*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2676754 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DK

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4746 στις: Ιούνιος 15, 2014, 12:05:16 πμ »
Αυτό το εξάμηνο και το προηγούμενο θα έχουμε ένσημα ΙΚΑ; Εχει ενημερωθεί κανείς;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:02:28 »

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2599
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4747 στις: Ιούνιος 15, 2014, 08:04:19 πμ »
αυτο σιγουρα ναι

Αποσυνδεδεμένος lavas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 734
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4748 στις: Ιούνιος 15, 2014, 06:18:04 μμ »
σε συνελευση που εγινε σε ΙΕΚ, μετά από σχετική συζήτηση, κάποιοι εκπαιδευτες ειπαν οτι θα επρεπε στους πινακες καταταξεις να προηγουνται οι ανεργοι και οσοι εχουν ως κύρια εργασια τα ΙΕΚ. Η απαντηση της προεδρου του ενος σωματιου εκπαιδευτων, ήταν οτι τα ΙΕΚ δεν ειναι ταμειο ανεργιας και οποιος ειναι ανεργος να παει στον ΟΑΕΔ, διοτι τα ΙΕΚ ειναι καταρτιση και χρειαζονται ποιοτικους εκπαιδευτες.
Ναι μεν ειχε δικιο ως προς αυτη την προσεγγιση, όμως τα πραγματα εχουν αλλαξει και δεν μπορει καποιος να εχει 2-3 δουλειες και αλλος να ειναι ανεργος και πραγματικα λυπαμαι για την απαξιωση της ως προς τους ανεργους

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4749 στις: Ιούνιος 15, 2014, 06:24:59 μμ »
σε συνελευση που εγινε σε ΙΕΚ, μετά από σχετική συζήτηση, κάποιοι εκπαιδευτες ειπαν οτι θα επρεπε στους πινακες καταταξεις να προηγουνται οι ανεργοι και οσοι εχουν ως κύρια εργασια τα ΙΕΚ. Η απαντηση της προεδρου του ενος σωματιου εκπαιδευτων, ήταν οτι τα ΙΕΚ δεν ειναι ταμειο ανεργιας και οποιος ειναι ανεργος να παει στον ΟΑΕΔ, διοτι τα ΙΕΚ ειναι καταρτιση και χρειαζονται ποιοτικους εκπαιδευτες.
Ναι μεν ειχε δικιο ως προς αυτη την προσεγγιση, όμως τα πραγματα εχουν αλλαξει και δεν μπορει καποιος να εχει 2-3 δουλειες και αλλος να ειναι ανεργος και πραγματικα λυπαμαι για την απαξιωση της ως προς τους ανεργους
Ακριβώς  φίλτατε. Τα πράγματα έχουν αλλάξει και κανείς δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με μια δουλειά. Άρα κάνει 2 και 3 με τα προσόντα του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:02:28 »

Αποσυνδεδεμένος lavas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 734
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4750 στις: Ιούνιος 15, 2014, 06:32:15 μμ »
Ακριβώς  φίλτατε. Τα πράγματα έχουν αλλάξει και κανείς δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με μια δουλειά. Άρα κάνει 2 και 3 με τα προσόντα του.

μαλλον δεν το διευκρινησα γιατι το θεωρησα δεδομενο αλλα δεν μιλαμε για καποιον που εχει ως κυρια δουλεια το να ειναι εκπαιδευτης και δουλευει σε ιεκ σδε κδβμ αναπληρωτης, αλλα για τους δημοσιους υπαλληλους και τους συνταξιουχους που απασχολουνται και στα ιεκ και στους πινακες ειναι στη ιδια λιστα με τους ανεργους και οσους εχουν την εκπαιδευση ως κυρια εργασια

Αποσυνδεδεμένος a_pauper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, μισώ τα δίδακτρα.
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4751 στις: Ιούνιος 15, 2014, 09:38:42 μμ »
κανείς δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με μια δουλειά.
Φαντάσου λοιπόν κάποιον με καμία δουλειά πως τα βγάζει πέρα...

Η απλούστευση "όποιος έχει τα πιο πολλά προσόντα.." είναι μάλλον υποκριτική. Ευνοεί στην προκειμένη περίπτωση ακριβώς αυτούς που έχουν κατοχυρώσει άδικα προνόμια. Ετσι γίνεται πάντα όταν υπάρχει επαγγελματική "ελευθερία" που πρόκειται ουσιαστικά για ασυδοσία.

