*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2675160 φορές)

0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος #mpourmpoulithra#

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6216 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 03:21:27 μμ »
 Γνωρίζει κάποιος τις αναθέσεις μαθημάτων που γίνονται στα Δ.Ι.Ε.Κ. ανάλογα με την ειδικότητα;
 Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:38:34 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6217 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 03:30:28 μμ »
Εγώ προσωπικά δεν λέω να αποκλειστούν αλλά να έχουν πιστοποίηση, όχι να έρχονται χωρίς πιστοποίηση για να συμπληρώσουν ωράριο.

Επειδή όμως δεν βλέπεις διαφορά μεταξύ μονίμου δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα πλήρους απασχολήσης να σου βρω εγώ μία.

Ο ένας επέλεξε να του δίνει το Κράτος μισθό και μήνα μπαίνει - μήνας βγαίνει όση απόδοση και να έχει θα έχει το μισθό του ενώ στον ιδιωτικό τομέα σήμερα εργάζεσαι με πλήρη απασχόληση (πια αυτό δεν πολυ-υπάρχει) ενώ αύριο όχι. Εντάξει πήρες τον πρώτο εύκολο μόνιμο μισθό (που παλιότερα ήταν πιο εύκολος εργασιακά, κάποιοι τα ξέρουμε αυτά και δεν γεννηθήκαμε χθες) μην εισαι αχάριστος και θες και άλλα. Αυτή είναι για μένα η διαφορά του μόνιμου του δημοσίου με τον εργαζόμενο πλήρους απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα. Δυο διαφορετικοί κόσμοι. 

Νομίζω η παραπάνω παράγραφος περιγράφει γνωστά πράγματα. Καλό είναι ακόμα και ο δημοσίος υπάλληλος να τα ξέρει αυτά. Μην νοιώθει και αδικημένος.

Από την άλλη θεωρώ ότι δεν μπορείς να τον αποκλείσεις για λόγους ίσων ευκαιριών. Με τόσα προνόμια που έχει θα έπρεπε να αυτοαποκλειστεί αν έχει φιλότιμο..

Για την πιστοποίηση συμφωνώ. Ή για όλους ή για κανέναν.

Προφανώς θεωρείς ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν εύκολο μισθό χωρίς να προσφέρουν και είναι αχάριστοι αν επιδιώξουν και συμπήρωμα. Ενώ ένας που είναι στον ιδιωτικό τομέα μπορεί να επιδιώκει ότι και όσα θέλει.
Στον έναν είναι αθέμιτο, στον άλλον θεμιτό. Εδώ διαφωνούμε.
Και θεωρείς ότι είναι προνομιούχος ένας νεοδιόριστος καθηγητής που θα πάρει 800 ευρώ το μήνα μετά από τόσα χρόνια σπουδών και θα φάει 200 χρόνια στα νησιά μέχρι να έρθει στο σπίτι του. Μπορείς να το πιστεύεις αν θέλεις.

Επίσης διαφωνούμε στο αν έχει φιλότιμο θα αυτοαποκλειστεί.
Με την λογική σου, ας αυτοαποκλειστούν όλοι όσοι δουλεύουν, αν έχουν φιλότιμο, για να δουλέψουν και οι άνεργοι.
Αλλά εδώ όλοι όταν μιλάνε για φιλότιμο, αναφέρονται στους άλλους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 03:37:33 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6218 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 03:36:02 μμ »

«Πρόβλημα» για Δυνατούς Λύτες … Ή Μήπως πολύ «απλό»;;;…

Έστω ότι είμαι Διευθυντής , Υποδιευθυντής και τα σχετικά σε Δ.Ι.Ε.Κ.

Έχω Τμήματα (δημοφιλή –πλέον , με μεγάλη συρροή Παιδιών..)  Αρτοποιίας – Ζαχαροπλαστικής , Μαγειρικής  Τέχνης σεφ και τέτοια…

Πρέπει να αναθέσω με Νόμιμα και Αξιολογικά και Όσο το Δυνατό πιο Υπεύθυνα Κριτήρια , μεταξύ άλλων , τα Εξής Μαθήματα: 

•   Υγιεινή & Ασφάλεια στο Αρτοποιείο , Ζαχαροπλαστείο, Κουζίνα , εστιατόριο..
•   Ποιοτικός έλεγχος υλών και προϊόντων , αρτοποιίας , ζαχαροπλαστικής, μαγειρικής..

Κοιτάω με τη σειρά , όλες τις αιτήσεις και Μοριοδοτήσεις  των Υποψηφίων Εκπαιδευτών , αφού βεβαιωθώ εάν υπάρχει ή ΔΕΝ υπάρχει  «από Διαθεσιμότητα»  ή από Β’ βάθμια Εκπαιδευτικός Σχετικής Ειδικότητας..   Ούτε καν «κοντινής» πχ. Βιολόγος..

