PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
(Συντονιστές:
Lucinda
,
julie_v
)
Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 667 εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025
Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ), για το σχ. έτος 2024-2025
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
10
11
12
13
14
...
99
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές (Αναγνώστηκε 360329 φορές)
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
elbono
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 323
Φύλο:
ΠΕΟ2
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #154 στις:
Νοέμβριος 15, 2008, 09:43:58 μμ »
Tweet
απλα εντελως πληροφοριακα εγω αντιμετωπιζω προβλημα αναπηριας μεσα στο ιδιο μου το σπιτι κανεις δεν ειπε οτι ειναι ευκολο,και οσον αφορα την ευαισθησια μου πιστεψε ειναι πολυ μεγαλη γιατι εμαθα να ζω με ατομα με ειδικες αναγκες!αλλα ναι εχεις δικιο που κοιταμε την επαγγελματικη μας αποκατασταση μεσω αυτου του δρομου!δεν λεω οτι απευθυνεσαι συγκεκριμενα σεμενα απλα πιστευω πως οσοι το κανουν μονο για την αποκατασταση δεν αντεχουν κ τα παρατανε!
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:26:58 »
Vania
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1585
Φύλο:
οσο ζω....διαβαζω...
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #155 στις:
Νοέμβριος 16, 2008, 01:44:42 μμ »
συμφωνω με οσα λετε.και η ttzz προφανως αυτο το παραπονο ηθελε να δηλωσει απλα νιωσαμε πως τα κανει ολα ισα κι ομοια.δεν χρειαζεται να απεχει κανενας απο την συζητηση!εξ αλλου εδω ειμαστε για να μιλαμε ολοι και αν δημιουργηθει και καμια παρεξηγηση εδω ειμαστε να την λυσουμε
Καταγράφηκε
emmaki
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3760
The best is yet to come......
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #156 στις:
Νοέμβριος 18, 2008, 03:26:45 μμ »
Δουλεύω από το 2002 στην Ε.Α. Αρχικά σε σχολέιο και τώρα σε ΚΕΔΔΥ. Τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα και όποιος νομίζει το αντίθετο, απλά πλανάται, για να μην πω κάτι πιο βαρύ.
Τα περιστατικά των παιδιών είναι απδύσκολα έως πάρα πολύ δύσκολα. Ειδικά στα ειδικά σχολεία η κατάσταση είναι σχεδόν ιδρυματική, με πολύ βαριές περιπτώσεις΄. Οπότε αν κάποιος θέλει να δουλέψει σε ειδικό σχολείο ας το σκεφτεί και 2 και 3 φορές επιπλέον.
Τα πράγματα είανι λίγο καλύτερα στα τμήματα ένταξης, αλλά πάλι υπάρχουν πολλές δυσκολίες, καθώς οι ανάγκες των παιδιών είναι πολλές, τα παιδιά επίσης πολλά και η συνεργασία με τους συναδέλφους της κανονικής αγωγής όχι πάντα η καλύτερη (θεωρούν ότι οι εκπειδευτικοί ειδικής αγωγής κοροιδεύουν τον κόσμο).
Όσο για τις ειδικότητες που μπορούν να απασχοληθούν, στη δευτεροβάθμια με τον καινούριο νόμο (υπάρχει στη σελίδα του υπουργείου) ορίζονται ποιοί μπορούν να δουλέψουν στην Ε.Α. Νομίζω (χωρίς να είμαι και 100% σίγουρη) ότι μιλά μόνο για φιλολόγους και μαθηματικούς στη β/βάθμια. Όπως και να έχει, λόγω λίγων πιστώσεων σχεδόν αποκλειστικά παίρνουν φιλολόγους και μαθηματικούς (δεν έχω ακούσει για άλλες ειδικότητες πουθενά, αλλά μπορεί να κάνω και΄λάθος).
