*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 344653 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος amer

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 223
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε03
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #994 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 07:21:45 μμ »
Στον ΑΣΕΠ ειδικης αγωγης δε μπορει να δωσει ο οποιοσδηποτε , χωρις τουλαχιστον να εχει κανει ενα μεταπτυχιακοη' ενα ετησιο σεμιναριο Ε.Α . Το θεωρω την ελαχιστη επιμορφωση που πρεπει να εχει καποιος για να ασχοληθει με τα παιδια με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες. Συναδελφοι μη γελιομαστε δεν ειναι ευκολος ο ρολος του ειδικου παιδαγωγου και η αποφαση να ασχοληθει καποιος πρεπει να εχει σοβαροτητα και ευθυνη. Δεν ειναι μονο τα παιδια, ειναι και οι γονεις που θελουν στηριξη. Σοβαρευτειτε λοιπον και μην αντιμετωπιζετε με ελαφροτητα το θεμα της ειδικης αγωγης σαν επαγγελματικη αποκατασταση.

Δεν θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα!!!!!
Η ΕΑ είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να αντιμετωπίζεται τόσο απλά/απλοϊκά, ως δηλαδή ένα σκαλοπατάκι για μόνιμο διορισμό!
Και θέλετε να το πάω και πιο πέρα; Για μένα (και το έχω πει και άλλες φορές) αυτός που θα επιλέξει να διοριστεί/ να εργαστεί στην ΕΑ θα έπρεπε  να αναλαμβάνει την υποχρέωση να μείνει στο χώρο για ένα χρονικό διάστημα ικανό για να παράξει έργο. Δεν ξέρω πόσο θα πρέπει να είναι αυτό το διάστημα, πάντως περισσότερο από ένα χρόνο. Μιάλμε για παιδά τα οποία χρειάζονται σταθερότητα τόσο σε πρόσωπα, όσο και σε μεθόδους. Η όποια αλλαγή προκαλεί μεγάλη ανστάτωση και μπορεί μέχρι και να ακυρώσει όλη την προηγούμενη προσπάθεια.
Αν λοιπόν συμβεί αυτό (της υποχρεωτικής παραμονής στην ΕΑ για κάποιο διάστημα) είμαι περίεργη να δω πόσοι τελικά θα επιλέξουν τον κλάδο. Πραγματικά πολύ περίεργη....

Το πρόβλημα δυστυχώς είναι ότι σύμφωνα με τις τελευταίες ενημερώσεις από το υπουργείο, προσανατολίζεται στο να δίνουν ΟΛΟΙ ασεπ ειδικής αγωγής.Χωρίς καν σεμινάριο.Γέλοια και παράλογα πράγματα δυστυχώς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:55:26 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #995 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 10:17:55 μμ »
VIOLA εγώ δεν πλήρωσα τα δίδακτρα.
Θα πάω ίσως στην επόμενη συνάντηση στο τέλος Ιανουαρίου για να δω τι θα πουν και οι άλλοι καθώς και ο συντονιστής του προγράμματος σχετικά με τα σεμινάρια.
Πάντως ότι και να πουν εγώ δεν πείθομαι αν δεν ακούσω κάποια επίσημη ανακοίνωση από το Υπουργείο. Οπότε χλωμό το κόβω να τα συνεχίσω και να καταβάλω τα δίδακτρα.

Ας πουν και άλλοι τι θα κάνουν

Αποσυνδεδεμένος grooog

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 927
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #996 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 10:34:44 μμ »
Στον ΑΣΕΠ ειδικης αγωγης δε μπορει να δωσει ο οποιοσδηποτε , χωρις τουλαχιστον να εχει κανει ενα μεταπτυχιακοη' ενα ετησιο σεμιναριο Ε.Α . Το θεωρω την ελαχιστη επιμορφωση που πρεπει να εχει καποιος για να ασχοληθει με τα παιδια με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες. Συναδελφοι μη γελιομαστε δεν ειναι ευκολος ο ρολος του ειδικου παιδαγωγου και η αποφαση να ασχοληθει καποιος πρεπει να εχει σοβαροτητα και ευθυνη. Δεν ειναι μονο τα παιδια, ειναι και οι γονεις που θελουν στηριξη. Σοβαρευτειτε λοιπον και μην αντιμετωπιζετε με ελαφροτητα το θεμα της ειδικης αγωγης σαν επαγγελματικη αποκατασταση.

