*

Αποστολέας Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές  (Αναγνώστηκε 383298 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1120 στις: Ιουνίου 21, 2010, 12:55:25 am »

Λοιπόν ο συνάδελφος που είπε ότι τα σεμινάρια δεν καταργήθηκαν για τους ΠΕ60/70 έχει δίκιο.
Έτσι όπως είναι διατυπωμένο λέει ότι καταργούνται μόνο για τους ΠΕ61/71. Αν πάτε στον 3699 θα δείτε ότι ΠΕ61/71 είναι μόνο όσοι έχουν τελειώσει παιδαγωγικό Ε.Α και τα Τμήματα Εκπαιδευτικής και Κοινωνι­κής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:45:36 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1121 στις: Ιουνίου 21, 2010, 01:01:21 am »
πολύ εύκολα ένας πλούσιος μπορεί να σπουδάσει μόνο με το χρήμα του, χωρίς ιδιαίτερα προσόντα. Κόιτα όλους τους πολιτικούς και τα παιδιά  τους, ειλικρινα πιστεύεις ότι όλα αυτά τα άτομα είχαν τα προσόντα να σπουδάσουν στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου;
Ένας "πλούσιος" όχι δεν μπορεί να σπουδάσει με τα χρήματά του και μόνο, στα καταξιωμένα τουλάχιστον πανεπιστήμια. Όσον αφορά τους πολιτικούς και τα παιδιά τους δεν ξέρω αν είχαν τα προσόντα, αλλά ξέρω πολλά παιδιά μη πολιτικών που ναι τα κατάφεραν με την αξία τους "στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου". Δεν χρειάζεται τόση απαισιοδοξία άλλο πια.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1122 στις: Ιουνίου 21, 2010, 01:27:24 am »
Αφού, λοιπόν, η προσέγγιση μου είναι "αντιεπιστημονική" ας μιλήσουμε με νούμερα, που είναι επιστημονικά.
Τα δίδακτρα για μεταπτυχιακές σπουδές (γιατί θα πάρουμε την περίπτωση που δεν παίρνει κάποιος υποτροφία) σε ένα Αγγλικό πανεπιστήμιο είναι περίπου 3200 λίρες (λίγο παραπάνω σε ευρώ). Όσα περίπου στοιχίζει ένα σεμινάριο ή αν θέλετε λίγο παραπάνω από ένα σεμινάριο.
Τα έξοδα που έχει κάποιος το μήνα είναι (όχι στο Λονδίνο όπου όλα είναι πανάκριβα, αλλά σε μια τυπική πόλη της κεντρικής αγγλιάς): Ενοίκιο σε σπίτι με συγκατοίκους = ~ 300 λίρες το μήνα (με λογαριασμούς πάμε στις 350),
Μέση ΄κατανάλωση σε super market = ~150 λίρες το μήνα
1 φορά την εβδομάδα σε pub = ~ 15 λίρες το μήνα (1 pint μπίρα έχει 2.5-3 λίρες)
Σύνολο εξόδων = ~465 - 515 λίρες το μήνα
Να βάλουμε και άλλες 100 λίρες για μετακινήσεις πάμε στις 565-615 το μήνα.
Σύνολο για 12 μήνες ~ 6780 - 7300 λίρες
Ειση΄τήριο για Ελλάδα με easy jet (αν το κλείσετε αρκετά πιο μπορστά) = ~ 200 λίρες

Αν έχεις, λοιπόν, 2 part-time δουλειές (δουλεύεις δηλαδή 6 μέρες την εβδομάδα από 5-6 ώρες τη μέρα)
με την ελάχιστη ωριαία αμοιβή που είναι περίπου 6 λίρες, έχεις 36 λίρες τη μέρα, δηλαδή 216 λίρες την εβδομάδα ή 864 το μήνα. Σε ένα χρόνο έχεις από τη δουλειά σου πάνω από 10.000 λίρες.
Άρα τα έξοδα βγαίνουν μια χαρά!

