*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2668563 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος markosath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • IT"S TRUMP
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8638 στις: Σεπτέμβριος 17, 2016, 11:58:55 μμ »
Δεν υπολογίζονται οι 2 τελευταίοι μήνες.
εχεις δίκιο σε αυτό μου διέφυγε, και εσενα σου διέφυγε ίσως οτι 7-2 5*25=125
Ειναι ανούσια αυτή η συζήτηση μέν διότι μπορεί στα δημοτικά να τελειώνεις 20 ιουνίου και να μην τα συμπληρώνεις, παρόλα αυτά μέρα με την νύκτα ή "τυπική" με την απάτη ατυπη των ΙΕΚ, εφευρημα των συντεχνιών για κακοπληρώμένη εργασία, και παρεπιπτόντως κάνω και μία off topic ανάρτηση

Τυπική εκπαίδευση Η εκπαίδευση που παρέχεται στο πλαίσιο του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος, οδηγεί στην απόκτηση πιστοποιητικών αναγνωρισμένων σε εθνικό επίπεδο από τις δημόσιες αρχές και αποτελεί μέρος της διαβαθμισμένης εκπαιδευτικής κλίμακας. Στην τυπική εκπαίδευση εντάσσεται και η γενική τυπική εκπαίδευση ενηλίκων.

Τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα Το σύστημα της πρωτοβάθμιας, της δευτεροβάθμιας και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Μη τυπική εκπαίδευση Η εκπαίδευση που παρέχεται σε οργανωμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο εκτός του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος και μπορεί να οδηγήσει στην απόκτηση πιστοποιητικών αναγνωρισμένων σε εθνικό επίπεδο. Περιλαμβάνει την αρχική επαγγελματική κατάρτιση, τη συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση και τη γενική εκπαίδευση ενηλίκων.

εκεί που έχω μαυρίσει ειναι ο λόγος που διαφέρουν. Δηλαδή?
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2016, 12:12:30 πμ από markosath »
https://www.donaldjtrump.com/

Trump wins presidency

Donald Trump will become the next president of the United States in a stunning victory.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:10:30 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8639 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 12:12:59 πμ »
εχεις δίκιο σε αυτό μου διέφυγε, και εσενα σου διέφυγε ίσως οτι 7-2 5*25=125
Γι' αυτό σου είπα Δεκέμβρη. 2 Δεκέμβρη να προσληφθείς στη Δευτεροβάθμια, δε συμπληρώνεις 125 ένσημα μέχρι 30 Απριλίου. Αν μάλιστα σε προσλάβουν Πρωτοβάθμια θα πρέπει να έχεις προσληφθεί πριν τις 21 Νοεμβρίου. Για μας τους πληροφορικούς είχε συμβεί αυτό τη χρονιά του Αρβανιτόπουλου (αν θυμάμαι καλά 19 Νοεμβρίου), με αποτέλεσμα όσοι έκαναν 2-3 μέρες απεργία μέσα στη χρονιά να χάνουν όλο το επίδομα το καλοκαίρι...

Αποσυνδεδεμένος markosath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • IT"S TRUMP
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8640 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 12:19:19 πμ »
εγω αμα είχα πτυχίο πληροφορικής  απο πανεπιστήμιο τώρα που μιλάμε δεν θα γνώριζα καν τα ιεκ σαν εξτραδάκι, στην γειτονική βουλγαρία να πας, τώρα που μιλάμε αν ξέρεις αγγλικά ενα διχιλιαρο θα το εχιες στο νερό. Χωρίς διασυνδεσεις και ¨μέσα¨ όπως με τόση ευκολία αναθεματίζουν κάποιες-οι την κακή τους την μοίρα που καταλήξαν σε ΙΕΚ.
Καληνύχτα, πιστευω να εμαθαν κάποιοι γιατι τα ΙΕΚ παραμένουν ΑΤΥΠΗ ακόμα. Αν δεν το κατανόησαν ας ρίξουν μια ματιά εδώ https://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2016, 12:22:03 πμ από markosath »
https://www.donaldjtrump.com/

Trump wins presidency

Donald Trump will become the next president of the United States in a stunning victory.

