0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τότε ποιο το νόημα της ύπαρξης πινάκων; Γιατί να κάνουμε ενστάσεις, εάν όλοι - ακόμα και το ίδιο το υπουργείο - αυθαιρετούν;
Έχω την εντύπωση πως έχουν νόημα οι ενστάσεις μόνο αν δε σου αναγνώρισαν κάποιο προσόν. Πώς είναι δυνατόν να κάνει κανείς ένσταση αν δε γνωρίζει την ακριβή σειρά κατάταξης ανά ΙΕΚ, για να ξέρει αν κάλεσαν κάποιον πάνω ή κάτω από εκείνον και αν δεν ανακοινωθούν πρώτα οι αναθέσεις μαθημάτων για να ξέρει κάποιος αν αδικήθηκε ή όχι!!
Με βάση τη φετινή μου προσωπική εμπειρία με τα ΔΙΕΚ, ήταν κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι δεν υπήρχε καμία περίπτωση οι συνδικαλιστές να αφήσουν να περάσει έτσι η αρχική κατάταξη με τους ΔΥ στο τέλος των πάντων ανεξαρτήτως πιστοποίησης ή όχι. Οι διευθυντές που βιάστηκαν και άρχισαν να καλούν από το ΣΚ δεν το περίμεναν κάτι τέτοιο; Τόσο χαζοί ήταν και αναγκάστηκαν να ζητάνε συγγνώμη από όσους τελικά τους αφαίρεσαν αναγκαστικά τις ώρες; Κατά τη γνώμη μου οι "έξυπνοι" διευθυντές ήταν αυτοί που περίμεναν μέχρι την Πέμπτη για ειδικότητες που υπήρχε έστω και 1 πιστοποιημένος ΔΥ και ευτυχώς υπήρχαν και τέτοιοι. Σε ότι αφορά την παρουσία 2 εκπαιδευτών σε εργαστηριακά μαθήματα για τμήματα από 16 άτομα και πάνω δεν έχει αλλάξει τίποτα, ισχύει κανονικά.
Παιδιά γνωρίζει κάποιος αν μετράει η προυπηρεσία στη δευτεροβάθμια σε άλλο διδακτικό αντικείμενο (σε μόρια) από αυτό που θα διδάξεις στο ΙΕΚ;
Μόλις σήμερα έμαθα (και απο 2 ΙΕΚ μάλιστα) ότι πήραν οδηγία (σήμερα) πως 2ος εκπαιδευτής στα εργαστήρια πλεον θα μπαίνει σε τμήματα άνω των 20 ατόμων και όχι των 15 όπως πριν...δυστυχώς..
Και εγώ αυτό έμαθα. Το ζήτημα είναι οτι το υπουργείο κάνει οτι θέλει. Με το έτσι θέλω στέλνει υπεράριθμους ειτε με πιστοποίηση ειτε οχι (πληρωσε ανοητε ανεργε ή χαμηλομισθε 120
Πως γίνετε να βγάζουν απόφαση για τους πίνακες (https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%98%CE%93646%CE%A8%CE%96%CE%A3%CE%A0-%CE%981%CE%93?inline=true) που επικαλείται τον κανονισμό (Α. Τις διατάξεις του άρθρου 27 παρ. 14 και 15 και άρθρου 38 παρ. 4 του ν4186/2013 (ΦΕΚ Α΄193 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.) ο οποίος λέει (5. Ο μέγιστος αριθμός καταρτιζομένων ανά εκπαιδευτή, καθορίζεται σε τριάντα (30) άτομα τόσο σε θεωρητικά όσο και σε μικτά μαθήματα, δύναται όμως να προσαυξάνεται κατά 10%, με σκοπό τη σωστή κατανομή των καταρτιζομένων. Όταν ο αριθμός των καταρτιζομένων σε έκαστο εργαστηριακό μάθημα υπερβαίνει τους δεκαπέντε (15), τότε δύναται να τοποθετηθεί δεύτερος εκπαιδευτής και εφόσον αυτό προβλέπεται από τον αντίστοιχο οδηγό σπουδών.) που είναι δημοσιευμένο σε ΦΕΚ κτλ και ξαφνικά να αλλάζουν ένα σημείο του κανονισμού Θα μου πείτε στον ίδιο κανονισμό που βασίζετε σε ΝΟΜΟ του ΚΡΑΤΟΥΣ «1. Το διδακτικό έτος στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) άρχεται την 1η Οκτωβρίου και, σε περίπτωση Σαββάτου ή Κυριακής, μετατίθεται την αμέσως επόμενη Δευτέρα και λήγει την 30η Ιουνίου εκάστου έτους….» Έταζαν προτεραιότητα στους ανέργους τους πήγαν στα 2,4,6% μοριοδότησηΤώρα κόβουν (θα αποδειχτεί) ώρες από ανέργους και χαμηλόμισθους ενώ την ίδιο ώρα τα δικά τους παιδιά καρανίκες κτλ που παίρνουν 1200