Γυρνάμε λοιπόν πίσω σε αυτό που έλεγα στην αρχή. Αν θες, το οικονομικό δεν είναι εμπόδιο. Αν τώρα θες να τα έχεις όλα στο πιάτο, να μην κουραστείς και μόνο να σπουδάζεις....τότε, ναι. Θέλει πολλά χρήματα!

Αυτά από μένα για το θέμα των σπουδών στο εξωτερικό. Και αυτά τα λέω από προσωπική πείρα στο χώρο...
 
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1123 στις: Ιουνίου 21, 2010, 01:33:22 am »
Είσαι της ειδικής και παρόλα αυτά δεν λαμβάνεις υπόψη τον παράγοντα ΑΝΘΡΩΠΟ και την ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. Περιγράφεις την δική σου περίπτωση λες και είναι ο ΟΔΗΓΟΣ για όλους τους υπόλοιπους.

Αν για εσένα το πρόβλημα για ένα μεταπτυχιακό είναι τα χρήματα αυτό δεν σημαίνει ότι και για τον άλλο θα είναι ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ.

Ο κάθε ένας μας έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ προβλήματα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ανάγκες ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ υποχρεώσεις !

Σίγουρα δεν διαφωνείς με τα παραπάνω έτσι δεν είναι ?


« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 21, 2010, 01:35:29 am από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:45:36 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1124 στις: Ιουνίου 21, 2010, 01:39:17 am »
Γυρνάμε λοιπόν πίσω σε αυτό που έλεγα στην αρχή. Αν θες, το οικονομικό δεν είναι εμπόδιο. Αν τώρα θες να τα έχεις όλα στο πιάτο, να μην κουραστείς και μόνο να σπουδάζεις....τότε, ναι. Θέλει πολλά χρήματα!
++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1125 στις: Ιουνίου 21, 2010, 01:40:33 am »
Ο κάθε ένας μας έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ προβλήματα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ανάγκες ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ υποχρεώσεις !
Ναι αλλά αυτός ο καθένας να μην γκρινιάζει για τα επιπλέον προσόντα των άλλων.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1126 στις: Ιουνίου 21, 2010, 01:43:00 am »
Ο κάθε ένας μας έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ προβλήματα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ανάγκες ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ υποχρεώσεις !
Ναι αλλά αυτός ο καθένας να μην γκρινιάζει για τα επιπλέον προσόντα των άλλων.

Αν αυτό κατάλαβες από όσα είπα τότε μάλλον δεν τα εξήγησα καλά.

Κανείς δεν γκρινιάζει γιατί κάποιος έχει περισσότερα προσόντα. Τα παιδιά γκρινιάζουν γιατί δεν τους δίνεται η δυνατότητα να αποκτήσουν προσόντα.

Αποσυνδεδεμένος mim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε08
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1127 στις: Ιουνίου 21, 2010, 02:58:55 am »
Ο κάθε ένας μας έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ προβλήματα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ανάγκες ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ υποχρεώσεις !
Ναι αλλά αυτός ο καθένας να μην γκρινιάζει για τα επιπλέον προσόντα των άλλων.


Αυτό να το πεισ και στον εαυτό σου "para5" που δεν διστάζεισ με μεγαλη ευκολία να λες, πως η προυπηρεσια δεν είναι δα και κανένα μεγάλο προσόν! Και τι έγινε που καποιοί τρέχαν σε  καθε χωριουδάκι της ελλαδος για να έχουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ!? Προσόντα πολύ σημαντικά  φιλε-η που  αποκτήθηκαν μέσα στην ταξη!!Καλά είναι τα μεταπτυχιακά και όσοι είναι τόοσο εργατικοί ,αισιόδοξοι και τυχεροί ,να τα κανουν!! να προσέχουμε όμως λίγο και πως μιλάμε οταν αναφερόμαστε σε συναδέλφους οι οποιοι για λόγους που δεν γνωρίζουμε τα βρήκαν πιο δύσκολα στη πορεια τους και "χτίσαν" με διαφορετικό αλλά εξίσου αξιέπαινο τρόπο τα προσόντα τους ! Η ειδικη αγωγή θέλει τσαγανό πανω απο όλα! Εμπειρια με τα παιδιά και τις ιδιαιτερότητες τους! Μ ια ζωή εκτός ουσίας ειμαστε σαυτον τον τοπο...γιαυτό είμαστε τοοοσο πισω....Σε τέτοιους καιρουσ να λέμε κουβέντες οπως"αυτος ο διαγωνισμος υπαρχει...αααμα σας αρέσει" και να αποκαλουμε δυσπροσαρμοστους όσους  αντιδρούν γιατι  κόποι χρονων δεν ανταμοιβονται , είναι το λιγότερο προκλητικο!!! Ας συγκεντρωθουμε λίγο.... ???
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 21, 2010, 03:03:26 am από mim »