Όσον αφορά τα σεμινάρια, όπως έχω πει και σε άλλο σημείο του φόρουμ, τα πράγματα για τουσ φιλολόγους είναι ποοοολύ δύσκολά. Είναι πλέον πολλοί αυτοί που έχουν μεταπτυχιακά τα ο΄ποία προηγούνται στους πίνακες, Επίσης, οι πιστώσεις είναι περιορισμένες, οπότε προσπαθούν να πάρουν όσο το δυνατό λιγότερους. ΄Φίλη μου φιλόλογος με 1 χρόνο προυπηρεσία στην Ε.Α. και μεταπτυχιακό έιχε θέση στιν πίνακα γύρω στο 50 και την πήραν οριακά το Σεπτέμβρη αναπληρώτρια. Σίγουρα αργότερα άνοιξαν και άλλες θέσεις αλλά δεν ήταν πολλές. Οι μαθηματικοί τώρα είναι άλλη υπόθεση. Αυτοί καόμα δεν είναι πολλοί και τουσ παίρνουν αμέσως. Άλλες ειδικότητες στα τμήματα ένταξης δεν παίρνουν, καθώς τα παιδιά διδάσκονται ΄φιλολογικά και μαθηματικά.
Αν θέλετε κάτι περισσότερο και μπορώ να βοηθήσω στη διάθεση σας. Αλλά νομίζω ότι είναι καλύτερο να διαβάσετε καλά το νόμο και μετά να δώσετε τόσο χ΄ρηματα για σεμινάρια.
Καταγράφηκε
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!
Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20
tttzzz
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2290
Φύλο:
ΠΕ02.50
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #157 στις:
Νοέμβριος 22, 2008, 11:33:24 πμ »
Παίρνουνε και φυσικούς στη β/θμια.Εμάς πρώτα φυσικός μας ήρθε κ μετά μαθηματικός ωρομίσθιος.
Καταγράφηκε
Μην αφήνεις ό,τι σε τρώει να χορτάσει..
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:26:58 »
grooog
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 927
Φύλο:
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #158 στις:
Νοέμβριος 23, 2008, 05:47:38 μμ »
Για όσους ειναι απο Μακεδονια και ενδιαφερονται για σεμιναρια ειδικης αγωγης ας ριξουν μια ματια εδω
http://www.alfavita.gr/epikerotis/ep22_11_08_1651.php
Καταγράφηκε
nero
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1601
Φύλο:
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #159 στις:
Νοέμβριος 23, 2008, 06:23:50 μμ »
Για να δουλεψεις στην Ε.Α ως αναπληρωτης χρειαζεσαι 10 μηνες προυπηρεσια σε ειδικα σχολεια η σεμιναρια τουλαχιστον 400 ωρων
Καταγράφηκε
emmaki
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3760
The best is yet to come......
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #160 στις:
Νοέμβριος 23, 2008, 07:32:21 μμ »
Δουλεύεις και με μεταπτυχιακό στην Ε.Α.
Καταγράφηκε
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!
Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20
nero
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1601
Φύλο:
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #161 στις:
Νοέμβριος 23, 2008, 07:37:12 μμ »
Ναι φυσικα εχεις δικιο ξεχασα να το αναφερω.
Καταγράφηκε
linaV
Νέο μέλος
Μηνύματα: 1
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #162 στις:
Νοέμβριος 24, 2008, 03:57:02 μμ »
Δελτίο τύπου
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας διοργανώνει σε Κοζάνη και Φλώρινα επιμορφωτικά σεμινάρια 410 ωρών για διορισμένους και αδιόριστους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα:
Ειδική Αγωγή
Φεβρουάριος 2009 - Φεβρουάριος 2010
Σε ποιες/ους απευθύνεται το πρόγραμμα
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής, Ψυχολόγους, Επιστήμονες σχετικών ειδικοτήτων, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Εργοθεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Βρεφονηπιοκόμους, φοιτητές/τριες συναφών Τμημάτων.
Ημέρες και Ώρες Υλοποίησης - Τόπος Διεξαγωγής προγράμματος
Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί Πέμπτη απόγευμα στις εγκαταστάσεις της Παιδαγωγικής Σχολής στη Φλώρινα και Παρασκευή απόγευμα στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη (ώρες 4-9 μμ) σε δυο τμήματα των 50 ατόμων, ένα στην Κοζάνη και ένα στη Φλώρινα.
