0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
σε συνελευση που εγινε σε ΙΕΚ, μετά από σχετική συζήτηση, κάποιοι εκπαιδευτες ειπαν οτι θα επρεπε στους πινακες καταταξεις να προηγουνται οι ανεργοι και οσοι εχουν ως κύρια εργασια τα ΙΕΚ. Η απαντηση της προεδρου του ενος σωματιου εκπαιδευτων, ήταν οτι τα ΙΕΚ δεν ειναι ταμειο ανεργιας και οποιος ειναι ανεργος να παει στον ΟΑΕΔ, διοτι τα ΙΕΚ ειναι καταρτιση και χρειαζονται ποιοτικους εκπαιδευτες.Ναι μεν ειχε δικιο ως προς αυτη την προσεγγιση, όμως τα πραγματα εχουν αλλαξει και δεν μπορει καποιος να εχει 2-3 δουλειες και αλλος να ειναι ανεργος και πραγματικα λυπαμαι για την απαξιωση της ως προς τους ανεργους
Ακριβώς φίλτατε. Τα πράγματα έχουν αλλάξει και κανείς δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με μια δουλειά. Άρα κάνει 2 και 3 με τα προσόντα του.
κανείς δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με μια δουλειά.
αυτο σιγουρα ναι
Στην περίπτωση των ΙΕΚ, πρέπει να υπάρχουν φυσικά κάποια minimum προσόντων για να διδάξει κανείς, και ήδη αυτά αναφέρονται στις προκηρύξεις. Είναι όμως απόλυτα λογικό να υπάρχει και κάποιο maximum προσόντων που τα επιπλέον απλά να μην υπολογίζονται. Παράδειγμα, για ένα μάθημα απλών μαθηματικών, τα μεταπτυχιακά σε 3 επιπλέον ειδικότητες και δεύτερο κύριο πτυχίο, δεν πρόκειται να προσφέρουν τίποτε παραπάνω στους μαθητές. Δηλαδή πρόκειται για άχρηστες γνώσεις για τον επιδιωκόμενο σκοπό. Οπότε, φυσικά πρέπει να υπάρξει ιεράρχηση προσόντων, αλλά γιατί να θεωρείται προσόν το 4ο μεταπτυχιακό, συν 4 ξένες γλώσσες, για ένα απλό μάθημα;Και γιατί να μην είναι προσόν ανώτερο των προηγούμενων η επαγγελματική εμπειρία;
Τη Λήξη Σύμβασης θα την πάρουμε νωρίς για τον ΟΑΕΔ; Ξέρετε πού να ρωτήσουμε; Διαφορετικά με την οργάνωση που υπάρχει θα την λάβουμε τον Αύγουστο!!