0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
όχι δεν μπορείς να κάνεις χρήση των διακαιωμάτων της ανεργίας διότι όταν σου αποσταλεί η σύμβαση θα αναγράφει αναδρομικά την ημερομηνία που ανέλαβες υπηρεσία στα ΔΙΕΚ και επομένως θα υπάρχει επικάλυψη του διαστήματος μέχρι τη υπογραφή της.Δεν μπορείς δλδνα φαίνεσαι ταυτόχρονα άνεργος και ωρομίσθιος στα ΔΙΕΚ .
Ενημέρωση Κυριακή ξεκίνησε κ καλούσε το Μαρούσι, Δευτέρα καλούσαν Γλυφάδα και Ηλιούπολη.Καλημέρα σε όλους
Σε συνέχεια του http://www.pde.gr/index.php?topic=766.9576 - και με τη νέα σχολική χρονιά - προσθέτω τα εξής:Δεν επιθυμώ να ακούω πράγματα “εμπιστευτικά” αν δεν δηλώσω σχετική επιθυμία. Συγκεκριμένα άμα λέω σε συνάδελφο διδάσκοντα (ανεξαρτήτως περαιτέρω καθεστώτος εργασίας) να προσέχουμε με τις απουσίες δεν γουστάρω να ακούω “εμπιστευτικά” ναι , εντάξει , εκτός από (έναν/μια) τον/την τάδε που έχει αυτό, ανεξαρτήτως που αν ποτέ συνέβη κάτι τέτοιο δεν άκουσα καθόλου καθαρά όνομα (δεν μπόρεσα να τον/την διασταυρώσω στις καταστάσεις) να καταλάβω αν αναφερόταν στην συγκεκριμένη (επερχόμενη ή παρελθούσα) ώρα ή κάτι παραπάνω (λ.χ. δίωρο) ή αν έκανε και καλαμπούρι γιατί και 'γω λέω διάφορα – δεν τα λέω όμως “εμπιστευτικά” , απο ποιον κρυβόμαστε ; Και 'γω μπορεί να είπα μια φορά σε μαθητή που ήταν στο όριο του 15% σε δίωρο μάθημα αν έχει τον ίδιο διδάσκοντα και σ'άλλο μάθημα να ρωτήσει μήπως του βάλει εκεί την μία (δύο ;; δεν θυμάμαι) απουσία. Δεν ήξερα τότε (κι ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη όπως το γράψανε) για το 20% , χώρια που στην βιασύνη θα ξέχασα την διαφορετικότητα των καθεστώτων εργασίας κοκ. Νομίζω πάντως δεν είναι το ίδιο , η σούμα είναι σταθερή στην δεύτερη περίπτωση κοκ. Λίγη ελαστικότητα δεν βλάπτει και ενίοτε ωφελεί φτάνει να΄ναι φανερή , δηλώνεις έτσι και τα όρια σου , άλλωστε , από ποιον διάολο κρυβόμαστε ;;Πολύ περισσότερο δεν έχω καμμία όρεξη να μπαίνω σε αίθουσα προ εξετάσεων να μετράω 13 σπουδαστές και μετά να παίρνω φάκελο με 14 γραπτά. Θα μου πείτε μπορεί ένας σπουδαστής /τρια να ήταν π.χ. τουαλέτα κοκ. Πάντως η δ/ντρια όταν έψαχνα να βρω τον/την σπουδαστή/τρια του εν λόγω τμήματος το όνομα του οποίου ήταν χειρόγραφα γραμμένο στο τέλος της κατάστασης των μαθητών, να δω και πόσο τακτικός/ή ήταν στις σπουδαστικές του/της υποχρεώσεις, και στη τελική αν υπήρχε αποδεδειγμένα κάποιο σοβαρό ζήτημα, ε, ας πούμε ότι δεν με διευκόλυνε ιδιαίτερα...Υπάρχει κάποιος απ’ τον οποίο «θα’πρεπε» να κρύβομαι που λέω αυτά που έβλεπα και δή εν ώρα εργασίας να τον καρυδώσω τον π….. ; Δεν νομίζω. Και για να μην παρεξηγιόμαστε, κατηγορηματικά όχι. Καλά εγώ μπορεί να παραείμαι καχύποπτος, στην τελική ούτε σπουδαστής ούτε εξεταστής ούτε επιτηρητής εν προκειμένω, κι ούτε καν δ/ντής ήμουν μόνο δ/υ με – τεχνικά τουλάχιστον με βάση τα όσα αναφέρω - ασαφείς ενδείξεις (α, ναι , μην ξεχάσω , φορέας του υπουργείου προφορικά δήλωσε ότι ναι , και βέβαια μπορώ να κάνω τον μ..... , για την ακρίβεια και στην υποθετική δηλαδή – περίπτωση που σε κάποιο γνωστό ή άγνωστο ΙΕΚ λαμβάνω περισσότερα γραπτά απ' όσους εξεταζομένους είχε μέσα η αίθουσα , εγώ λέει υποχρεούμαι μόνο να επιβεβαιώσω ότι ο φάκελος έχει μέσα όσα γραπτά αναγράφει στο εξωτερικό του. Κοινώς , απ' ότι είδα και μετά, ποιος λογαριάζει το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα..., γιατί ο υποθετικός αυτός φάκελος είναι φάκελος γραπτών μαθητών άλλο τόσο όσο ένα παγωτό με φράουλες και σ..