*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 383416 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Μερόπη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Εκπαίδευση είναι η βαθμιαία ανακάλυψη της άγνοιάς
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1162 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 01:18:04 am »
καλησπερα συναδελφοι!
ειναι ενα θεμα που μας καιει νομιζω το περιφημο σεμιναριο ειδικης αγωγης.
εχει ελπιδες καποιος να διοριστει χωρις κανενα μοριο πριν? ποσους παιρνουν?χρειαζεται και η νοηματικη και η μπρέιλ παραλληλα?ειχαν πει οτι θα τα καταργουσαν,αλλα μια γνωστη(νηπιαγωγος) μου εκανε περισυ ολα αυτα και την καλεσαν φετος αναπληρωτρια!!!
ξερει κανεις ποια ειναι τα κριτηρια επιλογης αναπληρωτων?
οποια πληροφορια θα ναι πολυ χρησιμη γιατι δεν ξερω ακομα αν πρεπει να κανω αυτο το σεμιναριο.
σε ωραιο τρυπακι μας εχουνε βαλει...να δινουμε ενα σωρο λεφτα για το αβεβαιο
εξακολουθω βεβαια να πιστευω οτι ειναι αδικια μπροστα σαυτους που εχουν τελειωσει μια σχολη 4 χρονων....
Εκπαίδευση είναι η βαθμιαία ανακάλυψη της άγνοιας μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:28:59 »

Αποσυνδεδεμένος psira

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 456
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1163 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 08:27:45 am »
τα σεμινάρια έχουν ισχύ για όσους τα τελειωσαν ως τις 31/8/2010 -αν δε μ'απατα η μνημη μου. Δεν καταλαβαίνω, γιατι θέλεις να σκάσεις ένα σωρό λεφτά χωρίς νόημα ???

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1164 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 09:04:01 am »
τα σεμινάρια έχουν ισχύ για όσους τα τελειωσαν ως τις 31/8/2010 -αν δε μ'απατα η μνημη μου. Δεν καταλαβαίνω, γιατι θέλεις να σκάσεις ένα σωρό λεφτά χωρίς νόημα ???

Tα σεμινάρια έχουν καταργηθεί ως προσόν διορισμού μόνο στην πρωτοβάθμια όπου θα διεξαχθεί ΑΣΕΠ. Για τη δευτεροβάθμια ισχύουν κανονικά.

Αποσυνδεδεμένος Μερόπη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Εκπαίδευση είναι η βαθμιαία ανακάλυψη της άγνοιάς
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1165 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 09:15:34 am »
για αυτους που τα τελειωσαν μεχρι τον αυγουστο που το λεει? ειναι εγκυρο?
και οτι δεν ισχυουν, αφου σας εγραψα νηπιαγωγος που εκανε το σεμιναριο αυτο την πηραν φετος αναπληρωτρια.....τα κριτηρια ποια ειναι?
εγω ρωταω αν αξιζει απλα? ειναι τοσοι πολλοι φιλολογοι που τα χουν κανει πια....γιατι ανηκω στον κλαδο αυτο
αν καποιος φιλολογος εχει διορισθει ως αναπληρωτης ή ως ωρομισθιος ας μας πει
Εκπαίδευση είναι η βαθμιαία ανακάλυψη της άγνοιας μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:28:59 »

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1166 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 09:44:03 am »
Είμαι σίγουρη πως οι συνάδελφοι που γνωρίζουν καλύτερα τα περί ειδικής αγωγής θα απαντήσουν στα ερωτήματα σου.
Αν θέλεις όμως ρίξε μια ματια και στα παρακάτω θεματα :

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20883.msg371121#msg371121

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=12080.0
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος Μερόπη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Εκπαίδευση είναι η βαθμιαία ανακάλυψη της άγνοιάς
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1167 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 09:57:27 am »
domenica σε ευχαριστω πολυ
πραγματι χωρις επιτυχια στον ασεπ ειναι δυσκολα τα πραγματα......!!!!!!!!
Εκπαίδευση είναι η βαθμιαία ανακάλυψη της άγνοιας μας.

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1168 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 10:24:10 am »
domenica σε ευχαριστω πολυ
πραγματι χωρις επιτυχια στον ασεπ ειναι δυσκολα τα πραγματα......!!!!!!!!