Αποσυνδεδεμένος Φυσικός

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1128 στις: Ιουνίου 21, 2010, 03:09:26 am »
πολύ εύκολα ένας πλούσιος μπορεί να σπουδάσει μόνο με το χρήμα του, χωρίς ιδιαίτερα προσόντα. Κόιτα όλους τους πολιτικούς και τα παιδιά  τους, ειλικρινα πιστεύεις ότι όλα αυτά τα άτομα είχαν τα προσόντα να σπουδάσουν στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου;
Ένας "πλούσιος" όχι δεν μπορεί να σπουδάσει με τα χρήματά του και μόνο, στα καταξιωμένα τουλάχιστον πανεπιστήμια. Όσον αφορά τους πολιτικούς και τα παιδιά τους δεν ξέρω αν είχαν τα προσόντα, αλλά ξέρω πολλά παιδιά μη πολιτικών που ναι τα κατάφεραν με την αξία τους "στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου". Δεν χρειάζεται τόση απαισιοδοξία άλλο πια.
Ο Γιωργάκης ο Παπανδρέου και ο Κωστάκης ο Καραμανλής σου λένε τίποτα? Μη μου πεις ότι αυτά τα άτομα που διέλυσαν την Ελλάδα τα θεωρείς ικανά! Έλεος!

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1129 στις: Ιουνίου 22, 2010, 01:48:26 am »
Tα μεταπτυχιακά καλώς και έχουν δίδακτρα. Υπάρχουν σε κάποια μεταπτυχιακά πειράματα, αγορά αναλώσιμων, σε όλα αυτά βοηθάνε τα ποσά που δίνουν οι υποψήφιοι. Συμφωνώ ότι το κόστος ενός μεταπτυχιακού δεν είναι πρόβλημα, αφού υπάρχουν υποτροφίες σήμερα για ότι θες.

Αλλο όμως το μεταπτυχιακό που έχει έρευνα (όσο έχει γιατί τα περισσότερα στην Ελλάδα είναι για το βρόντο) και άλλο το σεμινάριο που τα στάζεις και παίρνεις ένα χαρτί ούτως ή άλλως. Στο μεταπτυχιακό κόβεσαι σε μαθήματα και σε ξένες χώρες πρέπει να ξαναπληρώσεις και να ξαναδώσεις.

Καταρχήν δεν συμφωνώ με την λεγόμενη εκπαιδευτική άδεια για μεταπτυχιακές σπουδές. Τι σημαίνει εκπαιδευτική άδεια; Όχι κύριε εφ'όσον δεν είσαι στο πόστο εργασίας σου πλέον και αποφάσισες να κάνεις master και phd ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΤΟ MASTER ΚΑΙ PHD εφ'όσον θα απουσιάζεις από την υπηρεσία σου.
Μάθαμε τώρα και παίρνει ο καθένας εκπαιδευτική άδεια για μεταπτυχιακά και διδακτορικά και δεν πατάει για 7 χρόνια στην υπηρεσία. Και να ήταν της προκοπής τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά να πάει στο διάολο, τα περισσότερα διδακτορικά στην Ελλάδα οι πιο πολλές δημοσίευσεις είναι σε χαμηλού Impact factor περιοδικά και δεν λένε και κάτι αξιόλογο.