Έχω τις Εξής Υποψηφιότητες:

Πτυχ.  Α/Τ.Ε.Ι. Τεχνολογίας Τροφίμων  , με διδακτική Εμπειρία – χωρίς Πιστοποίηση.

Πτυχ. Α.Ε.Ι. Τμήματος  Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων, με Μεταπτυχιακό στα Ποιοτικά στοιχεία Τροφίμων και Πρώτων Υλών Διατροφής.. Με Διδακτική Εμπειρία - και Χωρίς Πιστοποίηση.
..Είτε Αντίστοιχο , Μεταπτυχιακό ή Διδάκτορα Γεωπονικού Πανεπιστήμιου ,  Χημικού Τμήματος κλπ.  – Άνεργο  δύο χρόνια - και χωρίς πιστοποίηση.
Διδάκτορα Ανωτάτης Νοσηλευτικής , με αντικείμενο την Υγιεινή & Ασφάλεια Χώρων Εστίασης , με Τρία – Τέσσερα έτη Διδασκαλίας στην Γ’ βάθμια Εκπάιδευση..  – Χωρίς Πιστοποίηση..

Έναν  παραδοσιακό Φούρναρη , Εμπειροτεχνίτη , με 50 ώρες σεμινάρια  από Δημόσιο Φορέα στην «υγιεινή και Ασφάλεια»  , ο οποίος , επίσης,  τα τρία προηγούμενα χρόνια έχει Διδάξει σε Δ.Ι.Ε.Κ.  τον «ποιοτικό έλεγχο κλπκλπ..». – Πιστοποιημένος!..

Ποιους θα Επιλέξω;..

Απαντήσεις:

•   Ι.  - «Άσε μας ρε Μεγάλε , σιγά τώρα ΜΗΝ κάθεται Διεύθυνση Ι.Ε.Κ. να ψάχνει τέτοια πράματα».   Κι όμως , εγώ λέω να Ψάξω

•   ΙΙ.  – «Τον πιο κολλητό σου , όποιον γλύψει πιο πολύ»…  Όχι , εγώ ΔΕΝ καταλαβαίνω το Δία μου από βύσματα , ενώ Όλοι οι Υποψήφιοι Είν’ Αξιοπρεπέστατοι – Επικαλούνται Αποκλειστικά και Μόνον Μοριοδοτήσεις , Προσόντα.


•   ΙΙΙ.  -  «Ό,τι λέει η εγκύκλιος , το νόμιμο είν’ και ηθικό».  
Λοιπόν , ΚΕΡΔΙΖΕΙ ο Πιστοποιημένος ( και συμπαθέστατος) Φούρναρης ΚΑΙ τα δυό Μαθήματα …

Οι λοιποί Υποψήφιοι , μαζί κι εγώ ο «νόμιμος και ηθικός Διευθυντής» σκίζουμε τα πτυχία μας , τους βάζουμε τελετουργικά Φωτιά και ο (συμπαθέστατος) Φούρναρης μας Διδάσκει τον τρόπο να Ψήσουμε καμια ρέγγα από πάνω , ΜΗΝ πάει ξεροσφύρι το Τσίπουρο της παρηγοριάς..

Έτσι που λες!...  :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

Αποσυνδεδεμένος tam tam

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 990
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6219 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 03:39:53 μμ »
Ακόμη δεν έχουν βγει οι προκυρήξεις.
Όταν βγούνε (μάλλον σύντομα) διαβασέ τες προσεκτικά.
Από που συμπεραίνουμε το μάλλον σύντομα? Έχεις κάποια πληροφόρηση ή απλώς επειδή βγηκαν τα κριτήρια το λες?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 05:01:20 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:38:34 »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6220 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 03:41:33 μμ »
Θεμιτό είναι και για τους δυο. Αν διάβασες, έγραψα ότι δεν μπορούμε να τον αποκλείσουμε.
Εκτός του ότι έχουμε άλλη εικόνα για το κατά πόσο δουλεύουν στο δημόσιο σε σχέση με το ιδιωτικό.
Εκτός του ότι δεν σχολίασες καθόλου ότι η πλήρης απασχόληση στο ιδιωτικό σπανίζει τελευταία ενώ στο δημόσιο ζει και βασιλεύει.

Απλώς δεν καταλαβαίνω...εγώ κάνω συνολικά 15 άντε 17 ώρες τη βδομάδα αν έχω 2 ωρίτσες ΙΕΚ και για να ετοιμάσω τα μαθήματα δεν με παίρνει ο χρόνος (διαβάζω και ΣΚ) και ισχυρίζονται αυτοί που έχουν πλήρες ωράριο στο σχολείο, δηλαδή 23 ώρες ότι προλαβαίνουν να ετοιμαστούν και για ΙΕΚ. Ή πολύ εύκολη είναι η δουλειά είναι στο δημόσιο και βαρεθήκατε και πάτε για νέες εμπειρίες ή είστε τόσο καλοί που πρέπει να μεταδώσετε τα φώτα σας και αλλου. Πάντως αν μπορείτε παραπάνω ώρες τότε έχει δίκιο ο υπουργός που  θέλει να τις αυξήσει.

Εκπαιδευτικά-Παιδαγωγικά και Επιστημονικά είναι αδιανόητο να ετοιμάζονται οι εκπαιδευτικοί για 25 και 30 ώρες. Δεν ετοιμάζονται επαρκώς και δεν αποδίδουν. Και οι 23 ώρες πολλές είναι. Διαφωνείς niteulf και σε αυτό;;;
 

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6221 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 03:42:11 μμ »
Από που συμπεραίνουμε το μάλλον σύντομα? Έχεις κάποια πληροφόρηση ή απλώς επειδή βγηκαν τα κριτήρια το λες?
Πληροφόρηση όχι. Αλλά 15 Οκτωβρίου πήγε. Αν δεν βγάλουν σύντομα την προκύρηξη για ΙΕΚ, πότε θα το κάνουν? Θα πρέπει να βάλουν μαθήματα μέχρι τον Αύγουστο αν καθυστερήσουν πολύ.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 05:02:16 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6222 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 03:56:39 μμ »
Θεμιτό είναι και για τους δυο. Αν διάβασες, έγραψα ότι δεν μπορούμε να τον αποκλείσουμε.
Εκτός του ότι έχουμε άλλη εικόνα για το κατά πόσο δουλεύουν στο δημόσιο σε σχέση με το ιδιωτικό.
Εκτός του ότι δεν σχολίασες καθόλου ότι η πλήρης απασχόληση στο ιδιωτικό σπανίζει τελευταία ενώ στο δημόσιο ζει και βασιλεύει.


Δεν έγραψες ότι είναι θεμιτό. Έγραψες ότι δεν μπορούν να αποκλειστούν για λόγους ίσων ευκαιριών αλλά αν έχουν φιλότιμο θα αυτοποκλειστούν. Καμία σχέση το ένα με το άλλο.
Στο άλλο που λες τι να σχολιάσω? Εγώ μιλάω για κάποιον που έχει πλήρη απασχόληση. Αν έχει.


Απλώς δεν καταλαβαίνω...εγώ κάνω συνολικά 15 άντε 17 ώρες τη βδομάδα αν έχω 2 ωρίτσες ΙΕΚ και για να ετοιμάσω τα μαθήματα δεν με παίρνει ο χρόνος (διαβάζω και ΣΚ) και ισχυρίζονται αυτοί που έχουν πλήρες ωράριο στο σχολείο, δηλαδή 23 ώρες ότι προλαβαίνουν να ετοιμαστούν και για ΙΕΚ. Ή πολύ εύκολη είναι η δουλειά είναι στο δημόσιο και βαρεθήκατε και πάτε για νέες εμπειρίες ή είστε τόσο καλοί που πρέπει να μεταδώσετε τα φώτα σας και αλλου. Πάντως αν μπορείτε παραπάνω ώρες τότε έχει δίκιο ο υπουργός που  θέλει να τις αυξήσει.

Κάνεις 17 ώρες την εβδομάδα για να προετοιμαστείς για 2 ώρες ΙΕΚ???
17 ώρες προετοιμασία για 2 ώρες μάθημα? Εντύπωση μου κάνει. Υπερβολικά μεγάλο το νούμερο!!!

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "πολύ εύκολη δουλειά στο δημόσιο". Για δημόσια ΙΕΚ μιλάμε εδώ.
Αν είναι εύκολη η δουλειά στο δημόσιο λύκειο, είναι εύκολη και στο δημόσιο ΙΕΚ.

Παραπάνω ώρες μπορούμε να δουλέψουμε, όπως μπορούν και πολλοί του ιδιωτικού τομέα που δουλεύουν 8ωρο.
Αν βρουν δουλεύουν οπουδήποτε βρούνε για συμπλήρωμα (π.χ. σε ΙΕΚ). Και καλά κάνουν. Κάποιοι συμπληρώνουν 10 και 15 ώρες τη μέρα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθεί το 8ωρο και να αυξηθεί? Τα επιχειρήματά σου εφαρμόζονται και στον ιδιωτικά αντίστροφα...


Εκπαιδευτικά-Παιδαγωγικά και Επιστημονικά είναι αδιανόητο να ετοιμάζονται οι εκπαιδευτικοί για 25 και 30 ώρες. Δεν ετοιμάζονται επαρκώς και δεν αποδίδουν. Και οι 23 ώρες πολλές είναι. Διαφωνείς niteulf και σε αυτό;;;

Οι 23 ώρες είναι τόσο πολλές, όσο πολλές είναι οι 8 ώρες δουλειά αλλού.
Και στην μία αλλά και στην άλλη ψάχνουν εξτρά. Δεν νομίζω ότι είναι εύστοχο το επιχείρημα σου.

