*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ60-σχεδια μαθηματος(σχεδ εργασιας-θεματικη/διαθεματικη διδασκαλια)  (Αναγνώστηκε 34660 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ωραία... μόλις συνειδητοποίησα ότι υπάρχει αυτ'ο το θέμα... ωραία!!!
Θα αρχίσω κι εγω να ρωτάω απορίες!!!
Α καλά βασίσου πάνω μου  :P :P :P :P

VasilikiP  η επαφή με παιδιά της ηλικίας που μας αφορά άμεσα (εκτός κι αν έχουμε δικά μας παιδιά άλλης ηλικίας οπότε μας εκείνα αφορούν πιο άμεσα :P) σε βοηθά να δεις τις θεωρίες στην πράξη. Εκπαιδευτικό έργο δεν παράγεις μόνο στην τάξη του νηπιαγωγείου, αλλά σε ένα σωρό άλλα πλαίσια που σου δίνουν την ευκαιρία να καταλάβεις για ποιο πράγμα μιλάς όταν λες το παιδί των τεσσάρων ετών μπλα μπλά...
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
VasilikiP  η επαφή με παιδιά της ηλικίας που μας αφορά άμεσα (εκτός κι αν έχουμε δικά μας παιδιά άλλης ηλικίας οπότε μας εκείνα αφορούν πιο άμεσα :P) σε βοηθά να δεις τις θεωρίες στην πράξη. Εκπαιδευτικό έργο δεν παράγεις μόνο στην τάξη του νηπιαγωγείου, αλλά σε ένα σωρό άλλα πλαίσια που σου δίνουν την ευκαιρία να καταλάβεις για ποιο πράγμα μιλάς όταν λες το παιδί των τεσσάρων ετών μπλα μπλά...
ναι, αν καταφερω πχ σε ενα παιδοτοπο(που δεν εχει τις ηλικιες που μας αφορουν απαραιτητα) να τους μιλησω και να μου μιλησουν..την ωρα που τρεχουν, σκαρφαλωνουν ή δαγκωνονται... ;D
Παντως γενικα, καταλαβα τι θελεις να πεις νομιζω...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 24, 2008, 08:58:30 μμ από vasilikiP »

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ναι βρε, απλά βλέπεις την κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών (ομαδικό παιχνίδι, μοναχικό, παράλληλο, κανόνες κ.λ.π.) κ.λ.π.

Ψιτ Δημητρούλα μήπως τα ξεκαθαρίζει λίγο περί θεωριών αυτό;
 Πιαζέ= παιδί και αλληλεπίδραση με υλικό (ή περίσταση) , Ο εκπαιδευτικός φτιάχνει το περιβάλλον για να δημιουργηθεί "ανισορροπία" ώστε μέσω της διευθέτησης  (να φτιάξει νέα γνώση) και της αφομοίωσης (να διευρύνει την ήδη υπάρχουσα γνωση) να επιτύχει γνωστική ισορροπία
Βυγκότσκι= παιδί+ υλικό(ή περίσταση) + κάποιος άλλος (εκπαιδευτικός ή γονέας ή συμμαθητής). Ο άλλος γίνεται εργαλείο για τη μάθηση ΖΕΑ= η διαφορά ή αν θέλεις η απόσταση που διανύει το παιδί με αφετηρία εκείνο που μπορεί να κάνει μόνο του και τέρμα εκείνο που μπορεί να κάνει με βοήθεια (όταν το καταφέρει μόνο του προφανώς μετατίθεται και η ΖΕΑ)


Θεωρήστε δεδομένη την ανισορροπία του εκπαιδευτικού ;D ;D ;D ;D ειδικά σε ό.τι με αφορά
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 24, 2008, 09:12:21 μμ από Ritalamp »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Ναι βρε, απλά βλέπεις την κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών (ομαδικό παιχνίδι, μοναζικό, παράλληλο, κανόνες κ.λ.π.) κ.λ.π.
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! ::)
(Το πολυ διαβασμα τον χαλαει τον ανθρωπο-δεν παω καλα-)


Πολυ καλες οι "εξισωσεις" σου ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Εσύ καλά πας. Εγώ έχω ζαβώσει και αντί να βλέπω παιδακια βλέπω ολογράμματα των θεωριών. (από που κλείνει ρε! ::) ::) ::))
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Έτσι για λίγο προβληματισμό για το τι διαβάζουμε και το πώς διαβάζουμε και τι αξία του δίνουμε;

http://www.alfavita.gr/artra/art7_11_08_1019.php

Να επισημάνω ότι δεν ενστερνίζομαι όλα όσα αναφέρονται, όμως ως αφορμή για προβληματισμό κάτι λέει. Μόλις τελειώσετε με τις ρημαδοεξετάσεις σας θέλω να ξεκινήσουμε ένα τόπικ για την αξιολόγηση. Καλή συνέχεια  :-* :-* :-*
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Έτσι για λίγο προβληματισμό για το τι διαβάζουμε και το πώς διαβάζουμε και τι αξία του δίνουμε;

