ποιον εξυπηρετούν); Η γραφειοκρατεία θα λέγαμε ότι λύθηκε αν ξέραμε ότι έγινε ο έλεγχος ορθά. Μια πλατφόρμα είναι που απλώς ρίξαμε μέσα αρχεία και σε άλλους τα δέχτηκαν ενώ σε άλλους όχι. Δυστυχώς έτσι είναι. Προσωπικά δεν είχα θέμα, αλλά έχω ακούσει απίστευτα πράγματα από φίλους. Τα άσχετα σεμινάρια που πέρασαν και η επαγγελματική προϋπηρεσία σοκάρουν!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2020, 08:48:09 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος cdipis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11118 στις: Οκτώβριος 12, 2020, 10:06:52 μμ »
Τα προβλήματα θα λύνονταν αν υπήρχε κοινή γραμμή από όσους έκαναν τον έλεγχο στο τί αναγνωρίζεται και στο τί όχι. Δεν έγινε αυτό. Το αντίθετο: ίδια πράγματα αναγνωρίζονταν στον ένα και στον άλλο όχι. Επίσης δεν είναι όλες οι ειδικότητες τεχνικές για να χρειάζονται επαγγελματική εμπειρία. Υπάρχουν πολλά λάθη που θα παραμείνουν γιατί πολύ απλά κανείς δε θα τα ελέγξει. Να μην ξαναπω για την υποβάθμιση των προσόντων -(σε μη τεχνικές ειδικότητες, ποιον εξυπηρετούν); Η γραφειοκρατεία θα λέγαμε ότι λύθηκε αν ξέραμε ότι έγινε ο έλεγχος ορθά. Μια πλατφόρμα είναι που απλώς ρίξαμε μέσα αρχεία και σε άλλους τα δέχτηκαν ενώ σε άλλους όχι. Δυστυχώς έτσι είναι. Προσωπικά δεν είχα θέμα, αλλά έχω ακούσει απίστευτα πράγματα από φίλους. Τα άσχετα σεμινάρια που πέρασαν και η επαγγελματική προϋπηρεσία σοκάρουν!
Πάντα σε οποίες αλλαγές γίνονται υπάρχουν κάποιοι που την πληρώνουν...! Αλί σε αυτούς! Υπάρχουν παιδιά συνάδελφοι, με χιλιάδες ώρες διδακτικές, πτυχία αλλά ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία κι ενδεχομένως καμμία σχέση με τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς εργασίας και την σύνδεση της με την επαγγελματική εκπαίδευση. Αυτοί  σήμερα  ψάχνουν να δουν με τι θα βγάλουν το προστοζήν. Δίκη μου γνώμη και άποψη ωστόσο είναι ότι δεν μπορούμε να αναθεματίζουμε  το νέο μητρώο (με τα όποια λάθη του-που ναι είναι πολλά), αγνοώντας επιδεικτικά το παλιό σύστημα σε οοοολη του την «σκοτεινή» διαδικασία (κατάθεση εγγράφων-έλεγχος-ανάθεση).

Αποσυνδεδεμένος sunrise_84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11119 στις: Οκτώβριος 13, 2020, 02:56:40 μμ »
Καλημέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχουν καλέσει για την ειδικότητα ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ ΠΤΗΣΕΩΝ από το ΙΕΚ Μαρκπούλου?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:04:55 »

Αποσυνδεδεμένος Xristiana29

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11120 στις: Οκτώβριος 13, 2020, 04:49:38 μμ »
Kαλησπερα σας ,θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. φέτος δεν έκανα αίτηση για να μπω στο μητρώο εκπαιδευτών ΙΕΚ, θα μπορώ να κάνω του χρόνου; Η ηταν τύπου μια και καλή; Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11121 στις: Οκτώβριος 13, 2020, 06:51:06 μμ »
Πάντα σε οποίες αλλαγές γίνονται υπάρχουν κάποιοι που την πληρώνουν...! Αλί σε αυτούς! Υπάρχουν παιδιά συνάδελφοι, με χιλιάδες ώρες διδακτικές, πτυχία αλλά ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία κι ενδεχομένως καμμία σχέση με τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς εργασίας και την σύνδεση της με την επαγγελματική εκπαίδευση. Αυτοί  σήμερα  ψάχνουν να δουν με τι θα βγάλουν το προστοζήν. Δίκη μου γνώμη και άποψη ωστόσο είναι ότι δεν μπορούμε να αναθεματίζουμε  το νέο μητρώο (με τα όποια λάθη του-που ναι είναι πολλά), αγνοώντας επιδεικτικά το παλιό σύστημα σε οοοολη του την «σκοτεινή» διαδικασία (κατάθεση εγγράφων-έλεγχος-ανάθεση).