ΥΓ.
Στα ΙΕΚ εδώ και χρόνια δεν κάνω αίτηση. Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω.
Αλλά μου κάνει αρνητική εντύπωση που τα βάζουν κάποιοι με τον άνθρωπο που είπε ότι ψάχνει επιπλέον εισόδημα,
ενώ όλοι κάνετε το ίδιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 04:02:00 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6223 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 04:10:13 μμ »
Έγραψα για 17 ώρες διδακτικές ότι έχω συνολικά ορισμένα εξάμηνα που αναλαμβάνω 2 ώρες σε δ.ΙΕΚ. Όχι ότι προετοιμάζομαι 17 ώρες για 2. ΄Δεν το κατάλαβες καλά ή δεν το έγραψα καλά.

Όπως και να έχει ισχυρίζεσαι ότι μπορεί να προετοιμάσει ο εκπαιδευτικός εξίσου καλά 23 ώρες όσο και 33 ώρες;
Ή μήπως θα κάνει έκπτωση στην προετοιμασία των 23 για να έχει 33 (τις άλλες 10 από ΙΕΚ);

Δεν είναι το ίδιο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού που για τις 23 ώρες που έχει να κάνει με τόσες ψυχές θα πρέπει να προετοιμαστεί καλά τις υπόλοιπες ώρες τις ημέρας για να μπει στην αίθουσα, με το 8ωρο του ιδιωτικού υπαλλήλου που μπορεί να κάνει σχέδια στον υπολογιστή και να θέλει να κάνει 2 ώρες σε ΙΕΚ. Πρέπει να κάνει παραπάνω γιατί είναι στον ιδιωτικό τομέα και κάποια στιγμή μπορεί να τον διώξουν.

Εσύ λες ότι ο μόνιμος καθηγητής έχει περισσότερες ανάγκες, κανένα προνόμιο που είναι μόνιμος και μπορεί να προετοιμάσει εξίσου καλά 33 ώρες με 23 ώρες.

Αποσυνδεδεμένος mecheng_te

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6224 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 04:20:21 μμ »
Τι εννοεί ο μόνιμος που κλαίγεται κιόλας ,ότι καλώς του επιτρέπουν να συμπληρώνει εισόδημα του γιατί δεν του  φθάνουν και ο άνεργος νέος να μην έχει μαντήλι να κλάψει.Ωραία ανάλυση μας κάνει και βάζει και τον εαυτό του μέσα, για το αν είσαι στη περιοχή σου ,αν έχεις σπίτι ή οικογένεια,λες και όλοι οι υπόλοιποι που θέλουν ένα μικρό βοήθημα από τα διεκ έχουν λυμένα τα προβλήματα τους.
Η εγκύκλιος στερείται λογικής ,δεν αντέχει σε καμία επιχειρηματολογία και δεν μπορεί να απαντήσει σε κανένα από τα παρακάτω γιατί.
Γιατί δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους του Δημοσίου να συμπληρώσουν το μισθό τους γιατί δεν τους φθάνει ενώ τη στερεί την  από τον συν/χο. Και οι δύο κατηγορίες ανήκουν στους <εννοούμενους>
Γιατί δίνει τη δυνατότητα στον μόνιμο να συμπληρώσει ωράριο γιατί θα πληρώνεται κανονικό μισθό χωρίς πλήρες ωράριο ενώ την στερεί από τον άνεργο να πάρει κάποιες επιπλέον ώρες .
Γιατί δίνει τη δυνατότητα επιπλέον μοριοδότησης στον μη πιστοποιημένο μόνιμο να προηγηθεί γιατί έχει πολλές ώρες στην εκπαίδευση ενώ τη στερεί από τον πιστοποιημένο άνεργο να μοριοδοτηθεί (ελάχιστα μόρια στην ανεργία) και να κερδίσει κάτι παραπάνω.
Να ξεκαθαρίσω ότι η θέση μου είναι  να υπηρετούν την Εκπαίδευση χωρίς περιορισμό και αποκλεισμό όσοι μπορούν και την αγαπούν, αλλά το πνεύμα της εγκυκλίου δεν είναι ξεκάθαρο.
Αν στόχος της εγκυκλίου ήταν η μείωση της ανεργίας θα τους είχαν βγάλει τους μονίμους από τη διαδικασία.
Αν επίσης  στόχος τους ήταν να πάρουν μόνο πιστοποιημένους δεν θα επέτρεπαν να συμπληρώνουν ωράριο οι μη πιστοποιημένοι μονιμάδες. Αλλά ο στόχος της εγκυκλίου στερείται λογικής ,δεν υπηρετεί το συμφέρον της Εκπαίδευσης αλλά συγκεκριμένες κατηγορίες .Πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και να διορθωθεί στα σημεία που δημιουργεί αδικίες .

