Σύνολο ψηφοφόρων: 165
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: matina στις Ιουλίου 11, 2006, 09:53:34 amΕδώ τα ολοήμερα που λειτουργούν τόσα χρόνια και ακόμα δεν έχουν εξοπλιστεί με υπολογιστές, πως είναι δυνατόν να ενσωματώσουν τη χρήση των υπολογιστών στα υπόλοιπα μαθήματα, αφού αυτό θα απαιτεί δύο και τρεις διαφορετικές αίθουσες υπολογιστών σε κάθε σχολείο; Γίνεται γιατί όλα είναι σχέδια επί χάρτου και κανέναν δεν τον νοιάζει η πραγματικότητα στην εκπαίδευση. Τα προηγούμενα χρόνια δόθηκαν εκατομμύρια για να γίνουν σε πολλά δημοτικά σχολεία αίθουσες υπολογιστών και μένουν σκονισμένες ή χρησιμοποιούνται από το 1/10 των παιδιών (στα ολοήμερα) στην καλύτερη περίπτωση... ...Πάντως μη νομίζεις πως σ' ένα σχολείο χρειάζονται πολλές αίθουσες υπολογιστών για να δουλέψεις μ' αυτούς στα μαθήματα. Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει γενικευμένο ούτε στις πιο προχωρημένες εκπαιδευτικά - τεχνολογικά χώρες.. Απλά θέλει προγραμματισμό και γνώση από τους εκπαιδευτικούς. Αυτά λείπουν και όχι οι υπολογιστές...
Εδώ τα ολοήμερα που λειτουργούν τόσα χρόνια και ακόμα δεν έχουν εξοπλιστεί με υπολογιστές, πως είναι δυνατόν να ενσωματώσουν τη χρήση των υπολογιστών στα υπόλοιπα μαθήματα, αφού αυτό θα απαιτεί δύο και τρεις διαφορετικές αίθουσες υπολογιστών σε κάθε σχολείο;
...Στο παραπάνω νόμο είδατε τι κρύβεται? Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ
συνταξιούχοι δεν μπορούν να διδάξουν και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι μπορούν μόνο υπό προϋποθέσεις
Αγαπητέ "Momos" Πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσουμε που μας φιλοξενούν σε αυτό το θέμα.Δεύτερο απ' όλα θα χαιρόμουνα να πάρεις συγκεκριμένες θέσεις στα παραπάνω ώστε να γνωρίζω τι υποστηρίζεις και από που ορμόμενος κινείσαι τόσο "αποσβεστικά" και "νηφάλια". Ερμήνευσέ μου...
Το πολύ νηφάλια, που βλέπω ότι σε εκφράζει, είναι, ξέρεις, και η βασική αιτία της βαθειάς νάρκης της παιδείας μας.
Έχουμε ξεφύγει τελείως από τη θεματική και δεν γλυτώνουμε την κατσάδα από τους διαχειριστές