*

Αποστολέας Θέμα: ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ C CLASS  (Αναγνώστηκε 835162 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1400 στις: Φεβρουαρίου 07, 2014, 11:41:28 am »
Our World - Burlington

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:03:22 »

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1401 στις: Φεβρουαρίου 07, 2014, 11:53:20 am »
συμφωνω, αν θες κατι βατο που αν τραβαει ο μαθητης να μπορεις να το βγαλεις πιο γρηγορα,  επελεξε burlington.


για πειτε μου λιγο για την d class, ποτε ξεκινατε, ποτε τελειωνετε τη χρονια κ ποσες ωρες κανετε τη βδομαδα; προλαβαινετε να βγαλετε το βιβλιο; μιλω για ιδιαιτερα.
κανω ολο το πακετο του choices d κ αν τραβαει ο μαθημτης κ το towards mastering, ξεκινω με τα σχολεια προσπαθω να τελειωσω μεσα μαη πριν τις εξετασεις γυμνασιου με 3 ωρες την βδομαδα κ παντα μα παντα κακος - καλος μαθητης εχω θεμα. δεν προαλαβαινω να το τελειωσω. ασε που παντα δυσκολευονται στη μεταβαση απο c σε d...
για πειτε μηπως κανω κατι λαθος...

Αποσυνδεδεμένος avrile

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1402 στις: Φεβρουαρίου 07, 2014, 03:10:29 pm »
Οι 3 ώρες την εβδομάδα είναι αρκετές.  Εγώ να δεις γλέντια που πολλοί γονείς πλέον μπορούν μόνο 2 ώρες την εβδομάδα. Είναι αδύνατον να βγει  η ύλη . Όντως οι περισσότεροι μαθητές δυσκολεύονται στην μετάβαση από c σε d γιατί ουσιαστικά ξεκινάει και η προετοιμασία πιστοποιητικά γλωσσομάθειας και εξασκούνται όλα τα skills. Για αυτό το λόγο δεν παραλείπω ποτέ την d σαν τάξη. Εάν κάποιος μαθητής τραβάει προτιμάω να παραλείψουμε την c class.

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1403 στις: Φεβρουαρίου 07, 2014, 04:36:10 pm »
Avrile, το έχεις κάνει ποτέ αυτό; Δηλαδή να παραλείψετε τάξη; Δεν το έχω κάνει ποτέ και το φοβάμαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:03:22 »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1404 στις: Φεβρουαρίου 08, 2014, 12:24:01 am »
κανω ολο το πακετο του choices d κ αν τραβαει ο μαθημτης κ το towards mastering, ξεκινω με τα σχολεια προσπαθω να τελειωσω μεσα μαη πριν τις εξετασεις γυμνασιου με 3 ωρες την βδομαδα κ παντα μα παντα κακος - καλος μαθητης εχω θεμα. δεν προαλαβαινω να το τελειωσω. ασε που παντα δυσκολευονται στη μεταβαση απο c σε d...
για πειτε μηπως κανω κατι λαθος...
Νομίζω ότι για τόσο διευρυμένο πακέτο, ο χρόνος είναι λίγος, ειδικά αν χάνονται ώρες μέσα στη χρονιά λόγω ασθενειών, εκδρομών κλπ. (έχεις υπολογίσει πόσες ώρες κάνετε μάθημα συνολικά?)

Κατά τη γνώμη μου οι πιθανές λύσεις είναι οι εξής:

1. Αρχίζεις νωρίτερα και τελειώνεις αργότερα μέσα στη χρονιά
2. Κάνεις μερικά πασαλείμματα  (περνάς ελαφρά writing, speaking και επαναληπτικές ασκήσεις)
3.

Αποσυνδεδεμένος MissPE06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1405 στις: Φεβρουαρίου 08, 2014, 01:48:53 pm »
Μιας και χτες βγήκαν τα αποτελέσματα του ECPE και υπάρχει πιθανότητα να αναλάβουμε μαθητές που κόπηκαν για να ξαναδώσουν Μάιο, τι συνδυασμούς βιβλίων θα προτείνατε; Έχω, βέβαια, κάτι στο μυαλό μου αλλά θα ήθελα γνώμες. Αν κι όλα είναι σχετικά. To καλύτερο είναι εξατομικευμένη προσέγγιση. Γιατί αν ένας κόπηκε, π.χ. στην έκθεση εκεί θα εστιάσεις αλλά γενικά τι θα λέγατε;

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1406 στις: Φεβρουαρίου 09, 2014, 12:11:53 pm »
Εγώ θα εστίαζα σε όλα τα skills στα οποία ο μαθητής είχε σκορ χαμηλότερο από 710 ή LP. Τώρα για συγκεκριμένα βιβλία, η απάντηση είναι μία... how long is a piece of string!  ;)

Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν κάνει το βιβλίο τη διαφορά αλλά το πώς θα το δουλέψεις και φυσικά το πόσο θα διαβάσει ο μαθητής.

