*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 344711 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος limone

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #448 στις: Ιούλιος 18, 2009, 12:24:16 μμ »
Γνωρίζει μήπως κανείς,αν πήραν κάποιον-α νηπιαγωγό ή φιλόλογο ή μαθηματικό είτε ως ωρομίσθιο είτε ως αναπληρωτή μ'αυτά τα σεμινάρια ειδικής αγωγής;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:02:26 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #449 στις: Ιούλιος 18, 2009, 12:26:10 μμ »
Ναι, αν θέλεις σου στέλνω ονοματεπώνυμο σε pm. Και όχι μόνο ένα ότομο. Για φιλιλόγους μιλάω. Για τους υπόλοιπους δεν έχω ιδέα.

Αποσυνδεδεμένος annie.d

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #450 στις: Ιούλιος 18, 2009, 12:31:29 μμ »
σαφως και πηρανε! δες και λιγο τους πινακες ειδικης αγωγης και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #451 στις: Ιούλιος 18, 2009, 01:14:34 μμ »
Επειδη καλες ειναι οι αποψεις αλλα ακομη καλυτερα ειναι να σκεφτομαστε και τροπους αντιμετωπισης των προβληματων,νομιζω οτι καλυτερος τροπος για να αποτρεψεις οσες/οσους βλεπουν την Ε.Α.ως απλα και μονο το μεσο για να διοριστουν στην εκπ/ση δεν υπαρχει απο αυτο που προταθηκε δλδ. υποχρεωτικη παραμονη για μια 5ετια στην Ε.Α.
Θα μπορουσατε οσες/οσοι ειστε στην Ε.Α.να ασκησετε πιεση οπου πρεπει για να εφαρμοστει η υποχρεωτικη παραμονη χωρις ορους και παραθυρακια και νομιζω οτι σε τετοια κινηση θα υπαρξουν αρκετες/οι εκπ/τικοι(ασχετες/οι με την Ε.Α.) που θα ειναι μαζι σας.
Γιατι οχι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:02:26 »

Αποσυνδεδεμένος limone

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #452 στις: Ιούλιος 19, 2009, 08:07:39 μμ »
Ναι βρε συ gringa,αν μπορείς στείλε κανένα όνομα από περιέργεια κ αν ξέρεις κ ποια περιφέρεια ακόμα καλύτερα...

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #453 στις: Ιούλιος 20, 2009, 09:02:39 πμ »
καλημερα σε ολους...
θα ηθελα απλα να πω οτι ειναι αδικο μεσα απο απροσωπα μηνυματα να κρινουμε ετσι αβιαστα ανθρωπους.... :-\
γενικως...
μπορει να ειναι ετσι...αλλα μπορει να κανουμε και λαθος.... :-\

Αποσυνδεδεμένος ;;;;;;;;;;;

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #454 στις: Ιούλιος 20, 2009, 09:09:07 πμ »
Η συναδέλφισσα Vania μιλάει πολύ σωστά. Το έχω πει πολλές φορές και θα το πω όσες ακόμα χειάζεται. Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΖΩΗΣ. Αν τη διδασκαλία σε ένα τμήμα ένταξης/σε ΕΕΕΚ/ σε Ειδικό Σχολέιο τη βλέπετε απλά και μόνο ως σκαλοπάτι που θα σας δώσει μόρια για να μεταβείτε στην γενική αγωγή και να παοκτήσετε τον πολυπόθητο διορισμό....μην το κάνετε. Μόνο ζημιά θα κάνετε στο χώρο και στα παιδιά.

Επίσης να ξέρετε όλοι ότι η Ε.Α. θέλει κώ**. Δεν είναι απλά τα πράγματα και δεν χωράει δεν ήξερα και έκανα ό,τι μπορούσα. Υποχρεούσαι να ξέρεις και υποχρεούσαι να ξεπεράσεις τον εαυτό σου.

