0 μέλη και 16 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κανονικά έπρεπε οι αναθέσεις να ξεκινήσουν μετά τις οριστικές τοποθετήσεις των μόνιμων υπεράριθμων και μετά τις ενστάσεις. Συνάδελφοι είχαν πάρει μαθήματα και τους τις ξαναπήραν πίσω γιατί έστειλαν υπεράριθμους. Τελικά τους ωρομίσθιους δεν τους υπολογίζει κανένας.
Οι οριστικοι πίνακες αναμένονται σύντομα προκειμένου να γίνουν οι αναθέσεις όπως προβλέπεται από το νόμο;
Δυστυχώς έτσι είναι...σου δίνουν λίγες ώρες και μετά στις παίρνουν πίσω. Αλλωστε τί είμαστε; Τίποτα μας θεωρούν...
εμένα με πήρε τηλ διευθυντής και μου είπε ότι προσωρινά μου δίνει κάποιες ώρες γιατι περιμένεις διαθέσεις από δευτεροβάθμια.
Πάντως αυτό το ζήτημα με τις διαθέσεις έχει δημιουργήσει πολύ σοβαρό πρόβλημα σε αρκετά ΙΕΚ. Συνάντησα χθες παλιό μαθητή, που παρακολουθεί φέτος ειδικότητα "Τεχνικός Δικτύων". Όλα τα μαθήματα τους τα κάνει συνάδελφος από τη Δευτεροβάθμια, η οποία δεν έχει καμία επαφή με Δίκτυα και δε γνωρίζει ούτε τις βασικές εντολές, πόσο μάλλον πιο εξειδικευμένα προγράμματα. Οι σπουδαστές ήδη από την πρώτη εβδομάδα κατάρτισης ψάχνονται πώς θα μπορούσαν να πάρουν μεταγραφή σε άλλα ΙΕΚ ή να αλλάξουν ειδικότητα!Το ζήτημα των Δημοσίων Υπαλλήλων και η σειρά τους στους πίνακες είναι εντελώς ανεξάρτητο με το πρόβλημα των διαθέσεων, καθώς υπάρχουν αρκετοί Δ.Υ. που είναι ικανοί να διδάξουν αρκετά μαθήματα στα ΙΕΚ ή έχουν εξειδίκευση, πιστοποιήσεις και εμπειρία σε κάποιους τομείς. Αλλά όταν κάποιος καλείται χωρίς κανένα ακαδημαϊκό κριτήριο (ακόμα υπάρχουν στη δευτεροβάθμια ΠΕ19 που δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής...) να διδάξει ολόκληρη ειδικότητα, προφανώς και ο ίδιος αδυνατεί να κάνει τη δουλειά του σωστά και υποβαθμίζεται ο θεσμός των Δ.ΙΕΚ...
Καλημέρα! Εάν προσληφθούν σε ένα ΙΕΚ δύο εκπαιδευτικοί για να αναλάβουν το ίδιο μάθημα (θεωρία) σε δύο διαφορετικά τμήματα ίδιου εξαμήνου και ίδιας ειδικότητας, θα πρέπει να συνεννοηθούν ώστε να διδάξουν την ίδια ύλη? Στις τελικές εξετάσεις του εξαμήνου τα θέματα πρέπει να είναι τα ίδια και για τα δύο τμήματα ή ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να βάλει τα δικά του ανάλογα με το τι δίδαξε και που εστίασε?
Όχι, είστε εντελώς ανεξάρτητοι. Απλά θα ήταν καλό να υπάρχει μία υποτυπώδης συνεννόηση, καθώς οι σπουδαστές θα μιλάνε με τους αντίστοιχους του άλλου τμήματος και μοιραία θα γίνονται συγκρίσεις. Άσε που αν συνεργαστείτε μπορείτε να μοιράσετε και τη δουλειά για την προετοιμασία του μαθήματος και τις σημειώσεις.