τά είναι παγωτό), αλλά πες , λέω πες, υποθετικά ρε αδερφέ, ότι παίζει το άλλο σενάριο , το περίεργο , η επιστημονική φαντασία, ο Σπήλμπεργκ, και έχουμε σπουδαστή(ές) φάντασμα(τα). Τι σημαίνει κάτι τέτοιο;α) Πτώση αξίας του πτυχίου, καθ' ότι μπορεί και πλαστόβ) Πτώση αξίας του πτυχίου, γιατί καθότι από σχολή που κυκλοφορούν στο χαλαρό πλαστά, ε τι περιμένεις.γ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των σπουδαστών ως άτομα (α, εκει τελείωσες; χμμ..)δ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των διδασκόντων ως άτομα (α, εκει δίδαξες; χμμ..) Και λέγε εσύ μετά ότι σου βάλαν το μαχαίρι στο λαιμό – εμένα πες με πείθεις κι ας μή σε δικαιολογώ, ο άλλος όμως που ξέρει; Ανθρώπων που μας φέρνανε(τε) μιάμιση οκά βιογραφικό, και δή σε αριθμημένες ενίοτε 100 και σελίδες. Ε όχι ρε γ..... , όχι ρε π.....ε) Δημιουργία ενός κλίματος χ... μ... συγκαλυμμένης τρομοκρατίας για ευνόητους λόγουςστ) Το καλύτερο απ' όλα: Τι θα γίνει αν ξυπνήσουν τα παιδιά; Αυτά γνωρίζουν, όχι, παίζουμε. Αυτό δεν θέλει κανείς να το σκέφτεται, και έτσι συνειδητά και υποσυνείδητα τα κρατάμ(τ)ε μισοκοιμισμένα. Υποθετικά πάντα. Και τα ίδια ενίοτε δεν θέλουν να ξέρουν. Κάποτε όμως ξυπνάνε , ενίοτε απροειδοποίητα , και γκρεμίζουν, ότι κι όποιον βρουν μπροστά τους , χωρίς να έχουν ιδέα από χτίσιμο. Και τότε χτίζεται κάτι νέο (μ.. χ...)καινούριο , άχαρο και δυσλειτουργικό με 45 μηχανισμούς ασφάλειας που μονίμως μπλοκάρουν . Δε λέει.Οι αμερικάνοι δεν γίναν κοσμοκράτορες με τα πυρηνικά τους αλλά με τα έξυπνα όπλα. Φερθείτε κοι και κες εκπαιδευτές ενηλίκων έξυπνα περήφανα και αποτελεσματικά. Μην συμμορφώνεστε, μην αποφεύγετε, μην αγνοείτε , μην τσάμπα ή σπάταλα αντικρούετε κακές πρακτικές, μην υπογράφετε ότι δεν ισχύει και δεν σας εκφράζει μόνο περιφρονήστε, look down upon τους εφαρμοστές των ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ, ΓΡΑΦΤΕ, ΜΙΛΗΣΤΕ, ώσπου είτε θα χάσουν (εντελώς) το κύρος τους και θα ξεφτιλιστούν είτε μάλλον - καθότι συνήθως εξυπνότεροι - θα προσαρμοστούν. Σε αντιπαράθεση εντοπίζετε κι αναγνωρίζετε το θετικό(τατο) τους έργο, χωρίς όμως συμβιβασμούς κι υποχωρήσεις. Ζητάτε κανονικά απουσιολόγια κι όχι φωτοτυπίες , και οπωσδήποτε να αναγράφεται πάνω η δύναμη του τμήματος. Και διεκδικήστε αυτές τις άμοιρες συνελεύσεις (άλλα φαντάσματα, αναλόγως βέβαια το ΙΕΚ), είναι κι ας μην πολυφαίνεται ένα σημαντικό βήμα προς την μονιμοποίηση.