*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 344717 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PERISTER

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #826 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 08:41:13 μμ »
Fanny δεν ειναι και πολυ θετικά τα πράγματα...δυστυχώς δεν παίρνουν πολλούς..μια φιλη μου το τελείωσε περυσι αλλα επειδή δεν εγραψε κατω απο τη βάση στον ΑΣΕΠ δεν εχει καθολου μόρια στον πίνακα ΣΜΕΑ, αν εγραψες καλούτσικα στον ΑΣΕΠ εχεις κάποιες πιθανοτητες να σε καλέσουν αλλά ώσπου να πάρεις το χαρτί της ειδίκευσης θα εχουν βγει πολλά άτομα και θα έχει μπουκώσει ο κλάδος δεδομένου οτι δεν διοριζουν τους αναπληρωτες ΣΜΕΑ (μέχρι τώρα). Προσωπικά παρακολούθησα κάποιο αλλα το άφησα στη μέση γιατι διορίστηκα. Σχετικά με το επίπεδο είναι τζάμπα χρόνος, κανένας έλεγχος, βάζεις μια υπογραφή και μόνο αυτό. Δεν μαθαίνεις τιποτα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:35:02 »

Αποσυνδεδεμένος leofa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #827 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 11:42:50 μμ »
Κατάλαβα! Έγινε πάντως επιχείρηση το θέμα με τα σεμινάρια ειδικής αγωγής. Μάλλον είναι καλήτερα έτσι. Να μπαίνουν στην ειδική αγωγή αυτοί που πραγματικά το αγαπούν κ το θέλουν.

Αποσυνδεδεμένος roumou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #828 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 11:23:31 πμ »
kalhmera,paidia.Na rwthsw kati?Mia filh mou PE19 eixe kanei ta seminaria to 2006 alla htan 350 wrwn.An thn proslavoun twra 8a uparxei provlhma.Akouse gia enan nomo pou thn kaluptei kai as elege h prokhruksh gia 400wres.Efoson to 2006 den uphrxan seminaria me 400 wres alla 350 wres tote mporei na proslhf8ei..An gnwrizei kapoios kati as apanthsei.euxaristw polu...

Αποσυνδεδεμένος 30m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #829 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 11:25:51 πμ »
400 wrwn kai panw

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:35:02 »

Αποσυνδεδεμένος roumou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #830 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 11:57:42 πμ »
tote omws den uphrxan 400wrwn,ginotan mono 350wrwn.Kai gi'auto leei thn katoxurwnei o nomos.

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #831 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 12:33:42 μμ »
vania για χαλάρωσε λίγο!Στην ειδική αγωγή οργανικές θέσεις δεν υπάρχουν για την ώρα.Ειναι λογικό τα κενα να καλύπτονται απο αναπληρωτές και ωρομίσθιους που ναι μπαινουν στους πίνακες είτε με σεμινάρια ειτε με μεταπτυχιακά.Για τα ειδικά σχολεια δεν ειπε τιποτα.Οποτε καλό ειναι να μη μιλάμε αμα δε ξέρουμε!
τι μας λες κοπελια.το να πηγαινει να κανει ο καθενας το σεμιναριο ,να τον παιρνουν αναπληρωτη στην ειδικη ,να παιρνει τα μοριακια του και επειτα να χωνεται στον πινακα της γενικης ,ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ?ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ.και το χειροτερο ειναιοτι πολλοι που κανουν το σεμιναριο δεν ενδιαφερονται για τα ειδικα σχολεια αλλα το κανουν για να εχουν προσβαση στα σχολεια γενικης

Κι εσύ δηλαδή τι παριστάνεις τον προστάτη του ειδικού σχολείου; Δεν καταλαβα δηλαδή έμείς που έχουμε δουλέψει 2 χρόνια στη γενική και έπειτα άλλα 2 στην ειδική θα ζητήσουμε μήπως την άδειά σου για να επιστρέψουμε στη γενική παιδεία; Τι θέλεις να μας πεις για την άθροιση μορίων ειδικής και γενικής; Μάλλον είναι άλλο για σένα το ειδικό σχολείο και άλλο το γενικό ως προς την προσπάθεια που καταβάλλει ο εκπαιδευτικός. Κρίμα για την παιδεία που υπάρχουν τέτοιες απόψεις. Η παιδεία ειναι ενιαία και ως εκ τουτου και η προυπηρεσία που καταβάλλεται σε αυτή και επομένως ο συλλογισμός σου είναι απλά μια ακόμη ρηχή άποψη έως αστειότητα.