Παρακαλώ  :)
Κατανοώ την αγωνία όλων μας για μια θέση στο δημόσιο σχολείο αλλά δεν θεωρώ σωστό το να επιμορφωθεί κάποιος και να ασχοληθεί με την Ειδική Αγωγή μόνο γι'αυτο το λόγο. Χρειάζεται ψυχικό σθένος ,αγάπη και αφοσίωση στον τομέα αυτό (όπως και γενικότερα στον εκπαιδευτικό χώρο) αν θέλουμε πραγματικά να ισχυριστούμε πως μας ενδιαφέρει να προσφέρουμε τον καλύτερο μας εαυτό.

Ας μην παρεξηγηθούν τα λόγια μου,δε ρίχνω το "φταίξιμο" σε συναδέλφους που το ίδιο το Σύστημα τους "ανάγκασε" να καταφύγουν στα περιβόητα σεμινάρια , εκφράζω απλά την προσωπική μου αποψη και μόνο αυτή..
( κ δεν μιλώ εκ του ασφαλούς ,είμαι μια απο τους χιλιάδες αδιόριστους κ "ανύπαρκτους" για την υπουργό μας )
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος zoe83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1169 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 11:00:53 am »
zefi ειμαι φιλολογος κι εγω, εκανα το σεμιναριο μες στο '10 απο το αριστοτελειο, πηρα την πιστοποιηση κ ειμαι μεν στον ενιαιο πινακα αναπληρωτων αλλα ειναι τοσοι πολλοι πια οι φιλολογοι με μεταπτυχιακο ή σεμιναριο στην ειδιη αγωγη που δεν εχω ελπιδες να με καλεσουν αμεσα....ίσως για ωρομισθια αλλα σιγουρα οχι φετος να μην σου πω ουτε του χρονου...γι' αυτο αποφασισα να κανω κ braille..
τα σεμιναρια οπως εχει ηδη ειπωθεί εχουν καταργηθει ή σαφεστερα δεν αναγνωριζονται απο το ΥΠΕΠΘ μετα τις 30-6-2010.
Απ' την άλλη η Ειδική Αγωγή δεν είναι ένα ακόμα παραθυράκι για να μπει καποιος στο δημοσιο..πρεπει να εισαι συνειδητοποιημενος για να την υπηρετησεις. Εχεις να κανεις με πολυ δυσκολες καταστασεις και περιπτωσεις που μπορει να δουλευεις μήνες ή και χρονο με ενα παιδακι και να μην δεις ούτε την παραμικρη βελτίωση..
Νομίζω ότι οποιος θελει πραγματικα να ασχοληθει με την ΕΑ, το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να δωσει για καποιο αντιστοιχο μεταπτυχιακο.
« Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις. ».

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1170 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 12:42:54 pm »
O νέος νόμος για την Παιδεία αναφέρει ρητά ότι τα σεμινάρια αναγνωρίζονται ως προσόν μόνο εφόσον αυτά έχουν διεξαχθεί μέχρι τον Αύγουστο του 2010. Φυσικά αυτό είναι πολύ άδικο γιατί εφόσον ακόμα τα δέχεται ως προσόν για κάποιο διάστημα, θα πρέπει να παρέχεται η δυνατότητα σε όποιον άλλον επιθυμεί να το αποκτήσει για να συναγωνιστεί τους υπόλοιπους στα ίσα. Διαφορετικά θα έπρεπε να το καταργήσει για όλους.
Τα σεμινάρια είχαν μία χρησιμότητα στην αρχή, τώρα που τα έχει κάνει και η κουστή Μαρία και έχουν φρακάρει οι πίνακες από σεμιναριούχους δεν έχουν νόημα. Η όλη ιστορία των σεμιναρίων υπήρξε μια καλοστημμένη κομπίνα για να βγάλουν κάποιοι λεφτά εκμεταλλεύομενοι την αγωνία των ανέργων για μία δουλειά. Άσε που τους έταζαν ότι θα διοριστούν κιόλας.
Οπότε υπό αυτές τις συνθήκες η ειδική αγωγή έγινε δυστυχώς ένα ακόμα παραθυράκι για συλλογή προυπηρεσίας με πλάγιους τρόπους. Γιατί μη μου πείτε ότι όλοι αυτοί που έσπευσαν να κάνουν τα σεμινάρια ξαφνικά λάτρεψαν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Απλά εξαγόρασαν μία θέση εργασίας. Και ανάμεσα σε αυτούς και άνθρωποι που δεν πάτησαν καν να τα παρακολουθήσουν, αλλά πήραν στο τέλος το χαρτί και τώρα είναι αναπληρωτές σε ειδικά σχολεία. Αλλά προφανώς αυτά θέλει το Ελλαδιστάν...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1171 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 02:26:01 pm »
............................ Γιατί μη μου πείτε ότι όλοι αυτοί που έσπευσαν να κάνουν τα σεμινάρια ξαφνικά λάτρεψαν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Απλά εξαγόρασαν μία θέση εργασίας. Και ανάμεσα σε αυτούς και άνθρωποι που δεν πάτησαν καν να τα παρακολουθήσουν, αλλά πήραν στο τέλος το χαρτί και τώρα είναι αναπληρωτές σε ειδικά σχολεία. Αλλά προφανώς αυτά θέλει το Ελλαδιστάν...