Αλλά θα το πώ για τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά της Ελλάδας τα εξής (η αλήθεια πονάει):

Έχω δει πολλούς να κοκορεύονται και να μονίζουν ότι είναι κάποιοι επειδή έχουν διδακτορικά, τα οποία όμως δεν λένε κάτι καινούργιο στην επιστήμη, δεν εμβαθύνουν, αλλά προσπαθούν από τη μύγα να βγάλουν ξύγκι. Πολλά από αυτά θα ήταν κουρελόχαρτα σε ξένα πανεπιστήμια.   Κουρελόχαρατα που βασίζονται σε στατιστικές αναλύσεις. Η στατιστική στην Ελλάδα έχει γίνει η επιστήμη των διδακτορικών γιατί απλούστατα δεν έχουν υποδομές τα πανεπιστήμια και προσπαθούν με statistics να βγάλουν και καλά γαμάτα συμπεράσματα.
Μόνο που αυτό που πετυχαίνουν είναι μια απλή παρατήρηση και τίποτα παραπάνω.
Αυτά για τα διδακτορικά της Ελλάδας τα περίφημα που έχουν και καλά πολύ αξία έξω. Υπάρχουν βέβαια και καλά διδακτορικά με δημοσιεύσεις σε υψηλού κύρους περιοδικά, αλλά στην Ελλάδα λίγα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 22, 2010, 01:50:49 am από giannios »

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1130 στις: Ιουνίου 23, 2010, 01:27:12 pm »
Tα μεταπτυχιακά καλώς και έχουν δίδακτρα. Υπάρχουν σε κάποια μεταπτυχιακά πειράματα, αγορά αναλώσιμων, σε όλα αυτά βοηθάνε τα ποσά που δίνουν οι υποψήφιοι. Συμφωνώ ότι το κόστος ενός μεταπτυχιακού δεν είναι πρόβλημα, αφού υπάρχουν υποτροφίες σήμερα για ότι θες.

Αλλο όμως το μεταπτυχιακό που έχει έρευνα (όσο έχει γιατί τα περισσότερα στην Ελλάδα είναι για το βρόντο) και άλλο το σεμινάριο που τα στάζεις και παίρνεις ένα χαρτί ούτως ή άλλως. Στο μεταπτυχιακό κόβεσαι σε μαθήματα και σε ξένες χώρες πρέπει να ξαναπληρώσεις και να ξαναδώσεις.

Καταρχήν δεν συμφωνώ με την λεγόμενη εκπαιδευτική άδεια για μεταπτυχιακές σπουδές. Τι σημαίνει εκπαιδευτική άδεια; Όχι κύριε εφ'όσον δεν είσαι στο πόστο εργασίας σου πλέον και αποφάσισες να κάνεις master και phd ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΤΟ MASTER ΚΑΙ PHD εφ'όσον θα απουσιάζεις από την υπηρεσία σου.
Μάθαμε τώρα και παίρνει ο καθένας εκπαιδευτική άδεια για μεταπτυχιακά και διδακτορικά και δεν πατάει για 7 χρόνια στην υπηρεσία. Και να ήταν της προκοπής τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά να πάει στο διάολο, τα περισσότερα διδακτορικά στην Ελλάδα οι πιο πολλές δημοσίευσεις είναι σε χαμηλού Impact factor περιοδικά και δεν λένε και κάτι αξιόλογο.

Αλλά θα το πώ για τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά της Ελλάδας τα εξής (η αλήθεια πονάει):

Έχω δει πολλούς να κοκορεύονται και να μονίζουν ότι είναι κάποιοι επειδή έχουν διδακτορικά, τα οποία όμως δεν λένε κάτι καινούργιο στην επιστήμη, δεν εμβαθύνουν, αλλά προσπαθούν από τη μύγα να βγάλουν ξύγκι. Πολλά από αυτά θα ήταν κουρελόχαρτα σε ξένα πανεπιστήμια.   Κουρελόχαρατα που βασίζονται σε στατιστικές αναλύσεις. Η στατιστική στην Ελλάδα έχει γίνει η επιστήμη των διδακτορικών γιατί απλούστατα δεν έχουν υποδομές τα πανεπιστήμια και προσπαθούν με statistics να βγάλουν και καλά γαμάτα συμπεράσματα.
Μόνο που αυτό που πετυχαίνουν είναι μια απλή παρατήρηση και τίποτα παραπάνω.
Αυτά για τα διδακτορικά της Ελλάδας τα περίφημα που έχουν και καλά πολύ αξία έξω. Υπάρχουν βέβαια και καλά διδακτορικά με δημοσιεύσεις σε υψηλού κύρους περιοδικά, αλλά στην Ελλάδα λίγα

