*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 383208 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Άνναxxx

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 179
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1106 στις: Ιουνίου 20, 2010, 01:01:00 pm »
Παλια γιατι μπορουσαν?τα ιδια μαθηματα και περισσοτερα εχουν τωρα απο οτι παλαιοτερα.Τα πραγματα ειναι απλα.Οποιος εχει τα κονε προωθει το "τμημα του".Αυτο που λες emmaki με το οσοι προλαβαν δουλεψαν δεν ισχυει.Υπαρχουν ατομα που δουλευουν αφου πηραν το πτυχιο προπερσι και κανανε φυσικα ΚΑΙ το σεμιναριο!
Το τι θεωρειτε προσον για την ΕΑ ποιος το κρινει?οτι γουσταρουν κανουνε.Και του Μακεδονια κατευθυνση ειναι και δεν θεωρουσαν παλια οτι εχουν τα προσοντα.Τρεξανε στα δικαστηρια και τωρα γινεται χαμος.Τεσπα ειναι τεραστια αυτη η συζητηση και δεν βγαζει πουθενα...ο καθενας απο οπου και αν βγαινει ας κοιταξει να προσφερει το καλυτερο στα παιδια με εεα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:40:44 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1107 στις: Ιουνίου 20, 2010, 01:16:48 pm »
Αδικια δεν ειναι που τα αναγνωριζει μονο για την δευτεροβαθμια και οχι για την πρωτοβαθμια(νηπιαγωγοι)??? Κι εμεις τα "σταξαμε" τα 3.400, χωρις να ειμαστε πλουσιοι...και δεν μας τα αναγνωριζει καθολου...Ενω το ιδιο σεμιναριο το θεωρει καταλληλο για τους εκπαιδευτικους δευτεροβαθμιας και για τους διορισμενους (καθως μπορουν να παρουν αποσπαση στην ειδικη αγωγη με αυτο το σεμιναριο)...
Θα μου πειτε "μα βγαινουν νηπιαγωγοι ειδικης αγωγης απο το πανεπιστημιο του
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1108 στις: Ιουνίου 20, 2010, 01:42:14 pm »
GIANNI........πιστεύεις ότι δεν δουλεύεις στην ειδική αγωγή επειδή είσαι αδικημένος?

Αποσυνδεδεμένος cris.drm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1109 στις: Ιουνίου 20, 2010, 01:51:08 pm »
Φυσικα και δεν κρεμαστηκα στο σεμιναριο... Στον ασεπ εγραψα 80%, αλλα δεν ηταν αρκετο ουτε καν για αναπληρωτρια...
Διαβαζοντας τα πρακτικα της

