0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ούτε η πιστοποίηση είναι υποχρεωτική στην προκύρηξη που δημοσιεύτηκε. Γράφει ότι προηγούνται οι πιστοποιημένοι δεν σε αποκλείει από τη διαδικασία. Σε ότι αφορά "με τα ίδια κριτήρια" που αναφέρεις με ένα μόνιμο, δεν υπάρχει αυτό που λες και το ξέρεις από τη στιγμή που οι πίνακες σχεδόν κάθε χρόνο είναι ενιαίοι.Την προϋπηρεσία που έχει ένας μόνιμος είναι ελάχιστοι αυτοί που μπορούν να τον φτάσουν ή να τον προσπεράσουν.
Ας τα πάρουμε με τη σειρά:"α) γιατί κάποιοι δέχτηκαν να μπουν σε μία διαδικασία εξέτασης θεωρητικού μέρους που απαιτεί αποστήθιση και απαντήσεις σε θέματα ανάπτυξης; (αν θυμάμαι καλά από αυτά που διδάχτηκα στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στα σεμινάρια χιλίων ωρών στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν αποτελεί το πιο πρόσφορο τρόπο αξιολόγησης στην τυπική εκπαίδευση και στην εκπαίδευση ενηλίκων)"Γιατί όχι; Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα κι επιπλέον δυστυχώς δεν καθορίσαμε εμείς τις εξετάσεις οπότε αλλού τα παράπονά σου. Εξάλλου αν έχεις κάνει σεμινάρια όπως λες θα τα χεις διαβάσει όλα αυτά χίλιες φορές άρα πολύ εύκολο να γράψεις-δε ζητάνε να τα γράφεις κατά λέξη κιόλας,απλά να είσαι στο πνεύμα-το αναφέρει στην αρχή του βιβλιόυ εξάλλου...(κάνε τον κόπο να δεις την τράπεζα θεμάτων-το λέω βιβλίο γιατί το εκτύπωσα έτσι)"γιατί κάποιοι δέχτηκαν να ακολουθήσουν μία επιταγή" ή το "ρεύμα", που κατά τη γνώμη μου δεν είναι τόσο "αγαθή", ενώ καλούνται να μεταλαμπαδεύσουν στους μαθητές τη θεωρία της κοινωνικής αλλαγής (από εκπαίδευση ενηλίκων)"Με την ίδια λογική όσοι έχουν τέτοιες απόψεις να μην πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο γιατί είναι κατά του συστήματος ή δεν είναι σωστός ο τρόπος που εξετάζουν στις πανελλήνιες. Ασε που θα διάβασες στην ΑΣΠΑΙΤΕ τη φιλοσοφία του Κλασσικισμού-όπου το σύστημα αναπαράγει τον εαυτό του μέσω της εκπαίδευσης (φαντάζομαι μόλις το διάβασες παράτησες την ΑΣΠΑΙΤΕ που είναι μέρος του συστήματος-ή μήπως όχι; ) "ή, με άλλα λόγια, να λειτουργήσουν ως δάσκαλοι στην τυπική εκπαίδευση που θα εξυπηρετούν τα εξής"Τα ΙΕΚ δεν είναι τυπική...(κι αυτό είναι μέσα στην ύλη για την πιστοποίηση...)άρα τα υπόλοιπα μάλλον δεν είναι στο σκοπό της εκπαίδευσης αφού μιλάμε για μη τυπική...Για το λόγο αυτό δε μετράει η ΑΣΠΑΙΤΕ σε τετοιες δομές γιατί είναι για τυπική εκπαίδευση. "ενώ καλούνται να μεταλαμπαδεύσουν στους μαθητές τη θεωρία της κοινωνικής αλλαγής (από εκπαίδευση ενηλίκων)"Δεν καλούμαστε να μεταλαμπαδεύσουμε στην εκπαίδευση ενηλίκων-δε θα το έθετα έτσι. Ο Freire που αναφέρεις είναι μία θεωρία που όπως θα δεις στην ύλη δέχεται αρκετή κριτική και θεωρείται ότι δεν ταιριάζει σε όλα τα πλαίσια. Εχει και άλλες όπως της μετασχηματίζουσας (που εμένα μου αρέσει πιο πολύ)...δεν υπάρχει περιορισμός στο ποιά θα χρησιμοποιήσεις-αυτό εξαρταται από την "προσωπική θεωρία" (Ματσαγγούρας) του εκπαιδευτή που παίζει βασικό ρόλο στον τρόπο που διδάσκεις γιατί περνάς απόψεις έτσι κι αλλιώς(ασχέτως τπως θα τις εκλάβει ο εκπαιδευόμενος-αλλη θεωρία αυτή). Στους ενήλικες στόχος είναι αν θυμάσαι από τα πολύωρα σεμινάρια που έκανες η προσωπική ανάπτυξη, η ανάπτυξη κριτικού στοχασμού και κυρίως η αυτοπεποίθηση με το να μάθουν -πως - να -μαθαίνουν. Τα όσα γράφετε φανερώνουν απλά την αναγκαιότητα της πιστοποίησης (με την έννοια ότι όσοι την έχουν έχουν μια στοιχειώδη γνώση για το τί πράγμα μιλάμε όταν λέμε εκπαίδευση ενηλίκων και γνωρίζουν κάποια βασικά πράγματα για τις δομές της)...