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #832 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 12:42:07 μμ »
vania για χαλάρωσε λίγο!Στην ειδική αγωγή οργανικές θέσεις δεν υπάρχουν για την ώρα.Ειναι λογικό τα κενα να καλύπτονται απο αναπληρωτές και ωρομίσθιους που ναι μπαινουν στους πίνακες είτε με σεμινάρια ειτε με μεταπτυχιακά.Για τα ειδικά σχολεια δεν ειπε τιποτα.Οποτε καλό ειναι να μη μιλάμε αμα δε ξέρουμε!
τι μας λες κοπελια.το να πηγαινει να κανει ο καθενας το σεμιναριο ,να τον παιρνουν αναπληρωτη στην ειδικη ,να παιρνει τα μοριακια του και επειτα να χωνεται στον πινακα της γενικης ,ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ?ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ.και το χειροτερο ειναιοτι πολλοι που κανουν το σεμιναριο δεν ενδιαφερονται για τα ειδικα σχολεια αλλα το κανουν για να εχουν προσβαση στα σχολεια γενικης

Σε παρακαλώ βάλεμε στον πίνακά σου τώρα έστω και χωρίς Ασέπ και δεν θα το ξανακάνω......Παρακαλώ.....

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #833 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 12:53:39 μμ »
κριμα να λετε για τα ατομα που καθονται και το Ξ!@#$νουν απαιτουν  να διοριστούν κιολας με το ετσι θελω...
για να σας δω όλους εσας τους ειδήμονες της ειδικής τι θα κάνετε αν γίνει ασεπ ειδίκης???!!!εεεε ρε γέλια που θα πεσουν!!!!! ;D :P :P :P :P :P

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #834 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 03:54:22 μμ »
Στην ειδική αγωγή ΄σοι δουλεύουν πρέπει να είναι συνειδητοποιημένοι. Πρέπει για γνωρίζουν τι κάνουν και γιατί το κάνουν. Αν το κάνουν για να μπουν απλά και μόνο στη Γενική αγωγή. τότε απλά πολύ κρίμα!
Αν το κάνουν γιατί αγαπούν αυτό τον τομέα, αγαπούν τα παιδιά με ΕΑ, δεν τα βλέπουν με οίκτο και θέλουν να τα εντάξουν στην κοινωνία μας, τότε έχουν πιάσει το νόημα της ειδηκής αγωγής.
Προκέιμένου να εξασφαλιστεί αυτό, για μένα θα έπρεπε όσοι μπαίνουν στην ΕΑ να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μένουν για ένα χρονικό διάστημα (3, 4 χρόνια; Παραπάνω ίσως;) και γι' αυτό το διάστημα να μην μπορούν να πάνε στην γενική αγωγή. Τότε να βλέπατε πώς θα ξεκαθάριζε το τοπίο και πόσοι λίγοι τελικά θα έμεναν......
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος grooog