Στην περίπτωση των ΙΕΚ, πρέπει να υπάρχουν φυσικά κάποια minimum προσόντων για να διδάξει κανείς, και ήδη αυτά αναφέρονται στις προκηρύξεις. Είναι όμως απόλυτα λογικό να υπάρχει και κάποιο maximum προσόντων που τα επιπλέον απλά να μην υπολογίζονται. Παράδειγμα, για ένα μάθημα απλών μαθηματικών, τα μεταπτυχιακά σε 3 επιπλέον ειδικότητες και δεύτερο κύριο πτυχίο, δεν πρόκειται να προσφέρουν τίποτε παραπάνω στους μαθητές. Δηλαδή πρόκειται για άχρηστες γνώσεις για τον επιδιωκόμενο σκοπό.

Οπότε, φυσικά πρέπει να υπάρξει ιεράρχηση προσόντων, αλλά γιατί να θεωρείται προσόν το 4ο μεταπτυχιακό, συν 4 ξένες γλώσσες, για ένα απλό μάθημα;

Και γιατί να μην είναι προσόν ανώτερο των προηγούμενων η επαγγελματική εμπειρία;

Είναι απλά τραγικό το γεγονός που πράγματι συνέβη, δήμαρχος να προκηρύσσει με απαραίτητα προσόντα 2 ξένες γλώσσες, για την θέση: οδηγός απορριμματοφόρου!!! (το σκεπτικό του ήταν ότι, αφού υπάρχουν υποψήφιοι με 2-3 ξένες γλώσσες, γιατί να μην προτιμηθούν;)

Απλά ευτελίζονται τα όποια ακαδημαϊκά προσόντα υπάρχουν.

Στα ΙΕΚ τα επιπλέον μεταπτυχιακά πρέπει να έπονται της επαγγελματικής εμπειρίας, αλλά και από την ανεργία με την προυπόθεση των ελάχιστων σπουδών.

Οσο για την παράλληλη εργασία, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για μόνιμη θέση στο δημόσιο, τότε απλά θα πρέπει αυτό να αποτελεί  λόγο αποκλεισμού απο τα ΙΕΚ, όπως ήδη συμβαίνει για άλλα επαγγέλματα, εκτός σχολείων. Στην περίπτωση αυτή, ενώ η δικαιολογία για την αίτηση πρόσληψης είναι ότι "δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με μια δουλειά", τότε αντίστοιχα θα πρέπει ακριβώς για τον ίδιο λόγο, να προηγείται αυτός που δεν έχει καμία δουλειά.

Η ζημία στην εκπαίδευση των ΙΕΚ, απο το να προτιμηθεί κάποιος με άχρηστα προσόντα-γνώσεις θα είναι απλά μηδενική. Αυτό μπορώ να το διαβεβαιώσω έχοντας πολυετή πείρα στα ΙΕΚ και γνώση του επιπέδου σπουδών, καθηγητών και σπουδαστών.
Λεφτά υπάρχουν. Σήμερα βρήκα 1€ περπατώντας στο δρόμο. Θα συνεχίσω τις βόλτες.

Αποσυνδεδεμένος sofiaaek

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 217
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4752 στις: Ιούνιος 16, 2014, 07:18:53 μμ »
αυτο σιγουρα ναι
ειναι   σιγουρο  αυτο  για  τα  ενσημα;

