*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 384102 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1205
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #322 στις: Φεβρουαρίου 19, 2009, 02:55:26 pm »
Αυτό ακριβώς μας είπαν, ότι δεν υπάρχουν "έτοιμες συνταγές". Σε συγκεκριμένα ερωτήματα, όμως, που υπέβαλαν συνάδελφοι που ήδη υπηρετούν στην ειδική αγωγή, όπως π.χ. "τι κάνουμε όταν ένα αυτιστικό παιδί αρχίζει να πετάει καρέκλες με μανία στα τζάμια;" δεν μας απαντούσαν. Για μένα, τέτοιες και άλλες παρόμοιες καταστάσεις χρειάζονται κάτι πολύ περισσότερο από μια "απλή ενημέρωση" όπως είπες. Λάθος μου που νόμιζα ότι τελειώνοντας αυτό το σεμινάριο θα ήμουν έτοιμη για την ειδική αγωγή. Κάθε άλλο.
Τέλοσπάντων, είναι και θέμα χαρακτήρα. Όπως το δει κανείς.
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:52:17 »

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #323 στις: Φεβρουαρίου 19, 2009, 03:00:37 pm »
Mπα εγώ το βλέπω απλά σαν ένα τυπικό πιστοποιητικό.Αν κάποιος θέλει να ενημερωθεί από μόνος του μπορεί να ανοίξει και κανά βιβλίο.

Αποσυνδεδεμένος comengdr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #324 στις: Φεβρουαρίου 19, 2009, 04:45:26 pm »
Καλησπέρα σε όλους! Διαβάζοντας την παραπάνω συζήτηση αναρωτιέμαι μήπως είναι άδικο για τους αποφοίτους του ΠΘ αυτό που συμβαίνει;
Μήπως τελικά η "μόδα" των συγκεκριμένων σεμιναρίων χαλάσει ένα κλάδο με ιδιαίτερες απαιτήσεις; Παράλληλα προβληματίζομαι κιόλας: Πόσοι από τους εισηγητές να έχουν άραγε εργαστεί σε ειδικό σχολείο; Η θεωρία από την πράξη λογικά είναι αρκετά μακρυά...
Για την αισχροκέρδεια και την εκμετάλλευση του ονείρου των υποψήφιων εκπαιδευτικών ας μην αναφερθώ καλύτερα! Του χρόνου κάποια νέα μόδα θα ξεφυτρώσει... Σε δουλειά να βρισκόμαστε..

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #325 στις: Φεβρουαρίου 19, 2009, 08:38:17 pm »
παντως ειδικος δεν γινεσαι με το σεμιναριο και μονο...
παντως σε εμας την προηγουμενη εβδομαδα ο καθηγητης που μας μιλησε ηταν τελειως...ο ανθρωπος γνωριζε πολλα και ειχε τρομερη μεταδοτικοτητα!ελπιζω στο συγκεκριμενο που παρακολουθω εγω τωρα που πηραν μπρος να εξακολουθησουν ετσι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:52:17 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #326 στις: Φεβρουαρίου 19, 2009, 10:02:39 pm »
Καλησπέρα σε όλους! Διαβάζοντας την παραπάνω συζήτηση αναρωτιέμαι μήπως είναι άδικο για τους αποφοίτους του ΠΘ αυτό που συμβαίνει;
Μήπως τελικά η "μόδα" των συγκεκριμένων σεμιναρίων χαλάσει ένα κλάδο με ιδιαίτερες απαιτήσεις; Παράλληλα προβληματίζομαι κιόλας: Πόσοι από τους εισηγητές να έχουν άραγε εργαστεί σε ειδικό σχολείο; Η θεωρία από την πράξη λογικά είναι αρκετά μακρυά...
Για την αισχροκέρδεια και την εκμετάλλευση του ονείρου των υποψήφιων εκπαιδευτικών ας μην αναφερθώ καλύτερα! Του χρόνου κάποια νέα μόδα θα ξεφυτρώσει... Σε δουλειά να βρισκόμαστε..
συμφωνώ..όλα εμποριο έχουν γίνει κ εκμετάλλευση της ανεργίας.. κ μετά αναρωτιόμαστε γιατί τόσα στραβά μέσα στα σχολεία...σάμπως πολλοι δεν σπουδάζουν παιδαγωγικά, όχι γιατί έχουν χάρισμα ή γιατί αγαπουν τα παιδιά , αλλά γιατί έχουν άμεση απορρόφηση στην αγορά εργασίας;; εκεί οδηγηθήκαμε κ φοβάμαι πως στο μέλλον, αν δε γίνει κάτι θα γίνει κ η εκπαίδευση μανάβικο...

