*

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική Λυκείου  (Αναγνώστηκε 63526 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ferari

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • __! ! ! Ferari ! ! !__
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #140 στις: Οκτώβριος 20, 2008, 11:35:03 μμ »
Μπορούν οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου να δηλώσουν Πολυμέσα Δίκτυα ως μάθημα επιλογής ή πρέπει να τηρούνται κάποιες προυποθέσεις?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:57:28 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #141 στις: Οκτώβριος 21, 2008, 04:49:54 μμ »
Εδώ δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιος περιορισμός. Συνήθως το "πολυμέσα δίκτυα" είναι το μάθημα πληροφορικής που γίνεται για τα παιδιά που έχουν ήδη επιλέξει "εφαρμογές πληροφορικής" στην Α και Β τάξη.

Αποσυνδεδεμένος mouki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #142 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 11:36:54 μμ »
Συνάδελφοι ΠΕ19-20 ζητώ βοήθεια για τη διδασκαλία του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής-Υπολογιστών" στην Α & Β Λυκείου.

Ανέλαβα από ένα τμήμα στην Α & στη Β. Συνάδελφος παλαιότερος στο σχολείο μου λέει δεν διδάσκει το σχολικό βιβλίο. Εγώ δεν έχω εμπειρία και έχω πελαγώσει. Κάνει ύλη ecdl ή διδάσκει τη Γλωσσομάθεια στη Β Λυκείου.

Όσοι από σας διδάσκετε, μπορείτε να με διαφωτίσετε? Τα παιδιά στην Α έχουν βαρεθεί τόσα χρόνια να διδάσκονται Word? Βγαίνει η χρονιά διδάσκοντας π.χ. excel? Εσείς τι λέτε? Τι έχετε ακούσει από συναδέλφους του Λυκείου?

Τι κακό και αυτό? Νόμιζα στο Λύκειο γίνεται σοβαρή δουλειά? Είναι δυνατόν να πρέπει μόνος μου να αποφασίσω τί θα διδάξω? Τόσο καιρό σκεστόμουνα "πώς", όχι "τί"...

Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω σε απαντήσεις σας άμεσα... Ο χρόνος με πιέζει! Τη Δευτέρα μπαίνω για μάθημα!!!

Αποσυνδεδεμένος mixafr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 1/5 των ανθρώπων στον κόσμο δεν μπορεί να διαβάσει
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #143 στις: Οκτώβριος 11, 2009, 08:34:47 μμ »
Ρίξε μια ματιά στο http://www.tosteki.tk
Θα πω για εμένα μόνο ότι αν κάνω για 50η φορά ένα μάθημα, θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:57:28 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #144 στις: Οκτώβριος 12, 2009, 01:31:38 μμ »
Τι κακό και αυτό? Νόμιζα στο Λύκειο γίνεται σοβαρή δουλειά? Είναι δυνατόν να πρέπει μόνος μου να αποφασίσω τί θα διδάξω? Τόσο καιρό σκεστόμουνα "πώς", όχι "τί"...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D

Σε καλό σου βρε mouki ... μ' έκανες και γέλασα. χιχι .


Λοιπόν... κάτσε τώρα που σκούπισα τα δάκρυά μου να σου απαντήσω και στις ερωτήσεις σου.
Τα παιδιά στο γυμνάσιο (απ ' όσο ξέρω) κάνουν στην Α' κομμάτια υπολογιστή και περιφερειακά κτλ, στην Β' Word κτλ και στην Γ' γλωσσομάθεια.
Εάν αποφασίσεις να ακολουθήσεις το βιβλίο , στην Α' λυκείου θεωρητικά πρέπει να κάνεις τα πρώτα κεφάλαια (δεν θυμάμαι ποια ακριβώς, κοίτα στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο). Δεν μπορώ να πω ότι το βρήκα πολύ άσχημο στα πρώτα κεφάλαια, αλλά κάποιες από τις πληροφορίες που έχει τις βρίσκω too much για τα παιδιά της Α'. Εμένα πχ μου πήρε αρκετά μαθήματα μόνο και μόνο για να κατανοήσουν λίγο το δυαδικό σύστημα και τις πράξεις του (έφτασα μέχρι συμπλήρωμα ως προς ένα), αλλά επέμενα γιατί το δυαδικό είναι βασικό στοιχείο για την κατανόηση της λειτουργίας του υπολογιστή. Αυτά τα έκανα στην τάξη κανονικά με πίνακα. Στην συνέχεια έχει τα περιφερειακά του υπολογιστή στα οποία δεν δυσκολεύονται γιατί τα έχουν ξανακάνει, αλλά έχει κάποιες πληροφορίες παραπάνω σχετικά με το πως λειτουργούν (εδώ μπορείς να προσθέσεις και συ ότι νομίζεις χρήσιμο). Εδώ τους έδειχνα διαφάνιες που είχα ετοιμάσει και τους έλεγα και τι θα διαβάσουν από το βιβλίο. Δεν απαιτούσα ποτέ αποστήθιση αλλά έκανα στοιχειώδη εξέταση στο επόμενο μάθημα. Στην συνέχεια τους έκανα μερικές ασκήσεις εκμάθησης word. Το τμήμα της Α΄ που είχα ήταν αρκετά καλό από άποψη παιδιών και επιπέδου.