Αποσυνδεδεμένος JimP

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8641 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 01:25:15 πμ »
θα ηθελα κατα την γνώμμη σου επειδή βλέπω έχεις γνώμμη, να μου πείς  πως κατανοείς τις δομές μη τυπικής εκπαιδευσης και τις δομές τυπικής και την χρησιμότητα τους. Αν θες απαντάς .

Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα έπρεπε να χωρίζεται η εκπαίδευση σε "τυπική" και "άτυπη", πραγματικά δεν έχω κατανοήσει όσα χρόνια βρίσκομαι στο χώρο αυτό γιατί γίνεται η διάκριση αυτή. Από την εμπειρία μου στα ΔΙΕΚ μπορώ να πω ότι υπάρχουν καθηγητές και μαθητές 2 ταχυτήτων, από "σαβούρες" μέχρι άρτιους εκπαιδευτικούς και μαθητές που θα μπορούσαν να σταθούν σε ένα Πανεπιστήμιο. Δυστυχώς συμβαίνει το εξής παράδοξο για μένα, ενώ όπως έχεις γράψει πολλές φορές τα ΙΕΚ υποτιμούνται και ουσιαστικά υποβαθμίζονται, αποτελούν ως ένα βαθμό τόπους όπου μπορούν να διδάξουν εκπαιδευτικοί με υψηλά προσόντα, κυρίως γιατί τους δίνουν αυτή τη δυνατότητα. Αντίθετα η "κραταιά" δευτεροβάθμια εκπαίδευση που θεωρείται "Τυπική" θεωρεί άχρηστη την κατοχή μεταπτυχιακών και γενικά ανώτερων τίτλων και επαγγελματικής εμπειρίας, λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο κτίσης του βασικού πτυχίου (ούτε καν το βαθμό), και την παιδαγωγική επάρκεια όπου απαιτείται...με αυτό το σύστημα όμως εδώ και δεκαετίες έχει κλειστή την πόρτα σε χιλιάδες αξιόλογους και προσοντούχους ανθρώπους, που μπορούν να δώσουν περισσότερα πράγματα στους μαθητές. Οι "σαβούρες" που δυστυχώς τυγχάνει να είναι μόνιμοι (υπάρχουν φυσικά και οι εξαιρέσεις), όχι μόνο δεν δίνουν το κάτι παραπάνω στα παιδιά, αλλά τρώνε και τη μπουκιά από το στόμα των άλλων διδάσκοντας και στη "Μη τυπική" εκπαίδευση. Ελπίζω να έγιναν κατανοητά όσα έγραψα.  Η πιο σωστή λύση είναι ο συνδυασμός του Λυκείου μαι των ΙΕΚ σε κάτι πιο οργανωμένο και ανώτερο, ενταγμένο στην κανονική εκπαίδευση, με την κατάργηση των υπαρχόντων κριτηρίων επιλογής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση...κάτι ψηλά πήγε να κάνει φέτος ο Φίλης στο θέμα της επιλογής και έπεσαν να τον φάνε οι συνδικαλιστές και δυστυχώς οι παλιοί αναπληρωτές που χρόνια τώρα καπαρώνουν εξαιτίας των μορίων τους και των καλών εποχών τις ίδιες θέσεις, αφήνοντας μόνιμα τους άλλους στην απ' έξω...
                 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:10:30 »

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8642 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 01:41:42 πμ »
Την αλήθεια λέω.
Όταν κάποιος είναι υποτίθεται εκπαιδευτικός, γράφει σε εκπαιδευτικό site και λέει ότι οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία πρέπει να χτυπάνε κάρτα 8-4 και να παίρνουν 400 Ευρώ, τότε ή τρολάρει ή είναι κλόουν.

Για το κόμπλεξ και τη χολή που βγάζεις, δοκίμασε και λίγο ξυδάκι.