Διάρκεια Προγράμματος : 410 ώρες
Έναρξη Προγράμματος : 5/2/09 (Φλώρινα) και 6/2/09 (Κοζάνη)
Λήξη : 4/2/10 (Φλώρινα) και 5/2/10 (Κοζάνη)
Επιστημονικά Υπεύθυνες : Αναστασία Αλευριάδου, Ιφιγένεια Βαμβακίδου
Η διαμόρφωση του προγράμματος είναι με βάση 5ωρα μαθήματα.
Αξιολόγηση Συμμετεχόντων
Η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική. Οι απουσίες των καταρτιζομένων επιτρέπονται σε ποσοστό 20% επί των συνολικών ωρών του προγράμματος Σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου των απουσιών (20%) δεν δίνεται το δικαίωμα στην εξέταση/ αξιολόγηση. Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα αξιολογηθούν στο τέλος του προγράμματος. Η κλίμακα βαθμολόγησης κυμαίνεται από 0-10. Επιτυχόντες θεωρούνται όσες/όσοι βαθμολογούνται τουλάχιστον με πέντε (5).
Πιστοποίηση της Συμμετοχής στο πρόγραμμα
Παρέχεται Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης, το οποίο υπογράφεται από τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου και τις Επιστημονικά Υπεύθυνες του Προγράμματος, και φέρει τη σφραγίδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Οι καταρτιζόμενοι υποβάλλονται σε αξιολόγηση για την απόκτηση του πιστοποιητικού μία μόνο φορά.
Το πιστοποιητικό δίνει στις/στους αδιόριστους εκπαιδευτικούς το δικαίωμα συμμετοχής στους Ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής σε λειτουργικά κενά.
Κόστος Προγράμματος
Το κόστος του προγράμματος ανέρχεται στα 2.500 ευρώ, στα οποία περιλαμβάνονται βιβλία, πανεπιστημιακές σημειώσεις και παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού υπό τη μορφή CD.
Προϋποθέσεις Ακύρωσης Συμμετοχής
Ακύρωση του προγράμματος από την/τον εγγραφόμενο μπορεί να γίνει μόνο εγγράφως και με τους ακόλουθους τρόπους:
Α. 20 εργάσιμες ημέρες πριν την έναρξη του προγράμματος, συνεπάγεται επιστροφή του ποσού που κατέβαλε μειωμένο κατά 100€ (έξοδα διαχείρισης).
Γ. Η/ ο εγγραφόμενος που δεν είναι σε θέση να παρακολουθήσει ένα πρόγραμμα παρόλο που έχει καταβάλει το ποσό της προκαταβολής ενθαρρύνεται να στείλει αντικαταστάτρια/η του.
Πληροφορίες για τη Αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα
Ο φάκελος αίτησης για την παρακολούθηση του προγράμματος πρέπει να περιέχει:
1. Αίτηση εγγραφής (με βάση το έντυπο του Πανεπιστημίου δυτικής Μακεδονίας)
2. Αποδεικτικό κατάθεσης του ποσού των 100€ στο λογαριασμό: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 525003950782- το ποσό των 100€, που αφορά σε έξοδα διαχείρισης δεν επιστρέφεται.
3. Απλή φωτοτυπία Πτυχίου Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι. / Ι.Ε.Κ. ή απολυτηρίου Λυκείου
4. Μία πρόσφατη έγχρωμη φωτογραφία
5. Απλή φωτοτυπία ταυτότητας
Μετά την παρέλευση των 5 ημερών από την εγγραφή και έως την 9η Ιανουαρίου 2009 οι εγγραφόμενες/οι οφείλουν να καταβάλουν το κόστος συμμετοχής (2400 ευρώ) σε δύο δόσεις 1200 ευρώ έως 9 Ιανουαρίου και το υπόλοιπο ποσό έως 10 Ιουνίου και να αποστείλουν ή να καταθέσουν το σχετικό αποδεικτικό στις Γραμματείες του Προγράμματος.
Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές από 3 έως 19 Δεκεμβρίου στη Φλώρινα (για τους ενδιαφερόμενους για το τμήμα της Φλώρινας): Γραφείο Ι. Βαμβακίδου (17:00-20:00 μ.μ.)