Εν τω μεταξύ, έστειλα κι αυτό ((εντός [,]παραλείπω επικεφαλίδα κι ονόματα) στην γγδβμ:[Έχοντας κατά νου την εύρυθμη λειτουργία των ΙΕΚ και ιδιαίτερα την απρόσκοπτη συμμετοχή των εκπαιδευτών των ΙΕΚ στις διδακτικές και λοιπές εκπ/κες διαδικασίες – έχοντας δε μόλις ολοκληρώσει απόσπαση ενός έτους σε ένα ΙΕΚ (…) , θα πρότεινα όπως όχι απλώς μεριμνήσετε – όπως και κάνετε – για την εφαρμογή των παρακάτω, αλλά περαιτέρω όπως ζητάτε την ενυπόγραφη δήλωση των εκπαιδευτών ότι έχουν λάβει γνώση σχετικά, όσον αφορά τα εξής:-την τήρηση σφραγισμένων απουσιολογίων και όχι απλών σελίδων όπου θα αναγράφεται σε έκαστο φύλλο η δύναμη των μαθητών του τμήματος, η οποία θα πρέπει να ισούται με το άθροισμα των (ορατών) παρόντων και (καταγεγραμμένων) απόντων. -την υποχρέωση συμμετοχής των εκπαιδευτών στις τακτικές συνελεύσεις (για την οποία εκτιμώ ότι θα πρέπει να υπάρχει σχετική αποζημίωση ̇ υποχρεωτική εκτιμώ θα πρέπει να είναι και η συμμετοχή των αποσπασμένων ̇ πέρυσι δεν είχα την χαρά να συμμετάσχω σε συνέλευση..).[Σημειώνω εδώ ότι σε σχολείο του
Φίλε el torero είσαι ο θρυλικός Παράγοντας του Εδεσσαϊκού Θωμάς Μάτσιος;; Α ρε μορφή που χάθηκες τόσα χρόνια!;;; Άφησες την Αθλητική Κυριακή και το έριξες στο pde.gr;;; Περιμένω με χαρά και αλλα επικά σου κείμενα. https://www.youtube.com/watch?v=vHb0wFUNfH0
Καλησπέρα!Έχω μια απορία και θα ήθελα, αν κάποιος γνωρίζει σχετικά, να μου απαντήσει.Είμαι απόφοιτη αγγλικής φιλολογίας ΑΠΘ και φοιτώ στο Α' εξάμηνο σε δημόσιο ΙΕΚ. Στο πρόγραμμα του εξαμήνου (και απ'ο,τι είδα και στα επόμενα) γίνονται 3 ώρες αγγλικών, ορολογία πάνω στην ειδικότητα. Στους κατόχους Proficiency που ζήτησαν απαλλαγή, οι υπεύθυνοι είπαν ότι δεν γίνεται γιατί είναι αγγλικά ορολογίας. Το ίδιο ισχύει και για εμένα;
Φίλε el torero είσαι ο θρυλικός Παράγοντας του Εδεσσαϊκού Θωμάς Μάτσιος;; ...Περιμένω με χαρά και αλλα επικά σου κείμενα. ...
Φιλαράκι πληροφορικη μή χαλιέσαι , πάντα με χαρά, κι εσύ κι ο Jimpapas1 , κι αν δυσκολεύεσαι τόσο με την σύνταξη το επόμενο πτυχίο ΦΠΨ..
ΠροςΥπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: Προτάσεις βελτίωσης της διαχείρισης των Δημοσίων Ι.Ε.Κ24 Οκτωβρίου 2017Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι/ες είμαστε εκπαιδευτές και εκπαιδεύτριες ενηλίκων, μέλη της μεγαλύτερης διαδικτυακής ομάδας εκπαιδευτών (FB group: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΟΠΠΕΠ).Με το παρόν θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας μία σειρά από σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και τα οποία επηρεάζουν τόσο τις συνθήκες υπό τις οποίες εργαζόμαστε, όσο και την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου που παρέχεται από τα Δ.Ι.Ε.Κ., ζητώντας τις άμεσες ενέργειές σας.Τα προβλήματα αυτά αφορούν στα εξής:- Επιλογή εκπαιδευτών/τριών- Αναθέσεις μαθημάτων- Σχεδιασμός πλαισίου ανάπτυξης εκπαιδευτικού έργου- Επιμόρφωση και επικαιροποίηση γνώσεων των εκπαιδευτών/τριώνΠιο αναλυτικά:1. Oι υποψήφιοι/ες εκπαιδευτές/τριες καλούμαστε να καταθέτουμε το σύνολο των δικαιολογητικών μας κάθε χρόνο προκειμένου να μοριοδοτηθούμε. Πέρα από τα έξοδα και τις καθυστερήσεις που προκαλεί ο ετήσιος έλεγχος των φακέλων μας, παρατηρούνται μεγάλες αποκλίσεις στα μόρια που έχουν αρχικά δηλωθεί και εγκριθεί από τις επιτροπές των Δ.Ι.Ε.Κ (προσωρινοί πίνακες) και τα μόρια που προκύπτουν μετά την εκδίκαση των ενστάσεων από το ΙΝΕΔΙ