Δεν αναθεματίζουμε το μητρώο (άλλωστε ήταν ζητούμενο να μη χρειάζεται να προσκομίζεται τόση χαρτούρα κάθε φορά) αλλά τη διαδικασία η οποία μπάζει από παντού-δε θα ξαναμιλήσω για τα κριτήρια μοριοδότησης που είναι άκρως αντιεπιστημονικά...Τί να το κάνεις ένα μητρώο γεμάτο λάθη και άλλα μέτρα και σταθμά για τον κάθε εκπαιδευτή αναλόγα με το ποιoς έκανε τον έλεγχο; Πρακτικά πράγματα ρωτάω.
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος Ismini2020

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11122 στις: Οκτώβριος 14, 2020, 01:21:43 πμ »
      Μήπως κάποιος συνάδελφος γνωρίζει αν οι προσλήψεις των εκπαιδευτών στα ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας αναρτώνται στην  ΔΙΑΥΓΕΙΑ όπως γίνεται με τα ΙΕΚ του Ο.Α.Ε.Δ. ;
      Αν ναι πιο είναι το Link ;

Θα μας στείλουν μήνυμα στο μέιλ μας. Δηλ θα περιμένεις να σε ειδοποιήσουν.  Αυτό μου είπε σήμερα μια κυρία σε ένα ιεκ που τηλέφωνησα. Ακομη δεν έχουν δοθεί όλες οι ώρες σε όλες τις ειδικότητες.  Πολύ φοβάμαι ότι η όλη διαδικασία γίνεται μέσω γνωστών...

Αποσυνδεδεμένος kora

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11123 στις: Οκτώβριος 14, 2020, 02:22:38 πμ »
Λογικό να μην δίνει πολλά μόρια στην εκπαίδευση, επειδή ο θεσμός των ΙΕΚ έχει να κάνει με την επαγγελματική κατάρτιση, επομένως όποιος είναι έμπειρος στην δουλειά του είναι και πιο περιζήτητος. Οι εκπαιδευτικοί των ΙΕΚ δεν είναι επαγγελματίες καθηγητές, αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που δεν υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτές ΙΕΚ. Το ζητούμενο λοιπόν δεν είναι η εκπαιδευτική εμπειρία σε οποιαδήποτε βαθμίδα, αλλά η καλή γνώση της ειδικότητάς σου, την οποία δεν την αποκτάς μέσα από τα βιβλία, αλλά στην δουλειά.
Το αν κάποιος είναι καλός στην δουλειά και αν μπορεί να διδάξει αυτή την εμπειρία του, είναι άλλο θέμα. Αλλά αυτό ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μπορεί να έχουν χρόνια διδακτικής εμπειρίας, αλλά στην τάξη να μην μπορούν να μεταδώσουν στους εκπαιδευόμενους τίποτα.

Διαφωνώ κάθετα με τις απόψεις αυτές

Αρχικά και μόνο με βάση τον ορισμό της ΄κατάρτισης΄ οφείλει ο εκπαιδευτής να δώσει τα εφόδια/γνώσεις  στον καταρτιζόμενο για να 'βγει' στην επαγγελματική αρένα.. οπότε δηλαδή, ένας πρακτικός που έχει μάθει κάτι, είναι ανώτερος από έναν άνθρωπο που πέρασε μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα- άμα είναι κάποιος να διδάξει π.χ. ανοσολογία, ας πάει να λέει στα παιδιά με βάση την πρακτική του γνώση, ό,τι αρλούμπα έχει παπαγαλίσει στη ζωή του....και ας διαιωνίζονται έτσι οι πάσης φύσης αρλούμπες που κυκλοφορούν γύρω μας??? μας φτάνει λοιπόν να έχουμε άτομα να μπορούν να χειριστούν έναν αναλυτή εμπειρικά, να αλλάζουν τα διαλύματα του όταν το μηχάνημα το ζητήσει και μέχρι εκεί, σωστά? απλά και πρακτικά!