Στην Β' θεωρητικά πρέπει να κάνεις τα υπόλοιπα κεφάλαια του βιβλίου. Εδώ όμως τίθεται ένα θέμα. Δεν έχουν παρακολουθήσει όλα τα παιδιά της Β' την πληροφορική της Α', οπότε μερικά παιδιά είναι στο μηδέν (δόξα να'χει το υπουργείο και τα φοβερά του προγράμματα σπουδών!). Εάν πέσεις σε ανομοιογενές τμήμα...την πάτησες. Εγώ στα τμήματα Β' που είχα έκανα ασκήσεις εκμάθησης word και powerpoint, αλλά όχι μόνο λόγω ανομοιογένειας, αλλά και επειδή γενικά δεν είχαν καλό επίπεδο και γνωστικό και στους υπολογιστές συγκεκριμένα. Η γλωσσομάθεια έιναι μία καλή εναλλακτική εάν την τραβάει το τμήμα και εάν την ξέρεις (εγώ πχ δεν την έχω κάνει ποτέ και δεν την ξέρω ούτε η ίδια). Την έκανε ο παλιότερος συνάδελφος ειδικά σε τμήματα που τα παιδιά ήταν όλα της τεχνολογικής, διότι τους βοηθάει για το πανελλήνιο της Γ' λυκείου.

Κατά τ' άλλα...wellcome to the jungle! Αυτό που κατάλαβες (ότι εσύ αποφασίζεις τι θα διδάξεις και ουσιαστικά φτιάχνεις το μάθημα εκ του μηδενός) ... καλά το κατάλαβες. Έτσι είναι. Εγώ κάθε απόγευμα αφιέρωνα 3-4 ώρες για να φτιάξω τις διαφάνειες και τις ασκήσεις της επόμενης ημέρας. Η παιδαγωγική τους αξία είναι μάλλον αμφίβολη (αυτά που λένε για στόχους, έλεγχο προόδου, αξιολόγηση κτλ) καθώς είμαι και άσχετα με το παιδαγωγικό κομμάτι της δουλειάς  ;D. Ήταν και εμένα η πρώτη μου κρούση σε αυτά τα μαθήματα και πρέπει να ομολογήσω ότι ειδικά στην Β' κατέληξα να φτύνω αίμα γιατί το ecdl-like μάθημα είναι βαρετό για τα παιδιά (και κυρίως για μένα  :( ), δεν απευθύνεται εξίσου σε όλους διότι κάποιοι δεν ξέρουν να πιάσουν ούτε το ποντίκι και κάποιοι είναι άνετοι με την χρήση του HY, και όταν μπαίνεις στο εργαστήριο έχεις πάντα την ατέρμονη μάχη με το casual broswing.
Καλή τύχη

Αποσυνδεδεμένος mouki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #145 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 11:20:16 πμ »
Καταρχας, ευχαριστω πολύ για τις απαντησεις!

Κατα δευτερις, δεν μπορω να πω τιποτα! Μονο, ελεος!!!

Δεν μπορω να καταλαβω ποιος φταιει. Οι καθηγητες, τα παιδια? Εμεις, οι προηγουμενοι συναδελφοι, τα μαθαμε ετσι? Μα, να χτυπιουνται γιατι θα κανουμε μαθημα και δεν θα μπουμε στο internet? Καθε φορα που ανοιγουν το στομα τους ρωτανε: Δλδ, κυρία, φετος δεν θα μπαινουμε στο internet? Και να η μουρη μεχρι το πατωμα.