Συνάδελφε λες πολλά που δεν συμφωνώ και έχω πει στο εαυτό μου να μην απαντώ.....ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ !

ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ "ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ" , αυτά που λες παραπάνω είναι συκοφαντία !!!!
Σε βάζω σε εισαγωγικά γιατί κανείς εκπαιδευτικός δεν θα συκοφαντούσε ασύστολα ένα σωρό συναδέλφους του. Δώσε στοιχεία για ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους που έκαναν το σεμινάριο και λες ότι ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΚΟΗΘΙΕΣ. ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ αφού όλους τους θάβεις. ΝΤΡΟΠΗ !
Αλλιώς έχε την τσίπα να ζητήσεις συγνώμη που κατηγορείς συλλήβδην τους πάντες. Το ότι εσύ μπορεί να γνωρίζεις Χ εκπαιδευτικούς με τα χαρακτηριστικά που λες εγώ γνωρίζω Υ που δεν τα έχουν και τους ΛΟΙΔΟΡΕΙΣ.

ΕΛΕΟΣ


Αποσυνδεδεμένος setherial

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1172 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 02:40:57 pm »
Συνάδελφε λες πολλά που δεν συμφωνώ και έχω πει στο εαυτό μου να μην απαντώ.....ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ !

ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ "ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ" , αυτά που λες παραπάνω είναι συκοφαντία !!!!
Σε βάζω σε εισαγωγικά γιατί κανείς εκπαιδευτικός δεν θα συκοφαντούσε ασύστολα ένα σωρό συναδέλφους του. Δώσε στοιχεία για ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους που έκαναν το σεμινάριο και λες ότι ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΚΟΗΘΙΕΣ. ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ αφού όλους τους θάβεις. ΝΤΡΟΠΗ !
Αλλιώς έχε την τσίπα να ζητήσεις συγνώμη που κατηγορείς συλλήβδην τους πάντες. Το ότι εσύ μπορεί να γνωρίζεις Χ εκπαιδευτικούς με τα χαρακτηριστικά που λες εγώ γνωρίζω Υ που δεν τα έχουν και τους ΛΟΙΔΟΡΕΙΣ.

ΕΛΕΟΣ

Χωρίς να θέλω να οξύνω τα πνεύματα γτ στρέφεσαι μόνο προς την μία κατεύθυνση και δεν θίγεσαι και από το αρχικό post της zefi@ ? Και την ερωτησή της λίγο πριν αν τελικά αξίζει να κάνει το σεμινάριο...Δεν υπάρχει κάτι προσωπικό απλά αναρωτιέμαι.


Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1173 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 02:42:27 pm »
Άμα λέω εγώ πως πάντα λες το αντίθετο μόνο και μόνο για να γίνεται τζέρτζελο.... ??? ??? ???

