*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ60-σχεδια μαθηματος(σχεδ εργασιας-θεματικη/διαθεματικη διδασκαλια)  (Αναγνώστηκε 34675 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος FREEEDOOM

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
    • Προφίλ
Καλημέρα!!!! Και καλη επιτυχία σε όλους!!
Ειναι η πρώτη φορά που δίνω και έχω μία απορία. Στη τεκμηρίωση του σχεδιασμού μιας δραστηριότητας τι περίπου γράφουμε; Στο πανεπιστήμιο δουλεύαμε πολύ διαφορετικά και εχω μπερδευτεί αρκετά!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 23, 2008, 11:05:47 πμ από FREEEDOOM »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αξιοποιείς τις θεωρίες για την ανάπτυξη του παιδιού ώστε να στηρίξεις τα λεγόμενά σου. Π.χ. αν κάνει μια δρ για τα μαθηματικά εξηγείς λίγο την οικοδόμηση της λογικομαθηματικής σκέψης και της έννοιας του αριθμού, ή σε μια δρ για τη γλώσσα επισημαίνεις το στάδιο ανάπτυξης του παιδού στην πρώτη γραφή ή ανάγνωση π.χ. Αυτό το κάνεις για να φαίνεται ότι δεν έχεις παπαγαλίσει απλώς μια δρ και την κοτσάρεις όπου λάχει, αλλά γνωρίζεις πώς αναπτύσσεται το παιδί και πάνω σ' αυτή τη γνώση οικοδομείς τη διδασκαλία σου. Εσείς πώς δουλεύατε;
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
+++φωνω  :) κι εγω ετσι το δουλευω..
π.χ. στις φυσικες επιστημες (λεω φ.ε. γιατι το εχω διαβασει προσφατα, παρομοια δουλευεις κ τα αλλα γνωστικα) πριν τη δραστηριοτητα μπορεις να γραψεις μια παραγραφο "θεωριτικο πλαισιο"
και να πεις οτι θα δουλεψω συμφωνα με το εποικοδομιστικο μοντελο, το παιδι οικοδομει τη γνωση, αλληλεπιδραση με αντικειμενα και περιβαλλον (κοινωνικος εποικοδομισμος) κτλ και συγκεκριμενα συμφωνα με το ταδε μοντελο (ειναι καποιο μοντελο καποιων που δεν τους θυμαμαι τωρα  :-\ )που εχει τους στοχους εμποδια (αυτο υπαρχει στο βιβλιο του Ραβανη, βλεπω τι γνωσεις εχουν τα παιδια, τι δυσκολιες παρουσιαζει η παιδικη σκεψη και χρησιμοποιω αυτες τις δυσκολιες για στοχους στη δραστηριοτητα μου)) αυτο ειναι το ψυχολογικο κομματι του θεωρητικου σου πλαισιου. Μπορεις μεσα να βαλεις και το "διδακτικο κομματι"  (ή παιδαγωγικο,δεν θυμαμαι νομιζω ετσι λεγεται, θα κοιταξω οταν μπορεσω τις σημειωσεις μου και θα τα γραψω πιο αναλυτικα) στο διδακτικο μπορεις να βαλεις οτι θα  δουλεψεις συμφωνα με τις διδακτικες αρχες της συνεργατικης και την διαθεματικοτητας κτλ. Δηλαδη φτιαχνεις μια μικρη παραγραφο (οχι πολλα πραγματα) που φαινεται οτι στηριζεται καπου η δραστηριοτητα σου..να μην φαινεται οτι εχεις μαθει παπαγαλια δραστηριοτητες, οπως ειπωθηκε και πιο πριν  :) μαλλον οι πιο παλιες που εχουν δωσει ηδη καποια φορα ασεπ θα μπορεσουν να μας διαφωτισουν περισσοτερο.. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 23, 2008, 05:31:33 μμ από Rinaki »

marigoula

  • Επισκέπτης
Αυτή τη στιγμή έχω αγχωθεί...  Είναι τόσα πολλά τα βιβλία και τα άρθρα και οι πηγές γενικά που πρέπει να διαβάσουμε που ότι και να έχω διαβάσει μετά από λίγες μέρες τα ξεχνάω. Είναι και η πρώτη φορά που δίνω και δεν ξέρω πως πρέπει να δια βάσω . Καμιά ιδέα να με ξεμπλοκάρετε????