Δεν θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα!!!!!
Η ΕΑ είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να αντιμετωπίζεται τόσο απλά/απλοϊκά, ως δηλαδή ένα σκαλοπατάκι για μόνιμο διορισμό!
Και θέλετε να το πάω και πιο πέρα; Για μένα (και το έχω πει και άλλες φορές) αυτός που θα επιλέξει να διοριστεί/ να εργαστεί στην ΕΑ θα έπρεπε  να αναλαμβάνει την υποχρέωση να μείνει στο χώρο για ένα χρονικό διάστημα ικανό για να παράξει έργο. Δεν ξέρω πόσο θα πρέπει να είναι αυτό το διάστημα, πάντως περισσότερο από ένα χρόνο. Μιάλμε για παιδά τα οποία χρειάζονται σταθερότητα τόσο σε πρόσωπα, όσο και σε μεθόδους. Η όποια αλλαγή προκαλεί μεγάλη ανστάτωση και μπορεί μέχρι και να ακυρώσει όλη την προηγούμενη προσπάθεια.
Αν λοιπόν συμβεί αυτό (της υποχρεωτικής παραμονής στην ΕΑ για κάποιο διάστημα) είμαι περίεργη να δω πόσοι τελικά θα επιλέξουν τον κλάδο. Πραγματικά πολύ περίεργη....
emmaki συμφωνω μαζί σου στο ότι θα πρέπει να μένουν για τουλάχιστον ένα χρόνο (το λιγότερο κατ'εμε)στον χώρο.Το έχω επισημάνει και πάλι άλλωστε.Είναι όντως ένας πολύ ευαίσθητος χώρος για να θεωρείται σκαλοπάτι για διορισμό.Αλλά πιστεύεις πως αν έλεγε το κράτος πως το υποχρεωτικό χρονικό διάστημα παραμονής στην ειδική αγωγή θα είναι πλέον 1,2,3΄χρόνια ή ακόμη και για πάντα θα ήταν ανασταλτικός παράγοντας για να επιδιώκει κάποιος να μπει;Δεν το πιστέυω.Και η επιχειρηματολογία μου είναι πως οι περισσότεροι που παρακολουθούν το σεμινάριο για να μπούν στην εκπάιδευση δεν ξέρουν καν ότι μπορούν να μεταπηδήσουν από την ειδική στη γενική.Είναι πολυτελεια για αυτούς να σκεφτούν κάτι τέτοιο.Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι μια δουλειά στην εκπαίδευση.Το αν αυριο μεθαύριο δεν θα αντέχουν , θα κουραστούν, ή οτιδήποτε άλλο, με την ειδική αγωγή, είναι δευτερευον και μακροπρόθεσμο για τους ίδιους.
Εγω λοιπόν θεωρώ πως ακόμη και να τους έλεγαν πως άπαξ θα μπούν στην ειδική αγωγή θα μείνουν για πάντα στην ειδική αγωγή το ίδιο ποσοστό θα το κυνηγούσε. Το ζήτημα δεν είναι ότι ο κόσμος έχει καταλάβει τι εστί ειδική αγωγή και παιδιά με ειδικές ανάγκες ,απλά εκμεταλλευεται τον χώρο αυτό για να βολευτεί, αλλά το θεμά είναι πως ο κόσμος, οι εκπαιδευτικοί ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, τι απαιτεί, τι έχουν να αντιμετωπίσουν. Ο οίκτος είναι εύκολος για όλους να τον παρέχουν στον διπλανό τους, η αφοσοίωση και η έμπρακτη προσπάθεια για αυτούς όμως όχι.
 Η κοινωνία έχει καταντήσει όλους μας (και δε βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω) να κοιτάμε πως και από που θα μπορέσουμε να γατζωθούμε, χωρίς να μπορούμε να σκεφτούμε τι σημαίνει αυτό.Δεν έχουμε ούτε την πολυτέλεια του χρόνου, ούτε των επιλογών, γιατί το μόνο που σκεφτόμαστε είναι θέλω δουλειά