Αποσυνδεδεμένος nickolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Φύλο: Γυναίκα
  • viva la vida
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #327 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 12:00:12 am »
 Έχω μιλήσει με γνωστές μου φιλολόγους που παρακολούθησαν πέρσι το σεμινάριο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #328 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 12:48:58 am »
Πολύ καλά έκανες και μας τα λες για να βλέπουμε σε τί ελπίζουμε

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #329 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 07:31:04 am »
Παιδιά και εγώ είμαι Φιλόλογος και ενδιαφέρομαι για το Σεμιναριο ειδικής Αγωγής.....θα μετρήσουν  τα μόρια για την κατάταξη μου στους Πίνακες ωρομισθίων και αναπληρωτών;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 04, 2009, 08:09:37 am από arist2 »

Αποσυνδεδεμένος Evian_02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ..Είμαστε λαός από τυχοδιώχτες που όλο περπατεί...
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #330 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 09:59:43 am »
Έχω μιλήσει με γνωστές μου φιλολόγους που παρακολούθησαν πέρσι το σεμινάριο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο
Ας αφήσουμε τα λουλούδια ν' ανθίσουν στις εφόδους του μέλλοντος για να πάρουν εκδίκηση οι επιθυμίες και τα όνειρά μας.

Αποσυνδεδεμένος elbono

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #331 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 11:13:55 am »
εγω θα το ξαναπω !δε μπορουμε να συγκρινουμε το πανεπιστημιακο τμημα μενα απλο σεμιναριο......και δεν γινεται καμια αδικια αφου απλα δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο για τη δευτεροβαθμια!

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #332 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 01:28:22 pm »
Όταν τελείωσα την σχολή πριν κάποια χρόνια είχα δύο δυνατότητες. Είτε να γυρίσω στην πόλη μου, είτε να φύγω στην Αγγλία μαζί με δύο φίλες μου για μεταπτυχιακό στην Ε.Α. Εγώ έμεινα εδώ, αλλά οι φίλες μου τελικά πήγαν. Στην Αγγλία τα μεταπτυχιακά είναι μονοετούς φοίτητης. Ξεκινούν τον Οκτώμβριο και τελείωνουν τον Μάιο με την παρουσιάση μιας εργασίας, η οποία είναι και το μόνο αντικείμενο απασχόλησης σε όλη τη διάρκεια του ακαδημαικού έτους. Δηλαδή, δεν υπάρχουν μαθήματα, ούτε παρακολουθήσεις, ούτε ποικιλία. Απλώς επέλεγες ένα θέμα, που στην ουσία σου το δίνουν, άκρως θεωρητικό και τελειώνει η υπόθεση.
Τελικά και οι δύο φίλες μου (μία φιλόλογος και μία μαθηματικός) γύρισαν στην Ελλάδα και άρχισαν να δουλεύουν αμέσως στην Ε.Α. Και οι δύο μου έλεγαν, ότι τελικά δεν μάθανε τίποτα επί της ουσίας και κάποια στιγμή μπήκαν σε ένα τέτοιο σεμινάριο και σήμερα λένε ευτυχώς, γιατί μάθανε κάτι. Όχι πολλά, αλλά κάτι.
Τι θέλω να πω. Κράζουμε τα σεμινάρια, που είναι ετήσια και λέμε τι μπορεί να μάθει κανείς σε ένα χρόνο από ένα απλό σεμινάριο; Ή λέμε, αν κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για την Ε.Α. ας κάνει ένα μεταπτυχιακό. Να τα λοιπόν τα μεταπτυχιακά και μάλιστα της Αγγλίας. Εδώ τα σεμιναρια, όπως κι εκεί τα μεταπτυχιακά είναι διάρκειας ενός έτους, με τη διαφορά ότι εδώ δεν ασχολείσαι όλο το χρόνο με μία εργασία θεωρητική, αλλά έχεις την δυνατότητα να ακούσεις ποικίλα αντικείμενα και πραγματικά, όσο παράξενο και να σας φαίνεται να ενημερωθείς πιο πρακτικά. Μην υπερεκτιμάτε λοιπόν τα μεταπτυχιακά και μην υποτιμάτε τα σεμινάρια. Ψάξτε τι ακριβώς κρύβεται πίσω από τους τίτλους σεμινάριο και μεταπτυχιακό και μετά αναθεματίστε. Και στο κάτω κάτω, όλοι οι τίτλοι είναι μία πύλη προς τη γνώση αν και εφόσον κάποιος θέλει να την κατακτήσει. Πουθενά, σε καμία σχολή και με κανένα πτυχίο ή αποδεικτικό ή πιστοποιητικό δεν σου δίνονται όλα τα απαραίτητα εφόδια, γιατί πολύ απλά αυτά τα εφόδια κρύβονται στις λέξεις "πείρα" και "μεράκι".
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 20, 2009, 08:00:43 pm από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #333 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 01:48:42 pm »
ναι θα συμφωνησω με lucida.και ενα μεταπτυχιακο δλδ τι παραπανω μπορει να σου δωσει,ειδικα ενα του εξωτερικου..
αυτο που λεω εγω ειναι οτι 1 χρονος δεν θα σε κανει ειδικο.θελει προσπαθεια για να κατακτησεις αυτο το χωρο.απο την εμπειρια και αυτο που καταφεραν και προλαβαν να μπουν απο το παραθυρακι στα ειδικα σχολεια και δουλευουν χρονια υπολειπονται σε βασικες γνωσεις...δλδ και η πειρα που λετε δεν κατακταται με τα χρονια αν εισαι επαναπαυμενος και μπηκες καπου απο παραθυρακια και αλλα παρεμφερη. εγω προσωπικα παντως εχω ηδη αρχισει το προσωπικο ψαξιμο βιβλιογραφιας για να μπορω να κατανοω αυτα που μου λενε αλλα και για να συμπληρωνω τα οσα ακουω στο σεμιναριο.αυτην τηη διαδικασια την θεωρω απαραιτητη γιατι οπως ειπα σημασια δεν εχει μοναχα το πως θα βολευτουμε εμεις αλλα το κατα ποσο αξιζουμε την εκαστοτε θεση.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #334 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 06:50:50 pm »
Lucinda,
μην ξεχνάς ότι υπάρχουν μεταπτυχιακά και μεταπτυχιακά. Έκανα και εγώ στην Αγγλία μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή. Ήταν από Σεπτέμβριο μέχρι Σεπτέμβριο, ένα χρόνο ολόκληρο, δηλαδή και το καλοκαίρι ήταν αφιερωμένο στην ΄διπλωματική εργασία, η οποία μόνο θεωρητική δεν ήταν. Αντίθετα, η δική μου περιλάμβανε απόψεις εκπαιδευτικών σε ειδικά σχολεία για τη διδασκαλία. Επίσης, κατά τη διάρκεια του έτους έκανα 6 μαθήματα (3 σε κάθε εξάμηνο) που περιλάμβαναν το θεωρητικό πλαίσιο της ειδικής αγωγής και έκανα και από μία εργασία για κάθε μάθημα. Τέλος, έκανα και πρακτική σε ειδικό σχολείο. Οπότε, μπορώ να πω ότι το δικό μου το μεταπτυχιακό με εφοδίασε ωστε να μπω αρχικά σε μία τάξη ειδική, από εκεί και πέρα, όπως και με την "κανονική" αγωγή, ο κάθε δάσκαλος (σε όλες τις βαθμίδες) ΠΡΕΠΕΙ να ενημερώνεται, να διαβάζει και να εξελίσσεται.
Σίγουρα υπάρχουν και μεταπτυχιακά που είναι όπως τα περιγράφεις, αλλά δεν είναι όλα έτσι!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #335 στις: Φεβρουαρίου 20, 2009, 07:11:11 pm »
Στην Αγγλία τα μεταπτυχιακά είναι μονοετούς φοίτητης [sic]. Ξεκινούν τον Οκτώμβριο [sic] και τελείωνουν τον Μάιο με την παρουσιάση μιας εργασίας, η οποία είναι και το μόνο αντικείμενο απασχόλησης σε όλη τη διάρκεια του ακαδημαικού έτους. Δηλαδή, δεν υπάρχουν μαθήματα, ούτε παρακολουθήσεις, ούτε ποικιλία. Απλώς επέλεγες ένα θέμα, που στην ουσία σου το δίνουν, άκρως θεωρητικό και τελειώνει η υπόθεση.

