0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
http://www.pde.gr/index.php?topic=766.4984
Lasid σε ευχαριστώ για τη βοήθεια! Στην προκήρυξη αναφέρει συγκεκριμένα "Στα δικαιολογητικά επιμόρφωσης που υποβάλλονται από τον υποψήφιο θα πρέπει να προσδιορίζεται με σαφήνεια ο επιμορφωτικός φορέας (δημόσιος ή ιδιωτικός), το αντικείμενο της επιμόρφωσης, το χρονικό διάστημα πραγματοποίησης της επιμόρφωσης και η διάρκειά της αποκλειστικά σε ώρες. Σε αντίθετη περίπτωση η επιμόρφωση δεν μοριοδοτείται. Ώρες που δεν αναφέρονται σε σχετική βεβαίωση μπορούν να αποδειχθούν με την προσκόμιση του προγράμματος της επιμόρφωσης. ΔΕΝ γίνεται αποδεκτή η επιβεβαίωση ωρών επιμόρφωσης με Υπεύθυνες Δηλώσεις του υποψηφίου, στο πλαίσιο της ισότιμης αντιμετώπισης των υποψηφίων." Σε αυτη την περίπτωση ακόμα και να τα υπολογίσουμε σωστά, αν δεν αποδυκνείεται από κάποιο έγγραφο λογικά δεν θα προσμετρηθεί. Σωστά?
Συνάδελφε JoinJ παρακάτω είναι απαντήσεις σε αυτά που μου απάντησες1) Γράφω πολλά γιατί γράφεις πολλά. αλλά και που τα γράφω, ούτε στο 1/3 απαντάς παρόλο που γράφεις πολλάΓράφεις στο τέλος ότι έχω απαίτηση από τους υποψηφίους να έχουν πιστοποιητικό ΕΟΠΠΕΠ. Δεν είναι δική μου απαίτηση. Εγώ απλώς θεωρώ ότι καλά έκανε αυτός που πήγε και πιστοποιήθηκε και εφόσον όλοι γνωρίζαμε ότι από 1/9/2015 θα εφαρμόζονταν, σωστά και πρέπει να μπουν σε ξεχωριστό πίνακα όσοι δεν πήγαν να πιστοποιηθούν ή απέτυχαν στις εξετάσεις. Μου φαίνεται σωστό, δίκαιο και λογικό. Δεν έχω απαίτηση. Άλλο πήγα και επιμορφώθηκα (ακόμα και αν έχω 1000000 ώρες) και άλλο απέδειξα ότι κάτι γνωρίζω (τη στιγμή και με τον τρόπο που από το χώρο της δουλειάς μου μου είπαν, όχι τη στιγμή και με τον τρόπο που εγώ θέλω και ορίζω όπως π.χ σε ένα μεταπτυχιακό) και έδωσα εξετάσεις πιστοποίησης. Σε κρίνω όπως με κρίνεις. Αλλά όπως γράφεις σωστά θες την κριτική των μαθητών σου, των συναδέλφων σου για συνδιδασκαλίες. Θες και τη γνώμη των διευθυντών σου (των ΙΕΚ εννοώ) που περιμένεις να σε κρίνουν σωστά όταν το ελάχιστο προσόν με το οποίο διεκδικούν αυτή την θέση είναι τα 8 χρόνια στη δευτεροβάθμια. Δηλαδή καμιά σχέση δεν έχουν απαραίτητα σε σχέση με την εκπαίδευση ενηλίκων. Τι να έχουν ακούσει και πόσα να έχουν καταλάβει αφού βρίσκονται να διοικούν σε χώρο εκπαίδευσης ενηλίκων και είναι παλιοί καθηγητές δευτεροβάθμιας. Οι περισσότεροι μιλάνε στους σπουδαστές σαν να είναι γυμνασιοπαιδα.2) Μικροδιδασκαλία σε ΕΠΠΑΙΚ-ΑΣΠΑΙΤΕ (Δευτεροβάθμια) το ίδιο και το αυτό σε Μικροδιδασκαλία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων;;;;;΄΄΄΄Η απάντηση σε αυτό: Άλλη η ομάδα στόχος, η διαφορά δεν είναι μόνο ηλικιακή, άλλη η προσέγγιση που οφείλει να έχει κανείς. Άρα καμία σχέση. Αν προετοιμαζόμουν έχοντας υπόψη ότι για την μικροδιδασκαλία στον ΕΟΠΠΕΠ θα έχω την ίδια προσέγγιση στη μικροδιδασκαλία στη δευτεροβάθμια (στους μαθητές) τότε απλώς θα είχα αποτύχει στο πρακτικό μέρος.3) οι γνώσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ (διδακτικές τεχνικές, θεωρίες μάθησης, κτλ κτλ) είναι μόνο για εφήβους;;;Η απάντηση σε αυτό: Φυσικά και δε είναι μόνο για εφήβους άλλα η προσέγγιση στην ομάδα στόχο είναι που αλλάζει. Διαφορετικά πρέπει να προετοιμαστείς ανάλογα με την ομάδα στόχο. 