PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Θετικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
Stelios
)
Πληροφορική Λυκείου
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 667 εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025
Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ), για το σχ. έτος 2024-2025
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
11
12
13
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Πληροφορική Λυκείου (Αναγνώστηκε 65355 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
anneta
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2595
Φύλο:
ΠΕ 86
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #168 στις:
Δεκέμβριος 24, 2009, 10:26:20 πμ »
Tweet
Εγώ πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένη από το βιβλίο του κυρίου Τσιωτάκη! Διδάσκω πρώτη φορά το μάθημα και πραγματικά το βιβλίο - βοήθημα είναι το καλύτερο που θα μπορούσα να βρω!
Ήθελα να γράψω καιρό για να πω σε ποιο βιβλίο καταστάλαξα τελικά αλλά δυστυχώς δεν έβρησκα τον χρόνο!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Καταγράφηκε
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:01:01 »
sdoukakis
Νέο μέλος
Μηνύματα: 2
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #169 στις:
Δεκέμβριος 31, 2009, 12:18:39 πμ »
Συνάδελφοι,
η ΕΠΥ στις 29/01/2010 οργανώνει ημερίδα για το μάθημα της ΑΕΠΠ.
Δείτε το σχετικό σύνδεσμο
http://www.epy.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=240
και την αφίσα
http://sdoukakis.wordpress.com/files/2009/12/epyposter.jpg
Ενημερώστε τους συναδέλφους σας.
ΣΔ
Καταγράφηκε
digisys
Νέο μέλος
Μηνύματα: 12
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #170 στις:
Μάρτιος 29, 2011, 03:24:18 μμ »
Είδατε τα δημοσιεύματα για το "νέο" Λύκειο. Από ότι φαίνεται η Πληροφορική μας τελειώνει από το Λύκειο αφού έχει γίνει προαιρετικό μάθημα και μάλιστα σε ανταγωνισμό με την Βιολογία που για τα ιατρικά επαγγέλματα είναι απαραίτητη.
Αυτό μάλλον σημαίνει μηδενικές θέσεις πλέον στον ΑΣΕΠ? Αν δεν κάνω λάθος, και χωρίς παιδαγωγική επάρκεια μάλλον να μην ετοιμάζομαι για τον χώρο της εκπαίδευσης?
Με τις υγείες μας!
«
Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2012, 02:43:05 μμ από Stelios
»
Καταγράφηκε
toonoma
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 108
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #171 στις:
Μάρτιος 29, 2011, 03:55:03 μμ »
Η Πληροφορική στο Λύκειο υπήρχε ως το μάθημα κατεύθυνσης Γ' Λυκείου "Ανάπτυξη Εφαρμογών" και τα μαθήματα επιλογής. Επίσης, υπήρχε και το "Τεχνολογία Επικοινωνιών" κατεύθυνσης της Β' Λυκείου, που το είχαν 2η ανάθεση οι Πληροφορικοί. Επομένως, με το υπάρχον σύστημα μπορούσε εύκολα ένας μαθητής να πάρει απολυτήριο χωρίς ούτε μία ώρα Πληροφορικής!
Με το νέο σύστημα θα ισχύουν πάλι τα ίδια, αλλά θα αναβαθμιστεί το μάθημα και θα λιγοστέψουν οι ώρες.
ΥΓ: Αν σε ενδιαφέρουν τα Δημοτικά, υπάρχουν ακόμα λίγες ελπίδες
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:01:01 »
Alexhs_27
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #172 στις:
Μάρτιος 31, 2011, 12:07:55 πμ »
Συγκρίνοντας το καινούριο πρόγραμμα με αυτό που ίσχυε μέχρι τώρα (
http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228
) διαπιστώνει κανείς ότι οι ώρες της πληροφορικής αυξάνονται έστω και λίγο από 14 σε 16 ενώ οι ώρες πληροφορικής ως υποχρεωτικό μάθημα αυξάνονται από 2 που ήταν μέχρι τώρα σε 9. Είναι επίσης γνωστό ότι τα παιδιά ανάμεσα σε πληροφορική και βιολογία θα διαλέξουν την πληροφορική εκτός από εκείνους που θα ασχοληθούν με τον τομέα της υγείας (ιατρική, φαρμακευτική κτλ.). Απ' ότι φαίνεται παρόλο που η Α΄ Λυκείου έμεινε χωρίς μάθημα πληροφορικής, η πληροφορική συνολικά δεν υποβαθμίζεται αλλά μένει περίπου στα ίδια, με μια μικρή βελτίωση... Αν συνυπολογίσουμε και την ένταξη της πληροφορικής στα δημοτικά και το υπουργείο κάνει πράξη την υπόσχεση του για ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ19 - ΠΕ20 μάλλον δεν είναι και τόσο δυσοίωνο το μέλλον μας τελικά. "Δυσοίωνο" ήταν σίγουρα το παρελθόν μας όταν πριν από 2 χρόνια ο κλάδος είχε γεμίσει υπεράριθμους και είχε φτάσει στο σημείο να καλεί μόλις 10 αναπληρωτές το χρόνο...
«
Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 08, 2011, 08:35:34 πμ από Alexhs_27
»
Καταγράφηκε
founes
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 597
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #173 στις:
Μάιος 13, 2011, 12:14:39 μμ »
H Πληροφορική στην εκπαίδευση μάλλον τελείωσε.
2 μεταθέσεις ΠΕ19 σε όλη την Ελλάδα.
Αναμένετε αντίστοιχους διορισμούς...
Καταγράφηκε
petrosp_13
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 310
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #174 στις:
Μάιος 23, 2011, 01:26:48 μμ »
Ενδεικτικές απαντήσεις
http://www.scribd.com/doc/56052632/%CE%91%CE%BD%CE%AC%CF%80%CF%84%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CE%95%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CF%8E%CE%BD-%CE%95%CE%BD%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%9B%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82
Καταγράφηκε
ELEN LIA
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1106
Φύλο:
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #175 στις:
Μάιος 23, 2011, 01:57:51 μμ »
όπως ειπώθηκε από τους μαθητές πολύ καλά θέματα σχετικά εύκολα ποιά η δική σας άποψη?
«
Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 23, 2011, 03:15:44 μμ από ELEN LIA
»
Καταγράφηκε
Βάλε στόχο το φεγγάρι.Ακόμα και αν αποτύχεις θα βρεθείς ανάμεσα στ΄αστέρια.
petrosp_13
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 310
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #176 στις:
Μάιος 23, 2011, 02:20:10 μμ »
Τα περισσότερα θέματα ήταν πάνω σε κλασικού τύπου ασκήσεις, άρα τα περισσότερα παιδιά θα πρέπει να ήταν καλά προετοιμασμένα
Καταγράφηκε
happiness
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2158
Φύλο:
ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #177 στις:
Νοέμβριος 13, 2011, 11:51:48 μμ »
Αυτή η ερώτηση απευθύνεται στους συναδέλφους ΠΕ19-20. Στα μαθήματά μας, σε όλες τις βαθμίδες, συνήθως βάζουμε τους μαθητές να κάνουν κάποια άσκηση κατά την διάρκεια της ώρας του μαθήματος. Το πρόβλημά μου εμένα είναι ότι (φυσικά) κάποια παιδιά τελειώνουν ότι τους ζητάω να κάνουν πριν τελειώσει η διδακτική ώρα ή πολύ απλά πριν από τους υπόλοιπους και οπότε δεν μπορούν να συνεχίσουν στα επόμενα βήματα εάν δεν τους περιμένουν. Και ρωτώ: πως διαχειριζόμαστε τα παιδιά που είναι εντάξει απέναντι στο μάθημα (δλδ έχουν κάνει ικανοποιητικά τα απαιτούμενα) και έχουν "νεκρό" χρόνο μέσα στην τάξη;
Εγώ μέχρι τώρα, αυτά τα παιδιά τα αφήνω να παίζουν ή να χαζεύουν στο ίντερνετ ελεύθερα για αυτά τα 5' που έχουν μέχρι το τέλος της ώρας. Δυστυχώς όμως παρατηρώ ότι αυτό αποσπάει την προσοχή των υπολοίπων που δεν έχουν τελειώσει ακόμα. Δέχομαι παράπονα ότι "αυτοί παίζουν" και η απάντηση "τελειώστε και εσείς και θα παίξετε τότε" δεν συμβάλει ιδιαίτερα στο να ξαναβρουν την αυτοσυγκέντρωσή τους
Απ' την άλλη, εάν αφήνω τα παιδιά που έχουν τελειώσει απλά να περιμένουν, τότε αρχίζουν να μιλάνε μεταξύ τους (και λογικό είναι γιατί βαριούνται) και γίνεται φασαρία ή αρχίζουν να "παρενοχλούν" τις άλλες ομάδες/παιδιά.
Εσείς τι τακτική ακολουθείτε συνάδελφοι;
«
Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 24, 2012, 09:30:10 πμ από para5
»
Καταγράφηκε
sophia_d
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 436
Φύλο:
ΠΕ20
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #178 στις:
Νοέμβριος 14, 2011, 09:55:46 πμ »
Τα παιχνίδια, ίντερνετ κλπ τα έχω χρησιμοποιήσει και εγώ. Βέβαια δεν είναι η λύση. Ένα πράγμα που κάνω και βοηθά αρκετά στο να επιτευχθεί κάποια ισορροπία είναι να δημιουργώ ομάδες μεικτές:
- δηλαδή αγόρι-κορίτσι μαζί
- μεικτό επίπεδο (δηλαδή ένας πολύ καλός θα κάτσει με κάποιον πιο άσχετο)
- ένας ήσυχος θα είναι ομάδα με έναν πιο ζωηρό
- έχω off το ίντερνετ
Αν δεν τα ξέρεις τα παιδιά, τους λες ότι οι τελικές ομάδες θα καθοριστούν αργότερα και όποτε μπορέσεις τις δημιουργείς.
Καταγράφηκε
happiness
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2158
Φύλο:
ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #179 στις:
Νοέμβριος 14, 2011, 11:12:11 πμ »
sophia_d έχεις δίκιο και τα έχω και γω υπόψη μου αυτά. Αλλά εγώ δεν αναφέρομαι σε τραγικές διαφορές, αλλά για "κενό χρόνο" μερικών λεπτών (συνήθως 5 λεπτά, το πολύ 10, πριν το κουδούνι). Αυτό φαντάζομαι δεν μπορεί να αποφευχθεί. Εσένα είναι απασχολημένα τα παιδιά κατά το 100% της ώρας;
Καταγράφηκε
sophia_d
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 436
Φύλο:
ΠΕ20
Απ: Πληροφορική Λυκείου
«
Απάντηση #180 στις:
Νοέμβριος 15, 2011, 06:49:46 μμ »
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Εκτός και αν τους έχεις αναθέσει μία εργασία για όλο το έτος και ασχολούνται με αυτήν. (π.χ. στην Α' Επαλ) Δεν χάθηκε και ο κόσμος αν "χαλαρώσουν" για 5 λεπτά.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
11
12
13
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Θετικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
Stelios
)
Πληροφορική Λυκείου