400 ευρώ το είπες εσύ γιατί μάλλον τόσο κοστολογείς το εκπαιδευτικό σου έργο.
 ;)
Επίσης το κόμπλεξ κατωτερότητας σου φαινεται αν διαβάσει κανεις τα μηνύματα σου, όπου μονο βρίζεις και κατηγορείς χωρίς αποδείξεις οτι σου χαλάει τη ζαχαρένια σου.
Έχεις πλάκα συνέχισε.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2016, 01:45:15 πμ από jimpapas1 »

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8643 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 02:52:28 πμ »
εγω αμα είχα πτυχίο πληροφορικής  απο πανεπιστήμιο τώρα που μιλάμε δεν θα γνώριζα καν τα ιεκ σαν εξτραδάκι, στην γειτονική βουλγαρία να πας, τώρα που μιλάμε αν ξέρεις αγγλικά ενα διχιλιαρο θα το εχιες στο νερό. Χωρίς διασυνδεσεις και ¨μέσα¨ όπως με τόση ευκολία αναθεματίζουν κάποιες-οι την κακή τους την μοίρα που καταλήξαν σε ΙΕΚ.
Καληνύχτα, πιστευω να εμαθαν κάποιοι γιατι τα ΙΕΚ παραμένουν ΑΤΥΠΗ ακόμα. Αν δεν το κατανόησαν ας ρίξουν μια ματιά εδώ https://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7
Τι πτυχίο έχεις, αν επιτρέπεται;

Αποσυνδεδεμένος pcs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8644 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 09:34:33 πμ »
Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα έπρεπε να χωρίζεται η εκπαίδευση σε "τυπική" και "άτυπη", πραγματικά δεν έχω κατανοήσει όσα χρόνια βρίσκομαι στο χώρο αυτό γιατί γίνεται η διάκριση αυτή. Από την εμπειρία μου στα ΔΙΕΚ μπορώ να πω ότι υπάρχουν καθηγητές και μαθητές 2 ταχυτήτων, από "σαβούρες" μέχρι άρτιους εκπαιδευτικούς και μαθητές που θα μπορούσαν να σταθούν σε ένα Πανεπιστήμιο. Δυστυχώς συμβαίνει το εξής παράδοξο για μένα, ενώ όπως έχεις γράψει πολλές φορές τα ΙΕΚ υποτιμούνται και ουσιαστικά υποβαθμίζονται, αποτελούν ως ένα βαθμό τόπους όπου μπορούν να διδάξουν εκπαιδευτικοί με υψηλά προσόντα, κυρίως γιατί τους δίνουν αυτή τη δυνατότητα. Αντίθετα η "κραταιά" δευτεροβάθμια εκπαίδευση που θεωρείται "Τυπική" θεωρεί άχρηστη την κατοχή μεταπτυχιακών και γενικά ανώτερων τίτλων και επαγγελματικής εμπειρίας, λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο κτίσης του βασικού πτυχίου (ούτε καν το βαθμό), και την παιδαγωγική επάρκεια όπου απαιτείται...με αυτό το σύστημα όμως εδώ και δεκαετίες έχει κλειστή την πόρτα σε χιλιάδες αξιόλογους και προσοντούχους ανθρώπους, που μπορούν να δώσουν περισσότερα πράγματα στους μαθητές. Οι "σαβούρες" που δυστυχώς τυγχάνει να είναι μόνιμοι (υπάρχουν φυσικά και οι εξαιρέσεις), όχι μόνο δεν δίνουν το κάτι παραπάνω στα παιδιά, αλλά τρώνε και τη μπουκιά από το στόμα των άλλων διδάσκοντας και στη "Μη τυπική" εκπαίδευση. Ελπίζω να έγιναν κατανοητά όσα έγραψα.  Η πιο σωστή λύση είναι ο συνδυασμός του Λυκείου μαι των ΙΕΚ σε κάτι πιο οργανωμένο και ανώτερο, ενταγμένο στην κανονική εκπαίδευση, με την κατάργηση των υπαρχόντων κριτηρίων επιλογής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση...κάτι ψηλά πήγε να κάνει φέτος ο Φίλης στο θέμα της επιλογής και έπεσαν να τον φάνε οι συνδικαλιστές και δυστυχώς οι παλιοί αναπληρωτές που χρόνια τώρα καπαρώνουν εξαιτίας των μορίων τους και των καλών εποχών τις ίδιες θέσεις, αφήνοντας μόνιμα τους άλλους στην απ' έξω...
               