4)Γράφεις " αγνοείς τη Γνωμοδότηση του ΣτΠ ( 2008) για την ΑΣΠΑΙΤΕ-ΣΔΕ"Η απάντηση σε αυτό: Διόρθωσε με αν κάνω λάθος, η γνωμοδότηση αυτή λέει (κάπου τη ξαναδιάβασα και στο φόρουμ) ότι είναι σημαντική η ειδίκευση (κάπως έτσι το λέει) στην εκπαίδευση ενηλίκων είναι απαραίτητη αλλά ανάμεσα σε αυτούς που δεν έχουν τέτοια ειδίκευση προηγείται αυτός που έχει παρακολουθήσει το ΕΠΠΑΙΚ. Αυτό δεν σημαίνει ότι το ΕΠΠΑΙΚ υπερκαλύπτει την πιστοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Νομίζω ότι παρερμηνεύεις τη γνωμοδότηση. 5)Γράφεις "δεν είναι αξιοκρατικός ο τρόπος αξιολόγησης των μικροδιδασκαλιών που ανέφερα, αφού οι αξιολογητές ήταν γνωστοί σύμφωνα με τα λεγόμενα σου"Η απάντηση σε αυτό: Εγώ έγραψα ότι οι διευθυντές των ΙΕΚ δεν μπορούν να αξιολογήσουν μικροδιδασκαλίες γιατί δεν είναι κατάλληλοι για αυτό και πολύ πιθανόν αν συνέβαινε κάτι τέτοιο να μην ήταν αξιοκρατικό. Εκτός των άλλων θα ήταν πολύ δύσκολο λόγω του ότι δεν θα άντεχε ο διεθυντής και η επιτροπή σε κάθε ΙΕΚ να αξιολογεί τόσο πολύ κόσμο. Στον ιδιωτικό τομέα γίνονταν αυτό παλιά (έκανες μικροδιδασκαλία και εκεί για να προσληφθείς) αλλά εκεί το διευθυντή και τον ιδιοκτήτη δεν το ξέρεις συνήθως, ο κόσμος είναι λιγότερος και δεν έχει λόγο και δεν μπορεί να προσλάβει ο διευθυντής τον κολλητό του, εκτός αν θέλει να καταστρέψει τον ιδιοκτήτη-επιχειρηματία. Να προσθέσω επίσης ότι πλέον και στον ιδιωτικό τομέα οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί φορείς που λειτουργούν ως ΚΔΒΜ θέλουν από εμάς να είμαστε πιστοποιημένοι.6) Γράφεις "θεωρείς κάποια πράγματα δεδομένα και ότι δεν θα πρέπει να αλλάξουν"Η απάντηση σε αυτό: Αν σου είπαν ότι αυτές οι μικροδιδασκαλίες που έκανες κάποτε στο παρελθόν σε πιστοποιημένους φορείς όπως έχω κάνει και εγώ δεν μετράνε σαν πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων, τότε είναι λογικό να μην μετρήσουν ποτέ σαν πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων. Πως να αλλάξει αυτό; Εσύ είσαι αυτός που δεν θέλουν να αλλάξουν τα πράγματα και τα δεδομένα και δεν μου έχεις απαντήσει ποτέ ποιος εξυπηρετείται από τη λογική της μη εφαρμογής ή/και ακύρωσης της πιστοποίησης, τη λογική σου δηλαδή; Μήπως ορισμένοι παλιοί που απέκτησαν μεγάλη διδακτική εμπειρία όταν εγώ πήγαινα να ζητήσω τον αξιολογικό πίνακα και οι διευθυντές τον είχαν στο συρτάρι; Μήπως εξυπηρετούνται οι μόνιμοι της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που τουλάχιστον μέχρι χθες θα έμπαιναν από την πίσω πόρτα χωρίς πιστοποίηση για να συμπληρώσουν ωράριο; Δεν απαντάς σε αυτό όσες φορές και να το έχω γράψει. Τα γυαλιά του συμφέροντος δεν βοηθάνε.7) Γράφεις "Αφού λοιπόν η σημαία σου είναι η πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ, αγνοώντας όλα τα υπόλοιπα προσόντα που κάποιος έχει αποκτήσει.."