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4753 στις: Ιούνιος 16, 2014, 09:39:57 μμ »
Είναι από τις λίγες φορές που θα συμφωνήσω σχεδόν απόλυτα με τον a_pauper και λέω σχεδόν απόλυτα για να κάνω μία εξαίρεση. Εφ' όσον αποκλείονται οι δ.υ. από τις αιτήσεις θα πρέπει να αποκλείεται γενικά οποιοσδήποτε έχει πλήρης απασχόληση, δηλαδή απασχόληση που του προσφέρει 25 ένσημα μηνιαίως. Δε νομίζω να έχει πχ λιγότερη ανάγκη ένας νέος εκπαιδευτικός με 750-800 ευρώ μισθό από έναν τραπεζικό υπάλληλο πχ που έχει την ίδια σταθερότητα στη δουλειά του και μπορεί να αμοίβεται με 1300-1400 ευρώ. Όταν ήμουν αποσπασμένος σε ΙΕΚ υπήρχαν ιδιωτικοί υπάλληλοι με μισθούς 1500-2000 ευρώ, οι οποίοι έκαναν αίτηση και εργάζονταν στο ΙΕΚ. Γενικά δεν είμαι υπέρ του αποκλεισμού οποιουδήποτε (είτε δ.υ., είτε ι.υ), απλά χρειάζεται εξορθολογισμός της μοριοδότησης, έτσι ώστε και να επιλέγονται οι "ικανότεροι" εκπαιδευτές, αλλά και να δίνονται ευκαιρίες σε νέα παιδιά και μέσα σε αυτά τα πλαίσια να ενισχύονται και όσοι έχουν περισσότερη ανάγκη να εργαστούν. πχ σε όλο τον κόσμο ένα μεταπτυχιακό σε ένα αντικείμενο αντιμετωπίζεται ως δύο χρόνια προϋπηρεσία στο ίδιο αντικείμενο και όχι ως καθολική προτεραιότητα σε οποιοδήποτε αντικείμενο. Επίσης για το αντικείμενο μου (πληροφορική) δε νομίζω ότι οποιοδήποτε μεταπτυχιακό βελτιώνει την απόδοση του εκπαιδευτή στη διδασκαλία του μαθήματος της χρήσης Η/Υ που υπάρχει σε κάποιες ειδικότητες. Αντίθετα η εκπαιδευτική προϋπηρεσία σίγουρα βοηθάει. Από τη στιγμή πχ που το μάθημα είναι εργαστηριακό και συνήθως είναι δύο οι καθηγητές στο εργαστήριο, δώσε τη μία θέση σε κάποιον με προϋπηρεσία και εμπειρία (είτε από το δημόσιο, είτε αν υπάρχει και κάποιος άνεργος καθηγητής που δούλευε σε φροντιστήριο ecdl κλπ) και την άλλη θέση σε κάποιον νέο, ώστε και αυτός να δουλέψει κάπου και να αρχίσει να αποκτά εμπειρία.

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4754 στις: Ιούνιος 16, 2014, 09:45:00 μμ »


Στην περίπτωση των ΙΕΚ, πρέπει να υπάρχουν φυσικά κάποια minimum προσόντων για να διδάξει κανείς, και ήδη αυτά αναφέρονται στις προκηρύξεις. Είναι όμως απόλυτα λογικό να υπάρχει και κάποιο maximum προσόντων που τα επιπλέον απλά να μην υπολογίζονται. Παράδειγμα, για ένα μάθημα απλών μαθηματικών, τα μεταπτυχιακά σε 3 επιπλέον ειδικότητες και δεύτερο κύριο πτυχίο, δεν πρόκειται να προσφέρουν τίποτε παραπάνω στους μαθητές. Δηλαδή πρόκειται για άχρηστες γνώσεις για τον επιδιωκόμενο σκοπό.

Οπότε, φυσικά πρέπει να υπάρξει ιεράρχηση προσόντων, αλλά γιατί να θεωρείται προσόν το 4ο μεταπτυχιακό, συν 4 ξένες γλώσσες, για ένα απλό μάθημα;

Και γιατί να μην είναι προσόν ανώτερο των προηγούμενων η επαγγελματική εμπειρία;

Συνάδερφε στη συγκεκριμένη, ωστόσο, περίπτωση ισχύει αυτό που υποστηρίζεις κι εσύ. Επειδή μπήκα στον κόπο να ρίξω μια ματιά στην περσινή προκήρυξη, αυτή αναφέρει ρητά: "Δηλώνονται από τους υποψηφίους  μόνο πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά σχετικά με το αντικείμενο της  ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ, μοριοδοτείται ένα από κάθε κατηγορία και στη συνέχεια λογίζονται αθροιστικά".  Λογικό είναι επίσης να υπάρχει μοριοδότηση της διδακτικής εμπειρίας καθώς και της εργασιακής στον τομέα της ειδικότητας. Επιπλέον δε νοείται εκπαιδευτής κάθε ειδικότητας να μην γνωρίζει πληροφορική και μια ξένη γλώσσα. Επομένως ούτε άχρηστα, ούτε άσχετα προσόντα μοριοδοτούνται.
Υπάρχουν προκηρύξεις όπου το κριτήριο της ανεργίας ή/και άλλα κοινωνικά κριτήρια έχουν μεγάλη βαρύτητα, θεωρώ, όμως ότι στον χώρο των ΙΕΚ όπου οι γνώσεις είναι αυτές που έχουν βαρύνουσα σημασία, ότι τυχόν κοινωνικά κριτήρια δεν είναι δυνατόν να υπερκεράσουν τα τυπικά ή ουσιαστικά προσόντα ενός εκπαιδευτή. Δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν πειράζει που κάποιος δεν έχει ξαναμπεί σε σχολική αίθουσα, που δεν έχει τα απαραίτητα τυπικά προσόντα, θα μάθει με τον καιρό. Αφενός διότι ο καιρός δεν είναι αρκετός στα ΙΕΚ, αφετέρου δε γίνεται να πειραματιζόμαστε στις πλάτες των εκπαιδευομένων.
Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι μεταξύ υποψηφίων εκπαιδευτών με τα ίδια προσόντα θα πρέπει να προηγούνται οι άνεργοι και όσοι δεν έχουν άλλη απασχόληση πλην της εκπαίδευσης. Επίσης -πάντα μεταξύ ατόμων με τα ίδια προσόντα - μόνιμοι καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι θα πρέπει να είναι τελευταίοι..  Στα εργαστήρια, όντως, θα μπορούσε ο δεύτερος εκπαιδευτής να είναι κάποιος νέος..