αναφέρεις ένα κατεβατό για κάτι που ισχύει στην τυπική στην οποία δεν ανήκουν τα ΙΕΚ! Το κερασάκι ο Τheta που μάλλον κι αυτός δεν έχει καν ξεφυλλίσει την ύλη σε θαυμάζει και σε ευχαριστεί!!! Μιλάμε για πολύ γέλιο-να στε καλά με κάνατε και γέλασα!!!!Αμα τα ξέρεις τόσο καλά τί να πας να δώσεις εξετάσεις!; Να λοιπόν ποιοί είναι κατά της πιστοποίησης- να οι έμπειροι που τα ξέρουν και τα κάνουν χρόνια κι η πιστοποποίηση είναι μόνο εισπρακτικό μέτρο και δεν την δίνουν γιατί είναι κατά αυτής από άποψη επειδή και καλά είναι πολύ διαβασμένοι...
ΩΣΤΟΣΟ, Τη Γελοιότητα της "καθιέρωσής" της , της διαδικασίας και την "εισπρακτική" Λογική της , το άδικο της εφαρμογής της σε αυτό το φάσμα καταστάσεων ...Εγώ συμφωνώ ότι η πιστοποίηση έγινε καθαρά εισπρακτικά, εσύ συμφωνείς ότι τα μεταπτυχιακά επί πληρωμή είναι εισπρακτικά; Και αν ναι τότε γιατί μπαίνεις στη διαδικασία να πληρώσεις κάτι που είναι εισπρακτικό; Και αν δεν έχεις δώσει χρήματα για μεταπτυχιακό αφού είσαι ενεργός με την επιστημή σου αποκλείεται να μην έχεις πληρώσει έστω ένα σεμινάριο Γιατί λοιπόν το ένα σε πειράζει και το άλλο όχι;
Συνάδελφε, διακρίνω μία ισοπεδωτική διάθεση, βαφτίζεις το ψάρι-κρέας, και το κρέας-ψάρι, όπως και να το κάνεις υπάρχει σύγκλιση μεταξύ θεωριών παιδαγωγικής και ανδραγωγικής σε πολλά σημεία, ανέφερα μόνο δύο. Το όραμα σου πιο είναι; είτε διδάσκεις στην τυπική είτε στην εκπαίδευση ενηλίκων, δεν θα μεταλαμπαδεύσεις στάσεις; το όραμα σου είναι ένα επιπλέον γραφειοκρατικό χαρτί; Δες το λίγο σφαιρικά, τους δίνεις πάτημα να βγάζουν κάθε τόσο νέο φασούλη για να σε έχουν οικονομική πηγή εσόδων και αδιόριστο (αν είσαι αδιόριστος).
Μα ισχύει αυτό που λέει ο PCS. Οσοι έχουν πολλή προυπηρεσία ειναι οι μόνιμοι κατά 90%-οι άλλοι πού να βρούμε πχ 8 μόρια στην τυπική που ζητάει; Οσο για το χατηρικά που λες το λέμε γιατί όλοι γνωρίζουμε πως αποκτήθηκε η προυπηρεσία στα ΙΕΚ (κολλητοί διευθυντών συνήθως μόνιμοι).Tα τελευταία δύο χρόνια έγινε μία προσπάθεια να διορθωθεί αλλά με τόση προυπηρεσία που έχουν μαζέψει τόσα χρόνια πάλι δύσκολο. Πάλι μόνιμοι θα δουλέψουν-οι υπόλοιποι μάθαμε να φυτοζωούμε...
Συζήτηση δεν μπορεί να γίνει, όταν απαξιώνεις το προσόν που έχει αποκτήσει ο άλλος. Όπως είδες έχω πέσει "θύμα" περίεργης κατά τη γνώμη μου επλιογής εκπαιδευτών, όταν πρωτοπήρα το πτυχίο μου και έψαχνα για δουλειά, αλλά δεν μπορώ να ισοπεδώνω την προϋπηρεσία των άλλων. Το ΙΕΚ το έχω γνωρίσει από μέσα και ως διοικητικός για δυο χρόνια. Ναι υπήρχαν και οι επιλογές του διευθυντή, αλλά σε γενικές η πλειοψηφία των εκπαιδευτών μπορώ να ισχυριστώ πως όντως ήταν οι καλύτεροι και δεν μπορώ να τους ισοπεδώνω, όπως κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να ισοπεδώνεται και η προϋπηρεσία του επαγγελματία, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για επαγγελματική κατάρτιση. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχουν 2-3 κατηγορίες μαθημάτων και πχ σε εργαστηριακά μαθήματα που έχουν να κάνουν με το επάγγελμα η επαγγελματική εμπειρία να έχει αυξημένη μοριοδότηση σε άλλα μαθήματα (πχ ξένη γλώσσα) η διδακτική εμπειρία θεωρώ ότι είναι πιο σημαντική κ.ο.κ.
Δε μιλάμε για το δικό μου όραμα αλλά για το πόσα επιφανειακά γράφεις-απλά αποδόμησα όσα έγραψες. Το να γράφεις τόσα χωρίς να γνωρίζεις κάτι τοσο βασικό ότι τα ΙΕΚ δεν είναι τυπική δείχνει πολλά-ότι θα αγνοείς και πολλά άλλα όπως πχ τους στόχους των προγραμμάτων στα οποία καλείσαι να διδάξεις και οφείλεις να ικανοποιήσεις μέσω της διδασκαλίας σου. Οι στάσεις μετασχηματίζονται δεν μεταλαμπαδεύονται...(άσε που δείχνει προκατάληψη αυτό λες και υπάρχουν προκάτ σωστές στάσεις). Οπως φαίνεται κι από τη συζήτηση δεν είναι ένα χαρτί. Είναι η απόδειξη στοιχειωδών γνώσεων που πρέπει να έχουμε για τις δομές στις οποίες φιλοδοξούμε να εργαστούμε και κάνουμε το καλύτερο για να είμαστε σωστοί επαγγελματίες.
ναι εντάξει συνάδελφε, θα παίξουμε με τις λέξεις: μεταλαμπαδεύω, μετασχηματίζω, κτλ κτλ, θα βγάλουμε μία νέα θεωρία, θα παίξουμε με τις λέξεις, τα νοήματα και τις ερμηνείες, θα απαιτούμε αρχικά επιμορφώσεις, μετά πιστοποιητικό και θα βγάλουμε φράγκα.. θα βγάλουμε και νόμους, θα τα κάνουμε όλα νομότυπα όπως τα μνημόνια...οκ κeep going... α ήδη σκέφτηκα μία: εκπαίδευση μετασχηματισμένων ενηλίκων (έχει διαφορά από τους μη μετασχηματισμένους, πρέπει να τους αντιμετωπίζεις διαφορετικά)
Οτι θα βγάλουμε νέα θεωρία μην το κοροιδεύεις-εγώ δουλεύω πάνω σε κάτι. Η πιστοποίηση ήταν γνωστό ότι θα ισχύσει εδώ και χρόνια.Ολα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Αν είμαστε διαβασμένοι ακριβολογούμε. Το θέμα για όσους είναι κατά της πιστοποίησης δεν είναι ούτε τα λεφτά ούτε οι προσωπικές απόψεις για την εκπαίδευση (που θα το εφάρμοζαν σε όλα όχι μόνο στην πιστοποίηση). Είναι καθαρά βαρεμάρα και φόβος για τις 265 σελίδες που οκ φυσικά θέλουν χρόνο να διαθέσεις-όπως με όλα: επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά κτλ. Δεν πέρασαν όλοι και φοβούνται κι αυτό-μην φανεί η όποια ανεπάρκεια έχουν. Λίγο και το σκεπτικό ότι στην Ελλάδα ζούμε δε θα εφαρμοστεί, λίγο οι προσωπικές σχέσεις με άτομα των πραγμάτων σου λέει τί να τρέχω τώρα και να διαβάζω...Φυσικά δεν αποκλείω κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις που δεν πήγαν λόγω ανωτέρας βίας όντως. Οι άλλοι που είχαν τα προαπαιτούμενα ας βγει κάποιος να πει ότι δεν είχαν το σκεπτικό που προανέφερα...
ναι ναι αυτό είναι η βαρεμάρα...το πέτυχες... και όταν κάνουμε μάθημα βαριόμαστε...ελπίζω να αισθάνεσαι πολύ άξιος και δραστήριος που πήρες το πιστοποιητικό..συγχαρητήρια
Foufoutos σε λίγο θα πρέπει να ντρεπόμαστε και όλοι οι άλλοι θα νιώθουν περήφανοι που αγωνίστηκαν και σπάσανε με την απουσία τους το σάπιο εισπρακτικό σύστημα. Η ειρωνία είναι διασκεδαστική κάποιες φορές αλλά το θράσος μήπως να έχει όρια.Foufoutos μην ντρέπεσαι...χαχαχα