http://www.alfavita.gr/artra/art7_11_08_1019.php

Να επισημάνω ότι δεν ενστερνίζομαι όλα όσα αναφέρονται, όμως ως αφορμή για προβληματισμό κάτι λέει. Μόλις τελειώσετε με τις ρημαδοεξετάσεις σας θέλω να ξεκινήσουμε ένα τόπικ για την αξιολόγηση. Καλή συνέχεια  :-* :-* :-*
Ριτακι να το ξεκινησουμε τωρα το τοπικ γιατι και η αξιολογηση μπαινει στον ασεπ
και προσωπικα με  τρομαζει να ''αξιολογώ'' τη διαδικασια  , τα παιδια , τη νηπιαγωγο το υλικό ....
πως φτιαχνεις μια ωραια παραγραφο αξιολογησης σε γραπτο οταν δεν εχεις κανει πραξη αυτα που περιγραφεις αλλα ειναι θεωρητικά ολα , ετσι και η αξιολογηση ειναι θεωρητικη και εμενα αυτο με μπερδευει να αξιολογω σε μια υποθετικη δραστηριοτητα οταν δεν εχω δει τα αποτελεσματα πρεπει να τα υποθεσω ολα και να τα αναφερω ολα???
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
Καλημερα! Να ρωτησω κι εγω κατι για την περιβοητη αξιολογηση! :) :-\
Αν μας πουν π.χ. στην εκφωνηση : γραψτε μια δραστηριοτητα και μετα γραψτε πιθανα αποτελεσματα. Εμεις γραφουμε τη δραστηριοτητα και μετα προφανως κανουμε την αξιολογηση (πιθανα αποτελεσματα) σαν να εχουμε κανει στην πραγματικοτητα τη δραστηριοτα.
Εαν ομως δεν λεει πιθανα αποτελεσματα ή κατι παρομοιο...εμεις γραφουμε αξιολογηση σαν να την εχουμε κανει τη δραστηριοτητα ή γραφουμε απλα τι θα κανουμε στην αξιολογηση..δηλ αξιολοογουμε εμας, τα παιδια τη διαδικασια κτλ κτλ???????  :-\

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Νομίζω ότι το περιέγραψες πολύ καλά. Θυμηθείτε ότι για τα παιδιά αξιολογείτε ουσιαστικά αν επιτεύχθηκαν οι στόχοι, ενώ για εσάς όλας τα υπόλοιπα (χώρος, επιλογή δραστηριότητας, επιλογή ομάδας, καταλληλότητα στόχου κ.λ.π.).

Η διατύπωση του στόχου (μαθησιακές επιδιώξεις, για να μη με μαλώσετε πάλι) ουσιαστικά σας οδηγεί στην αντίστοιχη αξιολόγηση. Μάλιστα κάποιοι παιδαγωγοί προτείνουν όταν διατυπώνεται ο στόχος να αναφέρεται και το ποσοστό επιτυχίας που θεωρείται επαρκές (π.χ. το παιδί να εντοπίζει κόκκινα αντικείμενα στο χώρο στο 80% τον προσπαθειών του). Κατά τη γνώμη μου δε χρειάζεται να είστε τόσο λεπτομερείς, απλά να αξιολογείτε τα παιδιά με βάση το στόχο σας.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Νομίζω ότι το περιέγραψες πολύ καλά. Θυμηθείτε ότι για τα παιδιά αξιολογείτε ουσιαστικά αν επιτεύχθηκαν οι στόχοι, ενώ για εσάς όλας τα υπόλοιπα (χώρος, επιλογή δραστηριότητας, επιλογή ομάδας, καταλληλότητα στόχου κ.λ.π.).

Η διατύπωση του στόχου (μαθησιακές επιδιώξεις, για να μη με μαλώσετε πάλι) ουσιαστικά σας οδηγεί στην αντίστοιχη αξιολόγηση. Μάλιστα κάποιοι παιδαγωγοί προτείνουν όταν διατυπώνεται ο στόχος να αναφέρεται και το ποσοστό επιτυχίας που θεωρείται επαρκές (π.χ. το παιδί να εντοπίζει κόκκινα αντικείμενα στο χώρο στο 80% τον προσπαθειών του). Κατά τη γνώμη μου δε χρειάζεται να είστε τόσο λεπτομερείς, απλά να αξιολογείτε τα παιδιά με βάση το στόχο σας.
εμένα δεν με βοήθησε η απάντηση σου μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενη ???
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Λοιπόν, εγώ μπορώ να δω δυο πιθανές εκδοχές για το ζήτημα της αξιολόγησης. Η μία είναι να σας ζητήσουν να αναπτύξετε ένα θέμα σχετικό με την αξιολόγηση (τύπου τι είναι αξιολόγηση, γιατί γίνεται, με ποιο τρόπο μπορεί να πραγματοποιηθεί στο νηπιαγωγείο...) και η δεύτερη είναι στο πλαίσιο μιας δραστηριότητας να αξιολογήσετε τη δραστηριότητα. Στο προηγούμενο ποστ αναφερόμουν στη δεύτερη περίπτωση.