Συναδελφε στην Ελλάδα δυστυχώς όλοι δουλεύουν για τους ΔΥ. Εδώ ξύπνησε η ΠΕΚΑΠ τι να λέμε.  Μας έχουν ξεσκίσει ως κλάδο σε όλες τις βαθμίδες και η ΠΕΚΑΠ διαμαρτύρεται για τα ιεκ και τα εξτραδακια. Στα της πολιτικής, υποτίθεται ο κουλης είναι άλλης φιλοσοφίας και βουλευτής του κανει επερώτηση στη βουλή γιατί οι ΔΥ και συνταξιούχοι κατατάσσονται τελευταίοι στους αξιολογικους πινακες. Απο αυτά τα μικρά καταλαβαίνεις οτι δεν υπάρχει σωτηρία. Η δεξαμενή ψήφων είναι μεγάλη και η καρέκλα γλυκιά για να την αφήσουν. Για τους συνδικαλιστές που αναφέρεσαι να σου πω την αλήθεια περισσότερες αντιδράσεις περίμενα. Ωστόσο για να λέω και την αλλη πλευρα υπάρχουν και ΔΥ που λένε οτι ας δουλέψει και κανένας νεος χαμηλομισθος ή άνεργος στα ιεκ εμείς αρκετά δουλεψαμε.

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8645 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 10:33:39 πμ »
Συναδελφε στην Ελλάδα δυστυχώς όλοι δουλεύουν για τους ΔΥ. Εδώ ξύπνησε η ΠΕΚΑΠ τι να λέμε.  Μας έχουν ξεσκίσει ως κλάδο σε όλες τις βαθμίδες και η ΠΕΚΑΠ διαμαρτύρεται για τα ιεκ και τα εξτραδακια. Στα της πολιτικής, υποτίθεται ο κουλης είναι άλλης φιλοσοφίας και βουλευτής του κανει επερώτηση στη βουλή γιατί οι ΔΥ και συνταξιούχοι κατατάσσονται τελευταίοι στους αξιολογικους πινακες. Απο αυτά τα μικρά καταλαβαίνεις οτι δεν υπάρχει σωτηρία. Η δεξαμενή ψήφων είναι μεγάλη και η καρέκλα γλυκιά για να την αφήσουν. Για τους συνδικαλιστές που αναφέρεσαι να σου πω την αλήθεια περισσότερες αντιδράσεις περίμενα. Ωστόσο για να λέω και την αλλη πλευρα υπάρχουν και ΔΥ που λένε οτι ας δουλέψει και κανένας νεος χαμηλομισθος ή άνεργος στα ιεκ εμείς αρκετά δουλεψαμε.
Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη και για τους ιδιώτες ελεύθερους επαγγελματίες ή εισοδηματίες, ανάλογα με τα εισοδήματά τους; Υπάρχουν εκπαιδευτές με πολύ υψηλά άλλα εισοδήματα που παίρνουν ώρες στα ΙΕΚ για να κάνουν δημόσιες σχέσεις και να αυξήσουν την πελατεία τους (βλ.: γιατροί, δικηγόροι, λογιστές κ.α.)

Αποσυνδεδεμένος @@

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 414
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8646 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 10:37:56 πμ »
Συναδελφε στην Ελλάδα δυστυχώς όλοι δουλεύουν για τους ΔΥ. Εδώ ξύπνησε η ΠΕΚΑΠ τι να λέμε.  Μας έχουν ξεσκίσει ως κλάδο σε όλες τις βαθμίδες και η ΠΕΚΑΠ διαμαρτύρεται για τα ιεκ και τα εξτραδακια. Στα της πολιτικής, υποτίθεται ο κουλης είναι άλλης φιλοσοφίας και βουλευτής του κανει επερώτηση στη βουλή γιατί οι ΔΥ και συνταξιούχοι κατατάσσονται τελευταίοι στους αξιολογικους πινακες. Απο αυτά τα μικρά καταλαβαίνεις οτι δεν υπάρχει σωτηρία. Η δεξαμενή ψήφων είναι μεγάλη και η καρέκλα γλυκιά για να την αφήσουν. Για τους συνδικαλιστές που αναφέρεσαι να σου πω την αλήθεια περισσότερες αντιδράσεις περίμενα. Ωστόσο για να λέω και την αλλη πλευρα υπάρχουν και ΔΥ που λένε οτι ας δουλέψει και κανένας νεος χαμηλομισθος ή άνεργος στα ιεκ εμείς αρκετά δουλεψαμε.

