*

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική Λυκείου  (Αναγνώστηκε 69068 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουαρίου 07, 2008, 03:42:05 pm »
Τι θα εκτυπώσει το κυρίως πρόγραμμα για την τιμή του Α; Θα ήθελα την γνώμη σας. Ευχαριστώ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ
 ΜΕΤΑ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:57:42 »

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουαρίου 07, 2008, 05:34:39 pm »
10 ???

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουαρίου 07, 2008, 05:53:41 pm »
10 σίγουρα
Η συνάρτηση δεν μπορεί να αλλάξει το Α

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουαρίου 07, 2008, 09:12:08 pm »
Σοβαρά? μήπως μπορείς να μας πεις και που το λέει αυτό στο βιβλίο??? Γιατί στο βιβλίο εξηγεί μόνο έναν τρόπο περάσματος ορισμάτων που είναι στην παράγραφο 10.5.3

Η άσκηση είναι λάθος!!!!!!
Ποτέ δεν πειράζεις την παράμετρο μέσα σε συνάρτηση, αν ήθελες να της αλλάξεις τιμή έπρεπε να κάνεις διαδικασία
Οποιος βάζει τέτοια θέματα είναι άσχετος με το μάθημα


10 σίγουρα
Η συνάρτηση δεν μπορεί να αλλάξει το Α
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 07, 2008, 10:50:31 pm από jaffar »
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:57:42 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουαρίου 08, 2008, 04:45:10 pm »
Σοβαρά? μήπως μπορείς να μας πεις και που το λέει αυτό στο βιβλίο??? Γιατί στο βιβλίο εξηγεί μόνο έναν τρόπο περάσματος ορισμάτων που είναι στην παράγραφο 10.5.3

Η άσκηση είναι λάθος!!!!!!
Ποτέ δεν πειράζεις την παράμετρο μέσα σε συνάρτηση, αν ήθελες να της αλλάξεις τιμή έπρεπε να κάνεις διαδικασία
Οποιος βάζει τέτοια θέματα είναι άσχετος με το μάθημα


10 σίγουρα
Η συνάρτηση δεν μπορεί να αλλάξει το Α


Και όμως έχει μπει στις πανελλήνιες. Δες το 2ο θέμα του 2006 στις επαναληπτικές εξετάσεις στο Ενιαίο Λύκειο: http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_epanen_2006.htm

Ενδεικτικά σου αντιγράφω εδώ μόνο την συνάρτηση

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Συν1(ε, ζ): ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑ

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουαρίου 10, 2008, 12:20:11 am »
Η απάντηση είναι 10.

Η άσκηση είναι παγίδα, αλλά έχουν ξαναβάλει παγίδες στις Πανελλήνιες.

Μπορούμε να πειράξουμε τις παραμέτρους σε μια συνάρτηση. Δεν απαγορεύεται. Απλά είναι κακός προγραμματισμός.

Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουαρίου 10, 2008, 04:50:08 am »
Σοβαρά? μήπως μπορείς να μας πεις και που το λέει αυτό στο βιβλίο??? Γιατί στο βιβλίο εξηγεί μόνο έναν τρόπο περάσματος ορισμάτων που είναι στην παράγραφο 10.5.3

Η άσκηση είναι λάθος!!!!!!
Ποτέ δεν πειράζεις την παράμετρο μέσα σε συνάρτηση, αν ήθελες να της αλλάξεις τιμή έπρεπε να κάνεις διαδικασία
Οποιος βάζει τέτοια θέματα είναι άσχετος με το μάθημα


10 σίγουρα
Η συνάρτηση δεν μπορεί να αλλάξει το Α

Γιατί να είναι άσχετος με το μάθημα; Δεν το κατάλαβα
Οι παράμετροι μιας συνάρτησης μπορούν να αλλάζουν τιμή, αλλά οι αλλαγές δεν θα μεταφερθούν στο πρόγραμμα
Όποιος βάζει τέτοιου τύπου ασκήσεις, όχι μόνο δεν είναι άσχετος, αλλά κάνει και πολύ καλά την δουλειά του, αφού δεν δίνει τυποποιημένα μια συνάρτηση και ζητάει τι θα εμφανίσει, αλλά εξετάζει την κρίση των μαθητών και πώς μπορούν να εφαρμόσουν αυτό που έμαθαν

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουαρίου 10, 2008, 01:03:22 pm »

Η επιτροπή δε βάζει παγίδες, απλά κάνει λάθη επειδή από αυτούς που συμμετέχουν στην επιτροπή σχεδόν κανένας δεν έχει ούτε πτυχίο πληροφορικής (από τη μεριά των εκπαιδευτικών)

Και η αλλαγή του μετρητή μέσα στην Για...από είναι κακός προγραμματισμός αλλά για κάντο στις εξετάσεις, σίγουρα θα σου κόψουν μονάδες.

