0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: gatopardaki στις Νοεμβρίου 13, 2009, 09:06:52 pmvania για χαλάρωσε λίγο!Στην ειδική αγωγή οργανικές θέσεις δεν υπάρχουν για την ώρα.Ειναι λογικό τα κενα να καλύπτονται απο αναπληρωτές και ωρομίσθιους που ναι μπαινουν στους πίνακες είτε με σεμινάρια ειτε με μεταπτυχιακά.Για τα ειδικά σχολεια δεν ειπε τιποτα.Οποτε καλό ειναι να μη μιλάμε αμα δε ξέρουμε!τι μας λες κοπελια.το να πηγαινει να κανει ο καθενας το σεμιναριο ,να τον παιρνουν αναπληρωτη στην ειδικη ,να παιρνει τα μοριακια του και επειτα να χωνεται στον πινακα της γενικης ,ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ?ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ.και το χειροτερο ειναιοτι πολλοι που κανουν το σεμιναριο δεν ενδιαφερονται για τα ειδικα σχολεια αλλα το κανουν για να εχουν προσβαση στα σχολεια γενικης
vania για χαλάρωσε λίγο!Στην ειδική αγωγή οργανικές θέσεις δεν υπάρχουν για την ώρα.Ειναι λογικό τα κενα να καλύπτονται απο αναπληρωτές και ωρομίσθιους που ναι μπαινουν στους πίνακες είτε με σεμινάρια ειτε με μεταπτυχιακά.Για τα ειδικά σχολεια δεν ειπε τιποτα.Οποτε καλό ειναι να μη μιλάμε αμα δε ξέρουμε!
Στην ειδική αγωγή ΄σοι δουλεύουν πρέπει να είναι συνειδητοποιημένοι. Πρέπει για γνωρίζουν τι κάνουν και γιατί το κάνουν. Αν το κάνουν για να μπουν απλά και μόνο στη Γενική αγωγή. τότε απλά πολύ κρίμα! Αν το κάνουν γιατί αγαπούν αυτό τον τομέα, αγαπούν τα παιδιά με ΕΑ, δεν τα βλέπουν με οίκτο και θέλουν να τα εντάξουν στην κοινωνία μας, τότε έχουν πιάσει το νόημα της ειδηκής αγωγής.Προκέιμένου να εξασφαλιστεί αυτό, για μένα θα έπρεπε όσοι μπαίνουν στην ΕΑ να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μένουν για ένα χρονικό διάστημα (3, 4 χρόνια; Παραπάνω ίσως;) και γι' αυτό το διάστημα να μην μπορούν να πάνε στην γενική αγωγή. Τότε να βλέπατε πώς θα ξεκαθάριζε το τοπίο και πόσοι λίγοι τελικά θα έμεναν......
Παράθεση από: emmaki στις Νοεμβρίου 28, 2009, 03:54:22 pmΣτην ειδική αγωγή ΄σοι δουλεύουν πρέπει να είναι συνειδητοποιημένοι. Πρέπει για γνωρίζουν τι κάνουν και γιατί το κάνουν. Αν το κάνουν για να μπουν απλά και μόνο στη Γενική αγωγή. τότε απλά πολύ κρίμα! Αν το κάνουν γιατί αγαπούν αυτό τον τομέα, αγαπούν τα παιδιά με ΕΑ, δεν τα βλέπουν με οίκτο και θέλουν να τα εντάξουν στην κοινωνία μας, τότε έχουν πιάσει το νόημα της ειδηκής αγωγής.Προκέιμένου να εξασφαλιστεί αυτό, για μένα θα έπρεπε όσοι μπαίνουν στην ΕΑ να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μένουν για ένα χρονικό διάστημα (3, 4 χρόνια; Παραπάνω ίσως;) και γι' αυτό το διάστημα να μην μπορούν να πάνε στην γενική αγωγή. Τότε να βλέπατε πώς θα ξεκαθάριζε το τοπίο και πόσοι λίγοι τελικά θα έμεναν......εχεις απόλυτο δίκιο emmaki .Όσοι επιδιώκουν να ασχοληθούν με τον τομέα της ειδικής αγωγής θα πρέπει να είναι απόλυτα συνειδητοποιημένοι και κυρίως ευαισθητοποιημένοι.Δε συμφωνώ όμως μαζί σου στο ότι εάν απλά ήταν υποχρεωτικό να μείνεις 3,4 ή και παραπάνω χρόνια, ή ακόμη και μόνιμα θα εμπόδιζε κάποιους να επιδιώκουν να μπούν στο χώρο, από τη στιγμή που ο τρόπος εισαγωγής στη λίστα γίνεται με τέτοια κριτήρια και δεν έχει υπερκορεστεί όπως αυτός της γενικής αγωγής.Και αν λάβουμε υπόψιν και την άγνοια των περισσοτέρων για τις δυσκολίες του εν λόγω κλάδου ... ένα παραπάνω.Αν μιλήσουμε για τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου της εισαγωγής στην Ε.Α εκπαιδευτικών που δε έχουν ιδέα που πάνε ,ούτε έχουν ουσιαστικες ευαισθησίες και ανιδιοτελή κίνητρα, τότε η μόνη λύση είναι (αφού το ασεπ απ'οτι φαίνεται δε το γλιτώνει κανένας) η μοριοδότηση από τα σεμινάρια να δίνεται αφού περάσει κάποιος το ΑΣΕΠ.Η ανεργία στον κλάδο των εκπαιδευτικών είναι τόσο μεγάλη που κανείς δε σκέφτεται "ας μπω μωρέ στην ειδική για να πάω μετά στην γενική" όλοι σκέφτονται "χρειάζομαι δουλειά!!σπούδασα εκπαιδευτικός!!θα πάω εκεί που έχω περισσότερες πιθανότητες".