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:40:44 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1110 στις: Ιουνίου 20, 2010, 01:59:20 pm »
Φυσικα και δεν κρεμαστηκα στο σεμιναριο... Στον ασεπ εγραψα 80%, αλλα δεν ηταν αρκετο ουτε καν για αναπληρωτρια...
Διαβαζοντας τα πρακτικα της
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος mim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε08
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1111 στις: Ιουνίου 20, 2010, 02:41:39 pm »
Αγαπητέ giannios! Aπο οτι καταλαβαίνω κι εσύ ο ίδιος θα παρακολουθούσες τα σεμινάρια τα οποία κράζεις ,αν αυτά συνέχιζαν να ισχύουν! Έτσι καταλαβαίνω απο αυτά που γραφεις τουλάχιστον! Έχω απλά να σου πω οτι αν μιλάς για αδικίες σαυτό τοοοοο...μην το χαρακτηρίσω ... :-X >:(.."ΚΡΑΤΟΣ" στο οποίο ζούμε, θΑ πρεπε να πιάσεις το θέμα  απο πολλές πλευρές!
Με καλέσαν να εργασθώ στην ειδική ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΠΑΡΜΠΑ , επειδη δεν είχαν άτομα!!!!!ΔΙΚΑΙΟ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
Αγαπησα αυτο το χωρο ,απέκτησα εναν χρόνο προύπηρεσια και με κριναν ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ να μπω στουσ πίνακες γιατι αυτο δεν ηταν αρκετό!ΔΙΚΑΙΟ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
Δυστυχώς δεν ειχα να τα ΣΚΑΣΩ για ενα μεταπτυχιακό και αποφασισα να κάνω με ΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΠΟ το σεμινάριο!Παρακολουθούσα ΚΑΘΕ Σ/Κ ολη τη χρονιά ,εκανα εργασία την οποια παρουσίασα δεν πλήρωσα απλα και μου δώσαν ενα χαρτί!!!
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΕ ΚΡΙΝΟΥΝ ΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΧΩΡΟ!!!Ουτε και η άγνοια όμως και τα μηδενικά προσόντα!!!
Εγω που για σένα πλήρωσα λοιπόν  και πήρα το "χαρτάκι", υπάρχει περίπτωση να μπορώ να το χρησιμοποιήσω ΜΟΝΟ για 2 χρόνια!!ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ???.......?Για σενα μπορεί! Για μενα που έτρεχα 2 φορεσ τη βδομάδα στην επαρχία , με άπειρα προσωπικά εξοδα για να εργασθώ στην ειδική, να αποκτήσω προυπηρεσία και ναί να κανω ενα ετήσιο σεμινάριο για να στηρίξω καλύτερα τη θεση στην οποία "ΑΥΤΟΙ" με έβαλαν χωρις ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝ,  ΟΧΙ ....!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ!
Ας πάψουμε επιτέλους να βγαζουμε απο τη μύγα ξίγκι, να τρωγόμαστε μεταξύ μας !Πολλές απο τισ αδίκιες τις έχουμε προκαλέσει οι ιδιοι γιατί ετσι μάθαμε!Το ρουσφετάκι και το μέσον! Δεν είχα ποτέ φίλε μού και δεν δέχομαι απο κανέναν να ισοπεδώνει αυτά που με πολλή προσπαθεια και στέρηση ξαναλέω έχω κατάφερει! Και ξανατονίζω οτι παρότι το χω κάνει, το σεμινάριο μονο μια ίδεα σου δίνει για το τι εστί ειδική! Γενικά κανενα χαρτί δεν συγκρίνεται με την πράξη!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΑΣ  να βρεις τρόπο  να  κάνεις μεταπτυχιακό (ουτε εκεί είναι όλα αξιοκρατικά να ξερεισ! :-X ;)) και να θες ουσιαστικα να ασχοληθείς με  αυτον τον κλάδο! Θα χαίρομαι να δουλεύουν άνθρωποι που πραγματικά εχουν προσόντα και είναι ικανοι να εργασθούν στην ειδική! Θα χαιρομαι να είμαι πίσω σου στον πίνακα έχοντας ενα "απλο" σεμινάριο και έναν χρόνο προυπηρεσία!;)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1112 στις: Ιουνίου 20, 2010, 03:43:05 pm »
Παλια γιατι μπορουσαν?τα ιδια μαθηματα και περισσοτερα εχουν τωρα απο οτι παλαιοτερα.Τα πραγματα ειναι απλα.Οποιος εχει τα κονε προωθει το "τμημα του".Αυτο που λες emmaki με το οσοι προλαβαν δουλεψαν δεν ισχυει.Υπαρχουν ατομα που δουλευουν αφου πηραν το πτυχιο προπερσι και κανανε φυσικα ΚΑΙ το σεμιναριο!
Το τι θεωρειτε προσον για την ΕΑ ποιος το κρινει?οτι γουσταρουν κανουνε.Και του Μακεδονια κατευθυνση ειναι και δεν θεωρουσαν παλια οτι εχουν τα προσοντα.Τρεξανε στα δικαστηρια και τωρα γινεται χαμος.Τεσπα ειναι τεραστια αυτη η συζητηση και δεν βγαζει πουθενα...ο καθενας απο οπου και αν βγαινει ας κοιταξει να προσφερει το καλυτερο στα παιδια με εεα.

Δουλεύουν ακριβώς επειδή κάνανε ΚΑΙ το σεμινάριο! Το σεμινάριο θεωρείται προσόν διορισμού. Η κατεύθυνση όχι.
Τώρα το πώς ορίζονται τα προσόντα και ποιά προσόντα πρέπει να έχουν αυτοί που δουλέυουν στην ΕΑ....είναι μια τεράστια κουβέντα!!!!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1113 στις: Ιουνίου 20, 2010, 04:27:25 pm »
Διαβάζοντας μηνύματα από διάφορα θέματα σε αυτό το φόρουμ αλλά και με αφορμή τη συγκεκριμένη συζήτηση σκέφτομαι πως αυτό που επικρατεί ως στάση σε πολλούς από όσους συνωστίζονται για μία θέση στην εκπαίδευση είναι η γκρίνια του μέσου όρου για να μην πω της μετριότητας. Πολλοί δίνουν την εντύπωση ότι έχουν ξεχαστεί στη δεκαετία του '80 όταν ένα χαρτί σου εξασφάλιζε και θέση στο δημόσιο. Πίσω όμως από αυτή τη γκρίνια για όποιες αδικίες κρύβεται δυσ-προσαρμοστικότητα στα νέα δεδομένα, για να μην πω ανικανότητα.