Συμφωνώ απόλυτα. Θυμούνται κάποιοι στα 50 τους να κάνουν μεταπτυχιακά. Και μόνο και μόνο για την άδεια(οι ίδιοι το παραδέχονται)

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 671
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1131 στις: Ιουνίου 23, 2010, 03:03:40 pm »
Tα μεταπτυχιακά καλώς και έχουν δίδακτρα. Υπάρχουν σε κάποια μεταπτυχιακά πειράματα, αγορά αναλώσιμων, σε όλα αυτά βοηθάνε τα ποσά που δίνουν οι υποψήφιοι. Συμφωνώ ότι το κόστος ενός μεταπτυχιακού δεν είναι πρόβλημα, αφού υπάρχουν υποτροφίες σήμερα για ότι θες.

Αλλο όμως το μεταπτυχιακό που έχει έρευνα (όσο έχει γιατί τα περισσότερα στην Ελλάδα είναι για το βρόντο) και άλλο το σεμινάριο που τα στάζεις και παίρνεις ένα χαρτί ούτως ή άλλως. Στο μεταπτυχιακό κόβεσαι σε μαθήματα και σε ξένες χώρες πρέπει να ξαναπληρώσεις και να ξαναδώσεις.

Καταρχήν δεν συμφωνώ με την λεγόμενη εκπαιδευτική άδεια για μεταπτυχιακές σπουδές. Τι σημαίνει εκπαιδευτική άδεια; Όχι κύριε εφ'όσον δεν είσαι στο πόστο εργασίας σου πλέον και αποφάσισες να κάνεις master και phd ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΤΟ MASTER ΚΑΙ PHD εφ'όσον θα απουσιάζεις από την υπηρεσία σου.
Μάθαμε τώρα και παίρνει ο καθένας εκπαιδευτική άδεια για μεταπτυχιακά και διδακτορικά και δεν πατάει για 7 χρόνια στην υπηρεσία. Και να ήταν της προκοπής τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά να πάει στο διάολο, τα περισσότερα διδακτορικά στην Ελλάδα οι πιο πολλές δημοσίευσεις είναι σε χαμηλού Impact factor περιοδικά και δεν λένε και κάτι αξιόλογο.

Αλλά θα το πώ για τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά της Ελλάδας τα εξής (η αλήθεια πονάει):

Έχω δει πολλούς να κοκορεύονται και να μονίζουν ότι είναι κάποιοι επειδή έχουν διδακτορικά, τα οποία όμως δεν λένε κάτι καινούργιο στην επιστήμη, δεν εμβαθύνουν, αλλά προσπαθούν από τη μύγα να βγάλουν ξύγκι. Πολλά από αυτά θα ήταν κουρελόχαρτα σε ξένα πανεπιστήμια.   Κουρελόχαρατα που βασίζονται σε στατιστικές αναλύσεις. Η στατιστική στην Ελλάδα έχει γίνει η επιστήμη των διδακτορικών γιατί απλούστατα δεν έχουν υποδομές τα πανεπιστήμια και προσπαθούν με statistics να βγάλουν και καλά γαμάτα συμπεράσματα.
Μόνο που αυτό που πετυχαίνουν είναι μια απλή παρατήρηση και τίποτα παραπάνω.
Αυτά για τα διδακτορικά της Ελλάδας τα περίφημα που έχουν και καλά πολύ αξία έξω. Υπάρχουν βέβαια και καλά διδακτορικά με δημοσιεύσεις σε υψηλού κύρους περιοδικά, αλλά στην Ελλάδα λίγα

Συμφωνώ απόλυτα. Θυμούνται κάποιοι στα 50 τους να κάνουν μεταπτυχιακά. Και μόνο και μόνο για την άδεια(οι ίδιοι το παραδέχονται)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1132 στις: Ιουνίου 23, 2010, 03:15:19 pm »
Αυτός ο αφορισμός του νεοέλληνα για όλους τους άλλους είναι φοβερός.