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Να βγεις να πιεις μια μπίρα  ;) ;) ;) Δε χρειάζεται να παπαγαλίσεις τσιτάτα, ούτε να παραθέσεις ολόκληρες τις θεωρίες με παραπομπές. Χρειάζεται να κατανοήσεις και να συνδέσεις μεταξύ τους αυτά που διαβάζεις. Κοινώς να αντιληφθείς τι σημαίνουν όλα αυτά πρακτικά. Γιαυτό επιμένω ότι πρέπει να έχετε αν μπορείτε κάποια στοιχειώδη εμπειρία (παιδικός σταθμός, μπέιμπει σίτινγκ, αναπλήρωση παιδότοπος, κάτι) με παιδιά κι ας μην έχει απαραίτητα μόρια για το διορισμό. Ακόμη, όμως κι αν δεν την έχετε την εμπειρία πάρτε τα πράγματα λίγο πιο χαλαρά. Όταν σας κατακλύζει το άγχος κάντε κάτι άλλο. Δε χάνεται ο κόσμος μ' αυτά τα πράγματα. ;) Όσο βλέπεις τα ραδίκια από την πράσινη μεριά και όχι από την απο κάτω, όλα γίνονται και όλα ξεγίνονται. 8) 8)  :-* :-* :-*

Για το πώς να διαβάσεις την άποψή μου την έχω αναλύσει στα κουράγια νομίζω.. :P :P :P (μιλάμε για την υπέρτατη σοφία   :P :P :P :P ;D ;D ;D ;D ;D)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Όσο βλέπεις τα ραδίκια από την πράσινη μεριά και όχι από την απο κάτω, όλα γίνονται και όλα ξεγίνονται. 8) 8)  :-* :-* :-*

Για το πώς να διαβάσεις την άποψή μου την έχω αναλύσει στα κουράγια νομίζω.. :P :P :P (μιλάμε για την υπέρτατη σοφία   :P :P :P :P ;D ;D ;D ;D ;D)
;D ;D ;DΠολυ καλο!
Εχω μια απορια: η επαφη με τα παιδια, χωρις να συνδιαζεται με ενα εκπαιδευτικο εργο, σε τι θα μας χρειαστει; :-\ (δεν το πολυκαταλαβα :-[)
Για να μας φυγει το αγχος με τα παιδια;;; Μας εχει φυγει...Το αγχος του ΑΣΕΠ ομως;;;; :'(
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 24, 2008, 01:47:43 μμ από vasilikiP »

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Καλημέρα! Σ'ό,τι αφορά στην τεκμηρίωση των εκπαιδευτικών μας παρεμβάσεων με παραπομπές, επιτρέψτε μου να καταθέσω την ταπεινή μου άποψη: αν το κάνουμε αυτό είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ τη θεωρία μάθησης που επικαλούμαστε, ας εστιάσουμε σε Vygotsky , Piaget (καθώς κ ο Οδηγός κ το ΔΕΠΠΣ στηρίζονται εκεί) κ να είμαστε ΒΕΒΑΙΕΣ πως το ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ κ είμαστε σε θέση να συνδέσουμε διδακτική πράξη με αντίστοιχη θεωρία, καθώς οι θεωρίες των παραπάνω έχουν ΚΑΚΟΠΟΙΗΘΕΙ υπερβολικά λόγω ημιμάθειας κ ας αφήσουμε τις πολλές παραπομπές κ τις βαρύγδουπες "επιστημονικές" εκφράσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καλές νηπιαγωγούς με συγκροτημένη σκέψη ψάχνουν, όχι αναπτυξιακούς ψυχολόγους!
Καλή δύναμη κ καλή μας επιτυχία!
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω με την U2: λίγο Vygotsky, λίγο Piaget και τέλος. Μην υπερβάλλουμε και στο κάτω κάτω ποιος από αυτούς που διορθώνουν τα γραπτά θέλει να σπάσει το κεφάλι του για να τα διαβάσεi;Λίγα πράγματα αλλά ουσιαστικά και πάνω απ' όλα σωστά.