ΟΚ γίνονται αδικίες από το υπουργείο, ΟΚ μερικές φορές δίνεται μεγαλύτερη αξία απ' ό,τι πρέπει σε κάποια προσόντα (π.χ. τα συγκεκριμένα σεμινάρια). Όμως δεν είναι όλο το σύστημα άδικο. Σε μεγάλο βαθμό είναι δίκαιο.

Οι συνάδελφοι που γκρινιάζουν τι διαθέτουν από επιπλέον προσόντα; Συνήθως το τίποτα, ή έστω ένα χαρτί που πιστοποιεί την ημιμάθειά τους. Έχουν όμως οι ίδιοι προσπαθήσει να βελτιωθούν επαγγελματικά. Όχι θα πουν, γιατί δεν τους δίνεται η δυνατότητα (έτοιμη η αρνητική απάντηση και με δικαιολογίες). Δηλαδή τι θέλουν; Να τους φέρουν τη δουλειά στο πιάτο;

Δίνει κάποιος ασεπ, βγαίνουν και λένε ότι οι εξετάσεις αυτές δεν κρίνουν ένα καλό εκπαιδευτικό. Αυτές υπάρχουν. Αν σας κάνουν.

Έχει κάποιος μεταπτυχιακό, οι υπόλοιποι γκρινιάζουν που δεν είχαν τα φράγκα να το κάνουν (έλεος!). Λες και το μεταπτυχιακό αγοράζεται, και η προσωπική ικανότητα δεν έχει και μεγάλη σημασία. Και εν πάση περιπτώσει, αν θέλει κανείς να κάνει ανώτερες σπουδές, υπάρχουν υποτροφίες και εδώ και στο εξωτερικό. Αν έχει τα κότσια, ας τις διεκδικήσει, και ας σταματήσει επιτέλους να γκρινιάζει σαν τάχα αδικημένος.

Οι έχοντες προϋπηρεσία τη διατυμπανίζουν σαν γύφτικο σκεπάρνι, λες και είναι το σούπερ κατόρθωμα. Έκανε ο άλλος δύο και πλέον ώρες τη βδομάδα σε δημόσιο σχολείο και νομίζει ότι πρέπει να ξεπεράσει όλους τους άλλους υποψηφίους επειδή "κουράστηκε". Σοβαρολογείτε; ΟΚ κουράστηκε και να τις βρει και να μετακινείται προς και από το σχολείο, αλλά μέσα στο γενικότερο χαμό εύρεσης εργασίας δεν είναι και η υπερπροσπάθεια. Είναι απλά μια επιλογή που συνυπολογιζόμενων και άλλων προσόντων, μπορεί να οδηγήσει σε διορισμό, μπορεί και όχι.

Αυτά τα ολίγα. Ας κάνει λοιπόν ο καθένας τον απολογισμό του και ας σταματήσουμε επιτέλους να ρίχνουμε ευθύνες αλλού και να κλαιγόμαστε συνέχεια. Ο καθένας ξέρει σε τι έφταιξε και τι έχει πετύχει.

Αποσυνδεδεμένος Φυσικός

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1114 στις: Ιουνίου 20, 2010, 05:02:54 pm »
Σε κάποια πράγματα συμφωνώ και σε κάποια διαφωνώ, όμως μου φαίνεται ότι ρίχνεις το βάρος στον κόσμο που προσπαθεί να βρει δουλειά και όχι σε αυτούς που φτιάχνουν ένα σύστημα κομμενο και ραμμενο στα μέτρα τους και συνήθως εις βάρος του απλού πολίτη αλλα υπέρ των πλουσίων. Είναι προφανές ότι οι υποτροφίες είναι ελάχιστες και οι πιθανότητες να πάρει κάποιος μηδαμινές(ειδικά αν εργάζεται παράλληλα για να ζήσει) ενώ τα δίδακτρα είναι τεράστια και πολύ εύκολα ένας πλούσιος μπορεί να σπουδάσει μόνο με το χρήμα του, χωρίς ιδιαίτερα προσόντα. Κόιτα όλους τους πολιτικούς και τα παιδιά  τους, ειλικρινα πιστεύεις ότι όλα αυτά τα άτομα είχαν τα προσόντα να σπουδάσουν στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 20, 2010, 05:09:37 pm από Φυσικός »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1115 στις: Ιουνίου 20, 2010, 05:08:44 pm »
Διαβάζω συνέχεια για τα έξοδα που χρειάζεται το μετατπυχιακό στο εξωτερικό, ότι είναι δυσβάσταχτο κλπκλπ
Ναι θέλει χρήματα, αρκετά. Αλλά αν θες να το κάνεις μπορείς. Εγώ και στο μεταπτυχιακό μου δεν ζήτησα ούτε ένα ευρώ από τους γονείς μου. Δεν τπους επιβάρυνα ούτε στο ελάχιστο.
Ήμουν στην Αγγλία. Έκανα 2 part-time δουλειές και έκανα και το μεταπτυχιακό μου.
Ήταν πάρα πολύ δύσκολο και εξοντωτικό, αλλά ήταν κάτι που ηθελα να κάνω γιατί το αγαπούσα.
Πιστεύω ότι όποιος ενδιαφέρεται για κάτι, βρίσκει τρόπο και το κάνει....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Φυσικός