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 927
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #835 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 07:27:06 μμ »
Στην ειδική αγωγή ΄σοι δουλεύουν πρέπει να είναι συνειδητοποιημένοι. Πρέπει για γνωρίζουν τι κάνουν και γιατί το κάνουν. Αν το κάνουν για να μπουν απλά και μόνο στη Γενική αγωγή. τότε απλά πολύ κρίμα!
Αν το κάνουν γιατί αγαπούν αυτό τον τομέα, αγαπούν τα παιδιά με ΕΑ, δεν τα βλέπουν με οίκτο και θέλουν να τα εντάξουν στην κοινωνία μας, τότε έχουν πιάσει το νόημα της ειδηκής αγωγής.
Προκέιμένου να εξασφαλιστεί αυτό, για μένα θα έπρεπε όσοι μπαίνουν στην ΕΑ να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μένουν για ένα χρονικό διάστημα (3, 4 χρόνια; Παραπάνω ίσως;) και γι' αυτό το διάστημα να μην μπορούν να πάνε στην γενική αγωγή. Τότε να βλέπατε πώς θα ξεκαθάριζε το τοπίο και πόσοι λίγοι τελικά θα έμεναν......
εχεις απόλυτο δίκιο emmaki .Όσοι επιδιώκουν να ασχοληθούν με τον τομέα της ειδικής αγωγής θα πρέπει να είναι απόλυτα συνειδητοποιημένοι και κυρίως ευαισθητοποιημένοι.
Δε συμφωνώ όμως μαζί σου στο ότι εάν απλά ήταν υποχρεωτικό να μείνεις 3,4 ή και παραπάνω χρόνια, ή ακόμη και μόνιμα θα εμπόδιζε κάποιους να επιδιώκουν να μπούν στο χώρο, από τη στιγμή που ο τρόπος εισαγωγής στη λίστα γίνεται με τέτοια κριτήρια και δεν έχει υπερκορεστεί όπως αυτός της γενικής αγωγής.Και αν λάβουμε υπόψιν και την άγνοια των περισσοτέρων για τις δυσκολίες του εν λόγω κλάδου ... ένα παραπάνω.
Αν μιλήσουμε για τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου της εισαγωγής στην Ε.Α εκπαιδευτικών που δε έχουν ιδέα που πάνε ,ούτε έχουν ουσιαστικες ευαισθησίες και ανιδιοτελή κίνητρα, τότε η μόνη λύση είναι  (αφού το ασεπ απ'οτι φαίνεται δε το γλιτώνει κανένας) η μοριοδότηση από τα σεμινάρια να δίνεται αφού περάσει κάποιος το ΑΣΕΠ.
Η ανεργία στον κλάδο των εκπαιδευτικών είναι τόσο μεγάλη που κανείς δε σκέφτεται "ας μπω μωρέ στην ειδική για να πάω μετά στην γενική" όλοι σκέφτονται "χρειάζομαι δουλειά!!σπούδασα εκπαιδευτικός!!θα πάω εκεί που έχω περισσότερες πιθανότητες".

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #836 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 09:01:44 μμ »
Στην ειδική αγωγή ΄σοι δουλεύουν πρέπει να είναι συνειδητοποιημένοι. Πρέπει για γνωρίζουν τι κάνουν και γιατί το κάνουν. Αν το κάνουν για να μπουν απλά και μόνο στη Γενική αγωγή. τότε απλά πολύ κρίμα!
Αν το κάνουν γιατί αγαπούν αυτό τον τομέα, αγαπούν τα παιδιά με ΕΑ, δεν τα βλέπουν με οίκτο και θέλουν να τα εντάξουν στην κοινωνία μας, τότε έχουν πιάσει το νόημα της ειδηκής αγωγής.
Προκέιμένου να εξασφαλιστεί αυτό, για μένα θα έπρεπε όσοι μπαίνουν στην ΕΑ να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μένουν για ένα χρονικό διάστημα (3, 4 χρόνια; Παραπάνω ίσως;) και γι' αυτό το διάστημα να μην μπορούν να πάνε στην γενική αγωγή. Τότε να βλέπατε πώς θα ξεκαθάριζε το τοπίο και πόσοι λίγοι τελικά θα έμεναν......
εχεις απόλυτο δίκιο emmaki .Όσοι επιδιώκουν να ασχοληθούν με τον τομέα της ειδικής αγωγής θα πρέπει να είναι απόλυτα συνειδητοποιημένοι και κυρίως ευαισθητοποιημένοι.
Δε συμφωνώ όμως μαζί σου στο ότι εάν απλά ήταν υποχρεωτικό να μείνεις 3,4 ή και παραπάνω χρόνια, ή ακόμη και μόνιμα θα εμπόδιζε κάποιους να επιδιώκουν να μπούν στο χώρο, από τη στιγμή που ο τρόπος εισαγωγής στη λίστα γίνεται με τέτοια κριτήρια και δεν έχει υπερκορεστεί όπως αυτός της γενικής αγωγής.Και αν λάβουμε υπόψιν και την άγνοια των περισσοτέρων για τις δυσκολίες του εν λόγω κλάδου ... ένα παραπάνω.
Αν μιλήσουμε για τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου της εισαγωγής στην Ε.Α εκπαιδευτικών που δε έχουν ιδέα που πάνε ,ούτε έχουν ουσιαστικες ευαισθησίες και ανιδιοτελή κίνητρα, τότε η μόνη λύση είναι  (αφού το ασεπ απ'οτι φαίνεται δε το γλιτώνει κανένας) η μοριοδότηση από τα σεμινάρια να δίνεται αφού περάσει κάποιος το ΑΣΕΠ.
Η ανεργία στον κλάδο των εκπαιδευτικών είναι τόσο μεγάλη που κανείς δε σκέφτεται "ας μπω μωρέ στην ειδική για να πάω μετά στην γενική" όλοι σκέφτονται "χρειάζομαι δουλειά!!σπούδασα εκπαιδευτικός!!θα πάω εκεί που έχω περισσότερες πιθανότητες".