Σε πολύ γενικές γραμμές είμαι φαν των βιβλίων της Burlington και της HAU.

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1407 στις: Φεβρουαρίου 09, 2014, 01:01:53 pm »
Νομίζω ότι για τόσο διευρυμένο πακέτο, ο χρόνος είναι λίγος, ειδικά αν χάνονται ώρες μέσα στη χρονιά λόγω ασθενειών, εκδρομών κλπ. (έχεις υπολογίσει πόσες ώρες κάνετε μάθημα συνολικά?)

Κατά τη γνώμη μου οι πιθανές λύσεις είναι οι εξής:

1. Αρχίζεις νωρίτερα και τελειώνεις αργότερα μέσα στη χρονιά
2. Κάνεις μερικά πασαλείμματα  (περνάς ελαφρά writing, speaking και επαναληπτικές ασκήσεις)
3.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1408 στις: Φεβρουαρίου 09, 2014, 03:18:48 pm »
Συνολικα βγαινουν καπου στις 90ωρες (που δεν τις θεωρω λιγες  :-\ )
Λίγες δεν είναι, αλλά δεν είναι και πολλές. Τα περισσότερα βιβλία είναι γραμμένα για να βγαίνουν σε πολλές ώρες. Δεν παίζει ρόλο ο αριθμός των μαθητών (δηλαδή αν είναι ιδιαίτερο ή ολιγομελές τμήμα ή πολυμελές) αλλά ο ρυθμός που μπορεί να ακολουθήσει ο μαθητής. Ο μόνος τρόπος να επιταχύνεις το ρυθμό είναι να δουλέψεις με άριστο μαθητή.  Οι περισσότεροι μαθητές μπορούν να αφομοιώσουν την ύλη με ένα Χ ρυθμό (τόσες λέξεις και τόσα γραμματικά φαινόμενα την εβδομάδα) είτε διδάσκονται σε τάξη είτε διδάσκονται σε ιδιαίτερο. Οπότε μην μπαίνεις στο τριπάκι "είναι ιδιαίτερο και πρέπει να μπορούμε να βγάλουμε πιο γρήγορα την ύλη".

1. αυτο θελω να το κανω αλλα κανεις δεν ξεκινα πριν τα σχολεια κ θελω να συνεχισω ειτε με λιγα μαθηματα μεσα στις εξετασεις ειτε μετα αλλα παλι βρισκω πορτα. για αυτο ρωταω αν εσεις σε τετοιες ταξεις γυμνασιου συνεχιζετε μετα ή ενδιαμεσα των απολυτηριων εξετασεων;
Εμείς στο φροντιστήριο λειτουργούμε μέχρι τα μέσα Ιουνίου κανονικά και μέχρι τέλη Ιουλίου προαιρετικά. Οι μαθητές του Δημοτικού έρχονται ως τα μέσα Ιουνίου. Οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου σταματάνε τον Μάιο και ξανάρχονται τον Σεπτέμβριο (εκτός αν θέλουν να περάσουν τάξη, οπότε έρχονται τέλη Ιουνίου μετά τις εξετάσεις του σχολείου. Εννοείται κανείς δεν θέλει να ξεκινήσει πριν τα σχολεία, άσε που είναι και περιττό να προσπαθήσεις, αφού τα περισσότερα παιδιά είναι στον πλανήτη διακοπές μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου...

2. αυτο το σκεφτομαι σαν λυση γιατι πχ. κανω κ Mid + end of year tests μαζι με 2 επαναληπτικα μαθηματα που σοοσ να 'ναι τρωνε ωρες μαθηματων. και ισως να βαζω τα units tests σε εξτρα ωρες (και ας μην τις πληρωνομαι)
Ή να τους τα βάλεις ως homework...

4. οχι αυτο δεν το δεχομαι  :P :D
8 χρόνια που μάθαινα αγγλικά δε νομίζω να τελείωσα ποτέ ούτε ένα βιβλίο. Μερικά φαίνονται να έχουν μείνει (κυριολεκτικά) στη μέση. Δεν μπορώ να πω ότι μου έκανε κακό...  ;)

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1409 στις: Φεβρουαρίου 10, 2014, 04:41:34 pm »
εχεις δικιο για το τελευταιο, εχω βρει κ εγω πολλα βιβλια μου παλια ουτε τα μισα να εχω γραμμενα. αλλα κανει καποως στους γονεις να μην εχεις τελειωσει το βιβλιο... ::)

αα επεισης για το θεμα των τεστς εχω σκεφτει να του το αφηνω να το συμπληρωνει αλλα σκεφτομαι οτι ειτε θα αντιγραφει ειτε οτι δεν θα ειναι τοσο συγκεντρωμενος.

