0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απλήρωτοι από το 2008 οι ωρομίσθιοι καθηγητές των δημόσιων ΙΕΚKινητοποιήσεις προετοιμάζονται στο ΗράκλειοΤου Γιάννη ΖωράκηΑγανακτισμένοι σε ολόκληρη την Ελλάδα είναι οι ωρομίσθιοι καθηγητές των δημόσιων Ι.Ε.Κ. οι οποίοι ζητούν δεδουλευμένα που δεν έχουν λάβει από το 2008. Η αγανάκτηση ξεχειλίζει και στο Ηράκλειο και ειδικότερα αναφορικά με τους καθηγητές του 1ου Ι.Ε.Κ. οι οποίοι είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν σοβαρότατες κινητοποιήσεις. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί έχουν απευθυνθεί στο αρμόδιο υπουργείο Παιδείας, το οποίο ωστόσο δεν μπορεί ή δεν θέλει να δώσει σαφείς και καθορισμένες απαντήσεις. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες ωρομίσθιων του Ηρακλείου, η πρώτη επίσημη ενημέρωση από το υπουργείο δόθηκε μετά από σχετική ερώτηση τους στις αρχές του Δεκεμβρίου 2010, οπότε και τονίστηκε πως τα δεδουλευμένα των εκπαιδευτικών επρόκειτο να δοθούν στις 20 Δεκεμβρίου 2010. Όταν ωστόσο στις 20 Δεκεμβρίου κανένας από τους εκπαιδευτικούς δεν είχε πληρωθεί η δεύτερη απάντηση του υπουργείο ήταν πως δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για την πληρωμή τους. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των ωρομισθίων ωστόσο και την πληροφόρηση που έχουν, η αρμόδια υπουργός φέρεται να υποστηρίζει πως τα κονδύλια για την πληρωμή των εκπαιδευτικών έχουν εξασφαλιστεί. Οι εκπαιδευτικοί ωστόσο τονίζουν από την πλευρά τους πως αν τα δεδουλευμένα τους δεν τους παραδοθούν, δεν κατανοούν τη σκοπιμότητα δέσμευσης τους. Ήδη οι ωρομίσθιοι έχουν δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό blog (http://www.ekpediek.blogspot.com/) όπου ενημερώνουν και ενημερώνονται για τις πολλαπλές “ωχλήσεις” τους προς το υπουργείο, που δεν έχουν όμως κανένα αντίκρισμα. Οι ωρομίσθιοι σε όλη την Ελλάδα είναι έτοιμοι να συστήσουν σύλλογο ωρομισθίων, ενώ φαίνονται αποφασισμένοι να φτάσουν ως τα άκρα προκειμένου να λάβουν τα δεδουλευμένα τους. Ερωτηματικά Σοβαρά ερωτηματικά εκφράζονται μέσα από την σελίδα των ωρομίσθιων για την πορεία των χρημάτων και του τι έχει συμβεί ακριβώς. Στην ιστοσελίδα των καθηγητών διατυπώνονται ερωτηματικά για πολλές παραμέτρους σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής και δεδουλευμένων, ενώ ζητούνται άμεσα απαντήσεις. “Αν δουλεύω έναν χρόνο είναι αμφίβολο το αν θα μπορέσω να συγκεντρώσω συνολικά 100 ώρες μαθημάτων” υποστηρίζει ωρομίσθιος που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του και προσθέτει: “Διάφοροι υπάλληλοι όμως του οργανισμού εμφανίζονται ως επιμορφωτές, ενώ φαίνεται να έχουν κάνει περίπου 190 ώρες το μήνα! Αυτό δεν μπορεί παρά να μας βάζει σε σκέψεις και να κάνει πιο επιτακτική την ανάγκη μας για απαντήσεις. Οι ωρομίσθιοι τονίζουν πως “ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι” επισημαίνοντας επίσης πως αν τόσα χρόνια δεν μιλούσαν, τώρα με δεδομένες τις νέες συνθήκες θα διεκδικήσουν ακόμα και το τελευταίο ευρώ. “Δεν μπορεί αυτό το κράτος να μας ζητά φόρους από τα καύσιμα, από το Φ.Π.Α. από παντού και μάλιστα άμεσα, αλλά να μη μας δίνει δεδουλευμένα από το 2008” υποστηρίζουν. Στη Bουλή Το θέμα μετά από τον βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ηρακλείου, Μανώλη Στρατάκη φέρνει στη βουλή με ερώτηση του και ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ηρακλείου, Μιχάλης Κριτσωτάκης. Ο κ. Κριτσωτάκης ζητά να μάθει τον τρόπο που μπορεί να γίνει άμεσα η πληρωμή των ωρομισθίων, αλλά και τα μέτρα που θα λάβει η κυβέρνηση. Οι απαντήσεις του υπουργείο ωστόσο μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να πείθουν. Υπάλληλοι που υπάγονται στο υπουργείο μάλιστα, φέρονται να έχουν ενημερώσει ανεπίσημα τους ωρομίσθιους πως θα πληρωθούν μεν, αλλά αφού περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα.