Όταν θα αντιμετωπίζεις παιδιά σε σεξουαλική διέγερση, όταν θα αντιμετωπίζεις σεξουαλικές επιθέσεις από μαθητές με διπλάσιο όγκο από σένα (δεν απευθύνομαι σε κάποιον προσωπικά), όταν θα αντιμετωπίζεις κρίσεις υστερίας, όταν θα πρέπει να προσαρμόσεις τον τρόπο διδασκαλίας σου 10 φορές τη μέρα γιατί θα έχεις 10 διαφορετικά παιδιά με διαφορετικές ανάγκες, όταν θα φας ξύλο από παιδιά.....τότε δεν μπορείς να πεις εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά! Αυτό είιναι η Ε.Α.! Ή μάλον ΚΑΙ αυτό είναι Ε.Α. για να είμαι πιο σωστή. Δεν ξέρω αν αυτά τα διδάσκουν στα σεμινάρια ή αν απλά διδάσκουν θεωρητικές προσεγγίσεις και είδη ειδικών αναγκών, αλλά αυτή είναι μία πραγματική τάξη!

ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ


Κατι ξερεις εσυ ;) ΕΕΕΕκ συναδελφε; Μηπως ημασταν στο ιδιο φετος; Παρ΄ολα αυτα δεν θα το αλλαζα..... Τα παιδια μου λειπουν ηδη :-\

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #455 στις: Ιούλιος 20, 2009, 09:14:45 πμ »
Πάντα με ενδιέφερε ο τομέας της ειδική αγωγής, αλλά στον κλάδο μας ΠΕ02 μόνο με τα σεμινάρια ήξερα ότι δεν έχει ελπίδες να εργαστεί κάποιος σε σχολείο ειδικής αγωγής. Φέτος, παρ' ελπίδαν, πέρασα στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και διορίζομαι από Σεπτέμβρη. Ήθελα να ρωτήσω αν τώρα, κάνοντας αυτά τα σεμινάρια, έχω ελπίδες για μετάθεση σ' ένα σχολείο ειδικής αγωγής;
Επίσης, αν γνωρίζει κάποιος, ήθελα να με πληροφορήσει για το τι χρειάζεται για να διδάξεις σε τυφλά παιδιά; Πρέπει να γνωρίζεις τη γραφή Breille, οπωσδήποτε; Αν ναι, πού μπορώ να τη μάθω;
Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #456 στις: Ιούλιος 20, 2009, 09:35:25 πμ »
Η συναδέλφισσα Vania μιλάει πολύ σωστά. Το έχω πει πολλές φορές και θα το πω όσες ακόμα χειάζεται. Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΖΩΗΣ. Αν τη διδασκαλία σε ένα τμήμα ένταξης/σε ΕΕΕΚ/ σε Ειδικό Σχολέιο τη βλέπετε απλά και μόνο ως σκαλοπάτι που θα σας δώσει μόρια για να μεταβείτε στην γενική αγωγή και να παοκτήσετε τον πολυπόθητο διορισμό....μην το κάνετε. Μόνο ζημιά θα κάνετε στο χώρο και στα παιδιά.

Επίσης να ξέρετε όλοι ότι η Ε.Α. θέλει κώ**. Δεν είναι απλά τα πράγματα και δεν χωράει δεν ήξερα και έκανα ό,τι μπορούσα. Υποχρεούσαι να ξέρεις και υποχρεούσαι να ξεπεράσεις τον εαυτό σου.

Όταν θα αντιμετωπίζεις παιδιά σε σεξουαλική διέγερση, όταν θα αντιμετωπίζεις σεξουαλικές επιθέσεις από μαθητές με διπλάσιο όγκο από σένα (δεν απευθύνομαι σε κάποιον προσωπικά), όταν θα αντιμετωπίζεις κρίσεις υστερίας, όταν θα πρέπει να προσαρμόσεις τον τρόπο διδασκαλίας σου 10 φορές τη μέρα γιατί θα έχεις 10 διαφορετικά παιδιά με διαφορετικές ανάγκες, όταν θα φας ξύλο από παιδιά.....τότε δεν μπορείς να πεις εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά! Αυτό είιναι η Ε.Α.! Ή μάλον ΚΑΙ αυτό είναι Ε.Α. για να είμαι πιο σωστή. Δεν ξέρω αν αυτά τα διδάσκουν στα σεμινάρια ή αν απλά διδάσκουν θεωρητικές προσεγγίσεις και είδη ειδικών αναγκών, αλλά αυτή είναι μία πραγματική τάξη!

ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ


Κατι ξερεις εσυ ;) ΕΕΕΕκ συναδελφε; Μηπως ημασταν στο ιδιο φετος; Παρ΄ολα αυτα δεν θα το αλλαζα..... Τα παιδια μου λειπουν ηδη :-\

Δεν είμαι σε ΕΕΕΕΚ αλλά σε ΚΕΔΔΥ και είμαι στην Ε.Α εδώ και 8 χρόνια. Άρα κάτι ξέρω για όλες τις βαθμίδες και δομές...
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #457 στις: Ιούλιος 20, 2009, 09:54:30 πμ »
LK για να πάρεις μετάθεση για ειδική αγωγή πρέπει είναι είσαι ή κάτοχος διδακτορικού διπλώματος, ή τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών
στην ΕΑΕ ή να είσαι κάτοχος πτυχίου παιδαγωγικού τμήματος ειδικής αγωγής, ή τομέα παιδαγωγικού τμήματος στην ΕΑΕ ή τμήματος εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής κατεύθυνσης εκπαίδευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες, ή να είσαι είναι κάτοχος τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου τίτλου της αλλοδαπής, ή εκπαιδευτικός με μόνιμη αναπηρία άνω του 67% κωφοί, τυφλοί και κινητικά ανάπηροι, ή γονές παιδιών με αναπηρία 67% και άνω (κωφά, τυφλά, κινητικά ανάπηρα, με νοητική υστέρηση, όσα βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού και παιδιά με πολλαπλές αναπηρίες), ύστερα από σχετική πιστοποίηση των αρμόδιων διαγνωστικών υπηρεσιών ή κάτοχος πιστοποιητικού ότι παρακολούθησες επιτυχώς σεμινάριο επιμόρφωσης - εξειδίκευσης ετήσιας διάρκειας (τουλάχιστον τετρακοσίων ωρών) σε μια εκ των κατηγοριών της ειδικής αγωγής, εφόσον το πρόγραμμα έχει οργανωθεί από επίσημο κρατικό φορέα και προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές της ειδικής αγωγής (Σχολικών Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ ή διαθέτεις αποδεδειγμένη προϋπηρεσία πέντε διδακτικών ετών σε δομές
ειδικής αγωγής.
Άρα σύμφωνα με το νόμο πρέπει να έχεις και προυπηρεσία τριων ετών σε δομές της ειδικής αγωγής.
Όσο για να διδάξεις τυφλά παιδιά χρειάζεσαι braille. Όσο για τη braille μπορείς να απευθυνθείς στο ΚΕΑΤ (Κέντρο εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών) της Αθήνας αν σε ενδιαφέρει.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #458 στις: Ιούλιος 20, 2009, 10:06:39 πμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #459 στις: Ιούλιος 20, 2009, 02:26:51 μμ »
Άσχετο με το θέμα, αλλά...LK, συγχαρητήρια για το διορισμό σου ! ! ! Καλά βρε, πώς τα κατάφερες, ούσα απόφοιτη Ιστορικού-Αρχαιολογικού και μάλιστα κατεύθυνσης Αρχαιολογίας και Ιστορίας Τέχνης;;; ;D ;D ;D Αστειεύομαι φυσικά, έχει να κάνει με άλλη συζήτηση, σε άλλη στήλη, σχετικά με το αν εμείς οι αρχαιολόγοι μπορούμε  να απασχολούμαστε ως ΠΕ02.  :) Και πάλι συγχαρητήρια !  :) Και στα δικά μας ! ;)

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #460 στις: Ιούλιος 20, 2009, 02:44:14 μμ »
Άσχετο με το θέμα, αλλά...LK, συγχαρητήρια για το διορισμό σου ! ! ! Καλά βρε, πώς τα κατάφερες, ούσα απόφοιτη Ιστορικού-Αρχαιολογικού και μάλιστα κατεύθυνσης Αρχαιολογίας και Ιστορίας Τέχνης;;; ;D ;D ;D Αστειεύομαι φυσικά, έχει να κάνει με άλλη συζήτηση, σε άλλη στήλη, σχετικά με το αν εμείς οι αρχαιολόγοι μπορούμε  να απασχολούμαστε ως ΠΕ02.  :) Και πάλι συγχαρητήρια !  :) Και στα δικά μας ! ;)
Eυχαριστώ και στα δικά σου.  :)

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος thCnd

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #461 στις: Ιούλιος 28, 2009, 02:03:38 μμ »
Καλησπέρα,
θα ήθελα να ρωτήσω αν κανείς έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο που διοργανώνει Το Εργαστήριο Νευροψυχολογίας του Τμήματος Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε Αθήνα και Βόλο?Αναγνωρίζεται από το υπουργείο ως ετήσιο σεμινάριο?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 634

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.