Τεσπα, πρωτες μερες ειναι και μου εχει κακοπεσει! Για το τι θα διδαξω βεβαια ακομα δεν πηρα καμια αποφαση. Αλλα σιγουρα δεν θελω να ειμαι αυτη που περυσι δεν τους εκανε τπτ και τους αφηνε στο facebook και το youtube.

Θα επανελθω με περισοοτερες αποριες..

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #146 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 12:49:39 μμ »


Δεν μπορω να καταλαβω ποιος φταιει. Οι καθηγητες, τα παιδια? Εμεις, οι προηγουμενοι συναδελφοι, τα μαθαμε ετσι? Μα, να χτυπιουνται γιατι θα κανουμε μαθημα και δεν θα μπουμε στο internet? Καθε φορα που ανοιγουν το στομα τους ρωτανε: Δλδ, κυρία, φετος δεν θα μπαινουμε στο internet? Και να η μουρη μεχρι το πατωμα.

Είναι συνδιασμός παραγόντων. Κατά την γνώμη μου ο σημαντικότερος παράγοντας έιναι ο τρόπος με τον οποίο είναι δομημένο το μάθημα , καθώς και το καθεστώς των "μαθημάτων επιλογής". Που μόνο μάθημα "επιλογής" δεν είναι καθώς είναι το μόνο για το οποίο διατίθεται 1ον στοιχειώδης υλικοτεχνική υποδομή (εργαστήριο υπολογιστών) και 2ον πληθώρα καθηγητών. Οπότε...κουτσοί στραβοί στον άγιο πληροφορικάριο  ;D
Επίσης το γεγονός ότι το μάθημα "εκτείνεται" σε 2 σχολικές χρονιές, τις οποίες όμως δεν παρακολουθούν εξίσου όλα τα παιδιά, οδηγεί στις ανομοιογενείς τάξεις που σου είπα.
Ανακάτεψέ τα όλα αυτά με την απουσία βαρύτητας του βαθμού του μαθήματος , και έχεις μία ωραιότατη σούπα από μπάχαλο.*

Σε αυτή την ωραία κατάσταση, ήρθαν και κάποιο "καλοί" συνάδελφοι , και αποφάσισαν ότι το μάθημα είναι internet cafe (χωρίς τους καφέδες) και έθεσαν ένα καταστροφικό προηγούμενο για εμάς τους υπόλοιπους τόσο στην συνείδηση των παιδιών, όσο και των συναδέλφων των άλλων ειδικοτήτων. Ειδικά εάν ο προηγούμενος από εσένα στο σχολείο ήταν αυτής της "σχολής", τότε πρέπει πραγματικά να δώσεις μάχη με τα παιδιά. Προσωπικά το βίωσα αυτό πολύ έντονα με την Β' λυκείου (που προανέφερα) και ήταν ένα από τα θέματα που μου δημιούργησαν μεγάλο εκνευρισμό και απογοήτευση, διότι τα παιδιά έρχοταν σχεδόν με ΑΠΑΙΤΗΣΗ να μην γίνει μάθημα (καλά, για την Γ' λυκείου δεν το συζητάω...εκεί ήταν τόσο δεδομένο όσο το οξυγόνο που αναπνέουμε).


* Πράγμα που μου θυμίζει...που να δεις τι γκρίνια θα φας έτσι κι αποφασίσεις πως το εύρος τιμών των βαθμών ΔΕΝ περιλαμβάνει μόνο το 20.

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #147 στις: Νοέμβριος 01, 2009, 09:24:33 μμ »
Καλησπέρα. Έχω ένα πρόβλημα που δυσκολεύομαι να λύσω:

Έστω η συνάρτηση P(n)={1, αν n=1 ή n=πρώτος, 0 αλλιώς}, όπου n=0, 1, 2, …, 15. Δώστε για τη συνάρτηση αυτή  τη λογική συνάρτηση και το αντίστοιχο κύκλωμα.Το κύκλωμα θα παίρνει ως είσοδο τη δυαδική αναπαράσταση του αριθμού (τέσσερα δυαδικά ψηφία).