Μπράβο! Διαβάζεις το μυαλό μου! Στον συγκεκριμένο της ΝοΔου έστειλα email διαμαρτυρίας και τον ρωτησα αν έχει κάτι να ρωτήσει και για τους ανέργους.
Πρέπει να διαμαρτυρόμαστε για τους δείξουμε οτι δε κοιμόμαστε!

Αποσυνδεδεμένος @@

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 414
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8647 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 10:41:36 πμ »
Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη και για τους ιδιώτες ελεύθερους επαγγελματίες ή εισοδηματίες, ανάλογα με τα εισοδήματά τους; Υπάρχουν εκπαιδευτές με πολύ υψηλά άλλα εισοδήματα που παίρνουν ώρες στα ΙΕΚ για να κάνουν δημόσιες σχέσεις και να αυξήσουν την πελατεία τους (βλ.: γιατροί, δικηγόροι, λογιστές κ.α.)
Πέρσι στο ιεκ που ήμουν ήταν μια διευθύντρια νοσοκομείου με διδακτορικό κτλ αλλά ήθελε το εξτραδακι της και να παρέχει τις φοβερές γνώσεις της

Αποσυνδεδεμένος markosath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • IT"S TRUMP
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8648 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 11:00:29 πμ »
Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα έπρεπε να χωρίζεται η εκπαίδευση σε "τυπική" και "άτυπη", πραγματικά δεν έχω κατανοήσει όσα χρόνια βρίσκομαι στο χώρο αυτό γιατί γίνεται η διάκριση αυτή. Από την εμπειρία μου στα ΔΙΕΚ μπορώ να πω ότι υπάρχουν καθηγητές και μαθητές 2 ταχυτήτων, από "σαβούρες" μέχρι άρτιους εκπαιδευτικούς και μαθητές που θα μπορούσαν να σταθούν σε ένα Πανεπιστήμιο. Δυστυχώς συμβαίνει το εξής παράδοξο για μένα, ενώ όπως έχεις γράψει πολλές φορές τα ΙΕΚ υποτιμούνται και ουσιαστικά υποβαθμίζονται, αποτελούν ως ένα βαθμό τόπους όπου μπορούν να διδάξουν εκπαιδευτικοί με υψηλά προσόντα, κυρίως γιατί τους δίνουν αυτή τη δυνατότητα. Αντίθετα η "κραταιά" δευτεροβάθμια εκπαίδευση που θεωρείται "Τυπική" θεωρεί άχρηστη την κατοχή μεταπτυχιακών και γενικά ανώτερων τίτλων και επαγγελματικής εμπειρίας, λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο κτίσης του βασικού πτυχίου (ούτε καν το βαθμό), και την παιδαγωγική επάρκεια όπου απαιτείται...με αυτό το σύστημα όμως εδώ και δεκαετίες έχει κλειστή την πόρτα σε χιλιάδες αξιόλογους και προσοντούχους ανθρώπους, που μπορούν να δώσουν περισσότερα πράγματα στους μαθητές. Οι "σαβούρες" που δυστυχώς τυγχάνει να είναι μόνιμοι (υπάρχουν φυσικά και οι εξαιρέσεις), όχι μόνο δεν δίνουν το κάτι παραπάνω στα παιδιά, αλλά τρώνε και τη μπουκιά από το στόμα των άλλων διδάσκοντας και στη "Μη τυπική" εκπαίδευση. Ελπίζω να έγιναν κατανοητά όσα έγραψα.  Η πιο σωστή λύση είναι ο συνδυασμός του Λυκείου μαι των ΙΕΚ σε κάτι πιο οργανωμένο και ανώτερο, ενταγμένο στην κανονική εκπαίδευση, με την κατάργηση των υπαρχόντων κριτηρίων επιλογής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση...κάτι ψηλά πήγε να κάνει φέτος ο Φίλης στο θέμα της επιλογής και έπεσαν να τον φάνε οι συνδικαλιστές και δυστυχώς οι παλιοί αναπληρωτές που χρόνια τώρα καπαρώνουν εξαιτίας των μορίων τους και των καλών εποχών τις ίδιες θέσεις, αφήνοντας μόνιμα τους άλλους στην απ' έξω...
               
