*

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική Λυκείου  (Αναγνώστηκε 68972 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Πληροφορική Λυκείου
« στις: Φεβρουαρίου 02, 2006, 06:11:33 pm »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:38:33 »

Αποσυνδεδεμένος cool11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2006, 10:42:58 pm »
Επειδη δεν εχω καποια επαφη με το τι διδασκεται στα Λυκεια (ολων των τυπων), θα ηθελα να ξερω αν διδασκεται καποιο μαθημα για Web Design ή ότι παρεμφερες με Web-internet.


Αποσυνδεδεμένος liaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 11, 2006, 11:15:52 am »
Στο ενιαιο λύκειο δεν διδάσκεται τίποτα τέτοιο από προσωπική εμπειρία και μέχρι πέρυσι που ξέρω από μα8ητες όχι. Τα πρώτα μαθήματα έγω συγκεκριμένα που στο λύκειο ήμουν τεχνολογική κατεύθυνση, χρήση ΤΠΕ κτλ έκανα σε πανεπιστημιακό έπιπεδο. Ας εξαιρέσουμε κιόλας την Α΄ λυκείου που είχε μάθημα επιλογής ΤΠΕ που απλά κοιτούν οι μαθητές σελίδες χωρίς ιδιαίτερη διάδραση.

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 11, 2006, 06:22:18 pm »
 Τι λέτε ρε παιδιά θα μας τρελάνετε? Αρκετοί καθηγητές στη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:38:33 »

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #4 στις: Οκτωβρίου 11, 2006, 08:10:05 pm »
Τι λέτε ρε παιδιά θα μας τρελάνετε? Αρκετοί καθηγητές στη

Αποσυνδεδεμένος pe20katerina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 307
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #5 στις: Οκτωβρίου 26, 2006, 05:48:11 pm »
Δείτε στο www.alkisg.com . Υπάρχει για λίγες μέρες ο διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ διαθέσιμος δωρεάν. Και στο φορουμ του θα βρείτε ενδιφέροντα εκπαιδευτικά
Αυτός που κάνει μια ερώτηση είναι ανόητος για 5 λεπτά.
Αυτός που δεν κάνει καθόλου ερωτήσεις παραμένει ανόητος για πάντα.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #6 στις: Ιανουαρίου 17, 2007, 05:44:07 pm »
Ποιες είναι οι εμπειρίες των ωρομισθίων που έχουν αναλάβει το μάθημα?

Εγώ παρατήρησα εχθρική αντιμετώπιση από τον καθηγητή που κάνει το μάθημα ( Μαθηματικός με σεμινάριο χρήσης office ),
και μη διάθεση ενημέρωση της ύλης που κάνει στο κάνονικό πρόγραμμα κάτι στο οποίο στηρίζεται η ενισχυτική.
Όσοι το είχαν αναλάβει στο παρελθών μου είπαν και διαπίστωσα και εγώ ο ίδιος ότι οι παλιοί καθηγητές "Πληροφορικής" το θεωρούν ως κατόρθωμα αν υπολειτουργήσει ή διακοπεί η ενισχυτική στην ανάπτυξη εφαρμογών.Επίσης η πλειοψηφία των μαθητών κάνουν ιδιαίτερα στους καθηγητές που κάνουν και το μάθημα στην πρωινή ζώνη,οπότε περιορίζεται σημαντικά ο αριθμός των μαθητών που συμμετέχουν στην ΠΔΣ.

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #7 στις: Ιανουαρίου 17, 2007, 08:34:34 pm »
Συνάδελφε θα σου έκανα τις εξής προτάσεις:

1) Μην επηρεάζεσαι αρνητικά από τις κινήσεις που γίνονται γύρω σου. Να έχεις πάντα καθαρά στο μυαλό σου το σκοπό σου, να βοηθήσεις τους μαθητές.

2) Στο μάθημα της ενισχυτικής εγώ θα επικεντρωνόμουν κυρίως στις ασκήσεις και στη μεθοδολογία επίλυσης των ασκήσεων.

3)Δεν έχεις το άγχος να τελειώσεις συγκεκριμένη Ύλη οπότε καλύτερα λιγότερες ασκήσεις και καλές.

4) Για να κάνεις σωστά το μάθημα χρειάζεται να αφιερώσεις χρόνο. Π.χ. δημιουργία φύλλων εργασίας. Με αυτά έχεις το πλεονέκτημα να μπορείς να δίνεις κίνητρα ώστε ο κάθε μαθητής να δουλεύει με διαφορετικό προσωπικό ρυθμό και να μην περιμένει τους άλλους.

5)Από ότι ακούω ελάχιστοι καθηγητές διδάσκουν μεθοδολογία επίλυσης μιας άσκησης, δηλ. πώς μπορούν να καταστρώσουν σχέδιο οι μαθητές για να λύσουν μια άσκηση. Π.χ. σχεδίαση ενός πίνακα τιμών, σχεδίαση της δομής δεδομένων που θα χρησιμοποιηθεί σε έναν αλγόριθμο που απαιτεί πίνακες, κατανόηση του τρόπου σχεδιασμού του αλγορίθμου της ταξινόμησης, βήμα βήμα. Ειδικά στο τελευταίο έχω ακούσει πολλούς που διδάσκουν το μάθημα να λένε στους μαθητές τους να μαθαίνουν τον αλγόριθμο απέξω! Όσοι το έκαναν αυτό όμως τον Ιούνιο του 2004 δεν μπόρεσαν να λύσουν το 4ο θέμα.

6) Γενικά επαναλαμβάνω η σωστή προετοιμασία χρειάζεται χρόνο. 2 ώρες διδασκαλίες χρειάζονται τουλάχιστον 4 ώρες προετοιμασίας, ειδικά αν δεν έχει κάποιος διδάξει ξανά το μάθημα. Το κέρδος όμως θα είναι να καταφέρεις να αντιστρέψεις το αρνητικό κλίμα που προσπαθούν, όπως λες, να καλλιεργήσουν οι συνάδελφοι.

7) Διαφήμισε το μάθημά σου, δώσε υλικό το οποίο να γράφει το όνομά σου, αν είναι ευχαριστημένοι οι μαθητές σου πες τους να φέρουν και άλλους συμμαθητές τους στην τάξη, ακόμα και αν κάνουν αλλού φροντιστήριο.

8)Χρησιμοποίησε ασκήσεις από παλιά θέματα. Δούλεψε με αυτά και φέρε στην επιφάνεια τις αδυναμίες των μαθητών. Προσπάθησε με αυτά τα θέματα να τα κάνεις να σκεφτούν και να νιώσουν το κλίμα των εξετάσεων. Δείξε τους δρόμους α)πως να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες β)πως μπορούν ακόμα και αν αφήσουν κάποιο ερώτημα αναπάντητο να προχωρήσουν στη συνέχεια των υποερωτημάτων, ώστε να μην χάσουν όλες τις μονάδες από το θέμα που τους φάνηκε βουνό.

Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο σου.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #8 στις: Ιανουαρίου 17, 2007, 09:22:56 pm »
Όταν ξεκινάνει η ενισχυτική και έρχονται από τα 15-20 παιδιά τα δύο,τα οποία δεν έχουν την οικονομική άνεση να κάνουν ιδιαίτερα φροντιστήρια,καταλαβαίνεις ότι υποβαθμίζεται συστηματικά ο ρόλος της ενισχυτικής στο λύκεια από τους ίδιους τους μόνιμους καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα.Δεν είναι προσωπική επίθεση πιστεύω αλλά φαντάζομαι προσπάθεια διατήρησης του καθεστώτος μαύρου εισοδήματος από τον μόνιμο καθηγητή.

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #9 στις: Ιανουαρίου 17, 2007, 09:43:18 pm »
Συνάδελφε,
τα ξέρω όλα αυτά και τα καταλαβαίνω, αλλά πιστεύω ότι σε κάθε πρόβλημα υπάρχει τρόπος προσπάθειας αντιμετώπισής του (πρόσεξε τις φράσεις που χρησιμοποιώ, δεν γράφω αντιμετώπιση, αλλά προσπάθεια αντιμετώπισης.
Δες τα θετικά: ότι έρχονται δύο μαθητές. Σκέψου να μην ερχόταν κανένας, θα ήταν χειρότερα. Μια φορά που προσπάθησα να κάνω ενισχυτική σε ένα σχολείο που οι μαθητές έκαναν στην πλειοψηφία τους ιδιαίτερα, και ήθελα να ανοίξω "δρόμο"..., δεν δήλωσε κανέας μαθητής Πρόσθετη, οπότε και δεν άρχισε ποτέ το τμήμα.

Προτάσεις που θα σου πρότεινα να κάνεις.
Φτιάξε φύλλα εργασίας 3-5 μέρες πριν το μάθημα και πήγαινε εσύ στο σχολείο να τα μοιράσεις στους μαθητές που δεν έρχονται σε ένα διάλειμμα (αν μπορείς αυτό είναι το καλύτερο) ή δώστα να τα μοιράσουν οι δύο μαθητές που έρχονται.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #10 στις: Ιανουαρίου 18, 2007, 12:31:20 am »
Ας μείνουν όσο ειπώθηκαν ως παράδειγμα για τιυς συνάδελφους ωρομίσθιους που ανέλαβαν την ενισχυτική στην ανάπτυξη εφαρμογών καθώς και για τους μόνιμους(για όσους ακολουθούν παραδοσιακές φροντιστηριακές τακτικές) να καταλάβουν ότι δεν έιμαστε χαζοί να μην καταλάβουμε τον δόλο.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #11 στις: Μαρτίου 12, 2007, 07:15:32 pm »
Για όσους δεν το γνωρίζουν ήδη, υπάρχουν στην αγορά κάποια προγράμματα διαχείρισης σχολικού εργαστηρίου πληροφορικής, όπως το NetSupport και το NetOp (ενδεχομένως να υπάρχουν κι άλλα), τα όποια έχουν πολλές και χρήσιμες δυνατότητες που θα κάνουν το μάθημα πιο εύκολο και ευχάριστο*.
Περιηγηθείτε στις επίσημες ιστοσελίδες για να δείτε όλο το εύρος των δυνατοτήτων τους. Και τα δύο αυτά που κατάφερα να βρω εγώ είναι shareware , αλλά άμα δεν θέλετε να τα αγοράσετε (ή δεν θέλει το σχολείο σας :)) κυκλοφορούν σπαστήρια (τα οποία όμως δεν έχω δοκιμάσει ακόμα).



* Για εμάς....γιατί για τα παιδιά μάλλον θα το χαλάσει  :P Όταν αράδιασα σε μια συνάδελφο τις δυνατότητες των προγραμμάτων, μου απάντησε ρωτώντας "Τι ωραίο πρόγραμμα! Μαστίγιο έχει;;; "  ;D

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #12 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2007, 04:23:13 pm »
Υπεύθυνοι για τα Σχολικά Εργαστήρια Πληροφορικής και Εφαρμογών θα οριστούν στα Γυμνάσια και Λύκεια –Η εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ
07/09/2007 12:37

Ως Υπεύθυνος Σ..Ε.Π.Ε.Η.Υ. επιλέγεται εκπαιδευτικός , κατά προτίμηση ειδικότητας πληροφορικής, ο οποίος υπηρετεί στη σχολική μονάδα στην οποία ανήκει το εργαστήριο και δεν έχει οριστεί υπεύθυνος άλλου εργαστηρίου , σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπ. Παιδείας

Όταν στην σχολική μονάδα υπηρετούν περισσότεροι του ενός εκπαιδευτικοί       ειδικότητας πληροφορικής, τότε επιλέγεται ένας βάσει των κριτηρίων επιλογής.




ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

       

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
          ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ
    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΜ
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #13 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2007, 03:18:09 am »
Πολύ ενδιαφέρον!!! Ειδικά η λίστα με τα κριτήρια επιλογής του υπευθύνου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 558
Σύνολο: 559

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.