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1116 στις: Ιουνίου 20, 2010, 05:15:15 pm »
Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες και η τυχη μετράει, η ηλικία που θα αποφασίσεις να το κάνεις, η εποχή(ας πούμε τώρα γίνεται ένας χαμός στην οικονομία), Δεν είναι μόνο το θέλω στη ζωή δυστηχώς.

Αποσυνδεδεμένος mim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε08
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1117 στις: Ιουνίου 20, 2010, 05:15:55 pm »
Σε κάποια πράγματα σθμφωνώ και σε κάποια διαφωνώ, όμως μου φαίνεται ότι ρίχνεις το βάρος στον κόσμο που προσπαθεί να βρει δουλειά και όχι σε αυτούς που φτιάχνουν ένα σύστημα κομμενο και ραμμενο στα μέτρα τους

Συμφωνω απολυτα "φυσικος"! δεν μπορει να λεμε "ευχαριστω","θα ξαναπροσαρμοστω" , σε ενα συστημα που τη μια μερα μασ θεωρει ικανους και την αλλη οχι! πχ ειναι πολυ διαφορετικο να τρεχεισ στην επαρχια για να μεζεψεισ προυπηρεσια και να εχεισ επιτυχει και στον ασεπ ,ξεροντας πωσ 24μηνο+ασεπ=διορισμος και πολυ διαφορετικο να σου λενε σε μια μερα οτι αυτα δεν ισχυουν !!!προσωπικα θα εκανα κατι αλλο στη ζωη μου αν ηξερα οτι τα παραπανω ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ οδηγησουν σε διορισμο... :(

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1118 στις: Ιουνίου 20, 2010, 05:25:26 pm »
Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες και η τυχη μετράει, η ηλικία που θα αποφασίσεις να το κάνεις, η εποχή(ας πούμε τώρα γίνεται ένας χαμός στην οικονομία), Δεν είναι μόνο το θέλω στη ζωή δυστηχώς.

Μιλάω για μεταπτυχιακά έξω.
Επιμένω σε αυτό που λέω, γιατί το βλέπω να γίνεται γύρω μου (ακόμα έξω βρίσκομαι).
Ακόμαι και τώρα, έχοντας εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό, επειδή φυσικά τα χρήματα δεν φτάνουν ούτε για πλάκα (και το επιμίσθιο είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία, αφού ακόμα δεν πήρα τα περσινά) αναγκαστικά δουλέυω σε ένα βιβλιοπωλείο και κάνω μαθήματα και στο πανεπιστήμιο (μιας και έχω αφησει και υποχρεώσεις στης Ελλάδα που κάπως πρέπει να ξοφληθούν και αυτές). Χρόνο; Ούτε για να κοιταχτώ στον καθρέφτη! Ζωή; Τι είναι αυτό! Κάνω, όμως κάτι που θέλω και έιμαι αποφασισμένη να το φέρω σε περας πρώτα για τον εαυτό μου και μετά για ό,τι ίσως προκύψει από αυτό (περα από τα 15 ευρώ ακαθάριστα στο μισθό που θα μου προσφέρει).....
Δεν είναι μόνο το θέλω, είναι και το προσπαθώ και το αγαπώ και το κυνηγάω και το κάνω θυσίες.....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Φυσικός

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1119 στις: Ιουνίου 20, 2010, 09:11:00 pm »
Καλά, ότι πεις... Νομίζω ότι ημουν σαφέστατος σ αυτό που είπα. Είναι απολύτως σίγουρο ότι δεν πρόκειται να συμφωνήσεις με τίποτα απο αυτά που λέω, οπότε η συζήτηση σταματάει εδώ, αφού δεν έχει νόημα. ::)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182547
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 592
Σύνολο: 605

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.