Καλά όλα αυτά που λες για τη μια τιμή, που λέει όμως στο βιβλίο για το πέρασμα παραμέτρων ? μήπως στην 10.5.3 όπου μιλάει γενικά για υποπρογράμματα?

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν η επιτροπή εξετάσεων ήταν σοβαρή δεν θα έβαζε θέματα τα οποία δεν είναι ξεκάθαρα στο βιβλίο

Η απάντηση είναι 10.

Η άσκηση είναι παγίδα, αλλά έχουν ξαναβάλει παγίδες στις Πανελλήνιες.

Μπορούμε να πειράξουμε τις παραμέτρους σε μια συνάρτηση. Δεν απαγορεύεται. Απλά είναι κακός προγραμματισμός.

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουαρίου 10, 2008, 01:11:09 pm »

Πες μου που λέει στο βιβλίο ότι οι αλλαγές στις παραμέτρους μιας συνάρτησης δεν μεταφέρονται στο πρόγραμμα. Μην πεις
ότι εννοείται ή είναι προφανές και άλλα τέτοια, απλά που ακριβώς το λέει
Γιατί να είναι άσχετος με το μάθημα; Δεν το κατάλαβα
Οι παράμετροι μιας συνάρτησης μπορούν να αλλάζουν τιμή, αλλά οι αλλαγές δεν θα μεταφερθούν στο πρόγραμμα

Καλά πλάκα μας κάνεις, αυτό είναι το μη τυποποιημένο θέμα? Και ποιοι κάνουν καλά τη δουλειά τους? Αυτοί που έχουν καταντήσει το μαθήμα σε μάθημα παπαγάλων? που όλοι ξέρουν το 4ο θέμα κάθε χρόνο? για δες τα τελευταία χρόνια το 4ο . Είναι ακριβώς το ίδιο πίνακες δυο διαστάσεων μέσοι όροι μέγιστα και άλλες παπαγαλίες.

Μην τρελαθούμε, ξέρουν πολυ καλά ότι αν βάλουν πρωτότυπα θέματα θα φάνε όλοι τα μούτρα τους και βάζουν κάθε χρόνο 4ο τυποποιημένο και τα άλλα γελοία, για να δουλεύουν τα φροντιστήρια
Παράθεση
Όποιος βάζει τέτοιου τύπου ασκήσεις, όχι μόνο δεν είναι άσχετος, αλλά κάνει και πολύ καλά την δουλειά του, αφού δεν δίνει τυποποιημένα μια συνάρτηση και ζητάει τι θα εμφανίσει, αλλά εξετάζει την κρίση των μαθητών και πώς μπορούν να εφαρμόσουν αυτό που έμαθαν
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουαρίου 11, 2008, 11:36:36 am »
Όταν ο ορισμός της συνάρτησης είναι αυστηρός ότι η μόνη τιμή που επιστρέφεται στο πρόγραμμα είναι η τιμή της συνάρτησης, τι ψάχνεις παραπάνω; Το σχολικό βιβλίο είναι κάκιστο, οπότε ο καθένας κάνει ότι μπορεί, ανάλογα με τις γνώσεις προγραμματισμού που έχει.
Σε πείραξε αυτό το πράγμα, το οποίο είναι προφανές σε κάθε γλώσσα προγραμματισμού και δεν σε πειράζουν άλλοι συνάδελφοι που δεν ξέρουν ότι μπορούμε να κλείσουμε ένα Αλλιώς_αν χωρίς Αλλιώς, ή που υποχρεώνουν τους μαθητές να βάζουν "Ναι" δεξιά και "Όχι" αριστερά στις συνθήκες των διαγραμμάτων ροής;
Το θέμα των συναρτήσεων είναι καθαρό, όχι επειδή το λέει το βιβλίο, αλλά επειδή θα πρέπει να υπάρχει υποπρόγραμμα που να επιστρέφει τιμή με call by value και όχι με call by reference.
Πιστεύω ότι συμφωνείς πώς όποιος διδάσκει προγραμματισμό (δεν μιλάω στενά για μάθημα) πρέπει να ξεφεύγει από τα στενά όρια ενός άχρηστου βιβλίου..