Αποσυνδεδεμένος Dina-PE18

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4755 στις: Ιούνιος 16, 2014, 11:46:26 μμ »
Συμφωνώ αλλά δυστυχώς από Σεπτέμβρη τέλος ο δεύτερος εκπαιδευτικός στα εργαστήρια...ψήφισαν να είναι 1 εκπαιδευτικός σε 30 μαθητές ακόμα κι αν είναι εργαστηριακό το μάθημα

Συνδεδεμένος newteacher1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4756 στις: Ιούνιος 17, 2014, 12:42:41 πμ »
Συνάδελφοι νομίζω θα διαφωνήσω με την τροπή που έχει πάρει η συζήτηση... Τα ΙΕΚ δεν είναι μία δουλειά πλήρους απασχόλησης (τουλάχιστον όταν είχα δουλέψει εγώ έδιναν από όλους από 1 μέχρι 3 ώρες). Θεωρώ ότι το concept της κατάρτισης είναι ότι κάποιος ασκεί κάποιο επάγγελμα και μέσω της κατάρτισης μεταδίδει την εμπειρία του ενσωματώνοντάς τη στο μάθημά του. Για αυτό το λόγο πρέπει να μετράει η επαγγελματική αλλά και η διδακτική εμπειρία. Αντίθετα πιστεύω ότι στις σχολές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (πχ. ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ) πρέπει να προτιμώνται άνεργοι επαγγελματίες εκπαιδευτικοί. Παράλληλα όσοι ανήκουμε στις καταργημένες πλέον ειδικότητες, δε μπορούμε πια να απασχοληθούμε ως εκπαιδευτικοί πλήρους ωραρίου. Οποιοι από εμάς θέλουν πραγματικά να ασχοληθούν με την εκπαίδευση (και είναι πολλοί που έχουμε πάθος με την εκπαίδευση) δεν έχουν άλλη λύση από τα ΙΕΚ, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα ζήσουμε μόνο με μερική απασχόληση. Εξάλλου οι άνεργοι πριμοδοτούνται με τόσα μόρια όσο περίπου ένα διδακτορικό. Δεν είναι αυτό αρκετό; Καλό είναι να μη στρέφεται η μία κατηγορία εκπαιδευτών έναντι της άλλης.

Αποσυνδεδεμένος herseys

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4757 στις: Ιούνιος 20, 2014, 11:41:35 πμ »
Γνωρίζετε πώς θα κοπέι το τιμολόγιο μετά τις νέες κρατήσεις 5% υπερ ΑΚΑΓΕ ?

Αποσυνδεδεμένος Giorg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4758 στις: Ιούνιος 20, 2014, 05:08:27 μμ »
Τη Λήξη Σύμβασης θα την πάρουμε νωρίς για τον ΟΑΕΔ; Ξέρετε πού να ρωτήσουμε; Διαφορετικά με την οργάνωση που υπάρχει θα την λάβουμε τον Αύγουστο!!

Αποσυνδεδεμένος herseys

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #4759 στις: Ιούνιος 20, 2014, 05:24:04 μμ »
Τη Λήξη Σύμβασης θα την πάρουμε νωρίς για τον ΟΑΕΔ; Ξέρετε πού να ρωτήσουμε; Διαφορετικά με την οργάνωση που υπάρχει θα την λάβουμε τον Αύγουστο!!
Δεν παίρνεις λήξη συμβασης όπως στους ωρομισθιους, στη Συμβαση φάαινεται οτι εργαζεσαι μεχρι 30/6

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159885
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 518
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.