Επειδή ξέρουμε δηλαδή κάποιον να κάνει το Χ κατακριτέο βγάζουμε εμείς το συμπέρασμα ότι έτσι είναι για όλους.

Επειδή δηλαδή κάποιος 50αρης μας είπε η ermionoula ότι έκανε το Χ για τον Υ λόγο μας δίνει το συμπέρασμα ότι δεν πρέπει κανείς εκπαιδευτικός πάνω/κάτω από μία ηλικία να ζητάει να κάνει μεταπτυχιακό.
Όλοι κρίνουν με το μυαλό που έχουν, δεκτό, εγώ σας θέτω τον προβληματισμό στο πως ακούγονται αυτά που γράφετε.
Αν δεν σας αρέσει μάλλον το πως ακούγεστε ίσως πρέπει να επαναπροσδιορίσετε κάποια πράγματα.
Αν δεν βρίσκετε κάτι παράλογο τότε απλά μάθετε ότι θα βρείτε μπροστά σας άτομα με άλλη λογική.

Ο κάθε ένας μας έχει δικαίωμα στη μόρφωση είτε είναι 1 έτους είτε 100+.
Η κάθε σοβαρή επιχείρηση στην Αμερική πληρώνει για τις σπουδές των στελεχών της με την συμφωνία να μείνουν για κάποιο διάστημα στην δουλειά τους. Λέτε αυτοί να μην ξέρουν?

Ξεφύγαμε όμως. Το θέμα είναι ότι εαν δεν γίνει ΑΣΕΠ ειδικής στην Δ/θμια δημιουργείτε ΣΤΡΕ

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 671
    • Προφίλ
Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« Απάντηση #1133 στις: Ιουνίου 23, 2010, 03:47:01 pm »
Από πότε υπάρχει όριο ηλικίας για να κάνει ένας εκπαιδευτικός ένα μεταπτυχιακό? Μην τα ισοπεδώνουμε όλα επειδή υπάρχουν κάποια "αποστήματα" στην εκπαιδευση. Μαλλον στην κοινωνία της λαμογιάς, της λούφας, της ανομίας, του βύσματος κάποιοι θεωρούν ύποπτο και κοιτάζουν με στραβό μάτι το συναδελφο που δουλεύει (το αυτονόητο δηλαδή), σπουδάζει στα 50 του, κερδίζει επάξια μια θέση κτλ. Είναι παράνοια να τρωγόμαστε μεταξύ μας και να αφορίζουμε μεταπτυχιακά και διδακτορικά αντί να διεκδικούμε αυτή η κατάρτιση να παρέχεται σε όλους μας απο το καράτος για το καλύτερο όλων μας. Όσο για την παρατήρηση "θυμούνται κάποιοι στα 50 τους να κάνουν μεταπτυχιακά" ενδέχεται τότε να μπόρεσαν και όχι να το θυμήθηκαν. Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε, ότι ειδικά οι συνάδελφοι που δουλεύουν σε ειδικά πλαίσια και γενικά οι εργαζόμενοι σε χώρους ψυχικής υγείας επιβάλλεται να αλλάζουν πλαίσιο μετά απο κα΄ποια χρόνια (μπορεί και με τη μορφή εκπαιδευτικής αδειας ,άσχετα που δε γίνεται) όχι μόνο για το τομάρι τους αλλά και πάλι για το καλό  και την αναβάθμιση όλων μας.
Σχετικά με το ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΤΟ MASTER ΚΑΙ PHD εγώ γιατί πλήρωνα το κράτος κανονικά και εμπροθεσμα όσα χρόνια δούλευα ωρομίσθια και ακόμα μου χρωστάνε. Απο τόσα κερατιάτικα που πληρώνουμε όλοι μας στο κράτος σίγουρα θα έχουμε κάνει καλή καβάντζα για να κανουμε ένα μεταπτυχιακό στα 50 μας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 559
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.