*

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική Λυκείου  (Αναγνώστηκε 69069 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουαρίου 16, 2008, 02:34:30 pm »
Αντικειμενοστραφής ή αντικειμενοστρεφής;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:01:18 »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουαρίου 16, 2008, 04:43:53 pm »
αν είχα, θα ρώταγα;
Ναι ε;
Μου κάνει εντύπωση! :-\
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουαρίου 16, 2008, 09:39:14 pm »
Στα bookmarks μου υπάρχει αυτό:
http://people.debian.org/~markos/guides/Course-C++-Notes.pdf
Η άδεια χρήσης (GNU FDL) σου επιτρέπει να τις διανέμεις (αν και διάβασε την άδεια)

Με λίγο ψάξιμο στο google "σημειώσεις προγραμματισμός C++ filetype:pdf" θα βρεις κι άλλα πιστεύω.

Ο όρος είναι Αντικειμενοστρεφής από το Αντικείμενο και το Στρέφομαι (object oriented).
Κακώς πολλοί χρησιμοποιούν τον όρο αντικειμενοστραφής.

Υπάρχει τμήμα Πληροφορικής (όλα, από ΠΕ19 και ΠΕ20) που όντως να μην έχει κάνει C++;
Έχω την εντύπωση ότι το τρίπτυχο C/C++/Java το έχουν όλοι λίγο πολύ.
Εκτός κι αν ο συνάδελφος έχει απωλέσει τα βιβλία...

Υ.Γ. ΔΕΝ θέλω να κάνω κανένα flamewar τώρα με το πιο τμήμα είναι καλύτερο, απλά μου κάνει εντύπωση...

Αποσυνδεδεμένος blue

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 168
  • Πού πάμε; Τι κάνουμε;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #73 στις: Φεβρουαρίου 16, 2008, 10:42:11 pm »
Αντικειμενοστραφής ή αντικειμενοστρεφής;

ΑντικειμενοστρΑφής
(άλλο το ένα, άλλο το άλλο;)

Υπάρχει τμήμα Πληροφορικής (όλα, από ΠΕ19 και ΠΕ20) που όντως να μην έχει κάνει C++;
Έχω την εντύπωση ότι το τρίπτυχο C/C++/Java το έχουν όλοι λίγο πολύ.
Εκτός κι αν ο συνάδελφος έχει απωλέσει τα βιβλία...

Υ.Γ. ΔΕΝ θέλω να κάνω κανένα flamewar τώρα με το πιο τμήμα είναι καλύτερο, απλά μου κάνει εντύπωση...

Και όμως.. Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό με C++ δεν είχαμε κάνει στη σχολή, λίγα πράγματα σε C++ είχαμε κάνει (με σημειώσεις, όχι με βιβλίο). Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό με Java είχαμε μάθημα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:01:18 »

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #74 στις: Φεβρουαρίου 17, 2008, 09:58:19 am »
Επειδή εσύ το έχεις ακούσει έτσι σημαίνει ότι έτσι λέγεται? ήμαρτον δηλαδή τόση βεβαιότητα για κάτι που είναι λάθος? απλά ελληνικά ρε παιδιά
στρέφεται προς το αντικείμενο = αντικειμενοστρεφής ,
να φανταστώ ότι εσύ λες εσωστραφής και όχι εσωστρεφής έτσι?
Αλλά έτσι είμαστε, δεν δεχόμαστε το λάθος μας , σίγουρα κάνει λάθος ο άλλος. και επειδή μου αρέσει να μιλάω με επιχειρήματα παραθέτω το παρακάτω

Το 'αντικειμενοστραφής' είναι μετοχή του παθητικού αορίστου
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #75 στις: Φεβρουαρίου 17, 2008, 12:40:55 pm »
blue ΑΝ επιτρέπεται από ποιο τμήμα αποφοίτησες;
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #76 στις: Φεβρουαρίου 17, 2008, 12:44:53 pm »

 Τέλος πάντων αφού ο Blue έχει τουλάχιστον όρεξη να μάθει και το ψάχνει πάλι καλά. Λοιπόν το καλύτερο βιβλίο για C++ που μπορείς να βρεις δωρεάν online αυτή τη στιγμή είναι αυτό

http://www.mindview.net/Books/TICPP/ThinkingInCPP2e.html

καλό διάβασμα
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουαρίου 17, 2008, 12:55:03 pm »
ποτέ δεν είναι αργά  ;D ;D ;D ;D

Αν και επιφυλάσσομαι, 4 χρόνια στην σχολή δεν έμαθε ...θα διαβάσει τώρα με τόσο φορτωμένο πρόγραμμα;

(sorry blue, το ξέρω είμαι κακούλα ;))
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5938
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #78 στις: Φεβρουαρίου 17, 2008, 02:40:44 pm »
Επειδή εσύ το έχεις ακούσει έτσι σημαίνει ότι έτσι λέγεται? ήμαρτον δηλαδή τόση βεβαιότητα για κάτι που είναι λάθος? απλά ελληνικά ρε παιδιά
στρέφεται προς το αντικείμενο = αντικειμενοστρεφής ,
να φανταστώ ότι εσύ λες εσωστραφής και όχι εσωστρεφής έτσι?
Αλλά έτσι είμαστε, δεν δεχόμαστε το λάθος μας , σίγουρα κάνει λάθος ο άλλος. και επειδή μου αρέσει να μιλάω με επιχειρήματα παραθέτω το παρακάτω