Συνάδελφε προφανώς και δεν κλαίγομαι όπως γράφεις, το να καταγράφω μία πραγματικότητα δε σημαίνει ότι κλαίγομαι. Υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός ανθρώπων που έχουν έρθει σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση για αμέτρητους λόγους και όχι μόνο από την κρίση και αυτοί φυσικά δεν είναι μόνο οι εκπαιδευτικοί.

Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι εγώ γεννήθηκα διορισμένος στο δημόσιο, όλοι έχουμε αρχίσει από το ίδιο σημείο, από την ημέρα που λάβαμε το πτυχίο μας. Είναι παράλογο να διαχωρίζει κάποιος το έναν όμοιο του θετικά όσο ο άλλος είναι στην ανεργία, κοινό αγωνιστή και μόλις ο άλλος διοριστεί να τον θεωρεί τεμπέλη που έχει το μισθό του και δεν πρέπει να διεκδικήσει τίποτε άλλο στη ζωή του.   

Το σύστημα επιλογής των ΙΕΚ σε συνδυασμό με την προσθήκη της πιστοποίησης έχει αλλάξει τα τελευταία 15 χρόνια σε πολύ μεγάλο βαθμό. Και μένα που φαινόταν περίεργο να με δέχονται ως εργαστηριακό συνεργάτη σε ΤΕΙ με θέση αξιολόγησης εντός δεκάδας (που δημοσιοποιούνταν) και στα ΙΕΚ που έκανα τα χαρτιά μου για 5 χρόνια δεν με είχαν καλέσει ούτε για μία ώρα.   

Σέβομαι την άποψη σου δε σημαίνει όμως  ότι συμφωνώ με αυτή και είμαι σίγουρος ότι όταν με το καλό (στο εύχομαι) διοριστείς να κάνεις την αυτοκριτική σου για την οπτική γωνία που θα έχεις τότε. Να αναφέρω (τουλάχιστον από αυτά που έχω ακούσει από άλλα μέλη του forum) ότι όταν ξεκίνησε το Forum τα περισσότερα μέλη ήταν αδιόριστοι και σήμερα μετά από αρκετά χρόνια τα περισσότερα από αυτά τα μέλη έχουν διοριστεί, τι κάνετε δηλαδή τους βάζετε απέναντι ενώ μέχρι χθες ήταν στο πλάι σας;

Όσον αφορά για την φράση σου "Αν στόχος της εγκυκλίου ήταν η μείωση της ανεργίας θα τους είχαν βγάλει τους μονίμους από τη διαδικασία." με αυτή τη λογική αν εσύ δούλευες για ένα χρόνο θα έπρεπε να αφήσεις τη θέση την επόμενη χρονιά για να εργαστεί ένας άλλος που δεν είχε εργαστεί ποτέ. Η προκήρυξη δίνει μία πριμοδότηση στους ανέργους (κατά την γνώμη μου σωστό) αλλά η προκήρυξη διασφαλίζει ότι αυτοί που θα διδάξουν έχουν κάποια προσόντα (δεν συμφωνώ με το προβάδισμα των καθηγητών που μετατάχθηκαν ή θα διατεθούν από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα μπορούσαν να τους τοποθετήσουν σε διοικητικές θέσεις) και δεν είναι επιδοτούμενο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για μείωση της ανεργίας με εισοδηματικά κριτήρια.

Και κάτι ενημερωτικό για τους συνταξιούχους επειδή τυγχάνει να έχω κάποιους γνωστούς που ενώ πέρσι έκαναν αίτηση και τους κάλεσαν για ώρες δεν τις αποδέχτηκαν τελικά (οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι ήταν ανάμεσα στα πρώτα δύο άτομα στον πίνακα μοριοδότησης στην ειδικότητα τους). Ο λόγος ήταν ότι θα έπρεπε να το δηλώσουν και θα είχαν μείωση των αποδοχών της σύνταξης (κατά 30% αν θυμάμαι καλά, αν γνωρίζει κάποιος ποιο σίγουρα ας με διορθώσει) και το εισόδημα που θα είχαν από 6 και 7 ώρες αντίστοιχα θα ήταν μικρότερο.
Η μόνη περίπτωση που έχω ακούσει αλλά δε μπορώ να την επιβεβαιώσω είναι συνταξιούχα σε ιδιωτικό ΙΕΚ με δηλωμένες ώρες το μέγιστο και "μερικές μαύρες". Σε αυτή την περίπτωση οι αποδοχές ξεπερνούν την μείωση που προκύπτει μετά από τη δήλωση εργασίας.   