Είναι άσκηση για την οποία παλεύουμε με την κουμπάρα μου (που φοιτά σε τμήμα της πληροφορικής) εδώ και μια εβδομάδα.  Εγώ είμαι φιλόλογος αλλά γενικώς ασχολούμαι με μαθηματικά, αυτή η άσκηση, όμως, νιώθω ότι ξεφεύγει.. Ίσως απλώς να μην έχω σωστό προσανατολισμό. Καταφέρνω να βγάλω συνάρτηση που δίνει 1 για τους πρώτους αριθμούς, άλλη συνάρτηση που δίνει 0 για τους υπόλοιπους, αλλά δε μπορώ να βγάλω συνάρτηση που να τα δίνει ταυτόχρονα! Με δεδομένο ότι πρέπει στο κύκλωμα που τελικά θα φτιάξω να έχω μόνο μία έξοδο... κάτι δεν πάει καλά.

Θα ήμουν ιδιαίτερα ευγνώμων αν μπορούσε κάποιος να βοηθήσει.
Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

Αποσυνδεδεμένος nik_osa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #148 στις: Νοέμβριος 02, 2009, 08:59:33 πμ »
Αν και έχουν περάσει χρόνια που ασχολήθηκα με κάτι τέτοιο, αυτό πρέπει να είναι αυτό που ζητείται.
Η συνάρτηση εξόδου είναι η X=A'D + A'B'C + B'CD + BC'D   , οπότε το κύκλωμα είναι αυτό στην εικόνα.

:)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2009, 09:04:40 πμ από nik_osa »

Αποσυνδεδεμένος root

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • ----
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #149 στις: Νοέμβριος 02, 2009, 09:38:25 πμ »
Κάνεις τον πίνακα αληθείας γιαυτη τη συνάρτηση:
Οι πρώτοι αριθμοί μεταξύ του 0-15 είναι: 2, 3, 5, 7, 11 και 13. Σε αυτές τις περιπτώσεις, καθως επίσης και στο 1, η εξοδος του κυκλώματός σου θα είναι 1(από την εκφώνηση).


Α Β C D|X
0 0 0 0|0
0 0 0 1|1
0 0 1 0|1
0 0 1 1|1
0 1 0 0|0
0 1 0 1|1
0 1 1 0|0
0 1 1 1|1
1 0 0 0|0
1 0 0 1|0
1 0 1 0|0
1 0 1 1|1
1 1 0 0|0
1 1 0 1|1
1 1 1 0|0
1 1 1 1|0

Μετά (αν θέλεις) την απλοποιείς με χάρτη Karnaugh (Καρνώ) και παίρνεις την τελική λογική συνάρτηση.Κατόπιν είναι ευκολο να την σχεδιάσεις.
Αν χρειαστείς βοήθεια στον Καρνώ ή στη σχεδίαση του κυκλώματος στείλε μου pm.

Η λύση είναι αυτή που γράφει ο nik_osa.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2009, 09:52:32 πμ από root »

Αποσυνδεδεμένος laz_edu

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #150 στις: Νοέμβριος 02, 2009, 02:36:57 μμ »
Πω, πω, τελικά απλό ήταν!! Χίλια ευχαριστώ, πραγματικά δεν έχω λόγια. Να'στε καλά!
Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις..

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #151 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 07:48:12 μμ »
help

Έχω όλες τις τάξεις του Λυκείου!

Ά : 2 ώρες "εφαρμογές Πληροφορικής"
Β':  2 ώρες "εφαρμογές Πληροφορικής"  &
     2 ώρες "Τεχνολογία Επικοινωνιών" *
Γ':  2 ώρες "Ανάπτυξη εφαρμογών"

* αυτό το μάθημα ισχύει;;; Δεν βρήκα ούτε βιβλίο στην Βιβλιοθήκη αλλά ούτε και στο pi shcools
http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228

και στο πρόγραμμα έχω 4 ώρες τη Β λυκείου , είναι λογικό ???
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος tsompev

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #152 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 09:59:54 μμ »
Δυστυχώς ισχύει, το συγκεκριμένο βιβλίο γράφτηκε το 1991 από τον Mark Sanders και μεταφράστηκε μάλλον το 1993. Είναι άθλιο αφού είναι πολύ παλιό.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #153 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 10:03:46 μμ »
Δυστυχώς ισχύει, το συγκεκριμένο βιβλίο γράφτηκε το 1991 από τον Mark Sanders και μεταφράστηκε μάλλον το 1993. Είναι άθλιο αφού είναι πολύ παλιό.

α κατάλαβα  :-\

Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 719
Σύνολο: 728

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.