Οι εκπαιδευτικοί των ΙΕΚ δεν είναι επαγγελματίες καθηγητές απλά και μόνο επειδή κανείς δεν τους άφησε να γίνουν (για πολλούς και διάφορους λόγους)..δηλαδή στα ΕΠΑΛ, γιατί υπάρχουν 'επαγγελματίες' καθηγητές? κι εφόσον είναι και αυτά 'επαγγελματικά' λύκεια, γιατί δεν παίρνουν κι εκεί για καθηγητές άτομα με εμπειρία? και γιατί απαιτείται και πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ- παιδαγωγικής επάρκειας για να έχει κανείς ελπίδα σαν αναπληρωτής στα ΕΠΑΛ?


Μετά ο πιο έμπειρος στη δουλειά του είναι και ο πιο περιζήτητος....ο έμπειρος στη δουλειά του μπορεί να είναι περιζήτητος εάν έχει συνεργείο αυτοκινήτων αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο μηχανικός που σπουδάζει δεν είναι το ίδιο ικανός, απλά είχε άλλες ευκαιρίες στη ζωή του και διάλεξε εκείνες...και σε κάθε περίπτωση, το να μάθεις κάτι πρακτικά δεν σε κάνει σωστό επαγγελματία, σωστό επαγγελματία σε κάνει η γνώση που αποκτάς, η κρίση που αναπτύσσεις (μέσα από τις σπουδές) και η ορθή εφαρμογή των όσων έμαθες...σίγουρα η πρακτική εξάσκηση και η εμπειρία σε καθιστά ικανό να αντιμετωπίζεις προβλήματα μα η βάση είναι πάντα και πρέπει να είναι η γνώση..

Το ζητούμενο δεν είναι η εκπαιδευτική εμπειρία, αλλά η καλή γνώση της ειδικότητας σου....χμ, μία άκρως επικίνδυνη άποψη....  πού την απέκτησα την καλή γνώση της ειδικότητας μου? και ποιά είναι τα κριτήρια βάσει των οποίων κρίνεται η καλή μου αυτή γνώση? είναι τα χρόνια που είμαι σε μία δουλειά?  όταν τα χρόνια κυλούν χωρίς αξιολόγηση πουθενά, τότε δεν πρέπει να είναι κριτήριο.

Μιλάμε για επαγγελματική κατάρτιση...χμμμμ και πάλι χμμμμ...δεν ξέρω τι εμπειρίες έχετε οι υπόλοιποι, η δική μου πάντως είναι εκείνη όπου το εργαστηριακό μάθημα γίνεται σε αίθουσα διδασκαλίας στο μιλητό...καθώς το εργαστήριο δεν έχει τίποτε για να κάνουμε πρακτικά ...τα συμπεράσματα δικά σας. Αυτό, θα έπρεπε να είναι θέμα για συζήτηση!!

Η διδακτική εμπειρία κάποιου πτυχιούχου/μη εκπαιδευτικού, ειδικά κάτω από το πρίσμα των Ελληνικών τεχνασμάτων για διορισμό σε κάθε βαθμίδα καταδεικνύει αρχικά την αναγνώριση των προσόντων του ατόμου αυτού μέσα σε άλλο πλαίσιο αξιολόγησης προσόντων (ασχέτως εάν το πλαίσιο αυτό καθορίζεται πάλι από το ίδιο Υπουργείο στην ίδια χώρα!!), αλλά και κάτι πιο σημαντικό (ίσως σε κάποιο μέτρο μόνο και όχι απόλυτα), την αγάπη ενός ανθρώπου να διδάξει, το ανθρωποκεντρικό πάθος να μπει στην τάξη, να μεταδώσει λίγη γνώση και λίγο ήθος...και αυτό θα έπρεπε να μοριοδοτείται σίγουρα περισσότερο από τα 2 μόρια.

Κλείνω λέγοντας πως δεν έχω εμπάθεια για το ότι άτομα (που θεωρώ πως έχουν) λιγότερες γνώσεις και προσόντα και (είναι) λιγότερο ικανά να διδάξουν έχουν πάρει πολλές ώρες επειδή ένα σύστημα αξιολόγησης τα έφερε πάνω από εμένα.
Λυπάμαι αν δεν μου φτάνει το ότι επιτέλους έχουμε μητρώο και δεν μαζεύουμε κάθε χρόνο τις περγαμηνές μας για κατάθεση...γιατί έχω εμπάθεια προς ένα σύστημα που μέσα στα 8 χρόνια που διδάσκω στα ΙΕΚ άλλαξε 5 (?) φορές τα κριτήρια του, έδωσε δύναμη και εξουσία σε διευθυντές να πράττουν κατά το δοκούν στις αναθέσεις και δυστυχώς διαιωνίζει την ελληνική συνταγή για αλλαγές: έλλειψη σχεδιασμού, έλλειψη προετοιμασίας, προχειρότητα στην εκτέλεση και έλλειψη αξιολόγησης με στόχο τη βελτίωση....εν τέλει-πάλι- έλλειψη διαφάνειας!

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11124 στις: Οκτώβριος 14, 2020, 09:35:59 πμ »
Το μητρώο φτιάχτηκε για να εκλείψει το επάγγελμα"εκπαιδευτές ΙΕΚ" εμείς που είχαμε μόρια μόνο από διδακτική εμπειρία, βρεθήκαμε άνεργοι.. ώστε να έχουν κάποιοι άλλοι δεύτερο κ τρίτο εισόδημα

Από ιδρύσεως των ΙΕΚ ουδέποτε υπήρξε επάγγελμα "εκπαιδευτής ΙΕΚ"... στην πραγματικότητα πάντα ήταν έτσι δομημένο έτσι ώστε να αποτελεί δεύτερη εργασία για τους περισσότερους. Έγινε πρώτο και κύριο επάγγελμα για πολλούς από εμάς με την έναρξη της οικονομικής κρίσης και την εκτόξευση της ανεργίας και ιδιαίτερα μετά το 2013 οπότε έγιναν πολύ πιο αντικειμενικά τα κριτήρια πρόσληψης (καθώς πρώτα έπρεπε να έχεις κυριολεκτικά μπάρμπα στην Κορώνη για να προσληφθείς)..

Η όλη φιλοσοφία των ΙΕΚ είναι να παρέχεται κατάρτιση -και όχι εκπαίδευση- από καταξιωμένους επαγγελματίες οι οποίοι όμως έχουν τα προσόντα να το κάνουν. Διότι ένας μηχανολόγος, μάγειρας, αισθητικός, κομμωτής κλπ πώς θα διδάξει αν δεν έχει δουλέψει πρακτικά στο επάγγελμα του ποτέ; Δε θα εμπνεύσει καν εμπιστοσύνη στους σπουδαστές του.

Από την άλλη φέτος, όμως, στην προσπάθεια να δοθεί έμφαση στα παραπάνω, το παρακάναμε... Δηλαδή δόθηκαν υπερβολικά πολλά μόρια στην επαγγελματική εμπειρία, παραγνωρίζοντας ότι αυτή θα πρέπει να συνοδεύεται τόσο από ένα θεωρητικό υπόβαθρο, που δε γίνεται να υποτιμηθεί, όσο και τρόπων μετάδοσης της γνώσης αυτής, που εξασφαλιζόταν από την πιστοποίηση των εκπαιδευτών ενηλίκων, και η οποία σχεδόν εξαφανίστηκε. Εξάλλου υπάρχουν ειδικότητες και μαθήματα καθαρά θεωρητικά. Ως οικονομολόγος, για παράδειγμα, διδάσκω Οικονομικά Μαθηματικά και Στατιστική μεταξύ άλλων, η μεγαλύτερη ή μικρότερη επαγγελματική εμπειρία δε θα με κάνει σοφότερο στο να διδάξω τι είναι ο μέσος όρος και η απλή μέθοδος των τριών1.

Άλλα προβλήματα που οφείλονται στην αναγνώριση ή μη διαφόρων προσόντων από το μητρώο πιστεύω ότι οφείλονται στην ταχύτητα -άρα προχειρότητα- με το οποίο αυτό στήθηκε. Μια πλατφόρμα που εμφάνιζε συχνά λάθη και άλλαζε στην πορεία και υποδιευθυντές να κρίνουν σπουδές, προσόντα και δικαιολογητικά χωρίς να έχουν αναλυτικές οδηγίες αλλά και χρόνο, για να κρίνουν (και βέβαια η λύση δεν είναι να δίνονταν αυτά να γίνουν στα κεντρικά ή σε κάποιες εταιρείες, τα ίδια και χειρότερα θα γίνονταν αν δεν είχαν επίσης ενημέρωση και συγκεκριμένα κριτήρια για την αποδοχή ή μη των δικαιολογητικών).

Ας ελπίσουμε ότι του χρόνου θα διορθωθούν τα όποια λάθη, παραλείψεις ή ακόμα και όσα τραγικά έγιναν στα κριτήρια μοριοδότησης για να γίνουν όλα πιο αντικειμενικά.

___________
1 Αυτό μου θύμισε το 2015, όταν είχε πρωτοεκλεγεί η προηγούμενη κυβέρνηση, όπου ήθελε να κάνει το αντίθετο: να πριμοδοτήσει τους ανέργους. Έβγαλε μια μοριοδότηση όπου πραγματικά η ανεργία μοριοδοτούνταν με απαράδεκτα υψηλό αριθμό μορίων, υποσκελίζοντας πτυχία και μεταπτυχιακά. Ξεσηκώθηκαν οι πάντες, καθώς ακόμα και οι ωφελημένοι άνεργοι κατάλαβαν ότι  την επόμενη χρονιά δε θα είχαν την υψηλή αυτή μοριοδότηση καθώς λόγω της εργασίας τους στα ΙΕΚ δεν θεωρούνταν πλέον άνεργοι, και βεβαίως την επόμενη χρονιά εξορθολογίστηκε ο τρόπος μοριοδότησης της ανεργίας
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2020, 09:39:33 πμ από grtt »

Αποσυνδεδεμένος newteacher1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 343
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11125 στις: Οκτώβριος 14, 2020, 12:07:19 μμ »
Καταθέτοντας και εγώ την άποψή μου θα ήθελα να πω ότι εδώ που έχει φτάσει η επαγγελματική εκπαίδευση στη χώρα, οφείλει να υπάρχει κάτι στα ΙΕΚ που να τα διαχωρίζει από τα ΕΠΑΛ. Αυτό το κάτι θα μπορούσε να είναι η επαγγελματική εμπειρία των εκπαιδευτών που αναμένεται να διαμορφώσει σταδιακά ένα νέο πλαίσιο διδασκαλίας. Όπως ειπώθηκε και παραπάνω αυτή ήταν εξ αρχής και η φιλοσοφία των ΙΕΚ. Γι' αυτό είναι και τα μαθήματα απογευματινά, ώστε οι σπουδαστές να επιστρέφουν από την πρακτική τους και οι εκπαιδευτές από την εργασία τους.
Πλην όμως πρέπει να υπάρχει μία ασφαλιστική δικλείδα που να εξασφαλίζει την καταλληλότητα του εκπαιδευτή. Που θα λειτουργεί ως φραγή τόσο για τον άσχετο από εκπαίδευση επαγγελματία που αποφασίζει στα -ήντα του να βγάλει ένα έξτρα χαρτζιλίκι όσο και για τον άνεργο νέο πτυχιούχο που μη έχοντας κάτι άλλο να κάνει σπεύδει στα ΙΕΚ να εκπαιδεύσει άλλους ανέργους. Ως τέτοια δικλείδα θεωρώ ότι είχε λειτουργήσει ικανοποιητικά (σίγουρα με μεγάλα περιθώρια βελτίωσης) η πιστοποίηση εκπαίδευσης ενηλίκων. Πέρα από τις παθογένειες του συστήματος εξέτασης, διασφαλιζόταν ότι ο εκπαιδευτής, νέος ή παλιός, είχε αποφασίσει να ασχοληθεί σοβαρά με το αντικείμενο της κατάρτισης. Στο κάτω κάτω παραπάνω από την εκπαιδευτική ή την επαγγελματική πείρα μετράει το μεράκι και η διάθεση να προσφέρεις στην εκπαιδευτική διαδικασία. Εξάλλου υπάρχουν και  πολλά αμιγώς θεωρητικά μαθήματα.
Τώρα ως προς τη χαμηλή μοριοδότηση της τυπικής εκπαίδευσης, παρ' ότι θεωρώ την τυπική αντίποδα της επαγγελματικής νομίζω ότι η αναγνώριση μόνο δύο ετών είναι απαξιωτική και δεν αξιολογεί σωστά το δυναμικό των ανθρώπων αυτών, που μπορεί να προέρχονται και από τεχνικές εκπαιδεύσεις πχ. ΤΕΙ, ΕΠΑΛ. Εντάξει, ας προέχει η επαγγελματική εμπειρία αλλά ας ανεβεί λίγο το ταβάνι και σε αυτούς.

Αποσυνδεδεμένος Alexallaround

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11126 στις: Οκτώβριος 14, 2020, 06:28:03 μμ »
Το νέο ΦΕΚ χτυπάει τους ανέργους ανελέητα και δίνει 2ο και 3ο μισθό σε δημόσιους υπαλλήλους και ιδιωτικούς με 20 και 30 χρόνια προϋπηρεσία. Αυτοί λοιπόν ας βγάζουν 2-3 χιλιάρικα το μήνα και οι άλλοι το μπ@@@@, αξιοκρατικότατο μπράβο στα τσακάλια του υπουγείου! Δεύτερον δεν ενδιαφέρει κανέναν τι ήταν τα ΙΕΚ πριν 20 χρόνια και αν αποτελούσαν μόνιμη εργασία για τους εκπαιδευτές, θυμηθείτε λίγο ότι εκείνη την εποχή ήταν στα τάρταρα τα ΙΕΚ και τα αντιμετώπιζαν σαν να ήταν επάλ, ύλη από επάλ, προγράμματα που έμοιαζαν με ΕΠΑΛ..τέτοια αγάπη για τα επάλ, πραγματικά ανεξήγητο φαινόμενο ή μάλλον εξηγείται...πελατάκια των κομμάτων οι επαλαζτήδες. Τα ΙΕΚ πρέπει να ανεξαρτητοποιηθούν από τα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΛ επιτέλους να αποκτήσουν χρήσιμο ρόλο ως λύκεια και όχι να κοροϊδεύουν τον κόσμο ότι γίνεται σοβαρή δουλειά στα τεχνικά λύκεια. Αν στη δευτεροβάθμια και στα γενικά λύκεια χρειάζεται αξιολόγηση στα ΕΠΑΛ θέλει ξερίζωμα και πάλι από την αρχή.

Αξιολόγηση στα ΙΕΚ, εργαστηριακό εξοπλισμό στα ΙΕΚ και αλλαγή στα αντιεπιστημονικά κριτήρια αξιολόγησης που θυμίζουν λες και τα έβγαλε ο 5χρονος ανηψιός μου και εξηγούμαι: βάλε την επαγγελματική (με αποδεδειγμένη εργαστηριακή εμπειρία όπου χρειάζεται για να μην έρχονται μπλοκάκηδες και καλά με προϋπηρεσία και δε ξέρουν που πάνε τα 4 αποφεύγοντας τα εργαστήρια και διαλέγοντας μόνο θεωρίες οι πονηροί..) στα 15 με 1 μόριο το έτος, διαχώρισε σωστά τα πτυχία δηλαδή ανέβασε το διδακτορικό στα 11 μόρια και το μεταπτυχιακό στα 5, ανέβασε προϋπηρεσία στα Γβάθμια να πλαφονάρει στα 4 μόρια με 2 το έτος, 1 μόριο η δευτεροβάθμια / έτος και 0,5 η πρωτοβάθμια / έτος (ενήλικες εκπαιδεύεις, ξυπνήστε εκεί στο υπουργείο). Ξένες γλώσσες και EDCL να πλαφονάρουν στα 2 μόρια, αποφάσισε τι θα γίνει με τη πιστοποίηση δε μπορεί να τη μοριοδοτείς μόλις με 2 μόρια, το πιο σωστό βάλτην προϋπόθεση χωρίς μοριοδότηση. Τέλος αφαίρεσαι το δικαίωμα συμμετοχής σε συνταξιούχους και βγάλε οδηγία να προηγούνται οι άνεργοι, ούτως ή άλλως και αυτοί θα περάσουν απο αξιολόγηση στο τέλος του εξαμήνου. Βάλε ξανά τα σεμινάρια που έχουμε πληρώσει, αλλά να δίνουν 3 και όχι 6 μόρια. Τα ΙΕΚ δε χρειάζονται ευκαιριάκηδες για να βγάζουν χαρτζιλίκι αλλά άτομα που θα γουστάρουν αυτό που κάνουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2020, 06:31:26 μμ από Alexallaround »

Αποσυνδεδεμένος geoarna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11127 στις: Οκτώβριος 14, 2020, 08:11:32 μμ »
Το νέο ΦΕΚ χτυπάει τους ανέργους ανελέητα και δίνει 2ο και 3ο μισθό σε δημόσιους υπαλλήλους και ιδιωτικούς με 20 και 30 χρόνια προϋπηρεσία. Αυτοί λοιπόν ας βγάζουν 2-3 χιλιάρικα το μήνα και οι άλλοι το μπ@@@@, αξιοκρατικότατο μπράβο στα τσακάλια του υπουγείου! Δεύτερον δεν ενδιαφέρει κανέναν τι ήταν τα ΙΕΚ πριν 20 χρόνια και αν αποτελούσαν μόνιμη εργασία για τους εκπαιδευτές, θυμηθείτε λίγο ότι εκείνη την εποχή ήταν στα τάρταρα τα ΙΕΚ και τα αντιμετώπιζαν σαν να ήταν επάλ, ύλη από επάλ, προγράμματα που έμοιαζαν με ΕΠΑΛ..τέτοια αγάπη για τα επάλ, πραγματικά ανεξήγητο φαινόμενο ή μάλλον εξηγείται...πελατάκια των κομμάτων οι επαλαζτήδες. Τα ΙΕΚ πρέπει να ανεξαρτητοποιηθούν από τα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΛ επιτέλους να αποκτήσουν χρήσιμο ρόλο ως λύκεια και όχι να κοροϊδεύουν τον κόσμο ότι γίνεται σοβαρή δουλειά στα τεχνικά λύκεια. Αν στη δευτεροβάθμια και στα γενικά λύκεια χρειάζεται αξιολόγηση στα ΕΠΑΛ θέλει ξερίζωμα και πάλι από την αρχή.

Αξιολόγηση στα ΙΕΚ, εργαστηριακό εξοπλισμό στα ΙΕΚ και αλλαγή στα αντιεπιστημονικά κριτήρια αξιολόγησης που θυμίζουν λες και τα έβγαλε ο 5χρονος ανηψιός μου και εξηγούμαι: βάλε την επαγγελματική (με αποδεδειγμένη εργαστηριακή εμπειρία όπου χρειάζεται για να μην έρχονται μπλοκάκηδες και καλά με προϋπηρεσία και δε ξέρουν που πάνε τα 4 αποφεύγοντας τα εργαστήρια και διαλέγοντας μόνο θεωρίες οι πονηροί..) στα 15 με 1 μόριο το έτος, διαχώρισε σωστά τα πτυχία δηλαδή ανέβασε το διδακτορικό στα 11 μόρια και το μεταπτυχιακό στα 5, ανέβασε προϋπηρεσία στα Γβάθμια να πλαφονάρει στα 4 μόρια με 2 το έτος, 1 μόριο η δευτεροβάθμια / έτος και 0,5 η πρωτοβάθμια / έτος (ενήλικες εκπαιδεύεις, ξυπνήστε εκεί στο υπουργείο). Ξένες γλώσσες και EDCL να πλαφονάρουν στα 2 μόρια, αποφάσισε τι θα γίνει με τη πιστοποίηση δε μπορεί να τη μοριοδοτείς μόλις με 2 μόρια, το πιο σωστό βάλτην προϋπόθεση χωρίς μοριοδότηση. Τέλος αφαίρεσαι το δικαίωμα συμμετοχής σε συνταξιούχους και βγάλε οδηγία να προηγούνται οι άνεργοι, ούτως ή άλλως και αυτοί θα περάσουν απο αξιολόγηση στο τέλος του εξαμήνου. Βάλε ξανά τα σεμινάρια που έχουμε πληρώσει, αλλά να δίνουν 3 και όχι 6 μόρια. Τα ΙΕΚ δε χρειάζονται ευκαιριάκηδες για να βγάζουν χαρτζιλίκι αλλά άτομα που θα γουστάρουν αυτό που κάνουν.