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6225 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 05:41:13 μμ »
Έγραψα για 17 ώρες διδακτικές ότι έχω συνολικά ορισμένα εξάμηνα που αναλαμβάνω 2 ώρες σε δ.ΙΕΚ. Όχι ότι προετοιμάζομαι 17 ώρες για 2. ΄Δεν το κατάλαβες καλά ή δεν το έγραψα καλά.

Όπως και να έχει ισχυρίζεσαι ότι μπορεί να προετοιμάσει ο εκπαιδευτικός εξίσου καλά 23 ώρες όσο και 33 ώρες;
Ή μήπως θα κάνει έκπτωση στην προετοιμασία των 23 για να έχει 33 (τις άλλες 10 από ΙΕΚ);

Δεν είναι το ίδιο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού που για τις 23 ώρες που έχει να κάνει με τόσες ψυχές θα πρέπει να προετοιμαστεί καλά τις υπόλοιπες ώρες τις ημέρας για να μπει στην αίθουσα, με το 8ωρο του ιδιωτικού υπαλλήλου που μπορεί να κάνει σχέδια στον υπολογιστή και να θέλει να κάνει 2 ώρες σε ΙΕΚ. Πρέπει να κάνει παραπάνω γιατί είναι στον ιδιωτικό τομέα και κάποια στιγμή μπορεί να τον διώξουν.

Εσύ λες ότι ο μόνιμος καθηγητής έχει περισσότερες ανάγκες, κανένα προνόμιο που είναι μόνιμος και μπορεί να προετοιμάσει εξίσου καλά 33 ώρες με 23 ώρες.

Μην παραποιείς αυτά που λέω. Δεν είπα ότι ο μόνιμος έχει περισσότερες ανάγκες. Προφανώς και όχι. Όλοι έχουν ανάγκες και ο καθένας ξέρει τις δικές του.

Ούτε είπα ότι είναι το ίδιο το 23 με το 33. Απλά σου λέω ότι, όπως η ανάγκη κάνει έναν π.χ. αντί για 8 ώρες να δουλέψει 15, έτσι και η ανάγκη μπορεί να κάνει κάποιον αντί για 23 ώρες να διδάξει π.χ. 33. Αυτό δεν σημαίνει ότι το βασικό ωράριο υπαλλήλου πρέπει να αυξηθεί στις 15 ώρες, ούτε και των καθηγητών σε 33.

Άλλο πράγμα συζητάμε και νομίζω ότι στο βασικό συμφωνούμε. Ότι δηλ. οι κανόνες πρέπει να είναι ίδιοι για όλους.

Αποσυνδεδεμένος JimP

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6226 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 06:35:00 μμ »
Συνάδελφε JimP δεν υπάρχει κανένας αποκλεισμός προς τους δημόσιους υπαλλήλους για ανάθεση έως 10 ώρες. και να ενημερώσω ότι και εγώ ανήκω σε αυτή την κατηγορία.

Θα ήθελα όμως να σκεφτείς λίγο τον εαυτό σου μετά από λίγα χρόνια. Σου εύχομαι να διοριστείς και εσύ σε ένα δημόσιο σχολείο (δε σου λέω αν είναι κοντά ή μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικία σου) και έχεις μία οικογένεια με 2-3 παιδιά (χωρίς να εξετάζω την περίπτωση αν εργάζεται η σύζυγο σου. Πιστεύεις αλήθεια ότι με τα 1.050/μήνα ευρώ (ξεκινώντας από τα 800/μήνα) που θα λαμβάνεις για τα πρώτα 10 χρόνια θα μπορείς να συντηρήσεις την οικογένεια σου; Δηλαδή αν μέχρι εκείνη τη στιγμή εσύ έχεις 1000 ώρες σε ΙΕΚ, 500 σε ΣΔΕ, 1000 σε ΤΕΙ και 3 πτυχία θα σου φαινόταν σωστό να σε αποκλείσουν από τη διαδικασία και να σου ακυρώσουν όλη αυτή την εμπειρία και τα πτυχία σου;

Σε ενημερώνω ότι αν δεν είσαι στην περιοχή της μόνιμης κατοικίας σου, αν δεν έχεις δικό σου σπίτι, αν δεν υπάρχει δεύτερο συμπληρωματικό εισόδημα, αν δεν υπάρχει οικονομική βοήθεια από γονείς δεν μπορείς να ανταποκριθείς. Αυτό στο λέω μετά βεβαιότητας γιατί πολύ απλά το ζω, γιατί ούτε δικό μου σπίτι έχω (340 ευρώ ενοίκιο) ούτε στον τόπο κατοικίας μου εργάζομαι (120 ευρώ βενζίνες), έξοδα διατροφής (300 ευρώ). Σε τέτοιες δύσκολες καταστάσεις είναι πάρα πολύς κόσμος δυστυχώς.