Lucinda, μάλλον σε έχουν παραπληροφορήσει, επειδή όλα τα παραπάνω είναι ανακριβή.

Στην Αγγλία τα μεταπτυχιακά (MA, MSc, MEd) είναι ετήσιας φοίτησης από Οκτώβριο μέχρι Σεπτέμβριο μαζί με την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας. Σε γενικές γραμμές, το πρόγραμμα σπουδών προβλέπει διαλέξεις και σεμινάρια διάρκειας περίπου 150-200 ωρών με υποχρεωτική παρακολούθηση, ενώ αναμένεται από τους φοιτητές να ασχοληθούν προσωπικά (διάβασμα, πρακτική εξάσκηση, εκπόνηση εργασιών και παρουσιάσεων) για περίπου άλλες περίπου 500 ώρες το εξάμηνο. Το καλοκαίρι ασχολούνται με την διπλωματική τους εργασία που αντιστοιχεί συνήθως σε 600 ώρες εργασίας, και η οποία μπορεί να είναι θεωρητική (σπάνια), ερευνητική (συνήθως) ή πρακτική (σε ειδικές περιπτώσεις).

Δε γνωρίζω τι πρόγραμμα παρακολούθησαν οι φίλες σου, αλλά αν είναι όπως το περιέγραψες, δεν πρόκειται για Μεταπτυχιακό αναγνωρισμένο από τους εποπτεύοντες φορείς στο Ηνωμένο
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 20, 2009, 07:23:23 pm από surviving innovation »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182682
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 633
Σύνολο: 646

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.