παιδια θα ηθελα να σας ρωτησω κατι.Αν με προσλαβουν στο Ιεκ σαν ωρομισθια εκπαιδευτικος για το μαθημα των Αγγλικων δλδ 3 ωρες την εβδομαδα,δεν θα εχω δικαιωμα να εργαστω σε καποια αλλη ιδιωτικη επιχειρηση?? Οι 3 ωρες αυτες το πολυ να μου δινουν 120 ευρω το μηνα?γινεται να κανω κατι για να απασχοληθω περισσοτερες ωρες εκει?οχι απαραιτητα ως εκπαιδευτικος.. και κατι ακομη,εχεις κανεις ιδεα τι ειδους αγγλικα θα πρεπει να διδαχτουν αυτοι που διαλεξαν τη φοροτεχνικη(λογιστες) ειδικοτητα? μπορει να υπαρχουν και καποιοι που να μην γνωριζουν καθολου αγγλικα ετσι?
παιδια το προβλημα μου ειναι το εξης: εχει νοημα να διδαξω αγγλικα ενω το αντικειμενο μου-η ειδικοτητα μου ειναι οικονομολογος? ναι μεν τα συγκεκριμενα αγγλικα θα αναφερονται στην ειδικοτητα των φοροτεχνικων αλλα και παλι δεν ξερω...αξιζει να μπω σε αυτη τη διαδικασια? μορια δεν κερδιζω για κανεναν διαγωνισμο ετσι? απλα διδακτικη εμπειρια,η οποια ομως δεν θα ειναι στο αντικειμενο μου! οσο για τα χρηματα δεν με ενδιαφερουν. θα ηθελα να ακουσω τη γνωμη σας!
Καλημέρα και χρόνια πολλά,Θα ηθελα να επισημάνω το εξής. Έχω διαβάσει αρκετά μυνήματα που αναφέρονται στον τρόπο επιλογής των εκπαιδευτών για τα ΙΕΚ. Οι περισότεροι αναφέρουν ότι τελικά ο διευθυντής προσλαμβάνει όπως θέλει. Για κάθε ειδικότητα όμως υπάρχει ένας κανονισμός κατάρτησης ο οποιος είναι δημοσιευμένος και σε ΦΕΚ και έχει ψηφιστεί απο το Δ.Σ. του ΟΕΕΚ και αναφέρεται ρητά η σειρά κατάταξης των εκπαιδευτών βάσει του πτυχίου που διαθέτουν . Πώς είναι λοιπόν δυνατόν να μπορεί να προσλαμβάνεται π.χ. ένας αποφοιτος ΤΕΙ Δοικησης Επιχειρήσεων με μεταπτυχιακό στην Πληροφορική και όχι ένας απόφοιτος Πληροφορικής κατηγορίας ΠΕ19; Είναι δυνατόν να αξιολογείται περισσότερο η ξένη γλώσα απο την διδακτική εμπειρία η οποία σημειωτέον αναφέρεται και στην προκύρηξη πρόσληψης ως προσόν που συνεκτιμάται, και να μένει εκτός εκπαιδευτής που έχει προυπηρεσία στα ΙΕΚ; Έχεις το δικαίωμα να κάνεις ενσταση και καταγγελία και ποιος θα ελέγξει τους αξιολογικούς πίνακες; Πώς είναι δυνατόν να αγνούνται τα ΦΕΚ του κράτους; Μήπως τελικά θα έπρεπε όλοι οι εκπαιδευτές που αντμετωπίζουν τέτοια προβλήματα να κάνουν μια ομαδική μήνυση για να σταματήσουν αυτά τα φαινόμενα; Σε λίγο θα βγούν οι νέες αιτήσεις. Θα πρέπει να γίνουν καταγγελίες κατά των αξιολογικών πινακων στον αρμόδιο φορέα απο όσους θα αντιμετωπίσουν προβλήματα.
εγώ πάντως σήμερα υπέγραψα σύμβαση εργασία και έγραφε πως εργοδότης μου είναι ο οεεκ, η εργασία μου άρχισε στις 5/10 και τελειώνει 28/1/2011. Νομίζω ότι ο καθένας κάνει ότι θέλει σ' αυτή τη χώρα