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
Όσο βλέπεις τα ραδίκια από την πράσινη μεριά και όχι από την απο κάτω, όλα γίνονται και όλα ξεγίνονται. 8) 8)  :-* :-* :-*

Τελειο!!!!  :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Σε κάποιο άλλο ποστ είχα διαβάσει ότι κοπέλες (που έγραψαν στον ΑΣΕΠ και διορίστηκαν αναπληρώτριες) στις ερωτήσεις για τις δραστηριοτητες (π.χ. δραστηριότητα για τη βροχή και τρεις διαθεματικές δραστηριότητες γύρω από το παραμύθι "Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι"), έλεγαν ότι είχαν γράψει απλώς τη δραστηριότητα, χωρίς να γράψουν τίποτα για θεωρίες ανάπτυξης. Αυτές ήταν 2-3. Μία άλλη έλεγε ότι ενώ είχε γράψει και δραστηριότητα και αναπτυξιακή θεωρία δεν είχε γράψει βαθμό για να την πάρουν αναπληρώτρια. Μ' αυτό θέλω να πω ότι ίσως αυτά που λέμε είναι λίγο ρευστά. Ίσως και κάποια που θα γράψει απλά μια δραστηριότητα πάνω στο θέμα, που θα 'χει λίγο φαντασία, να γράψει καλά, χωρίς να αναφέρει αναπτυξιακές θεωρίες.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Σε κάποιο άλλο ποστ είχα διαβάσει ότι κοπέλες (που έγραψαν στον ΑΣΕΠ και διορίστηκαν αναπληρώτριες) στις ερωτήσεις για τις δραστηριοτητες (π.χ. δραστηριότητα για τη βροχή και τρεις διαθεματικές δραστηριότητες γύρω από το παραμύθι "Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι"), έλεγαν ότι είχαν γράψει απλώς τη δραστηριότητα, χωρίς να γράψουν τίποτα για θεωρίες ανάπτυξης. Αυτές ήταν 2-3. Μία άλλη έλεγε ότι ενώ είχε γράψει και δραστηριότητα και αναπτυξιακή θεωρία δεν είχε γράψει βαθμό για να την πάρουν αναπληρώτρια. Μ' αυτό θέλω να πω ότι ίσως αυτά που λέμε είναι λίγο ρευστά. Ίσως και κάποια που θα γράψει απλά μια δραστηριότητα πάνω στο θέμα, που θα 'χει λίγο φαντασία, να γράψει καλά, χωρίς να αναφέρει αναπτυξιακές θεωρίες.