Αποσυνδεδεμένος emily_

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 883
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #997 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 10:37:49 μμ »
Εγώ πάντως θα συνεχίσω κανονικά το σεμινάριο. Εξάλλου ήδη έδωδα τα μισά χρήματα...  :-\

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:55:26 »

Αποσυνδεδεμένος maricagirl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #998 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 10:56:21 μμ »
Aν κάποιος είναι φιλόλογος δεν αξίζει να συνεχίσει αυτά τα σεμινάρια. Ας ρίξει μια ματιά να διαπιστώσει ότι φέτος δεν προσελήφθησαν ούτε αυτοί που είχαν μεταπτυχιακό.
Εγώ τα παρακολούθησα πέρυσι δεν με πήραν βέβαια κάπου και ούτε πρόκειται.Αν μου το είχε πει κάποιος θα το είχα σκεφτεί καλύτερα.Απλά την άποψή μου καταθέτω.Επίσης δεν θα συνέχιζα σε καμία περίπτωση αν διάβαζα ότι η υφυπουργός μίλησε για το ενδεχόμενο να μην αναγνωριστούν.

Αποσυνδεδεμένος zwi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 126
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση/ ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #999 στις: Ιανουάριος 13, 2010, 11:24:49 μμ »
To σεμινάριο που γίνεται στο αριστοτέλειο γνωρίζετει πότε τελειώνει;
You can lose more than your patience ...

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1000 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 01:25:02 πμ »
15 μαιου τελειωνει

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1001 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 08:44:42 πμ »
αν κατάλαβα καλά θα γίνει χωριστός ασεπ για την ειδική αγωγή και θα μπορεί να συμμετέχει οποιοσδήποτε αρκεί να έχει σεμινάριο;
γίνεται αυτό από τη στιγμή που δεν αναγνωρίζει τα σεμινάρια;;
μπερδεύτηκα ??? ??? ???

Αποσυνδεδεμένος VIOLA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1002 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 10:04:59 πμ »
maricagirl  εχεις δικιο αλλα απο την αλλη σκεφτομαι οτι εχω δωσει τοσα λεφτα.να πανε χαμενα?


Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1003 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 10:05:53 πμ »
Υπουργείο Παιδείας: «Οι εκπαιδευτικοί θα υποβάλλουν αιτήσεις πρόσληψης απευθείας στα σχολεία που υπάρχουν κενά, με τη δέσμευση να υπηρετούν σε αυτά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα»


Σε δημοσίευμά της η ΕΡΤ 3 ( http://www.inews.gr/23/pente-nea-scholeia-sti-thessaloniki.htm ) αναφέρει τα παρακάτω:
 

«Ο κ. Πανάρετος, εξέφρασε την πρόθεση του υπουργείου για ένα νέο σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με το οποίο οι ενδιαφερόμενοι δεν θα απευθύνονται στην κεντρική διοίκηση, αλλά θα υποβάλλουν αιτήσεις απευθείας στα σχολεία που υπάρχουν κενά, με τη δέσμευση να υπηρετούν σε αυτά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αντίστοιχα, οι μετακινήσεις τους θα γίνονται ανάλογα με τις ανάγκες των σχολείων».
 

Ολόκληρο το δημοσίευμα έχει ως εξής:

Λύση στα προβλήματα και τις ελλείψεις στον τομέα της εκπαίδευσης που αντιμετωπίζουν οι μαθητές της Θεσσαλονίκης δίνουν τα πέντε σχολεία που εγκαινίασε ο υφυπουργός Παιδείας, Γιάννης Πανάρετος, συνοδευόμενος από το νέο διευθυντή της περιφέρειας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κεντρικής Μακεδονίας, Θεόδωρο Καρτσιώτη και τους προϊσταμένους των διευθύνσεων εκπαίδευσης.



Συγκεκριμένα, ο κ. Πανάρετος εγκαινίασε το 18ο Δημοτικό και το 20ο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς, το Γυμνάσιο Πεύκων, το 7ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης και το 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου.