Εχείς απόλυτο δίκιο στην τελευταία φράση σου. Όμως δεν μπορώ να αποδώσω ευθυνη στους συναδέλφους. Την μόμη ευθύνη την φέρει το υπουργείο που για ακόμα μία φορά βρήκε έναν τρόπο να εκμεταλλεύεται την ανάγκη νέων ανθρώπων για δουλειά, και βρήκε τρόπο να τους βάλει στο τριπάκι να μαζεύουν χαρτιά τα οποία τελικά πολύ πιθανόν δεν θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν.
Ξέρεις τι μου φέρνει στο μυαλό; Ότι σε λίγο θα αρχίοσυν όλοι όσοι έχουν πχ.χ σεμινάριο να κάνουν ΚΑΙ μταπτυχιακό, όσοι έχουν μεταπτυχιακό να κάνουν ΚΑΙ σεμινάριο, να κάνουν διδακτορικό ή (σε λίγο καιρό και) διδακτορικΑ, προκειμένου να είναι πιο πάνω στον πίνακα και να βρουν δουλειά. Μήπως όμως έτσι απλά καθυστερούν περισσότερο την ανεργία; Μήπως τα νούμερα που φαίνονται για την ανεργία έτσι γίνονται μικρότερα; Και ας υπάρχει η αφαίμαξη (οικονομική και ψυχολογική) όλων αυτών των ανθρώπων....
Πάντως σίγουρα η ΕΑ είναι "μυστήριος"κλάδος και θέλει "υποψιασμένους", "ψιλιασμένους" και "τρελαμένους" εκπαιδευτικούς για να είναι επιτυχημένοι και να πάνε μπροστά τα παιδιά (γιατί για μένα ο βασικός στόχος πρέπει να είναι τα παιδιά)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος grooog

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 927
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #837 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 11:55:37 μμ »
Μα το ίδιο λέμε, και γω δεν κατηγόρησα τους συναδέλφους.Φαίνεται μάλιστα από το ύφος μου.Το σύστημα φταίει, και είναι που μας κάνει όλους να καταφεύγουμε σε τέτοιους οδούς.Αν τα πράγματα ήταν "ανοιχτά" τότε πραγματικά ο καθένας θα πήγαινε ακριβώς εκεί που τον ενδιέφερε ,εκεί που αγαπούσε πραγματικά με αντίστοιχα κίνητρα, με αποτέλεσμα να υπήρχαν και θετικά αποτελέσματα

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #838 στις: Δεκέμβριος 02, 2009, 05:36:46 μμ »
να μην καταργηθουν τα σεμιναρια! για καποιο λογο υπαρχουν κ αυτα!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2012, 05:29:24 μμ από ermionoula »

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #839 στις: Δεκέμβριος 02, 2009, 05:49:33 μμ »
Σας παρακαλώ πειτε μυ τις γνωμες σας για τα σεμινάρια. Αξιζει να γραφτω αν σε σεμιναριο που ηγει Δεκεμβρη;Ειναι αργά;Πιστευετε οτι θα παψουν να μετρούν;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 607

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.198 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.