Μια μεγάλη αλήθεια είπε ο Green....έκανα κι εγώ σεμινάριο....αλλά δεν εξαγόρασα καμία θέση,έχω επίσης έναν αξιοπρεπέστατο βαθμό στον ΑΣΕΠ και απλά πέρσι έτυχε να με καλέσει πρώτα η ειδική και γι αυτό πήγα εκεί....Στο σχολείο που πήγα τα κατάφερα αρκετά καλά και ο διευθυντής ήθελε να είμαι εκεί και φέτος...παρόλαυτά ένας συνάδελφος που ήμασταν από την ίδια πόλη και είχαμε παρακολουθήσει μαζί το σεμινάριο....25 χρ. χωρίς ΑΣΕΠ φυσικά και με μια φοιτητική νοοοτροπία...έφτασε σε σημείο τον διευθυντή να του πει πως μπορεί να του κάνει αναφορά και να μην δουλέψει την επόμενη χρονιά....
Το κορυφαίο ήταν πως ο ίδιος νόμιζε πως τα παιδιά τον συμπαθούσαν...αλλά ούτε αυτό ίσχυε....και σαν αυτόν γνώρισα κι άλλους...απλά αυτός ήταν μια κραυγαλέα περίπτωση...που δυστυχώς δεν είχε καμιά διδακτική εμπειρία,ούτε καν από ιδιαίτερο και ξαφνικά βρέθηκε με την έπαρση του αναπληρωτή των 1400 ευρώ σε παιδιά ΑΜΕΑ...
Και αρκετές από τις φιλολόγους που κάναμε πέρσι το σεμινάριο παραιτήθηκαν στην διάρκεια της χρονιάς γιατί τα βρήκαν μπαστουνια....εγώ μόνο ξέρω 3....μάλλον λίγο αργά κατάλαβαν  τι είναι τα ΑΜΕΑ.....
Από ποιους να ζητήσει συγγνώμη ο συνάδελφος......;;; ??? ??? ??? Μια μεγάλη μερίδα λειτούργησε έτσι όπως είπε.....
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1174 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 02:51:19 pm »
Εάν δεν πάψεουν να ισχύουν οι "αλλαξοκωλιές" (sorry αλλά έτσει έιναι) από είδική σε γενική, δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει η κατάσταση.
Κανονικά πρέπει, από τη στιγμή που κάνεις μια επιλογή να δουλέψεις σε ένα χώρο (ΕΑ) και αποκτάς κάποια επιμόρφωση (με όποια ορφή και αν είναι αυτή) να μην έχεις το δικάιωμα να μεταπηδάς σε άλλο χώρο (γενική αγωγή).
Τότε να δω πόσοι θα θέλουν να κάνουν σεμινάρια και μεταπτυχιακά.
Τότε να δω πόσοι θα πληρώνουν για να πάρουν ένα χαρτί χωρίς να πατάνε (γιατί υποτίθεται ότι θα κάνουν αυτό που αγαπάνε και ότι θα μαθαίνουν πώς να δουλέψουν πάνω σε αυτό).

Η ΕΑ αγωγώ δεν είναι χώρος πειραματισμών. Δεν υπάρχει η πολυτέλεια για πειραματισμούς. Πώς θα σας φαινόταν εσάς αν έιχατε ένα παιδάκι ΑΜΕΑ και κάθε χρόνο (ίσως και πιο συχνά με τισ διπλές κλήσεις αναπληρωτών και το δικάιωμα μετακίνησης) άλλαζε δάσκαλο; Μόλις δενόταν, αποκτούσε σχέση εμπιστοσύνης, άντε πάλι από την αρχή!

Ένα έχω να πω. Έτσι δεν γίνεται ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος eirinaki81

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1175 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 03:18:20 pm »
emmaki,έχεις απόλυτο δίκιο!!και συμφωνώ ότι όποιοι επιλέξουν την ΕΑ οφείλουν να είναι συνειδητοποιημένοι!αλλά οι περισσοτεροι προσπαθούν να βρουν ένα τρόπο για να διοριστούν οπότε οδηγούνται εκεί χωρίς να το θέλουν πραγματικά.Εαν αρχίσουν να παίρνουν απόφοιτος μόνο από τις σχολές ειδικής αγωγή,τότε θα μπουν όλα στη θέση τους.Ως τοτε....
"γηράσκω αεί διδασκόμενη"-----ΠΕ02-----ΠΕ60-------

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 636
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.