Δημητρούλα, επειδή είμαι στις 2-3 ( ;D) που διορίστηκα μόνιμη, να πω την άποψή μου πάνω σε αυτό που γράφεις....
Λοιπόν, στηνη Α' θεματική ενότητα ("βροχή" - "χιονάτη" - πολλαπλές ερωτήσεις) δεν έκανα πουθενά καμία παραπομπή για κανένα θεωρητικό. Έγραψα όμορφα κι ωραία αυτό που είχα οργανώσει στο μυαλό μου (βασιζόμενη πολύ σε αυτά που έλεγε ο οδηγός, δηλαδή χρησιμοποιώντας, για να αιτιολογήσω αυτά που έγραφα, συχνά ρήματα "να κάνουν υποθέσεις", "να προβληματίζονται", "να συμπεραίνουν" κλπ).
Έγραψα σε αυτή τη θεματική 91. Το βαθμό το λέω ενδεικτικά, όχι για να δείξω ότι είμαι "κάποια", αλλά για να επιβεβαιώσω αυτό που λες παρακάτω: "Όλα είναι ρευστά"... :-\ Εξαρτάται το πώς τα έχεις παρουσιάσει (μεθοδολογία), το τί έχεις παρουσιάσει (φαντασία ίσως... :-\), το αν έχει πλατιάσει ή είσαι περιεκτικός και ουσιώδης (δική μου άποψη επειδή σύγκρινα με το πώς είχα γράψει το 2004). Επίσης, το αν έχεις ξεκινήσει με θέμα που ξέρεις καλά γιατί έτσι προδιαθέτεις θετικά τον βαθμολογητή ενώ αν ξεκινήσει να διαβάζει κάτι από σένα που έχει λαθάκια, περιμένει και στα επόμενα θέματα κάτι παρόμοιο (φνατάζομαι...).
Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη! Συμφωνώ ότι αν κάνεις παραπομπές πρέπει να είσαι σίγουρος ότι υπάρχει αντιστοιχία των λεγόμενών σου με τη θεωρία που τα συνδέεις. Αλλιώς, καλύτερα να μη γράψεις τίποτα... :-X
 :-* :-* :-*
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 24, 2008, 05:25:04 μμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Sophie, συμφωνώ μ' αυτά που λες. Εσύ κάτι ξέρεις περισσότερο (εγώ είναι η πρώτη φορά που δίνω). Η άποψη που είπες με παρηγορεί αρκετά. Αγχώθηκα λίγο όταν διάβασα αυτά που έλεγαν για αναπτυξιακές θεωρίες τα άλλα κορίτσια. Επειδή, όχι ότι δεν τις έχω καταλάβει (με ένα φρεσκάρισμα θα τις ξαναθυμηθώ), απλώς νομίζω ότι όσο καλά και να τα διαβάσω αποκλείεται να μην γράψω καμιά πατάτα. Αποκλείεται να τα γράψω τόσο καλά όσο θα τα ήξερε π.χ. ένας εξεταστής (που έχει πάρει και ένα διδακτορικό τουλάχιστον). Το πιο πιθανό θα είναι να τα κάνω χειρότερα απ' το να μην τα γράψω καθόλου.
      Απ' την άλλη θα μπορούσαμε να γράψουμε π.χ. ότι για να κάνουν τα παιδιά αυτή τη δραστηριότητα θα πρέπει να βρίσκονται στο τάδε στάδιο γραφής, ή να πιστεύουν ότι η γη είναι επίπεδη π.χ., ή ότι τα παιδιά που βρίσκονται στο α επίπεδο θα κάνουν αυτό και τα παιδιά που βρίσκονται στο β επίπεδο το άλλο. Αν μπλεχτούν μέσα ο Piaget κι ο Vigotsky θα τα κάνω θάλασσα 100%!  ???
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 25, 2008, 08:01:09 πμ από Demetroula »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
      Απ' την άλλη θα μπορούσαμε να γράψουμε π.χ. ότι για να κάνουν τα παιδιά αυτή τη δραστηριότητα θα πρέπει να βρίσκονται στο τάδε στάδιο γραφής, ή να πιστεύουν ότι η γη είναι επίπεδη π.χ., ή ότι τα παιδιά που βρίσκονται στο α επίπεδο θα κάνουν αυτό και τα παιδιά που βρίσκονται στο β επίπεδο. Αν μπλεχτούν μέσα ο Piaget κι ο Vigotsky θα τα κάνω θάλασσα 100%!  ???


Αυτό θα μπορούσες κάλλιστα να το δείξεις γράφοντας τη χρονική περίοδο που θα γίνει η δραστηριότητα που περιγράφεις. Αν πχ ζητηθούν μαθηματικά και αναπτύξεις μία δραστηριότητα για κατανόηση του αριθμού 4 (παραδείγματα λέμε...μη το δέσουμε και κόμπο! ;D), δε θα γράψεις ότι την κάνεις Οκτώβριο μήνα! ;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Ωραία... μόλις συνειδητοποίησα ότι υπάρχει αυτ'ο το θέμα... ωραία!!!
Θα αρχίσω κι εγω να ρωτάω απορίες!!!
ΠΕ 60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159830
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 352
Σύνολο: 363

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.