Παιδαγωγική Σχολή, Τ.Κ. 53100
και στην Κοζάνη (για τους ενδιαφερόμενους για το τμήμα της Κοζάνης): Γραφείο Μ. Βέζου (12.00-14.00), Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Πάρκο Αγ. Δημητρίου, 3ος Όροφος
Τ.Κ. 50100.
Πληροφορίες
Κοζάνη : Μαρίνα Βέζου, Τηλ. 24610 56200, 56270 (12.00-14.00) για το πρόγραμμα στην Κοζάνη.
Φλώρινα: Μαρία Κεραμυδά, Χριστίνα Τζιαμτζή, Τηλ. 23850 55103 (17:00-20:00 μ.μ.) για το πρόγραμμα στη Φλώρινα.
ΘΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ οι AITHΣΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ (ή με εξουσιοδότηση)
ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 50 ΑΤΟΜΑ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ
«
Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 24, 2008, 03:58:41 μμ από Lenazagor
»
Καταγράφηκε
panzos
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 204
Φύλο:
We are a way for the Cosmos to know itself
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #163 στις:
Νοέμβριος 24, 2008, 06:59:08 μμ »
βλέπω τα σεμινάρια στην ειδική αγωγή ξεπηδάνε σαν μανιτάρια...μυρίστηκαν χρήμα οι ιθύνοντες και τρέχουν να προλάβουν...
Τελικά το πιο ακριβό πράγμα που μπορείς να πουλήσεις στην Ελλάδα σήμερα είναι η ελπίδα...
Καταγράφηκε
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan
tttzzz
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2290
Φύλο:
ΠΕ02.50
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #164 στις:
Νοέμβριος 25, 2008, 12:24:02 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, αλλά τουλάχιστον από το να δουλεύουν σε αυτές τις θέσεις άτομα χωρίς γνώσεις ας ενημερώνονται τουλάχιστον πάνω στο αντικείμενο αυτό, το οποίο χρειάζεται τη μεγαλύτερη δυνατή ευαισθησία,ψυσική δύναμη, αγάπη για τα παιδιά και θέληση προσφοράς
Καταγράφηκε
Μην αφήνεις ό,τι σε τρώει να χορτάσει..
emmaki
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3760
The best is yet to come......
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #165 στις:
Νοέμβριος 25, 2008, 04:43:50 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο ότι πρέπει να δουλεύουν ενημερωμένοι άνθρωποι. ΑΛΛΑ μήπως όλα αυτά τα σεμινάρια τελικά πατάνε πάνω στην αγωνία τόσων συναδέλφων για να μπορέσουν να δουλέψουν και ουσιαστικά τους κοροϊδέυουν ή αν θες τους προσφέρουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες;
Τα λέω αυτά γιατί είμαι μέσα στο χώρο της Ε.Α. και γνωρίζω ότι πλέον δεν είναι καθόλου εύκολο να δουλέψει κάποιος χωρίς προϋπηρεσία μια και ήδη είναι πάρα πολλοί αυτοί που έχουν μεταπτυχιακά και άρα προγούνται στουσ διορισμούς.
Καταγράφηκε
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!
Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20
panzos
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 204
Φύλο:
We are a way for the Cosmos to know itself
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #166 στις:
Νοέμβριος 25, 2008, 05:14:30 μμ »
επίσης αν του χρόνου βγει μια απόφαση πως δεν μετράνε αυτά τα σεμινάρια για διορισμό...φαντάζομαι(να μην πω είμαι σίγουρος) δεν θα γίνει κανένα απο αυτά τα σεμινάρια...
Καταγράφηκε
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan
resident
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 373
Φύλο:
ΠΕ01
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
«
Απάντηση #167 στις:
Νοέμβριος 25, 2008, 10:48:22 μμ »
περυσι δεν ειχαν γινει δεκτα,φετος εγιναν.Επειδη στην Ελλαδα ζουμε,και κανεις δεν ξερει τι θα ισχυει αυριο,αυτοι που μυριζονται την απελπισια και την αναγκη για δουλεια βρηκαν τον τροπο να το εκμεταλλευτουν στο επακρο
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
10
11
12
13
14
...
99
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
(Συντονιστές:
Lucinda
,
julie_v
)
Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές