Σύνολο ψηφοφόρων: 165
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα πρότεινα να μείνουν ως έχουν, αν δεν ενοχλεί, μιας και ξεκίνησε η off topic συζήτηση μετά το δικό μου μήνυμα "η Πληροφορική στο Δημοτικό 1000%" στη σελίδα 3.Ευχαριστούμε και πάλι-------------------------Occasione data Μιχάλη (που θάλεγε και η rica), να επισημάνω την πολύ καλή δουλειά που κάνεις στον εδώ χώρο (αλλά και στον έξω, π.χ. φόρουμ των ΚΕΠ) προς όφελος της εκπαίδευσης γενικά αλλά και της Πληροφορικής ειδικά, που υπηρετείς και αποδεικνύεις ότι αγαπάς. Εύγε σου.
Τό μόνο που με προβληματίζει είναι μήπως έρθει το τέλος του ολοήμερου και δεν θα έχουν τι να τους κάνουν τόσους δασκάλους και τους αναθέσουν την πληροφορική. Αλήθεια, αν προκηρυχθούν, όπως ακούγεται, 2500 θέσεις δασκάλων μέσω ΑΣΕΠ αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάρουν κι άλλους 1500 περίπου από τους πίνακες; Δηλαδή επιπλέον 4000 δάσκαλοι τα επόμενα 2 χρόνια. Αλήθεια υπάρχουν τόσοι πτυχιούχοι;
Ένας γνωστός μου διορίστηκε το Αύγουστο ΠΕ19 και φυσικά είναι υπεράριθμος.Δε θα παρει απόσπαση,απλά ξέρω ότι για να συμπληρωθούν οι ώρες του εκεί θα κάνει και κάποιες ώρες στην Α'βαθμια, όχι στο ολοήμερο αλλά το πρωί κανονικά.Υπάρχει και κάποιος άλλος που να κάνει πληροφορική στα δημοτικά το πρωί;
Επιτρέψτε μου και κάτι σχετικό-άσχετο... Τολμώ να κάνω την πρόβλεψη ότι οι επόμενοι μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση (όταν δηλαδή μειωθεί ο καταιγιστικός ρυθμός προσλήψεων δασκάλων), θα είναι των συναδέλφων νηπιαγωγών. Πιστεύω αυτό θα γίνει διότι πρώτον θα θεσμοθετηθεί ως υποχρεωτική η 2η χρονιά στο νηπιαγωγείο, και δεύτερον βλέπω να εφαρμόζεται απογευματινή βάρδια στα πρότυπα του ολοημέρου.
Απ΄το στόμα σου και στου θεού (ή μήπως του υπουργού?... ) τ'αυτί!!!!