0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ωραία... μόλις συνειδητοποίησα ότι υπάρχει αυτ'ο το θέμα... ωραία!!! Θα αρχίσω κι εγω να ρωτάω απορίες!!!
VasilikiP η επαφή με παιδιά της ηλικίας που μας αφορά άμεσα (εκτός κι αν έχουμε δικά μας παιδιά άλλης ηλικίας οπότε μας εκείνα αφορούν πιο άμεσα ) σε βοηθά να δεις τις θεωρίες στην πράξη. Εκπαιδευτικό έργο δεν παράγεις μόνο στην τάξη του νηπιαγωγείου, αλλά σε ένα σωρό άλλα πλαίσια που σου δίνουν την ευκαιρία να καταλάβεις για ποιο πράγμα μιλάς όταν λες το παιδί των τεσσάρων ετών μπλα μπλά...
Ναι βρε, απλά βλέπεις την κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών (ομαδικό παιχνίδι, μοναζικό, παράλληλο, κανόνες κ.λ.π.) κ.λ.π.
Έτσι για λίγο προβληματισμό για το τι διαβάζουμε και το πώς διαβάζουμε και τι αξία του δίνουμε; http://www.alfavita.gr/artra/art7_11_08_1019.phpΝα επισημάνω ότι δεν ενστερνίζομαι όλα όσα αναφέρονται, όμως ως αφορμή για προβληματισμό κάτι λέει. Μόλις τελειώσετε με τις ρημαδοεξετάσεις σας θέλω να ξεκινήσουμε ένα τόπικ για την αξιολόγηση. Καλή συνέχεια
Νομίζω ότι το περιέγραψες πολύ καλά. Θυμηθείτε ότι για τα παιδιά αξιολογείτε ουσιαστικά αν επιτεύχθηκαν οι στόχοι, ενώ για εσάς όλας τα υπόλοιπα (χώρος, επιλογή δραστηριότητας, επιλογή ομάδας, καταλληλότητα στόχου κ.λ.π.). Η διατύπωση του στόχου (μαθησιακές επιδιώξεις, για να μη με μαλώσετε πάλι) ουσιαστικά σας οδηγεί στην αντίστοιχη αξιολόγηση. Μάλιστα κάποιοι παιδαγωγοί προτείνουν όταν διατυπώνεται ο στόχος να αναφέρεται και το ποσοστό επιτυχίας που θεωρείται επαρκές (π.χ. το παιδί να εντοπίζει κόκκινα αντικείμενα στο χώρο στο 80% τον προσπαθειών του). Κατά τη γνώμη μου δε χρειάζεται να είστε τόσο λεπτομερείς, απλά να αξιολογείτε τα παιδιά με βάση το στόχο σας.