Επειδή δεν μου αρεσε καθόλου ο επιθετικός λόγος απέναντι στα ΕΠΑΛ που θέλουν ξερίζωμα, σε ανάρτηση για τα μόρια των εκπαιδευτων ΙΕΚ , θα ήθελα να σου θυμίσω ότι από την ίδρυση τους τα ΙΕΚ, παρασιτούν στα Εργαστηριακα Κέντρα των οποίων η χρηματοδότηση βγαίνει από τους μαθητες των ΕΠΑΛ και μόνο. Και όχι μονο αυτό αλλα αν ζητήσεις από τον Δντη ΙΕΚ να αγοράσει υλικά εκπαίδευσης, σου πετάει το επικό, φέρε μου εσυ πρόσφορες από εταιρία που θα πληρωθεί μετά απο 6 τουλάχιστον μήνες και μάλιστα τα υλικά θα έρθουν αφού τελειώσει το εξάμηνο.  Ποιος είμαι εγω που θα μπω σε αυτή τη λουμπα, το ΙΕΚ δεν έχει προσωπικό; Και να μην επεκταθώ στο εργαστηριακό εξοπλισμό ΙΕΚ, παλιό αλλά πάντα ωραίο ανέκδοτο.

Και λες ότι το ΕΠΑΛ θέλει ξήλωμα....

Αποσυνδεδεμένος iek

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11128 στις: Οκτώβριος 14, 2020, 08:36:25 μμ »
Θα μας στείλουν μήνυμα στο μέιλ μας. Δηλ θα περιμένεις να σε ειδοποιήσουν.  Αυτό μου είπε σήμερα μια κυρία σε ένα ιεκ που τηλέφωνησα. Ακομη δεν έχουν δοθεί όλες οι ώρες σε όλες τις ειδικότητες.  Πολύ φοβάμαι ότι η όλη διαδικασία γίνεται μέσω γνωστών...
Αυτό το γνωρίζω.
Η ερώτηση μου είναι αν οι προσλήψεις των ΙΕΚ του Υπ. Παιδείας θα αναρτηθούν στην Διαύγεια όπως γίνεται με τις προσλήψεις στα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ και αν ναι μήπως κάποιος γνωρίζει τον σύνδεσμο.


Αποσυνδεδεμένος kora

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #11129 στις: Οκτώβριος 14, 2020, 08:56:12 μμ »
Καλησπέρα

1. μήπως ξέρετε τι μπορεί να κάνει κανείς εάν ο διευθυντής του ΙΕΚ τον παρακάμψει από ανάθεση μαθήματος στο οποίο ήταν πρώτος στη σειρά κατάταξης?

2. κι εάν το μάθημα μπορεί να ανατεθεί σε διαφορετικά πτυχία, τι υπερισχύει? το πτυχίο ή τα μόρια?
πχ. 1η ανάθεση σε Α πτυχίο, 2η ανάθεση σε Β πτυχίο, αλλά ο Β πτυχιούχος έχει παραπάνω μόρια από τον Α, ποιός έχει προτεραιτότητα?

Ευχαριστώ

 

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30900
  • Τελευταία: Stefanospg
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1095254
  • Σύνολο θεμάτων: 18345
  • Σε σύνδεση σήμερα: 281
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 221
Σύνολο: 240

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.148 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.