Αναλυτικά τώρα: όταν γράφεις μια πορεία δραστηριότητας (σχέδιο μαθήματος όπως θέλεις πες το) πριν ξεκινήσεις να γράφεις την ίδια τη δραστηριότητα (π.χ. ψάχνουμε κόκκινα αντικείμενα στο χώρο της τάξης) αναφέρεις το θέμα το οποίο μελετάς (χρώματα) ή την έννοια που επεξεργάζεσαι, πόσα παιδιά συμμετέχουν και ποιας ηλικίας, πότε πραγματοποιείται η δρ (στη χρονιά και στην ημέρα), τι υλικά χρησιμοποιείς, σε ποια γωνιά (μπορεί και σε ολόκληρη την τάξη) πραγματοποιείται κ.τ.λ. Το κυριότερο, όμως όλων είναι ότι γράφεις τι θέλεις να πετύχεις με αυτή τη δραστηριότητα (στόχος ή μαθησιακή επιδίωξη ή επιδιωκόμενο αποτέλεσμα ή μαθησιακό αποτέλεσμα). Αφού λοιπόν περιγράψεις τη δραστηριότητά σου και έρθει η ώρα της αξιολόγησης, ουσιαστικά εξετάζεις τα αποτελέσματα της δρ σου στα παιδιά. Ανάλογα με το πώς είναι διατυπωμένος ο στόχος σου λοιπόν, διατυπώνεις και τα ερωτήματα που θα σε καθοδηγούν κατά την αξιολόγηση. Αν έχεις άμεσο στόχο "να εντοπίζουν κόκκινα αντικείμενα στο χώρο και να τα διακρίνουν από τα μη κόκκινα" η αξιολόγησή σου ως προς τα παιδιά θα είναι "Μπόρεσαν να εντοπίσουν στο χώρο κόκκινα αντικείμενα; Μπόρεσαν να τα ξεχωρίσουν από εκείνα που δεν ήταν κόκκινα;"

Για την αυτοαξιολόγησή σου θα πεις "Υπήρχαν αρκετά κόκκινα αντικείμενα στο χώρο; Ήταν κατάλληλη η ώρα που επέλεξα γι' αυτή τη δρ; Εξασφάλισα τη συμμετοχή όλων των παιδιών;" κ.ο.κ. Θα θέσεις δηλαδή ερωτήματα για τη δική σου δράση και προετοιμασία σύμφωνα με αυτά που έγραψες στην αρχή της δραστηριότητάς σου.

Ανάλογα με τη δομή των στόχων σου (άμεσοι, έμμεσοι; περιλαμβάνουν ποσοστό επιτυχίας για να θεωρείται επαρκής η επίδοση ή όχι) θα δομήσεις και τα ερωτήματα που θα θέσεις κατά την αξιολόγηση.
Το βελτίωσα τώρα;
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Πάρα πολύ με βοήθησες ειναι ακρβως αυτο που είχα στο μυαλο μου να κανω με βαση τα όσα εχω διαβασει
ερωτηση :  στον ασεπ - θα γραψω---->  εξετάζω αν ήταν αρκετα τα κοκκινα αντικειμενα μπλα μπλα μπλα η αν επιτευχθησαν οι στόχοι που είχα θεσει
πρεπει να διευκρινισω δλδ η οχι ?
δεν ξερω αν εγινα κατανοητη....!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Για το αν επιτεύχθηκαν οι στόχοι και με πιο τρόπο θα μιλήσεις στην αξιολόγηση των παιδιών για τα υπόλοιπα ερωτήματα θα μιλήσεις στην αυτοαξιολόγησή σου. Να θυμάσαι πάντα να γράφεις και αξιολόγηση για τα παιδιά και για σένα, ώστε και εσύ να παίρνεις ανατροφοδότηση (για το τι χρειάζονται τα παιδιά και πώς μπορείς να αναπροσαρμόσεις τη δράση σου), αλλά και για να μπορείς να δώσεις ανατροφοδότηση στα παιδιά και να τα βοηθήσεις σιγά σιγά να βάζουν μόνα τους στόχους και να αυτοαξιολογούνται ώστε να γίνουν ανεξάρτητα.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Ναι αυτο το γνωριζω  αλλο λεω ... θα γραφω απλα εξεταζουμε αν επιτευχθηκαν οι στόχοι η αναλυτικά εξετάζω  αν τα παιδιά συνεργάστηκαν μεταξύ τους μπλα μπλα μπλα εννοώ θα το αναλύω ???
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 307
Σύνολο: 307

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.