Αποσυνδεδεμένος Cryssa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1410 στις: Φεβρουαρίου 10, 2014, 06:08:26 pm »
Καλημέρα,
μήπως γνωρίζει κάποιος σχετικά με τα τμήματα συνομιλίας που κάνει η Ελληνοαμερικανική Ένωση(http://www.hau.gr/?i=english_language_program.el.speaking-skills) και απευθύνεται κυρίως σε όσους υστερούν στο προφορικό μέρος; Γνωρίζετε αν είναι αποτελεσματικά, αν κάποιος τα έχει παρακολουθήσει να μου πει αν αξίζει και ότι άλλο γνωρίζει γι’ αυτά. Πρόκειται για ενήλικα με επίπεδο πάνω από

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1411 στις: Φεβρουαρίου 10, 2014, 10:02:57 pm »
εχεις δικιο για το τελευταιο, εχω βρει κ εγω πολλα βιβλια μου παλια ουτε τα μισα να εχω γραμμενα. αλλα κανει καποως στους γονεις να μην εχεις τελειωσει το βιβλιο... ::)
Ακαδημαϊκά δεν υπάρχει λόγος να τελειώσεις ένα βιβλίο. Τώρα αν το θέμα είναι να ικανοποιήσεις τους γονείς, υπάρχουν και άλλοι τρόποι π.χ. να περάσεις κάποια πράγματα στα γρήγορα, ώστε το βιβλίο να φαίνεται "τελειωμένο".

Γενικά θα πρέπει να μπορείς να περάσεις κάποια πράγματα γρήγορα, αναλόγως με τις ανάγκες του μαθητή σου. Δεν είναι απαραίτητο ότι επειδή υπάρχουν 200 ασκήσεις στο βιβλίο, πρέπει να κάνεις και τις 200.

αα επεισης για το θεμα των τεστς εχω σκεφτει να του το αφηνω να το συμπληρωνει αλλα σκεφτομαι οτι ειτε θα αντιγραφει ειτε οτι δεν θα ειναι τοσο συγκεντρωμενος.
Σε ιδιαίτερο, δεν βλέπω το λόγο να κάνεις mid-term tests. Αυτά είναι για να βγουν οι βαθμολογίες τριμήνου. Εσύ δίνεις ελέγχους; Τι παραπάνω θα σου προσφέρει το τεστ που δεν το ξέρεις ήδη για το μαθητή σου;

Μια άλλη λύση είναι να του δίνεις τις ασκήσεις να τις κάνει λίγες-λίγες, την ώρα του μαθήματος. Σαν έξτρα εξάσκηση.

Δουλειά σου είναι να εξατομικεύσεις το βιβλίο και να το προσαρμόσεις στις ανάγκες του μαθητή, όχι να προσαρμόζεις τον μαθητή στο βιβλίο  ;)

Αποσυνδεδεμένος errifly

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1412 στις: Φεβρουαρίου 11, 2014, 09:17:40 pm »
 Hello people! Here's the deal, αυτή την εβδομάδα ξεκινάω μάθημα με έναν μαθητή ο οποίος πήγαινε φροντιστήριο και βρίσκεται στα μισά του Quest B1 (D' Class). Ρίχνοντας μια ματιά στο βιβλίο βρήκα πως έχει πολλές ελλείψεις, ειδικά άπο άποψη λεξιλογίου, συγκριτικά με την σειρά CHOICES, που δουλεύω. Επίσης βλέποντας τις εκθέσεις που έχει κάνει ως τώρα, παρατήρησα πως ο μαθητής βρίσκεται σε μέτριο επίπεδο.
 Το να καλύψουμε τα κενά δεν θα αποτελούσε πρόβλημα. Το θέμα είναι πως οι γονείς θέλουν να κάνουμε θερινά μαθήματα ώστε να δώσει τον Δεκέμβρη για Lower. Δεν ξέρω πως ακριβώς να διαχειριστώ το ζήτημα, εσείς τι θα κάνατε σε αντίστοιχη περίπτωση;
                                                                                                                                            Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1413 στις: Φεβρουαρίου 12, 2014, 12:41:45 am »
Θα μπορούσες να τους προτείνεις να δώσει κατευθείαν για Proficiency τον Μαίο  :P

Εναλλακτικά θα μπορούσες να τους εξηγήσεις ακριβώς ποιο είναι το επίπεδο του παιδιού και πόσες ώρες μάθημα θα χρειαστούν για να φτάσει το επίπεδο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182518
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 637
Σύνολο: 645

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.