0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όσο βλέπεις τα ραδίκια από την πράσινη μεριά και όχι από την απο κάτω, όλα γίνονται και όλα ξεγίνονται. Για το πώς να διαβάσεις την άποψή μου την έχω αναλύσει στα κουράγια νομίζω.. (μιλάμε για την υπέρτατη σοφία )
Όσο βλέπεις τα ραδίκια από την πράσινη μεριά και όχι από την απο κάτω, όλα γίνονται και όλα ξεγίνονται.
Σε κάποιο άλλο ποστ είχα διαβάσει ότι κοπέλες (που έγραψαν στον ΑΣΕΠ και διορίστηκαν αναπληρώτριες) στις ερωτήσεις για τις δραστηριοτητες (π.χ. δραστηριότητα για τη βροχή και τρεις διαθεματικές δραστηριότητες γύρω από το παραμύθι "Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι"), έλεγαν ότι είχαν γράψει απλώς τη δραστηριότητα, χωρίς να γράψουν τίποτα για θεωρίες ανάπτυξης. Αυτές ήταν 2-3. Μία άλλη έλεγε ότι ενώ είχε γράψει και δραστηριότητα και αναπτυξιακή θεωρία δεν είχε γράψει βαθμό για να την πάρουν αναπληρώτρια. Μ' αυτό θέλω να πω ότι ίσως αυτά που λέμε είναι λίγο ρευστά. Ίσως και κάποια που θα γράψει απλά μια δραστηριότητα πάνω στο θέμα, που θα 'χει λίγο φαντασία, να γράψει καλά, χωρίς να αναφέρει αναπτυξιακές θεωρίες.
Απ' την άλλη θα μπορούσαμε να γράψουμε π.χ. ότι για να κάνουν τα παιδιά αυτή τη δραστηριότητα θα πρέπει να βρίσκονται στο τάδε στάδιο γραφής, ή να πιστεύουν ότι η γη είναι επίπεδη π.χ., ή ότι τα παιδιά που βρίσκονται στο α επίπεδο θα κάνουν αυτό και τα παιδιά που βρίσκονται στο β επίπεδο. Αν μπλεχτούν μέσα ο Piaget κι ο Vigotsky θα τα κάνω θάλασσα 100%!