Η απάντηση σε αυτό: Εγώ δεν την κάνω σημαία μου και δεν αγνοώ τα υπόλοιπα προσόντα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα κριτήρια μοριοδότησης που δημοσιεύτηκαν. Λαμβάνει υπόψη τα υπόλοιπα προσόντα και δεν τα εκμηδενίζει. Αντιθέτως εσύ (καθόλου τυχαία) αγνοείς τη πιστοποίηση για την οποία εδώ και τρία χρόνια τουλάχιστον ήξερες ότι θα απαιτηθεί (όχι από μένα όπως γράφεις) και κάνεις σημαία τα υπόλοιπα προσόντα για τα οποία ήξερες ότι θα μοριοδοτούνται αλλά επίσης ήξερες ότι δεν θα μπορείς να είσαι μόνο με αυτά. Για το αν είναι δίκαιο, σωστό ή λογικό όλο αυτό διάβασε παραπάνω. Για να σε βοηθήσω παίρνουμε ένα πτυχίο άλλα στο τεχνικό επιμελητήριο δίνουμε εξετάσεις. Κάποια στιγμή πρέπει να αποδείξεις στο φορέα που θα σε χρησιμοποιήσει ότι για αυτό που καλείσαι να κάνεις μπορείς κιόλας να το κάνεις σωστά, όχι απλώς το έκανες παλιότερα (βλ. ώρες διδακτικής πείρας), ή απλώς το γνωρίζεις (βλ. το μεταπτυχιακό εκπαίδευσης ενηλίκων που μπαίνεις με κλήρωση) . Όπως συμβαίνει και στον ιδιωτικό τομέα. Όπως θα έκανες και εσύ αν ήσουν ακαδημαϊκός διευθυντής στον ιδιωτικό τομέα. Θα επέλεγες με βάση την πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων ή/και την μικροδιδασκαλία που θα σου έκανε ο άλλος. Αν ο διδακτορας που θα έρχονταν για τη δουλειά δεν είχε πιστοποίηση ή δεν σου έκανε μικροδιδασκαλία δεν θα τον έπαιρνες. Μάλλον δεν δουλεύεις στον ιδιωτικό τομέα για αυτό δεν τα καταλαβαίνεις αυτά. Κάποιοι έχουν γεννηθεί στην αγκαλιά του δημοσίου και θέλουν να το διατηρήσουν ισοπεδωμένο. Τα γυαλιά του συμφέροντος που λέγαμε.. Για τις προτάσεις που γράφεις συμφωνώ και στις 3. Μακάρι να γινόντουσαν αγώνες για αυτά. Παρόλο που βγαίνουμε offtopic, θα απαντήσω εν συντομία. α) Δεν είμαι από καθηγητική σχολή. Κρίνω για μη καθηγητικές σχολές απαραίτητο το ΕΠΠΑΙΚ. Για τις καθηγητικές σχολές συμφωνώ απολύτως μαζί σου. β) Συμφωνώ και σε αυτό για τους διοικητικούς. Όπως θεωρώ ότι για γραμματείς και διευθυντές στα σχολεία δεν θα έπρεπε να αρκούν τα χρόνια προϋπηρεσίας αλλά και άλλα προσόντα. Ωραία ακούγεται η πρότασή σου. γ) Για πιστοποίηση στην ειδική αγωγή συμφωνούμε. Θεωρώ σωστό ο εκπαιδευτικός να δοκιμάζεται σε τέτοιες πιστοποιήσεις για να μπορεί να παλεύει καλύτερα στην αίθουσα τα προβλήματα που εμφανίζονται. Είναι μέσα στα άμεσα σχέδια μου να κάνω το πιστοποιητικό του ΕΚΠΑ. Ασχολούμαι με την ειδική αγωγή. Παρουσιάζω τακτικά εργασίες σε σχετικά συνέδρια μαζί με τους διοργανωτές-καθηγητές που οργανώνουν το πιστοποιητικό στην Ειδική αγωγή. Ασχέτως που εγώ δεν το έχω ακόμη το πιστοποιητικό θεωρώ ότι το λιγότερο θα έπρεπε και αυτό το προσόν να μετράει στους πίνακες αναπληρωτών. Θα έπρεπε να ήταν απαραίτητο και αν γίνει δεν θα το σαμπόταρα όπως κάνεις εσύ με την πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων.Η διαφορά μας είναι ότι εγώ δεν απαιτώ (όπως λες ότι είναι απαίτησή μου από τους υποψηφίους να έχουν πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ) αλλά δεν σαμποτάρω κιόλας. Θεωρώ ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Τόσο απλά.
Μη λέτε ό,τι σας κατεβαινει και μάθετε να διαβάζετε.Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών είναι διδακτική εμπειρία τυπικής εκπαίδευσης και προσμετρώνται στη Βθμια(ΦΕΚ2844/τΒ/2012).Στην εργασιακή εμπειρία προσμετράται μη διδακτική εμπειρία...