Σε δηλώσεις του επισήμανε ότι η σχολική στέγη αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης και ήταν από τα βασικά σημεία συζήτησης σε σύσκεψη που έγινε υπό τον πρωθυπουργό με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Ο υφυπουργός άκουσε τις απόψεις των μαθητών για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τις σκέψεις τους για να καταστεί το σχολείο ένας ευχάριστος χώρος μάθησης, ενώ συζήτησε με τους εκπαιδευτικούς ζητήματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως τα αναλυτικά προγράμματα, το πολλαπλό βιβλίο κ.ά.

Ο κ. Πανάρετος, εξέφρασε την πρόθεση του υπουργείου για ένα νέο σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με το οποίο οι ενδιαφερόμενοι δεν θα απευθύνονται στην κεντρική διοίκηση, αλλά θα υποβάλλουν αιτήσεις απευθείας στα σχολεία που υπάρχουν κενά, με τη δέσμευση να υπηρετούν σε αυτά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αντίστοιχα, οι μετακινήσεις τους θα γίνονται ανάλογα με τις ανάγκες των σχολείων.



http://www.inews.gr/23/pente-nea-scholeia-sti-thessaloniki.htm

Nέα ήθη και αέρας στην εκπαίδευση................Τι μας περιμένει  άραγε;;;

Αποσυνδεδεμένος georgia9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1004 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 11:41:41 πμ »
θα μπει ασεπ σιγουρα και λογικα θα δινουν ολοι αλλα αυτοι που θα χουν σεμιναριο ή μεταπτυχιακο θα χουν καποια μορια παραπανω. 1,5 για μεταπτυχιακο, 1 για σεμιναριο αν θυμαμαι καλα.
παντως αποκλειεται να δινουν μονο οι μεταπτυχιακοι ή οι σεμιναριακιδες γιατι καποια στιγμη θα τελειωσουν και αυτοι. τι θα κανει τοτε? μην ξεχνας οτι οι μεταπτυχιακοι πχ αγγλικης γαλλικης φιλολογιας ειναι 1 και κανενας οποτε? απο καπου πρεπει να βαλει ανθρωπους.

Αποσυνδεδεμένος amer

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 223
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε03
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1005 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 01:30:20 μμ »
θα μπει ασεπ σιγουρα και λογικα θα δινουν ολοι αλλα αυτοι που θα χουν σεμιναριο ή μεταπτυχιακο θα χουν καποια μορια παραπανω. 1,5 για μεταπτυχιακο, 1 για σεμιναριο αν θυμαμαι καλα.
παντως αποκλειεται να δινουν μονο οι μεταπτυχιακοι ή οι σεμιναριακιδες γιατι καποια στιγμη θα τελειωσουν και αυτοι. τι θα κανει τοτε? μην ξεχνας οτι οι μεταπτυχιακοι πχ αγγλικης γαλλικης φιλολογιας ειναι 1 και κανενας οποτε? απο καπου πρεπει να βαλει ανθρωπους.

Και έτσι κάποιος που γράφει καλά στο γνωστικό ή στην διδακτική του αντικειμένου του και πιάνει μόνο τη βάση στην εξέταση ειδικής αγωγής θα μπορεί π.χ. να διορίζεται στην ειδική αγωγή έναντι κάποιου με μεταπτυχιακό. Και ακόμη χειρότερα μπορεί να διοριστεί σε μονάδες κωφών ή τυφλών. Πραγματικά, αυτό το σύστημα θα κάνει κακό στα παιδιά. Θα διορίζονται άτομα στην ειδική αγωγή που έχουν γνώσεις σε άλλα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος grooog

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 927
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1006 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 03:50:01 μμ »
15 μαιου τελειωνει
To σεμινάριο που γίνεται στο αριστοτέλειο γνωρίζετει πότε τελειώνει;
το αριστοτέλειο δεν κάνει μόνο ένα κάνει 2

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1007 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 06:31:22 μμ »
κανει ενα το τμημα νηπιαγωγων (σε αθηνα και θεσσαλονικη) και ενα που κανει η επιτροπη κοινωνικης πολιτικης..καπως ετσι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 537
Σύνολο: 547

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.