Και επειδή ως μόνιμος πρέπει να πάρει άδεια από το ΠΥΣΔΕ για να εργαστεί, ακόμα και για τα ΙΕΚ ή κάνεις αυτό για το οποίο είσαι νόμιμος (ώρες σε ΙΕΚ) ή αρχίζεις τα ιδιαιτέρα για τα οποία είμαι προσωπικά αντίθετος όσον αφορά τους δημόσιους υπαλλήλους. 

Δυστυχώς οι καταστάσεις που ζούμε μας φέρνουν πολλές φορές απέναντι όσον αφορά τον τρόπο σκέψης αλλά στη θέση του απέναντι μετά από λίγο καιρό μπορεί να βρεθούμε και εμείς.     

Δεν είπε κανείς ότι ένας μόνιμος δεν έχει προβλήματα... όμως με αυτή την κρίση, την ανεργία δεν παύει να βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τους υπόλοιπους και ιδιαίτερα εκείνους που παλεύουν για 2-3 ώρες χαρτζιλίκι ουσιαστικά απλήρωτοι μήνες. Όσο για την οικογένεια αν για εσένα αγαπητέ μόνιμε συνάδερφε είναι κάτι το οποίο έφτιαξες και έχεις δυσκολίες για εμάς είναι απλά ένα άπιαστο όνειρο αφού αυτά που βγάζουμε δεν φτάνουν ούτε για καραμέλες που λέει ο λόγος κι αν τα βγάλουμε και αυτά... Σε καμία περίπτωση το μήνυμα δεν έχει προσωπικό χαρακτήρα, απευθύνεται γενικά και έχει να κάνει με την κατάσταση που κάθε χρόνο δημιουργεί το κράτος μας θεωρώντας τους εκπαιδευτικούς που κόπιασαν να μάθουν πέντε πράγματα τελευταίους για να μην πω καμία πιο βαριά λέξη ...                 

Αποσυνδεδεμένος παπαπαστ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6227 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 06:47:08 μμ »
   To ότι δεν τα βάζω με τον Μόνιμο φαίνεται από το γεγονός,ότι ξεκαθάρισα τη θέση μου ,όταν έγραψα ότι είμαι κατά των αποκλεισμών . Στην Εκπαίδευση είναι καλό να απασχολούνται άνθρωποι που την αγαπούν .Αυτό πιστεύω και δεν με απασχολεί αν είναι μόνιμος ή άνεργος ή συν/χος ή ιδιωτικός υπάλληλος.
Όποιος  διαβάσει την εγκύκλιο προσεκτικά καταλαβαίνει ότι υπάρχει διακριτική μεταχείριση σε κάποιες κατηγορίες  που θα προηγηθούν στη διαδικασία.
Το θέμα διαφοράς μεταξύ Μόνιμου και Ιδιωτικού Εκπαιδευτικού δεν χρειάζεται ανάλυση.Αρκεί κάποιος που υπηρετεί στην Ιδιωτική εκπαίδευση ,για να γράψει ένα κατάλογο .Οι περισσότεροι ζουν με το φόβο της ανεργίας και των ελαστικών σχέσεων εργασίας.
Το θέμα μου ξεκάθαρα ήταν η εγκύκλιος, για την οποία τελικά τηλεφώνησα ,ζήτησα διευκρινήσεις και έμαθα τι εννοεί(ίσως τελικά τα φόρουμ να τα διαβάζουν κάποιοι και πιθανόν οι εγκύκλιοι να βγαίνουν νωρίτερα για να διορθώνονται τα κακώς κείμενα.
Ας περιμένουμε την τελική προκήρυξη.


Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6228 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 06:58:33 μμ »
Αμ .. το «άλλο»  , το μόνιμο κι όλας – σ’ όλα τα μέχρι τώρα «κριτήρια» μοριοδότησης κλπκλπ…

•   Είν’ ο άλλος Τζίνης στους Υπολογιστές , έχει Τελειώσει μα ΤΕΙ , μα ΑΕΙ , μα Πολυτεχνείο στα Αντικείμενα τυης Πληροφορικής … μπορεί να’ χει και Διδακτορικό στην κβαντομηχανική συμπεριφορά των διπολικών συμπεριφορών των κυκλωμάτων , συνδιαστικά με τα νέα ηλεκρονικά φορτία και μεταφορές στους επεξεργαστές και τη μνήμη RAM
•   (πετάω κάτι κουφό τώρα ο άσχετος , διότι άβυσσος το μυαλό και οι δυνατότητες των Τεχνοεπιστημών…)
Πάει να συμπληρώσει την αίτηση – μοριοδότησής του..