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουαρίου 11, 2008, 03:23:52 pm »
  Μα εκεί είναι το πρόβλημα, είναι αυστηρός ο ορισμός της συνάρτησης? Επιστρέφει λέει μόνο μια τιμή. οκ και εγώ εκτυπώνω με μια εντολή Γράψε όσες τιμές θέλω. Και αυτό θεωρείται έξοδος δεν θεωρείται? Και μην πει κανείς ότι δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις Γράψε, Διάβασε μέσα σε συνάρτηση

Όταν ο ορισμός της συνάρτησης είναι αυστηρός ότι η μόνη τιμή που επιστρέφεται στο πρόγραμμα είναι η τιμή της συνάρτησης, τι ψάχνεις παραπάνω; Το σχολικό βιβλίο είναι κάκιστο, οπότε ο καθένας κάνει ότι μπορεί, ανάλογα με τις γνώσεις προγραμματισμού που έχει.
Σε πείραξε αυτό το πράγμα, το οποίο είναι προφανές σε κάθε γλώσσα προγραμματισμού και δεν σε πειράζουν άλλοι συνάδελφοι που δεν ξέρουν ότι μπορούμε να κλείσουμε ένα Αλλιώς_αν χωρίς Αλλιώς, ή που υποχρεώνουν τους μαθητές να βάζουν "Ναι" δεξιά και "Όχι" αριστερά στις συνθήκες των διαγραμμάτων ροής;

Ναι το θέμα όμως είναι ότι ο τρόπος περάσματος παραμέτρων στα υποπρογράμματα του βιβλίου δεν είναι ούτε call by value ούτε call by reference!!!!!
Παράθεση
Το θέμα των συναρτήσεων είναι καθαρό, όχι επειδή το λέει το βιβλίο, αλλά επειδή θα πρέπει να υπάρχει υποπρόγραμμα που να επιστρέφει τιμή με call by value και όχι με call by reference.

Όποιος διδάσκει προγραμματισμό ναι, όχι όμως όποιος διδάσκει ένα μάθημα το οποίο δίνουν τα παιδιά στις πανελλήνιες και κάθε βλάκεια που μπορείς εσύ να τους πεις επειδή το θεωρείς επιστημονικά σωστό μπορεί να τους κάψει στις εξετάσεις.
Για παράδειγμα στα κριτήρια του αλγορίθμου έχεις δει τον ορισμό της αποτελεσματικότητας? Είναι παντελώς λάθος και δεν έχει καμία σχέση με την αποτελεσματικότητα όπως ορίζεται σε άλλα σοβαρά επιστημονικά βιβλία. Εσύ όμως τι θα πεις στον μαθητή? Μάθε τον ορισμό του Knuth ή τον λάθος ορισμό του βιβλίου, γιατί δεν νομίζω ότι αυτοί που βάζουν τα θέματα έχουν ακούσει ποτέ τον Knuth, γιατί αν τον είχαν θα έβαζαν σοβαρά θέματα.

Παράθεση
Πιστεύω ότι συμφωνείς πώς όποιος διδάσκει προγραμματισμό (δεν μιλάω στενά για μάθημα) πρέπει να ξεφεύγει από τα στενά όρια ενός άχρηστου βιβλίου..

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος blue

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 168
  • Πού πάμε; Τι κάνουμε;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουαρίου 15, 2008, 10:33:43 pm »
Γεια σας,

Ξέρει κάποιος πού μπορώ να βρω υλικό για μάθημα σχετικά με "Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός με C++";
Το internet έχει σκόρπια πράγματα.. Θα καταλήξω σε κάποιο βιβλίο, αλλά αν ξέρει κάποιος κανένα site, ας απαντήσει.

Ευχαριστώ..

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουαρίου 16, 2008, 12:13:43 am »
Από τη σχολή σου δεν έχεις βιβλία;
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος blue

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 168
  • Πού πάμε; Τι κάνουμε;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουαρίου 16, 2008, 02:26:03 pm »
αν είχα, θα ρώταγα;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 504
Σύνολο: 505

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.