Το 'αντικειμενοστραφής' είναι μετοχή του παθητικού αορίστου
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 17, 2008, 07:42:24 pm από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος flair

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουαρίου 17, 2008, 03:26:32 pm »
Στο βιβλίο της Γ' Λυκείου κατεύθυνσης αναφέρεται ως "αντικειμενοστραφής". Επίσης, ο άνθρωπος ζήτησε βοήθεια, όχι ειρωνείες και ποικίλα άλλα σχόλια... Δεν καταλαβαίνω αυτή τη νοοτροπία να μειώνουμε τον άλλο.  :-X
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 17, 2008, 03:38:36 pm από flair »

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #80 στις: Φεβρουαρίου 17, 2008, 04:11:58 pm »

Επίσης ένα κλασικό παράδειγμα αυτού που δεν έχει γνώσεις αλλά επιμένει είναι να αναφέρεται σε σημεία των σχολικών βιβλίων τα οποία είναι λάθος.
Αυτό είναι κλασικό παράδειγμα των εκπαιδευτικών πανεπιστημόνων που όταν ο μαθητής ρωτάει "γιατί κύριε είναι έτσι" αντί να του εξηγήσει απαντάει με την κλασική απάντηση "μα έτσι λέει το βιβλίο".

Στο βιβλίο της Γ' Λυκείου κατεύθυνσης αναφέρεται ως "αντικειμενοστραφής". Επίσης, ο άνθρωπος ζήτησε βοήθεια, όχι ειρωνείες και ποικίλα άλλα σχόλια... Δεν καταλαβαίνω αυτή τη νοοτροπία να μειώνουμε τον άλλο.  :-X
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος flair

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #81 στις: Φεβρουαρίου 17, 2008, 04:18:28 pm »
Εννοούσα ότι τα παιδιά εξετάζονται στις πανελλήνιες τον όρο ως "αντικειμενοστραφή". Επισήμανση ήταν. ::) Δεν ανέφερα για σωστό ή λάθος.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 17, 2008, 04:48:13 pm από flair »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #82 στις: Φεβρουαρίου 17, 2008, 07:45:21 pm »
Ελληνικός οδηγός εκμάθησης για C++: http://rapidshare.com/files/24452997/C_plus_plus.pdf

Ελληνικός οδηγός για Visual Basic 6: http://rapidshare.com/files/10024853/VisualBasic6.rar

Ελπίζω να σας βοηθήσουν...  ;)
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #83 στις: Φεβρουαρίου 17, 2008, 07:54:19 pm »
Παρότι άσχετη με την ουσία του θέματός σας (γλωσσολόγος γαρ), μια μικρή παρατήρηση ως προς το γλωσσικό κομμάτι.
Το "αντικειμενοστραφής" και το " αντικειμενοστρεφής" δεν είναι μετοχές (θα έπρεπε να γράφονται με ει), αλλά επίθετα. Το πρώτο όντως έχει θέμα παθητικού αορίστου β'  και το δεύτερο θέμα ενεστώτα (ενεργητικού ή μέσου).  Στην πρώτη περίπτωση έχει τη σημασία του "στραμμένος από κάποιον/κάτι", στη δεύτερη "κάποιος που στρέφει κάτι ή στρέφεται προς κάτι".
Γι'αυτό και λέμε " εσωστρεφής" (στρέφομαι εγώ ο ίδιος προς τα έσω) και όχι "εσωστραφής" (στρέφομαι από κάποιον άλλο προς τα έσω). Αλλάζει το νόημα. Λέμε "γαλλοτραφής" (θρεμμένος από τη γαλλική κουλτούρα) και όχι "γαλλοτρεφής" ή "γαλλοτρόφος".
Οπότε στην προκειμένη περίπτωση το θέμα είναι τι ακριβώς σημαίνει ο όρος "object oriented programming": α. Προγραμματισμός που στρέφεται από μόνος του προς στα αντικείμενα ή  β. Προγραμματισμός που στρέφεται από τα αντικείμενα; Στην πρώτη περίπτωση θα είναι "αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός" και στη δεύτερη " αντικειμενοστραφής προγραμματισμός".  Ανάλογα με το τι εννοείτε, διαλέξτε ένα από τα δύο.

Πολύ καλό.
Αν λάβουμε υπόψη ότι σε καθαρά object oriented γλώσσες (π.χ. Smalltalk από τις πρώτες) τα πάντα είναι ένα αντικείμενο, άρα ο προγραμματισμός στρέφεται από μόνος του προς τα αντικείμενα και τη χρήση αυτών. Άρα μιλάμε για αντικειμενοστρέφεια.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα το έχω παρακολουθήσει στενά λόγω κυρίως των μεταπτυχιακών μου σπουδών και έχω συμμετάσχει σε πολλές συζητήσεις γύρω από το θέμα με πολλούς τόσο από τον ακαδημαϊκό τομέα όσο και από τον ιδιωτικό. Η πλειοψηφία είναι μακράν υπέρ του αντικειμενοστρεφής.
Την εξήγηση αυτή από τον καθηγητή Σπινέλλη (εξαιρετικότατο ακαδημαϊκό και από τους λίγους καθηγητές που γράφουν κώδικα με το κιλό - και καλό κώδικα ;-)) δεν την είχα δει. Κάτι θα ξέρει.

Και μια που λέμε και για τζάμπα βιβλία μια καλή σειρά είναι η "How to think like a computer scientist..." http://www.greenteapress.com/

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 485
Σύνολο: 486

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.