0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν και είναι ευνόητο ότι ένα σύστημα μοριοδότησης είναι σαφέστατα πιο δίκαιο από ένα σύστημα που μπαίνουν οι γνωστοί και οι κολλητοί διαφόρων παραγόντων οι ενστάσεις μου είναι οι εξής:
Κατά πόσο κοινωνικά κριτήρια είναι δίκαιο να υπερκαλύπτουν σπουδές, εργασιακή εμπειρία κλπ, με δεδομένο ότι μιλάμε για κατάρτιση και άρα για άτομα τα οποία λόγω σπουδών και εμπειρίας μπορούν ίσως να διδάξουν καλύτερα ένα αντικείμενο από κάποιους που απλά μπήκαν λόγω κοινωνικών κριτηρίων; Μήπως θα πρέπει να μπουν ποσοστώσεις ανά κατηγορίες;
Τι είναι πιο δίκαιο; Να διδάσκει αγγλικά κάποιος με πτυχίο αγγλικής φιλολογίας ακόμα και σε ειδικότητες μηχανολογίας, οικονομίας, ιατρικής, ναυτιλιακών κλπ, δηλαδή σε τάξεις που χρειάζεται ορολογία και την ακριβή σημασία της ορολογίας να μη τη γνωρίζει ο διδάσκων ακόμα και στα ελληνικά ή κάποιος οικονομολόγος, ιατρός, άτομο των ναυτιλιακών με Proficiency, άδεια διδασκαλίας κλπ ο οποίος μπορεί να γνωρίζει καλύτερα την ορολογία της ειδικότητάς του;
Αγαπητέ gpapage, πολλά μπορούμε να πούμε πάνω σε αυτά τα θέματα. Σκέψου ότι τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει τα ΠΑΝΤΑ να μοριοποιούνται και να δημοσιοποιούνται, σιγά σιγά! Π.χ. ο ΟΑΕΔ έχει καταφέρει πολλά στο θέμα της διαφάνειας, της αξιοκρατίας και της κοινωνικής συμπαράστασης προς τους ανέργους. Οι ενστάσεις εκει, έχουν μειωθεί στο ελάχιστο και είναι ΟΛΑ μηχανογραφημένα, πλέον. Όσοι προσπαθήσαμε να ασχοληθούμε με τα ΔΙΕΚ ξέρουμε πολύ καλά το τι γίνεται!! Οι καταγγελίες γίνονταν, αλλά ......... μηδέν εις στο πηλίκο !!! Τώρα με την Μερκελ, την αλλαγή στα πειθαρχικά συμβούλια και την ταχύτατη απόδοση ευθυνών, να δούμε τι θα γίνει !! Πάντως, έχω μεγάλη περιέργεια να ΔΩ, τους "κολλητούς" των Διευθυντών, τι μόρια ΝΟΜΙΜΑ έχουν !! Απλές επιμορφώσεις, τις πέρναγαν ως ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ οι Διευθυντάδες ;; Επίσης, θα γίνουν μηνύσεις για τις λαμογιές, από τους αδικημένους και τους ταλαιπωρημένους εκπαιδευτές ;; Οι απατεώνες έχουν ονοματεπώνυμο. ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ.
Εμένα μου έχει δημιουργηθεί μια απορία. Οι του ΙΝΕΔΙ
Είπαμε, ηρθε η Μέρκελ τώρα!!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΝ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ, ΜΕ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ!!!
Πάντως αν θέλαμε πραγματικά αξιοκρατία τότε ποτέ δεν θα έκαναν μάθημα στα ΔΙΕΚ απόφοιτοι ΤΕΙ και ΙΕΚ όταν θα υπάρχει απόφοιτος ΑΕΙ. Π.χ ειδικότητα Νοσηλευτική, αν υπάρχει ιατρός στον πίνακα, μαθήματα εκτός από τα σχετικά με το θάλαμο νοσηλείας θα τα εκανε ΜΟΝΟ αυτός. Αν δεν υπήρχε θα πήγαινε με προτεραιότητα. Το ίδιο και σε μαθήματα Ηλεκτρολόγων. Πάντα θα προηγούνταν ο απόφοιτος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. Πράγμα το οποίο ΔΕΝ γίνεται. Μονάχα δείτε το προσοντολόγιο,δεν χρειάζονται περισσότερα.Αν τώρα θέλουμε δικαιοσύνη τότε καλώς ή κακώς θα προηγούνται οι ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ άνεργοι (πάνω από 8 μήνες).Ολα τα άλλα μετράνε λιγότερο.
Παράθεση από: gerontas13 στις Φεβρουαρίου 03, 2013, 06:31:00 pmΠάντως αν θέλαμε πραγματικά αξιοκρατία τότε ποτέ δεν θα έκαναν μάθημα στα ΔΙΕΚ απόφοιτοι ΤΕΙ και ΙΕΚ όταν θα υπάρχει απόφοιτος ΑΕΙ. Π.χ ειδικότητα Νοσηλευτική, αν υπάρχει ιατρός στον πίνακα, μαθήματα εκτός από τα σχετικά με το θάλαμο νοσηλείας θα τα εκανε ΜΟΝΟ αυτός. Αν δεν υπήρχε θα πήγαινε με προτεραιότητα. Το ίδιο και σε μαθήματα Ηλεκτρολόγων. Πάντα θα προηγούνταν ο απόφοιτος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. Πράγμα το οποίο ΔΕΝ γίνεται. Μονάχα δείτε το προσοντολόγιο,δεν χρειάζονται περισσότερα.Αν τώρα θέλουμε δικαιοσύνη τότε καλώς ή κακώς θα προηγούνται οι ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ άνεργοι (πάνω από 8 μήνες).Ολα τα άλλα μετράνε λιγότερο.Να το δούμε που; Αν έχεις κάποιο σύνδεσμο να τον παραθέσεις. Αυτό το προσοντολόγιο είναι περιζήτητο. Στην ηλεκτρονική αίτηση στο πεδίο "Λεπτομέρειες" κάθε ΙΕΚ έγραφε τα δικά του για το ποιά πτυχία διδάσκουν το κάθε μάθημα! Έχεις υπόψη σου κάτι άλλο;