Καλημέρα, διαβάζω τις δημοσιεύσεις σου και σε θεωρώ σοβαρό άτομο για αυτό και σου απαντάω. Το ένα όμως δεν συνάδει με το ότι συμφωνώ κιόλας με όλα.
 Ο φίλης είναι ο πλέον ακατάλληλος σαν υπουργός παιδείας , θα μου πείς ήταν συμβατός ο αρβανιτόπουλος ή η Γιαννάκου η αρχικαταστροφέας του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος που ακόμα κυκλοφοράει ελεύθερη , όχι δεν ήσαν.
 Απλά το έχει η μοίρα αυτής της χώρας , οι πλέον ανίκανοι, οι πλέον αγράμματοι, οι πλέον επικίνδυνοι να καθορίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα της.
 Μας αξίζουν πολιτικοί που αντικατοπτρίζουν το επίπεδο μας σαν λαός, τίποτα δεν είναι τυχαίο, διαφωνέις?
Αυτός ειναι και ο λόγος που είμαστε πρωτοι των πρώτων στην φτώχεια, στην κλεψιά , στην ανέχεια, όχι μόνο στην ευρωπη, αλλά στον κόσμο.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2016, 11:03:10 πμ από markosath »
https://www.donaldjtrump.com/

Trump wins presidency

Donald Trump will become the next president of the United States in a stunning victory.

Αποσυνδεδεμένος Jordan_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ´αυτό μένειν
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8649 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 12:05:34 μμ »
Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη και για τους ιδιώτες ελεύθερους επαγγελματίες ή εισοδηματίες, ανάλογα με τα εισοδήματά τους; Υπάρχουν εκπαιδευτές με πολύ υψηλά άλλα εισοδήματα που παίρνουν ώρες στα ΙΕΚ για να κάνουν δημόσιες σχέσεις και να αυξήσουν την πελατεία τους (βλ.: γιατροί, δικηγόροι, λογιστές κ.α.)

LiK

Έκανες μια πολύ σωστή επισήμανση. Να μπει ΚΑΙ κριτήριο μοριοδότησης ανάλογα με το ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ. Συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω.

Υπάρχουν περιπτώσεις οικογενειών όπου ο σύζυγος έχει μαγαζί στο όνομα της συζύγου κι ενώ κονομάνε χρήμα από το μαγαζί ο ίδιος εμφανίζεται ιδιωτικός υπάλληλος ή ημιαπασχολούμενος στο μαγαζί που είναι στο όνομα της συζύγου είτε εμφανίζεται ακόμη και άνεργος και παράλληλα τσιμπαει μόρια και ωρες στα ΙΕΚ.

Και από την άλλη υπάρχουν περιπτώσεις μονόμισθων οικογενειών όπου εργάζεται μονο ο σύζυγος ως Δημόσιος υπάλληλος των 1000+ ευρώ καθαρά, ενώ η σύζυγος δεν εργάζεται ασχολείται με οικιακά  μεγαλώνοντας 1, 2 ή 3 παιδιά με το ζορι τα βγάζουν περά κι επειδή ο σύζυγος είναι Δημόσιος υπάλληλος κατατάσσεται τελευταίος χωρις ωρες στα ΙΕΚ που τα έχει αναγκη για να τα βγαλει περα οικογενειακα.

Σίγουρα υπάρχουν και πολλές άλλες ενδιάμεσες περιπτώσεις.

Κοντολογίς ο διαχωρισμός δημοσίων και μη δημοσίων υπαλλήλων είναι λάθος κι άδικος.

Το σωστό θα ήταν να μπουν οικογενειακά εισοδηματικά κριτήρια μοριοδότησης με βάση το εκκαθαριστικό της εφορίας του τελευταίου οικονομικού έτους.


Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8650 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 01:50:46 μμ »
Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα έπρεπε να χωρίζεται η εκπαίδευση σε "τυπική" και "άτυπη", πραγματικά δεν έχω κατανοήσει όσα χρόνια βρίσκομαι στο χώρο αυτό γιατί γίνεται η διάκριση αυτή. Από την εμπειρία μου στα ΔΙΕΚ μπορώ να πω ότι υπάρχουν καθηγητές και μαθητές 2 ταχυτήτων, από "σαβούρες" μέχρι άρτιους εκπαιδευτικούς και μαθητές που θα μπορούσαν να σταθούν σε ένα Πανεπιστήμιο. Δυστυχώς συμβαίνει το εξής παράδοξο για μένα, ενώ όπως έχεις γράψει πολλές φορές τα ΙΕΚ υποτιμούνται και ουσιαστικά υποβαθμίζονται, αποτελούν ως ένα βαθμό τόπους όπου μπορούν να διδάξουν εκπαιδευτικοί με υψηλά προσόντα, κυρίως γιατί τους δίνουν αυτή τη δυνατότητα. Αντίθετα η "κραταιά" δευτεροβάθμια εκπαίδευση που θεωρείται "Τυπική" θεωρεί άχρηστη την κατοχή μεταπτυχιακών και γενικά ανώτερων τίτλων και επαγγελματικής εμπειρίας, λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο κτίσης του βασικού πτυχίου (ούτε καν το βαθμό), και την παιδαγωγική επάρκεια όπου απαιτείται...με αυτό το σύστημα όμως εδώ και δεκαετίες έχει κλειστή την πόρτα σε χιλιάδες αξιόλογους και προσοντούχους ανθρώπους, που μπορούν να δώσουν περισσότερα πράγματα στους μαθητές. Οι "σαβούρες" που δυστυχώς τυγχάνει να είναι μόνιμοι (υπάρχουν φυσικά και οι εξαιρέσεις), όχι μόνο δεν δίνουν το κάτι παραπάνω στα παιδιά, αλλά τρώνε και τη μπουκιά από το στόμα των άλλων διδάσκοντας και στη "Μη τυπική" εκπαίδευση. Ελπίζω να έγιναν κατανοητά όσα έγραψα.  Η πιο σωστή λύση είναι ο συνδυασμός του Λυκείου μαι των ΙΕΚ σε κάτι πιο οργανωμένο και ανώτερο, ενταγμένο στην κανονική εκπαίδευση, με την κατάργηση των υπαρχόντων κριτηρίων επιλογής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση...κάτι ψηλά πήγε να κάνει φέτος ο Φίλης στο θέμα της επιλογής και έπεσαν να τον φάνε οι συνδικαλιστές και δυστυχώς οι παλιοί αναπληρωτές που χρόνια τώρα καπαρώνουν εξαιτίας των μορίων τους και των καλών εποχών τις ίδιες θέσεις, αφήνοντας μόνιμα τους άλλους στην απ' έξω...
               

JimP από ότι καταλαβαίνω κατατάσσεις τους συναδέλφους σε 2 κατηγορίες: τις "σαβούρες" και τους "άρτιους εκπαιδευτικούς". Επίσης λες ότι στα ΙΕΚ υπάρχουν και οι 2 κατηγορίες εκπαιδευτικών ενώ στην Μ.Ε. η μεγάλη πλειοψηφία (πλην κάποιων εξαιρέσεων) είναι "σαβούρες".

Εμένα θα με ενδιέφερε να μου πεις με ποια κριτήρια κάνεις αυτόν τον διαχωρισμό. Εγώ δεν θα τολμούσα να χαρακτηρίσω την μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων μου ως "σαβούρα", αν και είναι αρκετά εύκολο για τον καθένα να τους θεωρεί όλους "σαβούρες" εκτός φυσικά από τον εαυτό του. Τι παραπάνω πιστεύεις ότι έχεις εσύ και δεν έχουν όλες οι "σαβούρες"? Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης?

Καλοπροαίρετα πάντα και αν θέλεις απαντάς.

Αποσυνδεδεμένος sofiaaek

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 217
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8651 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 02:26:09 μμ »
αυτη  η  αντιπαραθεση    καποιων    εδω    μεσα    κατανταει    κουραστικη......

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 355
Σύνολο: 355

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.