Λαμβάνει Μόρια για το αρχικό – συναφές Πτυχίο του..
Λαμβάνει Μόρια για το Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό του…
Λαμβάνει Μόρια από κάθε τομέα του καταλόγου , από όπου έχει «προϋπηρεσίες, ανεργίες , ξένες γλώσσες , σεμινάρια…

Και Φτάνει στο «Γνώσεις – Χειρισμός Η / Υ».

•   Και του λέει εκεί ότι ΔΕΝ μοριοδοτείται , Διότι οι υπολογιστές έχουν προσμετρήσει στους Τίτλους Σπουδών του…

..Κι έρχομαι τώρα τω , που μπορεί να’ χω τελειώσει.. μα θεολογική, μα Μαθηματικά – Σεισμολογία (ΟΚ , με μαθήματα δυνατά Τεχνολογιών εκεί..) , Μα Σλαβικές Σπουδές .. Μα είμαι μ’ ένα ΙΕΚ και σχετική προϋπηρεσία π.χ. στο «Πλαίσιο»  , που αναγκαστικά  Πλήρωσα - έκανα ένα σεμινάριο και πέρασα από εξετάσεις και πήρα την «πιστοποίηση , κατά ΑΣΕΠ Η/Υ» και τσούπ , παίρνω τα Μοριάκια στο σχετικό μπούλετ..

•   Σκάω  (έχω – ΔΕΝ έχω) και τα 120 € ,  ΟΚ μελετάω και περνάω Και τις εξετάσεις «επάρκειας» διδασκαλίας Ενηλίκων και Πιστοποιούμαι..
Τώρα , η εγκύκλιος ΠΟΙΟΝ λέει ότι θα προτιμήσει για Εκπαιδευτή το Δ.Ι.Ε.Κ.;..

Το Διδάκτορα , που η Ζωή του είν’ οι Νέες Τεχνολογίες ή τον Διπλά Πιστοποιημένο … Εμένα;..

Ε;…

……………….

Συναφής αντίφαση:

Ευτυχώς η «λογική» Μοριοδοτήθηκες για τις Σπουδές σου – ΔΕΝ λαμβάνεις Μόρια στο «ειδικό» μπούλετ , ΔΕΝ ισχύει πια (νομίζω τουλάχιστο…) στους Συναδέλφους Απόφοιτους Αγγλικών , Γαλλικών και λοιπών Φιλολογιών ΑΕΙ.


Τουλάχιστο .. έστω με λιγότερα Μόριααπό προγενέστερες αξιολογήσεις , τους αναγνωρίζεται ότι … ε μα πια την Κατέχουν την Ξένη Γλώσσα.
Αυτό , «ασχέτως» βεβαίως –  βεβαίως , Εάν από τα περισσότερα Τμήματα – Ειδικότητες ΔΙΕΚ , καταργήθηκαν οι Ξένες Γλώσσες κι έμειναν ιδίως σε Μαγειρικής Τέχνης , Αρτοποιίας κλπ… 

… (Μάλλον τα Ξενόγλωσσα Τμήματα ΑΕΙ , θα πρέπει να εντάξουν Νέα Μαθήματα ορολογίας , Εφόσον οι Συνάδελφοι , πρέπει να παραγγέλνουν περιοδικά Γκουρμέ από Παρίσια και Λονδίνα , ώστε να κάνουν διατριβή στην ορολογία , η οποία ΔΕΝ περιορίζεται στα «κρουασάν» , «ζαμπόν» , «μπέικον» , «χάμπουργκερ» , παστουρμά – Όχι ετούτο είν’ τουρκοαραβικό… )

Α!..
Και Εάν ο Αγγλικής Φιλολογίας Συνάδελφος ΔΕΝ «φρόντισε» να πιστοποιηθεί στην Εκπαίδευση Ενηλίκων , ΠΟΙΟΣ  Π ρ ο η γ ε ί τ α ι να πάρει το μάθημα;;…

Χμ.. για ΔΕΣ http://www.pde.gr/index.php?topic=766.msg901776#msg901776  http://www.pde.gr/index.php?topic=766.msg901776#msg901776

..Μα ο (συμπαθέστατος) εμπειροτεχνίτης Φούρναρης ο οποίος μπορεί να κατέχει ένα λόουερ ή κάτι παραπάνω…

•   Προτιμάται αναγκαστικά , ως Πιστοποημένος  ..πλην όμως!!!!...



« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 07:12:47 μμ από Theta._ »
Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6229 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 07:06:13 μμ »

...και πάλι να διευκρινήσω..

Ούτε Ξενόγλωσης Φιλολογίας είμαι , Ούτε Τμήματος ΑΕΙ , ΤΕΙ Πληροφορικής , Ούτε Διδάκτορας...


Ούτε και "πιστοποιημένος" (και Συμπαθής) Φούρναρης..

Παλαβά ( Μόνον;;...) πραματάκια επισημαίνω...

Αυτά.
Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 514
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.